Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

1.Pustiiti u rad pokretne stepenice/vestibile u celoj stanici Vukov spomenik
2.Brendirati sve stanice po uzoru na one sa snimanja filma,sa jasno prikazanim linijama i obeležavanjem kao na mapi koju su ž.s prezele od nas...
3Uraditi znakove za obeležavanje stanica i ispred ulaza po uzoru na RER Pariz (neko ko dolazi sa strane ne bi pogodio gde da siđe u stanicu Vuk,KPark ili P.Most
4.uraditi Park&ride sa video i fizičkim obezebeđnjem posebno na stanici NBG ili odmah do nje ili ispod nje,kao i posebna stajališta kružnih linja autobusa..
5.Za stanicu NBG uradiit projekat i krenuti u uređenje fazno isto kao T.Bunar..
 
Da stvarno bi bilo lepo kada bi osposobili sve pokretne stepenice na stanici vukov spomenik.

Kome bi to trebali da se obratimo da bi se to odradilo ???
 
Koja bi bila predost osposobljavanja stepenica? Posto mi deluje da i sa ovima koje rade nema nekih problema u kapacitetu i sl
 
Aktiviranjem stepenica,bio bi dostupniji bg voz,pogotovu starijim licima i onim koji se teze krecu(ne mislim na invalide vec na obicne sa problemima)
 
Tako je evo moja mama kada se vozila sa NBG do Vuka rekla je, "sve je super ali ja sledeći put neću da se penjem uz ove stepenice"..pa da li je nečija mama iz Ž.S ili Grada koristila ovaj vid prevoza ili treba da čekamo da to uradi pa da bi proradile stepenice? :kafa: Stepenice koje su ugrađene su ok ,ruske proizvodnje i velikog kapaciteta čak sam video da su ih sve remontovali te ako iste rade po robnim kućama ne razumem zašto ne rade na stanici..
Mislim da je prava adresa Ž.S u čijoj je ingerenciji stanica..
 
Problem je sto su stepenice za ulaz u stanicu vukov spomenik jako strme, te je dosta tesko starijim licima da se uspenju i spuste niz njih.

Nevidim kakav je problem srediti bar pola od svih tih stepenica, tako da postoji bar jedna ruta koja bi bila pokrivena pokretnim stepenicama.

Primera radi, trebali bi popraviti stepenice koji spajaju ova dva sprata stanice, i stepenice koje izlaze ispred fontane ( natkriveno stepenise ) i one pokretne stepenice koje izlaze na bulevar.

Ove ostale sto izlaze iz igraonica nisu nesto previse bitne, mada bi bilo lepo srediti sve pokretne stepenice.
 
Pa da na te sam i mislio,a ona vrata prema igraonicama treba zatvoriti da nam se stanica ne pretvori u diskoteku,a trebalo bi naći namenu tom prostoru neki market ili salon šta god dosta je ruiniran prostor.. :rolleyes:
 
Slazem se da igraonicama nije mesto tamo mada je bolje nego da stoji kao prazan prostor(oni lokali cim se sidje od vukogovog spomenika).

Kada se popravi bg voz verujem da ce i naci bolje lokale za trenutnu lokaciju.Trenutno su sasvim ok jer nema nikakvog kriminala,rade neki i non stop i.t.d.

Meni je zao sto ne napravise podzemne izlaze i sa druge strane 27 marta ali od toga nece nikad biti nista sto zbog urbanistickih planova,a sto i zbog zgrade u kojoj je onaj lokal "tramvaj"
 
Ma samo kada bi izbacili klime iz hodnika i kada bi ponovo popravili plafon shoping deo sa igraonicama bi bio sasvim pristojan.

I sta ste rekli kome da pisemo za problem pokretnih stepenica u vuku ?
 
Ž.S ali koja služba tj.direkcija ne znam,ma gen.direktoru na ruke.. :rolleyes:
 
vucko":1s0imvax je napisao(la):
Aktiviranjem stepenica,bio bi dostupniji bg voz,pogotovu starijim licima i onim koji se teze krecu(ne mislim na invalide vec na obicne sa problemima)
A da zaboravio sam na te stepenice
 
Najbolje je objediniti Pigletove tačke iz predhodnih postova i ove u jednu listu...da ne ispadne da smo samo stepenice predložili ,i neka se zove crvena ili šindlerova lista :kafa:
lens1558905_1255885950Top_10_Toys_for_Kids_Logo_2009_and_2010.jpg
dealtaker.com
 
9 minuta i 20 sekundi od nbg do vuka.Otprilike minut i po traje spora voznja,verujem da kada bi to smanjili moglo bi i ispod 9 minuta da bude.

P.S.Pocese vagoni da se osecaju na cigare,ima znatno vise ljudi,a i dalje na prokopu niko ni ne silazi a ni ne ulazi.
 
