Zavisi od priroiteta, ali ni one najmanje ne izgledaju tako usko kao ona koju sam gore postavio.
Evo čisto ću da nabacim fotke iz moje foto arhive pa procenite..
Jednosmerna staza iscrtana na putu sa druge strane puta je druga za kontra smer.
Obična ulica sa ograničenjem od 30 km/h za motorna vozila, ali biciklisti imaju puno prvenstvo ovde.
Malo Utrechta
Najprometnija ulica sa biciklistima u Holandiji, granica između staze i trotoara je tu gde ovaj čovek hoda.
Haarlem, Ovo vam je najklasičniji primer ulice u Holandiji i rasporeda staza (jedna sa po svake strane odvojena od puta)
Staze urađene za prometnije tokove.
Ovo je najjuži primer bicklističke staze koji se može videti u Holandiji, uporedite ga sa onim gore i videćete da baš i nije isto, treba naglasiti da se sada staze odvajaju od puteva, ovakvih stvari ćete viđati sve manje u NL.
Mopedi su dozvoljeni sa brzinama blokiranim na 25 km/h (tolerancija do 30 km/h)
Fietsstraat ulica, u ovakvim tipovima ulica automobili su gosti ograničeni na 30 km/h, oni ne smeju da pretiču bicikle već moraju da ih slede.
I za kraj jedna staza u manjem mestu, klasičan raspored sa po svake strane ulice po jedna staza odvojena od puta.
Mogu ovako do sutra da kačim, ali to nije poenta.
Poenta je da mi svakako ne možemo da imamo ovakvu infrastrukturu, ali već ako pokušavamo da dostignemo bilo kakav nivo neka to bude kako treba i smisleno.
Opet kačim sliku iz Beograda.
Staza je preuska za dvosmerni saobraćaj dvotočkaša i to se jasno uočava. (veličina je bukvalno kao jednosmerna staza u NL.)
S obzirom da je uska, velika je šansa da će biciklista prelaziti punu liniju i tako ugrožavati pešake, takođe ostavljen je premali prostor za pešake te je šansa za konflikt još veća.
A ovo je velika glupost, jer mesta ima dovoljno da se isplanira prostor za obe vrste mobilnosti.