Pa ne znam, meni jeste vrlo bitno.Da li je to najbitnija činjenica koja marka autobusa usmrtila ženu? Da li će se nešto promeniti ako je bio Solaris, ili Bmc ili Akia ili nešto četvrto.
Da li je to najbitnija činjenica koja marka autobusa usmrtila ženu? Da li će se nešto promeniti ako je bio Solaris, ili Bmc ili Akia ili nešto četvrto.
Udario ju je autobus sa linije 25, što znači da nije BMC u pitanju...Na Karaburmi, danas je poginula zena koju je sasvim slucajno udario bas slavljeni BMC. Slucajnost?
Fotografija uzeta sa instagram stranice moj_beo_grad_.
Pogledajte prilog 151960
O kakvim ti turažama pričaš, ovde je došlo do klasičnog saobraćajnog udesa nažalost sa smrtnim ishodom. Vozač krenuo u rikverc i naleteo na nesrećnu ženu, ovde marka vozila nema nikakvu ulogu.Ako imamo, recimo od 20 turaža, 18 u kojima je vozilo marke MAZ, a dva su neka druga u pitanju, da li to znači da treba da ćutimo, jer ne možemo sa sigurnošću da znamo koje će marke biti sledeće vozilo sa turažom, ili treba da dignemo glas i da se pobunilo protiv MAZ - a? Samo nemoj da mi kažeš da je nebitno da li ćemo dignuti glas ili ne, jer se ništa neće promeniti.
Nisam imao tu informaciju u trenutku objavljivanja, moja greska. Moj prijatelj je video da policija prica sa vozacem BMCa pa mi je javio da je verovatno on udario zenu...Udario ju je autobus sa linije 25, što znači da nije BMC u pitanju...
Pa pazi, i ima veze i nema veze. S jedne strane nije bitno, jer koji god autobus da je udario zenu u istim uslovima, verovatno bi ishod bio isti.A šta bi se tačno dokazalo da je bio BMC? Kakve veze ima model autobusa sa ovom saobraćajnom nesrećom?
A da je Solaris izazvao nesreću, šta bi onda bilo? Svaki autobus može imati kvar, poenta je sa tokom dužeg vremenskog perioda uporedimo koliko je nesreća bilo sa kijim tipom vozila (da je kvar vozila u pitanju)Pa pazi, i ima veze i nema veze. S jedne strane nije bitno, jer koji god autobus da je udario zenu u istim uslovima, verovatno bi ishod bio isti.
Sa druge strane, da je BMC udario zenu usled nekog kvara, dokazala bi se nepouzdanost BMC-ova u koju vecina nas opravdano sumnja. Jer kvarovi su vec krenuli na BMC busevima, za sada samo laksi (displeji, vrata), ali verujem vec kroz 2-3 godine ce poceti da se desavaju i tezi kvarovi.
Cinjenica je da su nam uvalili autobuse mnogo slabijeg kvaliteta od onih koji se voze u istanbulu ili u vecim evropskim gradovima po prilicno visokoj ceni.
Pa kazem, s jedne strane nema veze jer je svakako neko poginuo. S druge strane to svakako utice na ugled vozila koje je ucestvovalo u nesreci, koje god da je. Sad sam ja parafrazirao BMC, ali to vazi i za bilo koje drugo vozilo.A da je Solaris izazvao nesreću, šta bi onda bilo? Svaki autobus može imati kvar, poenta je sa tokom dužeg vremenskog perioda uporedimo koliko je nesreća bilo sa kijim tipom vozila (da je kvar vozila u pitanju)
O kakvim ti turažama pričaš, ovde je došlo do klasičnog saobraćajnog udesa nažalost sa smrtnim ishodom. Vozač krenuo u rikverc i naleteo na nesrećnu ženu, ovde marka vozila nema nikakvu ulogu.
