Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Pretpostavljao sam da je razlog sto je rec dosla preko francuskog, ali svejedno treba da se ide na izvor, makar zbog toga da bismo bili dosledni. Prakticno, starogrcke i latinske reci i nisu tudjice, posto je preuzimanje iz ova dva jezika za naucne, tehnicke i umetnicke svrhe slobodno.
 
U ljudi ala vi spamujete teme. U nekim trenucima postane jako tesko pratiti neke teme. Od jedne jedine reci vi ste napravili 20 postova koji se uopste ne ticu BG:Voza
 
2012":34d80rzm je napisao(la):
иоле образованији говорник српског језика ? Zar toga ima van filološkog fakulteta? pa cele generacije se obrazuju na you tubu i googlu ili viziuelnim uticajem,ulazimo u globalnu šemu da nam je drugi govorni jezik engleski,koji ni oni sami više ne razumeju.. i phone,android i sl.sve to postaje komunilacija dizajna vizuelnih znakova,nešto nalik kada se u sf filmu ulazi u vanzemaljski brod pa vi samo pritisnete simbol.. :rolleyes: ili uskoro ćemo na Beobuild forumu kliknuti na ikonice tipa voz,šine,stanica,laki,teški i nema pisanja i bla bla..
Знаш како (ал ајд, леба ти, да не улазимо сад у дубљу полемику и да не гушимо превише људе који тако лепо и корисно дискутују овде о градској железници :kk:) - све је то, ипак, ствар личног избора. И родитеља, али и саме деце. Слажем се да друштво све више иде у правцу "идиотизације" комуникације сваке врсте, њене банализације и претераног упрошћавања, као и да су родитељи и деца изложени невиђеном притиску (експлоататорски услови рада и живота, људи који преуморни и потпуно сломљени долазе са посла и онда још треба да се баве својом породицом, свакодневно медијско млевење и испирање мозга, форсирање потрошачког менталитета и сл.), али то ипак не значи да тако морамо да живимо баш са сваког аспекта, и да морамо да "читаве генерације" препуштамо неконтролисаним утицајима интернета и медија. Наравно да се не може ни сасвим "мимо света", али, опет, не мора се баш ни срљати у амбис (или, да то кажем српски сликовито, не морамо баш ни "к'о свиња на секиру").

Ја сам, рецимо, а верујем да то у нашем друштву уопште није реткост (ма колико, као друштво и култура, обично, били склони самопотцењивању), имао ту срећу да су се моји родитељи, током мог детињства и одрастања, много трудили у вези са мојим васпитањем и образовањем, пруживши ми тако пример који ћу, наравно онолико колико буде у мојој моћи, покушати да применим и у подизању сопствене деце. Са децом треба пуно разговарати, причати им приче, објашњавати, упознавати их са лепотом класичне уметности (већ и јако, јако мала деца су изразито пријемчива за класичну уметност и сликарство), подучавати их, играти се с њима и посвећивати им време и пажњу, и тада она неће одрастати и образовати се на ЈуТјубу, Фејсбуку и Гугловим апликацијама (узгред, имајући у виду количину ђубрета и "шума" који Интернет производи и уноси у наше животе, ЈуТјуб и Гуглови алати му још дођу чиста поезија; Фејсбук је, већ, чиста орвелијада...).

Све у свему, хоћу да кажем - на родитељима је да своју децу усмере ка томе да им оскудне изражајне могућности Фејсбука и Твитера не постану и основни медијум вербалне експресије... А најбољи начин усмеравања деце је управо - лични пример :)

Још једном, извините за офтопик, надаље ћу се овде оглашавати само у вези са темом :gobb: , коју бих за сада само похвалио! Већ месецима и месецима пратим овај форум и никако да се и делатно укључим, али са великом радозналошћу и нестрпљењем ишчекујем нове поруке, које читам с великим занимањем и задовољством, због мноштва занимљивих размишљања и корисних идеја и предлога које овде износите. Надам се да ћу врло ускоро моћи да вам се придружим и сопственим "доприносом"... :)
 
Aha ume Beobuild nekad da bude i "Draga Saveta" ;) ,pročitah Kirille sve kao da je napisano u nekom manastiru i ladovini borovine...ali relnost je bila na ulicama i stadionima...autobusima,vozovima itd..so back to reality..gde smo stali BGVoz...
 
