eto ti ga na. a to bi realno mogli da urade za nekih 6 meseci do godinu danavucko":isunsmkk je napisao(la):Jok...To stoji na gup-u,ali se nece graditi jos x godina,tek posle prokopa
eto ti ga na. a to bi realno mogli da urade za nekih 6 meseci do godinu danavucko":isunsmkk je napisao(la):Jok...To stoji na gup-u,ali se nece graditi jos x godina,tek posle prokopa
Sve ukupno 38, od toga 15 trenutno u saobracaju, dve u fazi remonta, 8 ceka upucivanje u remont a ostatak trune ispred depoa Zemun.JohnnyLee":376t8868 je napisao(la):koliko ima jos RVR-ova u vlasnistvu ZS?
Po meni je definicija centralne urbane zone, naspram siroj zoni uticaja grada, neprekidno urbanizovano podrucje (ulice, zgrade/kuce) sve do prve nijve. Rakovica i Mirijevo su deo te zone, Batajnica i Zeleznik nisu.Кирилл":40ywfxwe je napisao(la):Узгред, Раковица, Миријево и Бежанијска коса нису део никакве "централне градске зоне" (чак ни неформално, ама баш ни по чему не испољавају те карактеристике).
Izvor: BlicGrađani Nove Pazove: Sutra blokiramo prugu!
G.Svilar | 10. 11. 2010. - 16:15h | Komentara: 0
Stotinak građana koji žive u Novoj Pazovi blokiraće sutra ujutro u 5 sati magistralnu železničku prugu kod stanice “Nova Pazova”. Slobodan Popović, predstavnik građana, kaže da ljudi koji svakodnevno putuju “Beovozom” u Beograd nikako ne mogu da se pomire sa činjenicom da će im ta mogućnost od 13. decembra biti ukinuta.
- Većina nas radi u Beogradu, školovalo se u tom gradu i verovatno će umreti u Beogradu. Nas 1.000 svakodnevno putuje u Beograd “Beovozom” koji sada neko hoće da nam ukine. Blokiraćemo prugu od 5.15 pa dokle izdržimo - kaže Slobodan Popović, predstavnik građana Nove Pazove.
U “Železnicama Srbije”, međutim, kažu da nije istina da će putnici iz Nove Pazove ostati bez prevoza, već da će polasci biti redukovani.
- Od 13. decembra voziće jedna garnitura na relaciji Inđija - Pančevo Vojlovica i ta garnitura će prevoziti i građane iz Nove Pazove. Nije niko ukinuo garnituru zato što je tako hteo, nego zato što Železnica nema više vozova - kaže Dragan Stanković, direktor Sektora za prevoz putnika JP „Železnice Srbije“.
Eventualna blokada magistralne železničke pruge izazvala bi zastoj ne samo u lokalnom nego i u međunarodnom železničkom saobraćaju. Podsetimo, na relaciji Beograd - Budimpešta - Beč, ovom prugom saobraća međunarodni voz sa oznakom “Intersiti”.
zato sam i ja pitao koliko ima još RVR-ova. mogao bi grad da iscima ŽS da im predaju sve RVR-ove kada ŽS nabavi nove EMV-e, pa da grad finansira remont ostalih kao što je uradio i sa ovih 9zidar":2hvp5je5 je napisao(la):@JohnnyLee
Nema dovoljno garnitura za tvoj plan sa tim taktom. Potenciranje veze sa Resnikom ima smisla i pruga do Rakovice je dvokolosecna, glavna mana je sto je opterecena putnickim i teretnim saobracajem. Inace pokusaj da stavis manje veznih cvorova, Resnik ili Rakovica, NBGD ili Zemun, time omogucavas lakse veze na primer Stara Pazova-Rakovica sa jednim presedanjem umesto dva.
Sto se razlike u taktu tice, imalo bi smisla kada bismo imali puno garnitura na raspolaganju, pa da se sve koriste u spicu a posle neke da miruju. Ovako posto je spic na svim linijama u isto vreme, broj garnitura na raspolaganju odredjuje maksimalni takt. To jest, dvotaktni rezim na celim linijama ne omogucava optimalnije koriscenje garnitura na celokupnoj mrezi.
