Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Овде опет имамо на делу пример у пракси како су последњих 70 година дебилно распоређени по граду факултети и студентски домови, због чега данас испашта цео град. Колико су само оптерећење за јавни превоз сви студенти из Студењака што иду преко Саве. А лепо је требало оформити кампус, или пар њих.
 
Pitanje za odlazak na fakultet biciklom: Upisao sam DIF na kosutnjaku i gledam da upadnem u DOM. domovi su mi udaljeni na oko 10km od faksa (karaburma, patris, rifat). Gledam google mape, trebalo bi mi dnevno busem oko 50min tamo i 50 min nazad.

Druga opcija mi je bicikl. Kako je svakodnevno ici 10km po Beogradu biciklom (posto nisam odatle i nikad nisam vozio po BG-u). Meni u mom selu za 10km treba oko 30 minuta srednje intenzivne voznje (da se ne umorim previse i ne oznojim). Koliko bi u Beogradu to bilo drugacije, jer se tu menja nadmorska visina?

Koja bi druga prevozna smesla imala smisla za ovakve putanje od 10km? Da li vredi iznajmljivati/kupiti onaj elektricni bicikl, trotinet, skuter (imam B kategoriju)
Prema Google mapama od Karaburme do DIF-a ima oko 13km. Koliko god da je ravno, ne gine ti da se oznojiš. A ravno nije baš. Ako dodamo i eventualni strah od saobraćaja, eto problema u najavi. Ja idem svaki dan na posao biciklom 6km na relaciji Konjarnik (Hotel Srbija) - Centar grada. I dođem znojav (a imam samo 700m uzbrdo od Autokomande do Hrama svetog Save). Zamisli tvoju relaciju od 13km i onda negde treba da se presvučeš da bi prisustvovao predavanjima. Ne bih da te obeshrabrim, ali probaj sporiju vožnju putanjom koju je neko gore predložio preko Cvijićeve i Dunavske, uz reku i vidi koliko ćeš suv da stigneš do faksa.
 
Овде опет имамо на делу пример у пракси како су последњих 70 година дебилно распоређени по граду факултети и студентски домови, због чега данас испашта цео град. Колико су само оптерећење за јавни превоз сви студенти из Студењака што иду преко Саве. А лепо је требало оформити кампус, или пар њих.
Ето, човек поставио просто питање како од тачке А до тачке Б у овом "граду" и конзилијум у саставу од пола форума не може да му да један, приближно једноставан одговор.

То говори довољно о превозу, урбанизму и генерално функционисању ове вароши.

ПС: Донацијом Карађорђевића студентски дом за ученике нижег стандарда је грађен у Таковској. По доласку црвених то је конвертовано у ТВ Бастиљу, тј данашњи РТС.
 
Нажалост, одговор на то питање није лак и жао ми је због тога.
Нисам знао да је РТС у згради оригинално замишљеној за студентски дом. Штета за пренамену.
 
Pa zgrada go Palilua je u zgradi zadužbine nikad nisu izgradili sebi zgradu
A sto se tice bici staza mislim da je neko imao bar malo svesti da bi sva naselja koja su tad radjena od nule mogla dobiti bici stazu
 
Мени није јасан моменат да су на НБГ направили довољну ширину и за саобраћај и за пешаке и за бицикле, док су то промашили по свим осталим новим насељима и квартовима типа Карабурма, Миријево, солитери у БКА, Медаковић, Јерковић, Бањица, Миљаковци, Церак, Нови Железник, итд.
 
U gotovo svim tim naseljima je bilo potrebno i dosta da se ruši, a to košta.
 
Vrh