Rešenje za Beovoz?

subota, 30 oktobar 2010 09:29

Izvor: Radio Pančevo

Problem sa polascima Beovoza uskoro bi mogao da bude rešen, saznajemo nezvanično od izvora iz Gradske uprave. Na jučerašnjem sastanku sa direktorom Železnica Srbije predstavnici Pančeva dogovorili su da Beovoz ide samo od stanice Vojlovica do Pančevačkog mosta, a prema rečima našeg sagovornika polasci bi mogli biti na sat vremena. Građani će na Pančevačkom mostu moći da presedaju u BG voz koji ide do Zemuna na svakih 15 minuta, a oni Pančevci koji imaju markicu za GSP Beograd moći će da je koriste i za vožnju tim vozom.
Podsećamo da je početkom ove godine bilo 17 polazaka beovoza iz Pančeva, u julu je taj broj smanjen na 11 dok je od 1. decembra beovoz iz Pančeva trebalo da ide tri do četiri puta dnevno, jer Pančevo nije imalo novac koji su Železnice tražile kako bi red vožnje bio isti kao početkom godine.Taj problem biće zvanično rešen najverovatnije narednog utorka ili srede kada predstavnici Železnica i pančevačke vlasti treba da potpišu ugovor o polascima beovoza.

Link:http://www.rtvpancevo.rs/92.1-Info/Lokal/reenje-za-beovoz.html
 
Da to je jedino moguće rešenje u datim okolnostima,dok se na napravi drugi kolosek do Pančeva i naruče novi vozovi ili pak Ž.S ne ubaci te nove koji su prošli tender na trasama Beovoza.
 
Ako se ne varam, ovo je nas kolega Zidar predlagao, liniju od Panceva do Pancevackog mosta na svakih sat vremena. Izgleda da su u ŽS-u poceli da citaju Beobuild forum :cool: :) :gobb:
 
Pa ja vam kazem,beobuild je ostrvo razuma u ovoj zemlji :gobb:
Ponovo mi umakao BG voz,krenuo je 2 min ranije danas sa NBG,stvarno me nerviraju.A i satovi im stoje i dalje po starom vremenu,ne kapiram kolki je problem da 2 sata koje imaju na stanici vrate za sat vremena?Kapiram da je 15min posla
 
Pa to je još jedan dokaz da takt može da bude i na 5-10 min. jer vozovi namerno usporavaju da ne bi stizali ranije..
 
Siniša":2iteggou je napisao(la):
Ako se ne varam, ovo je nas kolega Zidar predlagao, liniju od Panceva do Pancevackog mosta na svakih sat vremena. Izgleda da su u ŽS-u poceli da citaju Beobuild forum :cool: :) :gobb:
Voleo bi da je tako pogotovu kad se uzme u obzir sav napor koji je nas kolega Zidar ulozio da uradi mape i predloge resenja prevoza ali se plasim da je ovo cista slucajnost... :/
 
sTO SE TICE SATOVA stvar stoji ovako juce sam se provozao i rasptivao stvatri stoje ovako ni jedan sat na stanicama koje koristi BGV ne pokazuje isto vrijeme vrijeme na nasim casovnicima i na zs nije isto .Oni imaju centralni sat koji kordinira rad svih satova na zs koji je star i neodrzava se i ne azurira redovno.Sat na stanici nbg nije uvezan u sistem .PoRIJECIMA OTPRAVNIC EVOZOVA NIJE PROBLEM AKO VOZ KRENE KASNIJE ON TO NADOKNADI vec ako krene ranije .U stanici je bilo jos dva covjeka sa njom znaci 3 casovnika plus zidni nazovi sluzbeni nisu se poklapali .Inace BGV je trebao da krene u 13i30h krenuo je u 13i36 jer je propustila lokomotivu samu plus beovoz iako BGV ima prioritet Da ako imam prigovore mogu da se zalim pajserima u nemanjinoj :bash: Toliko o zelji za tacnoscu :bash:
 