Noću posle špica voze brže ,pa je utisak dase stiže za 5 min..
 
1. Pusenje u vozovima je tradicionalno, a postoji "pravilo" da se izbegava pusenje van hodnika xD

2. Brzina vozova moze bioti mnogo veca, ali da bi se odrzao red voznje, vozovi stoje duze na stanicama i idu sporije. To ce biti jos smislenije kad bude vise putnika
 
Poslao sam pismo sekretarijatu za saobraćaj sa sledećom sadržinom:


Poštovani,
Mnogi od nas cene vašu želju da afirmišete nezavisni kapacitetni šinski sistem BG:voz i prihvatili su da ga koriste. Sa takvim iskustvom identifikovali smo neke nedostatke koje smatramo da bi valjalo otkloniti a koji ne predstavljaju velika investiciona ulaganja (više su stvar organizacije) kako bi BG:voz zaživeo i stakao reputaciju kakvu zaslužuje.

O BG:vozu se vodi javna rasprava na forumu Beobuild pa bi bilo korisno da nadležni koji su odgovorni za njegovo funkcionisanje i planiraju njegov dalji razvoj povremeno posete isti i informišu se o iskustvima korisnika.

Link do foruma: http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=110&p=94

1.Ne koristiti iste garniture za BG voz i Beovoz ako je moguće ofarbati ih u drugu boju.
2. Osposobiti displeje na stajalištima i stanicama da najavljuju BG voz.
3. Pomeriti stajalište linije 95 ispod objekta (stanica Novi Beograd)
4. Ukloniti rešetke na ulazu u stanicu Novi Beograd (kako bi ljudi mogli da se mimolize a da ne silaze na kolovoz.
4. Osposobiti veliki asfaltirani plato na kom je nekad bio buvljak za besplatno parkiranje za nas koji koristimo “park and ride”.
5. Intenzivno održavati higijenu u garnituarama (vide se znaci popuštanja pre svega grafiti)
6. Osposobiti rasvetu na stepeništu stanice Novi Beograd (očistiti od paučine, zameniti sijalice...) koja bi trebalo da radi tokom celog dana jer je stepenište u mraku i sive je boje-teško uočljivi stepenici.
7.Edukovati osoblje ŽS da pružaju precizne informacije (da ne mešaju Beovoz i BG voz)
8.Ispraviti i unificirati označavanje linija na stanicama
9.Uskladiti sve satove (vreme se razlikuje na dve strane istog sata na stanici K. Park za 6 minuta !!!!!!!)

10.Obeležiti garniture displejima "BG :VOZ / Linija 1" na čelu voza.

11.Pomeriti popodnevni špic do 18h (mnogi sugrađani nominalno rade do 17h ali realno ostaju prekovremeno (blagodeti kapitalizma)) kako bi i oni imali priliku da se bezbedno, brzo i komforno prevezu kući.

12. Jutarnje polaske sa NBG pomeriti na 10, 25, 40, 55 minuta umesto 00, 15, 30, 45 pošto ako radite od punog sata (8 ili 9) imate dva preuranjena polaska (00 i 15), jedan odgovarajući (30) i jedan sa kojim kasnite (45), dok uz ovu korekciju imate jedan preuranjeni (15), dva odgovarajuća (25 i 40) i jedan sa kojim kasnite. Na vožnju od 6 do 13 minuta treba dodati 5 do 10 minuta od dolazne stanice do posla

13. Poštovati red vožnje ne samo da se ne krene kasnije već i da se ne ide ranije. ovo se veoma često dešava i užasno je nezgodno iskustvo posebno kada je sledeći polazak kroz pola sata a vi tek sišli u Vukov Spomenik

14. Stišati muziku i po mogućstvu puštati tihu neutralnu klasičnu (instrumentalnu muziku) jer ukusi su različiti jel?.

15. Obaveštenja o stanicama unapred snimiti dvojezično (srpski i engleski) i naučiti mašinovođe da klikću dugme kada za to dođe vreme. ubaciti najavu naredne stanice. Na primer: Stanica Karađorđev park, sledeća stanica Vukov spomenik

16. Pustiiti u rad pokretne stepenice/vestibile u celoj stanici Vukov spomenik

17. I možda najbitnije da bi ljudi nastavili da ga koriste da ostane u ITS sistemu.
 
BG:voz garniture ce se koristiti za Beovoz dok se ne promeni red voznje... Nije trebalo da lepe nalepnice na svaki voz...