Slazem se u potpunosti!Treba im predociti ove stvari da bi imali cime da pritiskaju ZS!Samo ne znam kako da ih kontaktirate?Jedino kada prave neku blokadu ili protest da se pojavite kod njih?zidar":3i2qdb2n je napisao(la):Ali jedno je prica a drugo delanje
Evo konkretne situacije gde nase steceno znanje i iskustvo sa ove diskusije moze da posluzi
Izvor: BlicGrađani Nove Pazove: Sutra blokiramo prugu!
G.Svilar | 10. 11. 2010. - 16:15h | Komentara: 0
Stotinak građana koji žive u Novoj Pazovi blokiraće sutra ujutro u 5 sati magistralnu železničku prugu kod stanice “Nova Pazova”. Slobodan Popović, predstavnik građana, kaže da ljudi koji svakodnevno putuju “Beovozom” u Beograd nikako ne mogu da se pomire sa činjenicom da će im ta mogućnost od 13. decembra biti ukinuta.
- Većina nas radi u Beogradu, školovalo se u tom gradu i verovatno će umreti u Beogradu. Nas 1.000 svakodnevno putuje u Beograd “Beovozom” koji sada neko hoće da nam ukine. Blokiraćemo prugu od 5.15 pa dokle izdržimo - kaže Slobodan Popović, predstavnik građana Nove Pazove.
U “Železnicama Srbije”, međutim, kažu da nije istina da će putnici iz Nove Pazove ostati bez prevoza, već da će polasci biti redukovani.
- Od 13. decembra voziće jedna garnitura na relaciji Inđija - Pančevo Vojlovica i ta garnitura će prevoziti i građane iz Nove Pazove. Nije niko ukinuo garnituru zato što je tako hteo, nego zato što Železnica nema više vozova - kaže Dragan Stanković, direktor Sektora za prevoz putnika JP „Železnice Srbije“.
Eventualna blokada magistralne železničke pruge izazvala bi zastoj ne samo u lokalnom nego i u međunarodnom železničkom saobraćaju. Podsetimo, na relaciji Beograd - Budimpešta - Beč, ovom prugom saobraća međunarodni voz sa oznakom “Intersiti”.
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/216610/Gradjani-Nove-Pazove-Sutra-blokiramo-prugu
Da li smo u stanju da Gradjanima Nove Pazove predocimo realan plan kojim bi oni dobili dobar prevoz do Beograda, u najmanju ruku isti kao sto su do sada imali, a ne liniju Indjija-Pancevo Vojlovica to jest voz na svakih 3h45?
Ne zaboravimo da kroz to naselje takodje dnevno prolazi 10 lokalnih vozova, zto snaci da bi takt Beovoza 1 h vec bio zadovoljavajuci.
Oni ce sa takvim alatom u rukama moci da pritiskaju Zeleznicu i da nude alternativu a ne samo da se zale na lose odluke.
Istu situaciju imamo u Pancevu gde se gradjani bune zbog smanjenja broja vozova ka Beogradu. Tu su restrikcije malo zesce, jednokolosecna pruga, teretni saobracaj, neelektrificirani krak ka stanici Dunav, ogranicen vremenski prostor zamanevar na stanici Pancevacki Most.
Novi red voznje se donosi za mesec dana, vreme je.
Хвала на добродошлици, а имењаку желим што више пређених километара без дефекта!vrlenija":260aj55r je napisao(la):412- 104
Izuzetno mi je drago da ste se uključili ovde u raspravu i što sam imao priliku da vas pozdravim naročito imajući u vidu vašu dobrodošlicu meni na jednom drugom mestu (2.6.2010. tema Gorbačov). Čestitam vam ovom prilikom skoro uključivanje imenjaka u saobraćaj.
Када сам рекао такт од 30 минута на делу Нови Београд - Батајница првенствено сам мислио на уштеду једне гарнитуре (јер сада имамо 8 гарнитура на располагаљу + 1 у резерви), чисто да би нам нешто остало и за линију ка Раковици (па како год да се "договоримо" за ту релацију)! Такође на тој релацији имамо и друге путничке возове који би смањили недостатак петнаестоминутног такта (мада у осталим локалним возовима ЖС не важе карте које важе и у БГ:Возу), а и шанса да ћемо имати колизију са другим возовима у получасовном такту је мања. Некада раније Беовоз је имао такт од 45 минута и био је слабо попуњен!Кирилл":260aj55r je napisao(la):Ако кажеш да је на батајничкој прузи могућ јачи такт (а видим да имаш одличан увид у ситуацију и делује ми да сјајно познајеш материју), зашто онда само 30 минута? Због броја гарнитура? Можда би могао такт према Батајници да буде 30 мин. ван шпица, а 15 мин. у шпицу, а према Новом Београду 15 минута током целог дана? Поента коју хоћа да истакнем је да би 15-минутни (или, евентуално, 20-минутни) такт за, рецимо, Батајницу, могли да представљају сјајну замену за садашњи неефикасан аутобуски превоз. Пола сата је такође ОК, али мислим да би јачи такт, барем у шпицу, представљао огромно, суштинско, скоро "експоненцијално" унапређење, знатно повећавајући атрактивност и попуњеност возова на овој релацији.