Pancevo Rail :cool:

Jos samo Indjija i Pazove da odrade isto i dobiju pouzdanu liniju Indjija - NBGD

Predlagao sam ja ovo direkciji za putnicki saobracaj u Zeleznici pre godinu dana, tada mi rekose da Beovoz vise nije u njihovoj nadleznosti vec u gradskoj. Izgleda da jos uvek nije tako. Moracu ponovo da navratim na razgovor :kafa: , a posto su i stanice beovoza i dalje u njihovoj nadleznosti, da im predlozim da okacimo mape prevoza i mape beovoza na stanice i u vozove, oni valjda nemaju ogovor sa Maselom (s'obzirom da reklame kod Vuka stoje jos od 95'...), mogli bi da se otvore za stampu :p
 
Videh reklamu ZTP Beograda u stanici vukov spomenik.Moze li neko da mi napise kratku istoriju firme i kako su skoncali?
 
Updatovan predlog za linije bg:voz - Beovoza, imamo 9 EMV kompozicija na raspolaganju, a dobro bi dosao cak i neki sinobus

Gradske:
Linija A Zemunska:

Zemun - Pancevacki Most
takt 15 min, 4 kompozicije

Linija B Rakovicka:

Rakovica - Pancevacki Most
takt 15 min, 2 kompozicije

Jedna rezervna kompozicija na Prokopu za linije A i B

Prigradske:
Linija C Pancevo Rail:

Pancevo Vojlovica - Pancevacki Most
takt 60 min, 1 kompozicija

Linija D Srem Express

Nova Pazova - Novi Beograd
takt 60 min, 1 kompozicija

Autobus za Ripanj do Rakovice dok se ne nabave nove garniture.
Valjevo dobija redovni voz umesto EMV Beovoza, a ionako nema sta da trazi u gradskom sistemu

19_bgvoz-predlog2.png
 
Da to za sada izgleda relno,jednostavno pokazalo se da čisto gradske linje jedino obezbeđuju pouzdani takt u minut, nekako linija A -P.Most-Zemun je i nacrtežu kompletna,također linja B- iz Rakovice-P.Most lako se presedne kod K.Parka prema Nbg,a prigradske mogu da budu tipa express naveo si Srem axspress sviđa mi se, a jednog dana i Airport express...ili Regio Valjevo,Regio Novi Sad..
 
@zidar
:kk:
vucko":2df9csff je napisao(la):
Videh reklamu ZTP Beograda u stanici vukov spomenik.Moze li neko da mi napise kratku istoriju firme i kako su skoncali?
To se danas zove Zeleznice Srbije (od 2006). Nastala je, pretpostavljam 1974, kada su se Jugoslovenske Zeleznice podelile na republicke/pokrajinske sekcije. Ta podpreduzeca su imala i izvesnu autonomiju u odlucivanju, npr. kupovina vozila. Tako su ZTP Beograd, Podgorica i Skopje kupovali 80ih RVR 412/416 elektromotorne vozove iz SSSR-a (Latvije), tzv. "Gorbacov", dok su Zagreb i Sarajevo kupovali kvalitetnije Ganz/MAVAG elektromotorne vozove.
 
