jovanovm
Advanced
@Kirill
Hvala, lepo objašnjenje.
Plusić.
Hvala, lepo objašnjenje.
Plusić.
Знаш како (ал ајд, леба ти, да не улазимо сад у дубљу полемику и да не гушимо превише људе који тако лепо и корисно дискутују овде о градској железници :kk - све је то, ипак, ствар личног избора. И родитеља, али и саме деце. Слажем се да друштво све више иде у правцу "идиотизације" комуникације сваке врсте, њене банализације и претераног упрошћавања, као и да су родитељи и деца изложени невиђеном притиску (експлоататорски услови рада и живота, људи који преуморни и потпуно сломљени долазе са посла и онда још треба да се баве својом породицом, свакодневно медијско млевење и испирање мозга, форсирање потрошачког менталитета и сл.), али то ипак не значи да тако морамо да живимо баш са сваког аспекта, и да морамо да "читаве генерације" препуштамо неконтролисаним утицајима интернета и медија. Наравно да се не може ни сасвим "мимо света", али, опет, не мора се баш ни срљати у амбис (или, да то кажем српски сликовито, не морамо баш ни "к'о свиња на секиру").2012":34d80rzm je napisao(la):иоле образованији говорник српског језика ? Zar toga ima van filološkog fakulteta? pa cele generacije se obrazuju na you tubu i googlu ili viziuelnim uticajem,ulazimo u globalnu šemu da nam je drugi govorni jezik engleski,koji ni oni sami više ne razumeju.. i phone,android i sl.sve to postaje komunilacija dizajna vizuelnih znakova,nešto nalik kada se u sf filmu ulazi u vanzemaljski brod pa vi samo pritisnete simbol.. ili uskoro ćemo na Beobuild forumu kliknuti na ikonice tipa voz,šine,stanica,laki,teški i nema pisanja i bla bla..
Voleo bi da je tako pogotovu kad se uzme u obzir sav napor koji je nas kolega Zidar ulozio da uradi mape i predloge resenja prevoza ali se plasim da je ovo cista slucajnost... :/Siniša":2iteggou je napisao(la):Ako se ne varam, ovo je nas kolega Zidar predlagao, liniju od Panceva do Pancevackog mosta na svakih sat vremena. Izgleda da su u ŽS-u poceli da citaju Beobuild forum
To se danas zove Zeleznice Srbije (od 2006). Nastala je, pretpostavljam 1974, kada su se Jugoslovenske Zeleznice podelile na republicke/pokrajinske sekcije. Ta podpreduzeca su imala i izvesnu autonomiju u odlucivanju, npr. kupovina vozila. Tako su ZTP Beograd, Podgorica i Skopje kupovali 80ih RVR 412/416 elektromotorne vozove iz SSSR-a (Latvije), tzv. "Gorbacov", dok su Zagreb i Sarajevo kupovali kvalitetnije Ganz/MAVAG elektromotorne vozove.vucko":2df9csff je napisao(la):Videh reklamu ZTP Beograda u stanici vukov spomenik.Moze li neko da mi napise kratku istoriju firme i kako su skoncali?
A, da se sremska linija pomeri za dve stanice na sever? Da krece od Indjije i zavrsava u Zemunu? Ipak Indjija postaje mnogo znacajniji grad nego sto je to bio.zidar":33hngq5u je napisao(la):Updatovan predlog za linije bg:voz - Beovoza, imamo 9 EMV kompozicija na raspolaganju, a dobro bi dosao cak i neki sinobus
Gradske:
Linija A Zemunska:
Zemun - Pancevacki Most
takt 15 min, 4 kompozicije
Linija B Rakovicka:
Rakovica - Pancevacki Most
takt 15 min, 2 kompozicije
Jedna rezervna kompozicija na Prokopu za linije A i B
Prigradske:
Linija C Pancevo Rail:
Pancevo Vojlovica - Pancevacki Most
takt 60 min, 1 kompozicija
Linija D Srem Express
Nova Pazova - Novi Beograd
takt 60 min, 1 kompozicija
Autobus za Ripanj do Rakovice dok se ne nabave nove garniture.
Valjevo dobija redovni voz umesto EMV Beovoza, a ionako nema sta da trazi u gradskom sistemu
http://www.imamoplan.com/files/gimgs/19_bgvoz-predlog2.png
Jedna tunelska cev je u losem stanju i ne koristi se. Inace, najbolje bi bilo da u nekoj doglednoj buducnosti tvoja B linija ide Ostruzica-Zeleznik-Rakovica-Vuk-Karaburma (eventualno Mirijevo).zidar":g240y9df je napisao(la):Ili Zeleznik ako tunel ispod Vidikovca to dozvoljava.