Inace, poceli su da rade nesto na pruzi u Zemunu. A cini mi se da ide malo bolje od Tosinog bunara do NBG. Nema tu mnogo laganih voznji, od Batajnice do NBG voz putuje 20 minuta... a tako ce biti i kad se produzi BG:voz
 
Pohvalno '+1,ja bih možda otišao i dalje ako tako odgovara vlasnicima Beobuilda da se zakaže zajednička tribina pod nekim naslovom "Sugestije korisnika javnog prevoza radi dostizanja standarda Eu" eto čuh da sada samo troje građana kod agencije za privredne registre za 5.min mogu da osnuju udruženje građana tipa "korisnika javnog prevoza",dakle odnos bi bio fer podrška gradu da unapredi javni prevoz,predlaganja rešenja po uzoru na svetska,udruženje bi davalo sugestije ili predloge kao i primedbe bez uplitanja u političke teme..tribina bi se organizovala periodično bila bi zatvorenog tipa,da se ne bi koristila u političke svrhe posle koje bi nadležni sekretarijati davali saopštenje šta je dogovoreno..predloženo ,usvojeno.. :kafa: zapravo za udruženje bi mogao da bude osnivač i Beobuild jer bi mu se na taj način dodatno proširila tj.institucionalizovala uloga..Nvo,ali ovo je samo jedno razmišljanje 2012-ce ne pozivam nikog na ništa samo ukazujem na različite opcije,,Beobuild prerasta sve više u neku kredibilnu instituciju gde smo uspeli za sada da se razne političke opcije ne pljuju preko nas,nego citiraju...pohvalno zaista..
 
Recimo svetskog standarda jer globalizam je neminovna pojava... ;)
globe.jpg
cscc.edu
Evo i skice ...
 
(delimican) off topic: zasto svi pisu "vestibil" kada je pravilno "vestibul"?
 
Verovatno stvar prilagođavnja našem podneblju tuđica,vestibil se nakako lakše izgovara zar ne?
Eto pade mi napamet kada smo razgovarali o naraslom društvenom uticaju Beobuilda i nekakvom udruženju "korisnika i održivog javnog transporta",u poslednje vreme setih se dve poslednje stvari koje su baš ovde predložene,predložili smo uvođenje smart card sistema u javni prevoz,gps monitoringa,displej info.sms sistem, kao i video nadzor u vozilima,vozovima i na stanicama,i gotovo sve je prihvaćeno od Gradske vlasti,sekretarijata a i neke stvari je već prošao i tender te se očekuje uvođenje tokom narednog perioda i godine.. dakle reference sve govore...;)
 
Arnorian":c6ju52bl je napisao(la):
(delimican) off topic: zasto svi pisu "vestibil" kada je pravilno "vestibul"?
Зато што је "вестибул" облик позајмљен непосредно из латинског ("vestibulum"), а "вестибил" нам такође долази из латинског, али посредством француског ("vestibule", при чему се француско "u" изговара као "и" са уснама "намештеним" за "у" - слично као руско "ы" или немачко "ü").

У суштини, правилно је и једно и друго, а чињеница да ли латинизме чешће користимо у њиховом "аутентичнијем" облику, или пак у облику прилагођеном језику посредством кога смо тај латинизам примили, најчешће зависи од тога из које смо културе, и под којим околностима, ту позајмљеницу усвојили. Српски вокабулар класичне архитектуре углавном се, као и сама српска (нео)класична архитектура, развијао под немачким и француским утицајем, те се и латинизми везани за ту област обично користе у облику који фонетски и морфолошки одговара закономерностима тих језика.

Вреди рећи и да се, покаткад, различити облици исте стране речи (рецимо, директна позајмљеница из неког класичног језика и посредна позајмљеница, усвојена преко неког савременог језика; или, пак, старији и новији облик исте речи) у српском користе напоредо и узајамно дистинктивно, да означе сродне али различите појмове, или пак да нагласе одређену фину семантичку нијансу. На пример, старогрчка реч "симбол" је општеприхваћени термин који се равноправно користи у свим областима у којима га има смисла користити, док се коришћење облика "символ" (према средњегрчком, тј. византијском изговору исте речи) обично односи на теме везане за православну теологију или византијску цивилизацију - дакле, ови појмови у својој суштини значе исто, али сваки иоле образованији говорник српског језика јасно уочава суптилну значењску разлику међу њима. :)

Извин'те за ОффТ. ;)
 
иоле образованији говорник српског језика ? Zar toga ima van filološkog fakulteta? pa cele generacije se obrazuju na you tubu i googlu ili viziuelnim uticajem,ulazimo u globalnu šemu da nam je drugi govorni jezik engleski,koji ni oni sami više ne razumeju.. i phone,android i sl.sve to postaje komunilacija dizajna vizuelnih znakova,nešto nalik kada se u sf filmu ulazi u vanzemaljski brod pa vi samo pritisnete simbol.. :rolleyes: ili uskoro ćemo na Beobuild forumu kliknuti na ikonice tipa voz,šine,stanica,laki,teški i nema pisanja i bla bla..
 
Vrh