DSC00281.jpg

Ovakva garaža je zaista potrebna odmah do stanice NBG a i zbog buduće Autobuske i bila bi zajednička..
mlocinywidok3xj8.jpg

Železnička stanica Nbg i Autobuska bi bile povezane..ako ima pameti..
 
zidar":33hngq5u je napisao(la):
Updatovan predlog za linije bg:voz - Beovoza, imamo 9 EMV kompozicija na raspolaganju, a dobro bi dosao cak i neki sinobus

Gradske:
Linija A Zemunska:

Zemun - Pancevacki Most
takt 15 min, 4 kompozicije

Linija B Rakovicka:

Rakovica - Pancevacki Most
takt 15 min, 2 kompozicije

Jedna rezervna kompozicija na Prokopu za linije A i B

Prigradske:
Linija C Pancevo Rail:

Pancevo Vojlovica - Pancevacki Most
takt 60 min, 1 kompozicija

Linija D Srem Express

Nova Pazova - Novi Beograd
takt 60 min, 1 kompozicija

Autobus za Ripanj do Rakovice dok se ne nabave nove garniture.
Valjevo dobija redovni voz umesto EMV Beovoza, a ionako nema sta da trazi u gradskom sistemu

http://www.imamoplan.com/files/gimgs/19_bgvoz-predlog2.png
A, da se sremska linija pomeri za dve stanice na sever? Da krece od Indjije i zavrsava u Zemunu? Ipak Indjija postaje mnogo znacajniji grad nego sto je to bio.
 
Pa trebalo bi da ide od Indjije, samo je ja ne bih skracivao do Zemuna, jer na NBG putnci mogu da presednu i na tramvaj
 
samo bi ja Rakovica-Pančevac stavio da ide od Resnika,a ne samo od Rakovice. i ubacio Mladenovac ekspres Mladenovac-Rakovica
 
@ranko999
Produzetak srem expressa so Indjije znaci 15 minuta dodatne voznje u svakom pravcu sto znaci takt od 90 min sa jednom EMV kompozicijom. Pritom u Indjiji i Staroj Pazovi ipak staju svi medjunarodni i lokalni vozovi za razliku od Nove Pazove ili Batajnice tako da im nije toliko lose.

Kao sto rece @dusan, na NBGD postoji mnogo vise opcija za presedanje nego u Zemunu

@JohnnyLee

Rakovica-Pancevacki most je 15 min voznje sto znaci takt 15min sa dve kompozicije. Dodatnih 8 min voznje do Resnika bi napravili takt 23 min. Treca kompozicija bi resila stvar. Aktivirali bi stanice u Knezevcu i Kijevu. Inace direkcija predvidja otvaranje linije Resnik-Prokop, samo treba da ih ubedimo da bude Pancevacki Most umesto Prokopa, bolje je presedanje na Karadjordjevom Parku nego na Prokopu: direktna veza Rakovica-Grad, bolja veza sa ostatkom gradskog prevoza na Autokomandi.

Kada bi smo imali jos koju kompoziciju mogli bi da vezemo Ripanj sa Rakovicom preko Resnika sa taktom 36 min (1 EMV) ili 18 min (2 EMV)

Barajevo je takodje opcija, Barajevo-Rakovica = 30min
Ili Zeleznik ako tunel ispod Vidikovca to dozvoljava.

Mladenovac je malo daleko, sat vremena voznje od Rakovice.

Mislim da bi za pocetak trebalo privilegovati kratke linije za jakim taktom, do 30min voznje (Pancevo, Nova Pazova, Ripanj, Barajevo) i taktom 1h sa jednom kompozicijom, pa kasnije, kada bude dovoljno garnitura, produziti ih dalje.
 
Mislim da si rekao suštinu za sve pravce i ne vidim neku drugu logiku .. :kafa:
 
zidar":g240y9df je napisao(la):
Ili Zeleznik ako tunel ispod Vidikovca to dozvoljava.
Jedna tunelska cev je u losem stanju i ne koristi se. Inace, najbolje bi bilo da u nekoj doglednoj buducnosti tvoja B linija ide Ostruzica-Zeleznik-Rakovica-Vuk-Karaburma (eventualno Mirijevo).
EDIT: i po mogucnosti, ako prilike dozvoljavaju, podzemna stanica ispod Vidikovca.
 
Vrh