Poslao sam pismo sekretarijatu za saobraćaj sa sledećom sadržinom:
Poštovani,
Mnogi od nas cene vašu želju da afirmišete nezavisni kapacitetni šinski sistem BG:voz i prihvatili su da ga koriste. Sa takvim iskustvom identifikovali smo neke nedostatke koje smatramo da bi valjalo otkloniti a koji ne predstavljaju velika investiciona ulaganja (više su stvar organizacije) kako bi BG:voz zaživeo i stakao reputaciju kakvu zaslužuje.
O BG:vozu se vodi javna rasprava na forumu Beobuild pa bi bilo korisno da nadležni koji su odgovorni za njegovo funkcionisanje i planiraju njegov dalji razvoj povremeno posete isti i informišu se o iskustvima korisnika.
Link do foruma:
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=110&p=94
1.Ne koristiti iste garniture za BG voz i Beovoz ako je moguće ofarbati ih u drugu boju.
2. Osposobiti displeje na stajalištima i stanicama da najavljuju BG voz.
3. Pomeriti stajalište linije 95 ispod objekta (stanica Novi Beograd)
4. Ukloniti rešetke na ulazu u stanicu Novi Beograd (kako bi ljudi mogli da se mimolize a da ne silaze na kolovoz.
4. Osposobiti veliki asfaltirani plato na kom je nekad bio buvljak za besplatno parkiranje za nas koji koristimo “park and ride”.
5. Intenzivno održavati higijenu u garnituarama (vide se znaci popuštanja pre svega grafiti)
6. Osposobiti rasvetu na stepeništu stanice Novi Beograd (očistiti od paučine, zameniti sijalice...) koja bi trebalo da radi tokom celog dana jer je stepenište u mraku i sive je boje-teško uočljivi stepenici.
7.Edukovati osoblje ŽS da pružaju precizne informacije (da ne mešaju Beovoz i BG voz)
8.Ispraviti i unificirati označavanje linija na stanicama
9.Uskladiti sve satove (vreme se razlikuje na dve strane istog sata na stanici K. Park za 6 minuta !!!!!!!)
10.Obeležiti garniture displejima "BG :VOZ / Linija 1" na čelu voza.
11.Pomeriti popodnevni špic do 18h (mnogi sugrađani nominalno rade do 17h ali realno ostaju prekovremeno (blagodeti kapitalizma)) kako bi i oni imali priliku da se bezbedno, brzo i komforno prevezu kući.
12. Jutarnje polaske sa NBG pomeriti na 10, 25, 40, 55 minuta umesto 00, 15, 30, 45 pošto ako radite od punog sata (8 ili 9) imate dva preuranjena polaska (00 i 15), jedan odgovarajući (30) i jedan sa kojim kasnite (45), dok uz ovu korekciju imate jedan preuranjeni (15), dva odgovarajuća (25 i 40) i jedan sa kojim kasnite. Na vožnju od 6 do 13 minuta treba dodati 5 do 10 minuta od dolazne stanice do posla
13. Poštovati red vožnje ne samo da se ne krene kasnije već i da se ne ide ranije. ovo se veoma često dešava i užasno je nezgodno iskustvo posebno kada je sledeći polazak kroz pola sata a vi tek sišli u Vukov Spomenik
14. Stišati muziku i po mogućstvu puštati tihu neutralnu klasičnu (instrumentalnu muziku) jer ukusi su različiti jel?.
15. Obaveštenja o stanicama unapred snimiti dvojezično (srpski i engleski) i naučiti mašinovođe da klikću dugme kada za to dođe vreme. ubaciti najavu naredne stanice. Na primer: Stanica Karađorđev park, sledeća stanica Vukov spomenik
16. Pustiiti u rad pokretne stepenice/vestibile u celoj stanici Vukov spomenik
17. I možda najbitnije da bi ljudi nastavili da ga koriste da ostane u ITS sistemu.