Mnogo se praviš pametan oko svake situacije, i ne vidim poentu zašto glumiš nadmenost. Niti se povela opšta priča o udesima nego konkretno o udesu na okretnici na Karaburmi. I moj komentar se striktno odnosio na taj udes, gde moraš priznati marka autobusa je nebitna, jer u trenutku pisanja tog komentara već se znao razlog pogibije.Kao prvo, gde sam ja eksplicitno naveo da je u ovom slučaju bila turaža? Drugo, da li si ti čuo nekad za izraz "hipotetička situacija" i da li znaš šta to uopšte znači? Ja sam situaciju koju sam naveo, uzeo čisto kao primer, zato što si ti naveo da nije bitno koji je autobus u pitanju, kako bih pokazao da nije uvek nebitno koje vozilo je učestvovalo. Naknadno je utvrđeno da je kretanje vozila u rikverc, prilikom manevrisanja vozača, bilo uzrok nesreće. E sad, interesuje me, čemu rekonstrukcija okretnice kada autobusi sa linije 25 moraju da manevrišu u rikverc? Takođe, da li je moguće da izvrši nova rekonstrukcija okretnice gde bi se samo deo koji pripada liniji 25 usaglasio sa delovima gde se okreću 16 i 23, tako da se sve tri linije kreću u istom smeru ili je za tako nešto potrebno rekonstruisati celu okretnicu?
Da li je to najbitnija činjenica koja marka autobusa usmrtila ženu? Da li će se nešto promeniti ako je bio Solaris, ili Bmc ili Akia ili nešto četvrto. Dobar broj okretnica nam je prebukiran ili neadekvatan broju linija koji opslužuje, Zeleni venac dominira, a ništa nije bolje ni na terminusu Birčaninova u Katćevoj ulici.
Pa ne znam, meni jeste vrlo bitno.Da li je to najbitnija činjenica koja marka autobusa usmrtila ženu?
Instalacije za video nadzor su takođe pripremljene, na zadnjoj steni vozila u gornjem delu je obezbeđen i prostor za kameru koja bi snimala prostor iza autobusa što bi dodatno pomoglo pri vožnji unazad, a ugradnjom ekrana na instrument tabli za prikaz trenutne slike omogućilo bi se i emitovanje stanja na trećim i četvrtim vratima kao posebna pogodnost vozaču u toku vožnje. Upravo to se i nudi od strane BMC-a na listi dodatne opreme.
@Zezeljko
To što kažeš i jeste najveća tragedija. Ne mogu da shvatim da čovek provede 40+ godina za volanom, dočeka penziju, i onda nastavi da vozi i doživi da ipak zgazi nekog na kraju. Nisu penzije vozača autobusa baš tako mizerne valjda da mora da radi dok bukvalno, da ne kažem šta. Pa mislim, ako nisi zaradio ceo život, pa vala nećeš ni u 70 godina. Mogu da budem i pogrešno shvaćen, al prosto ja to ne razumem. Idi bre pa radi negde kao neki čuvar, šta ga znam. Beži od volana u 70 i kusur godina, ako si već pregurao ceo radni vek bez saobraćajke sa smrtnim ishodom. I onaj što zakuca Temsu na Slaviji beše penzioner, ako se dobro sećam. Ko zna koliko je njih moralo mesecima da odrađuje štetu kod privatnika.
Pa ako koza laže, ne laže rog. Ipak je to statistika. Ljudska greška može biti izazvana i lošim dizajnom što je ozbiljan problem upravo u avijaciji jer nekad greška postane vidljiva nakon decenija upotrebe određenog modela (uzrok pada Air France 447 bile su zaleđene pito cevi koje su davanjem pogrešnih informacija izazvale deaktivaciju autopilota usred leta što je inače zbunilo pilote koji su digli nos do gubitka uzgona kad su pali kao kamen potpuno nesvesni šta su učinili i zašto). Sa druge strane ni drumski saobraćaj nije opravdano ignorisati ako uzmemo u obzir broj zanemarenih incidenata koji se samo nižu. To što je sada tako prošao ne znači da nas pored svih tih zaletanja i ko zna čega još neće pobiti za 10 godina.Ignorisanje toga koja je marka vozila ucestvovala u udesu/incidentu je skoro pa kao ignorisanje ko je bio proizvodjac aviona koji se srusio. Ne kazem da je bas isto, ali vrlo je slicno.
Kao sto se kod svakog vestacenja pada aviona uzima u obzir i marka aviona - nebitno da li je ustanovljeno da je ljudski fakfor 100% krivac - isto tako i kod svakog incidenta treba uzeti u obzir i upamtiti koja je marka autobusa. CAK i da se utvrdi i uspostavi da je 100% ljudska greska, ja cu u svom umu da nastavim da vodim neku labavu (grubu, odokativnu) evidenciju koje marke vozila su imale kakve udese i nezgode, i kakve vrste.