Има ту још једна цака, на релацији Нови Београд – Батајница возови не саобраћају у станичном размаку (као што се рачуна у горе поменутој формули за пропусну моћ пруге), већ имамо просторне одсеке (мислим да је дужина просторних одсека 2 km???), тако да претходни воз не мора да стигне до следеће станице, већ је битно да је просторни одсек чист и следећи воз може да прође. Уколико су веће брзине воз брже пролази просторне одсеке, па је интервал слеђења већи! Ако узмемо да је због лагане вожње у неком одсеку брзина 30 km/h, воз ће ту деоницу прећи за 4 минута и кад додамо мало резерве да отправник „делује“ интервал слеђења може бити и 5-6 минута!zidar":260aj55r je napisao(la):Najduzi teoretski interval na deonici Nova Pazova-NBGD je Batajniica-Zemun Polje 7 min po redu voznje ZS
Po @dusan na strani 96 to je Zemun – Zemun Polje 10 min
Izgleda da su minimalni intervali izmedju vozova (plava tebela) na toj deonici 10 min, mada je informacija iz 2004., sto bi znacilo da je saobracaj beovoza sa taktom 15 min tesko kompatibilan sa ostatkom putnickog zeleznickog saobracaja (21 par vozova dnevno po redu voznje za 2010. Godinu) cak i u optimalnim uslovima.
И то се да решити! У важећем возном реду за БГ:Воз возна времена су за око 25% већа од времена за која би воз могао стићи од Новог Београда до Панчевца. Па су задржавања у станицама често и по 1минут, а и често се вози мањим брзинама да би се та „досадна“ стајања смањила. Редом вожње предвидети 3 минута резреве између Батајнице и Новог Београда, па ако БГ:Воз закасни у поласку због пропуштања међународног да може надокнадити, а у случају да ће закаснити више од нпр тих 3 минута међунарди воз који касни аутоматски губи предност и чека да се очисти пруга! У супротном смеру, ка Батајници возови из Београда углавном крећу на време, па нема преклапања траса!zidar":260aj55r je napisao(la):Cak i kada bi deonica NBGD-Batajnica mogla da podrzi takt 15 min, sta bi se desilo ako na priomer medjunarodni voz iz Budimpeste zakasni (a vozovi kod nas nisu poznati po tracnosti) pa treba da izadje iz stanice Batajnica istovremeno kada i gradski voz ?
Ako gradski voz ima prednost, medjunarodni ce nakupiti jos najmanje 15 min kasnjenja (cekanje da se sektor otvori 10min + zadrzavanje gradskog voza na usputim stanicama 5 min). Tesko da tako nesto moze da se dozvoli na medjunarodnom koridoru (iako sada vazi na NBGD) a takvih konflikata ce biti cesto.
Ako medjunarodni voz ima prednost, sto je i logicno, onda gradski voz kasni i ispada iz takta sto znaci da cela linija ispada iz takta u gradu i van njega a pouzdanost BG :voza nestaje sto dovodi do fijaska celog sistema i povratak u tragicnu dosadasnju situaciju Beovoza.
Molim vas da uvazite realno stanje zeleznickog saobracaja na nasim prugama u projektovanju novih linija.
Mislim da je ovo odlična, i uz malo volje izvodiva stvar - samo treba obezbediti da putnici mogu da kupe zajedničku pretplatnu kartu za GSP i ŽS na široj teritoriji Beograda - koja bi doduše bila npr. 30% skuplja. To se verovatno ne bi isplatilo onima koji žive u gradu, ali Batajnica, Zemun Polje itsl, sigurno bi se isplatilo.412-104":31el8ems je napisao(la):Такође на тој релацији имамо и друге путничке возове који би смањили недостатак петнаестоминутног такта (мада у осталим локалним возовима ЖС не важе карте које важе и у БГ:Возу