Post in thread 'Autobusi' https://forum.beobuild.rs/threads/autobusi.30/post-1026695
Evo slike, prevrnuo se Kinez:Otkud ovako nešto, možda klizav put, put koji nije predvidjen za gradski prevoz? Koliko znam, imaju samo jedno vozilo i šta sada, skidaju sa druge linije da bi opovo imalo liniju pored laste. Znam, plaćaju dopunski liniju, ali eto, hoću 108 u pančevu ili 301 u umčarima. Tako, ostade 101 bez jednog vozila, pa neka iz padinjaka čekaju 40 minuta.
Prevrnuo se autobus na liniji 110, dve osobe lakše povređene
Noćas oko 3.00 sata prevrnuo se autobus javnog gradskog prevoza u Beogradu, na liniji 110, u smeru ka Zrenjaninu.n1info.rs
O pobogu bree!! pa kako uspe ovo? No comment i to malo sto valja razvalise. Verovatno ce zavrsiti u delovima u Kosmaju...
Hoće, ići će on u delove, prijatelju. Kosmaj je to. Oni ništa ne popravljaju, samo jedva čekaju da rashoduju. Samo tih 10 stakala sa desne strane kosta 10000e. Pa limarija, pa majstori, pa ovo ono. Izaći će to dosta para i gsp neće hteti ni imati toliko da plati. jer šta je jedan bus manje kad imaju 1000.Što u delovima? Ne izgleda kao da je mnogo oštećen, pretpostavljam samo stakla i limarija sa bočne strane.
Al da je neverovatno, neverovatno je. Kako je uspeo ovo da izvede, pogotovo što je tu ravan put, nikakvih krivina...
Prakticno totalna steta. Zvanicno prvi higer koji ide u rashod.Ovo meni liči na prevrtanje retarderom na klizavom. Bilo bi zanimljivo videti vučne gume, ali i ispis tahografa, s obzirom na rano jutro.
Moralo je doći i do izvesnog krivljenja konstrukcije koja nosi stakla i krov sa desne strane, tako da tu ima više štete sigurno nego što na prvi pogled izgleda. Desni retrovizor je vrv slomio i šoferku, ako već nije pukla sama od uvijanja
Prakticno totalna steta. Zvanicno prvi higer koji ide u rashod.
Ne mogu da se setim trenutno koji je garazni broj kineza bio u kog se zakucao bocno kamion valjda na liniji 106... Bio je kriv kao kifla. I jel su ga rashodovali??? Naravno da nisu. Po tvojoj proceni svaki bus koji se slupa bi trebao da bude rashodovan. Evo ti primer BMC-a 3318 koji je bio bocno izguljen sa pokidanim stubovima i polomljen kad je dobio turazu. I jel radi? Naravno. Jedino stari bus koji je truo i kome pukne sasija recimo pri sudaru kao sto je bio 1344 - tog rashoduju, jer ako je truo nemaju za sta da zavare. Mlada vozila se ne otpisuju tek tako. Da je recimo 3409 stradao kao 1372 koji je bio otvoren kao da je bomba bacena na njega, mozda bi ga rashodovali. A ovo prevrtanje je sitna stavka, veruj mi.Prakticno totalna steta. Zvanicno prvi higer koji ide u rashod.
Čuo sam od vozača i bas mi je pokazivao kako je Higer jako nestabilan bus i to još dok je bio nov, meni ovo nije iznenađenje
ne kazem da bi svaki bus trebalo da se rashoduje, kazem samo da GSP verovatno nece da se cima za ovaj bus kada ima jos 100+ takvih buseva, a i ta popravka nije jeftinija od par desetina evra.Ne mogu da se setim trenutno koji je garazni broj kineza bio u kog se zakucao bocno kamion valjda na liniji 106... Bio je kriv kao kifla. I jel su ga rashodovali??? Naravno da nisu. Po tvojoj proceni svaki bus koji se slupa bi trebao da bude rashodovan. Evo ti primer BMC-a 3318 koji je bio bocno izguljen sa pokidanim stubovima i polomljen kad je dobio turazu. I jel radi? Naravno. Jedino stari bus koji je truo i kome pukne sasija recimo pri sudaru kao sto je bio 1344 - tog rashoduju, jer ako je truo nemaju za sta da zavare. Mlada vozila se ne otpisuju tek tako. Da je recimo 3409 stradao kao 1372 koji je bio otvoren kao da je bomba bacena na njega, mozda bi ga rashodovali. A ovo prevrtanje je sitna stavka, veruj mi.
Ne verujem ni ja da će u rashod, previše je mlad i nadam se još zdrav (3 godine, ako se ne varam) ali imaće posla na njemu. Sreća je te je pao na ravno, tako da nije imao prostora za veliku deformaciju, a mislim da niskopodne imaju značajna učvršćenja u zoni krova.Ne mogu da se setim trenutno koji je garazni broj kineza bio u kog se zakucao bocno kamion valjda na liniji 106... Bio je kriv kao kifla. I jel su ga rashodovali??? Naravno da nisu. Po tvojoj proceni svaki bus koji se slupa bi trebao da bude rashodovan. Evo ti primer BMC-a 3318 koji je bio bocno izguljen sa pokidanim stubovima i polomljen kad je dobio turazu. I jel radi? Naravno. Jedino stari bus koji je truo i kome pukne sasija recimo pri sudaru kao sto je bio 1344 - tog rashoduju, jer ako je truo nemaju za sta da zavare. Mlada vozila se ne otpisuju tek tako. Da je recimo 3409 stradao kao 1372 koji je bio otvoren kao da je bomba bacena na njega, mozda bi ga rashodovali. A ovo prevrtanje je sitna stavka, veruj mi.
Meni nije jasno kako covek ovo uradi.
Što u delovima? Ne izgleda kao da je mnogo oštećen, pretpostavljam samo stakla i limarija sa bočne strane.
Al da je neverovatno, neverovatno je. Kako je uspeo ovo da izvede, pogotovo što je tu ravan put, nikakvih krivina...
Čuo sam od vozača i bas mi je pokazivao kako je Higer jako nestabilan bus i to još dok je bio nov, meni ovo nije iznenađenje
Ovo meni liči na prevrtanje retarderom na klizavom. Bilo bi zanimljivo videti vučne gume, ali i ispis tahografa, s obzirom na rano jutro.
Moralo je doći i do izvesnog krivljenja konstrukcije koja nosi stakla i krov sa desne strane, tako da tu ima više štete sigurno nego što na prvi pogled izgleda. Desni retrovizor je vrv slomio i šoferku, ako već nije pukla sama od uvijanja
Apropo (ne)stabilnosti, ne znam da li je još neko primetio da se na 70 više naginju i na blagim radijusima autoputa pri većim brzinama (ka Ikei) čak i prazni, dok se pri minimalnim brzinama recimo na 53 ne ljuljaju ni puni u lakat krivini (Gavrila Principa/Jug Bogdanova). Kao takav u odnosu na ostale modele se ponaša poput elektrobusa ili dabldekera. Konekti se recimo nisu prevrtali i pored značajnog naginjanja na oštrim krivinama.Pa teško da bude baš toliko nestabilan da se izvrne usled vožnje po propisu, ne znam kako bih drugačije rekao. Ovde mora biti ljudski faktor, al što reče @branik, moguće da pogonski pneumatici nisu sjajni. No, zaletanje, nepravilno kočenje, korišćenje retardera i kad nije zgodno za njega, jer usporava pogonsku osovinu (pretpostavljam da je hidraulični kod Higera), što može da destabilizuje vozilo, mnogo pre su mogući faktori za ovo izvrtanje, nego li karakteristike vozila. Ravno je očigledno, leda ne bi trebalo da je bilo, al bilo je svakako vlažno, plus tri ujutru kad zasigurno nema saobraćaja. Lično volim kad negde brzo stignem, i ne smeta mi brža vožnja uopšte, al mora se uvek biti oprezan. Sa lastinim vozačima sam prošao baš svašta po avalskom putu. Bilo je tu i izletanja, i bežanja prikolice u traku kontra smera, i to kod Otokara, da se ne pomisli odmah na 201-ice, klizanja po snegu usled nepravilnog kočenja. Uglavnom se svodilo na preterivanje sa brzinom, a u kombinaciji sa naglim kočenjima na nizbrdici po vlažnom i snegom prekrivenom putu. Nisu to baš bila prijatna iskustva.
Исти дан се и један сор ластин покварио код БајдинеAutobus pun putnika, sleteo sa kolovoza: Haos na Smederevskom putu
Na društvenim mrežama pojavio se snimak autobusa GSP Beograd sa linije 303 koji je sleteo sa puta, građani idu peške, stoje autobusi koji idu Smederevskim putem.nova.rs
3 od 3, svaki dan neko sr@nje