Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

nema veze sa BG-Vozom ali ima sa RVR-ovima. pre par godina vraćam se ja iz Prijepolja, "brzi" voz oko 0300 (ide RVR) i klackamo se mi, kad kod Požege dum. stade voz. stajali smo jedno dobrih 20 do 30 minuta dok je mašinovođa pokušavao da ga upali. nekako je i uspeo, pa stigosmo u BG
 
Da pročitah sve postove,htedoh da kažem da Prokop mnogo znači za ceo sistem, jer iz njega brzo se interveniše na sve pravce...još kada rade posao kako treba za sada.. :kafa:
 
Neonke ne svetle kad je pantograf spusten, a svo pucanje koje je nekad neprijatno je od tog mehanizma.... a zasto ims e spusta to nemam pojma, mozda neka zastita odreaguje lazno... ajde neka neko strucan kaze:D I kolika je opasnost da se ako jedan voz stane, drugi zakuca u njega?
 
Матеја Бељан":1epc5qjh je napisao(la):
ajde neka neko strucan kaze:D I kolika je opasnost da se ako jedan voz stane, drugi zakuca u njega?
Opasnosti nema posto dva voza nemogu istovremeno da se nadju u istom sektoru. Ako voz stane, sledeci ceka na prethodnom semaforu.
 
Izgleda da se danas više nas našlo u isto vreme ,,pod zemljom". U 14.20 sam u Karađorđevom parku utrčao u voz (spustio se u stanicu dok je on u nju ulazio) za NBG i video Beovoz u kvaru ali nisam video šta se sa njim dešavalo dalje i koliko je poremetio saobraćaj.

U drugoj današnjoj vožnji od P. mosta do NBG sam merio vreme putovanja. Mašinovođa je brzo vozio što mi je dobro došlo da uporedim vreme po važećem redu vožnje sa onim koje se realno može postići bez vremenske rezerve za nadoknadu eventualnih kašnjenja po sada dozvoljenim brzinama. Bio je odličan osećaj u voziti se brzo kroz tunele i preleteti Savu velikom brzinom.

P. most - Vukov spomenik - Karađorđev park - Prokop
Između svake dve susedne od gore pobrojanih stanica je vreme putovanja od zatvaranja do otvaranja vrata iznosilo oko 2 min (+/- nekoliko sekundi) tj. 6 min čiste vožnje ( manje od 8 sa stajanjima). U Vuku zadržavanje malo vise od 1 min jer je otpravnik sačekao red vožnje da dozvoli polazak , na ostalim stajalištima nije bilo čekanja.

Prokop - do početka lagane vožnje ispred NBG 2,5 min ostatak laganom vožnjom u NBG.
Ukupno 12 min vožnje sa stajanjima (uključujući 1 min čekanja reda vožnje u Vuku).
Sa eventualnim ukidanjem lagane vožne u NBG bi se ustedeo jos 1 min. Prema tome efektivna vožnja sa stajanjem u stanicama samo da se putnici ukrcaju i uz sada važeće brzine ,a uz podizanje brzine u NBG bi bilo oko 10 min. Naravno ovo je nategnuto i bez ostavljene rezerve vremena.

Evo još jednog mog doživljaja od Subote. Polazak NBG 21.15.
Usao sam u prednji kraj voza ,a iz zadnjeg se čula buka i pevanje. U toku vožnje pored mene su prošli lutajući kroz voz u tri navrata pojedinačno i u paru veseli mladi od oko 20 godina sa pivom u rukama (plastične flaše od dva litra). Izašao sam u stanici Vukov spomenik i tu tek video šta se dešava. U drugom kraju voza jedan odeljek je bio pun sa 20 - 30 ljudi i u toku je bila žurka ili ,,blejanje". Obučeni u pank - metal - hip hop.... fazonu pevali su narodnjake. Na peronu su bila dva policajca koje su očigledno pozvali iz zeleznice i koji su ih terali iz voza. Krajnji ishod ne znam jer moja pratnja nije imala strpljenja. Na vrhu pokretnih stepenica opet grupice sa pivom koje ,,Bleje" . Očigledno su stanice i topao i besplatan voz dobro mesto za sastanke i žurke u ove hladne dane. Čudi me jedino da još nema skitnica ali će verovatno i oni da se pridruže kad napolju zaledi.

Pozdrav.
 
Danas nas je masinovodja od karadjordjevog parka do vukovog spomenika vozio bez svetala :)

Bili smo u totalnom mraku. Tek kad je stigao u vukov spomenik svatio je da je voz u mraku :)
 
čekam ja BG-Voz u Karađorđevom parku (1725) kad naiđe neki 1720, pa pomislih da je on (nalepljeno je na njega bilo BG:Voz). ja na NBG-u čekam da stane, kada dolazi kondukterka i traži kartu. ja kažem: pa zar nije ovo BG-Voz? ona kaže da nije, već da je Beovoz sa BG-Voz garniturom. sreća da sam silazio pa nisam morao ništa da platim. ne razumem zašto to rade
 
Počeo sam da pratim doodovštine iz BGVoza kao latino seriju, žurke,mrak...jedva čekam nastavak.. :rolleyes:
 
JohnnyLee":1s54mc2z je napisao(la):
čekam ja BG-Voz u Karađorđevom parku (1725) kad naiđe neki 1720, pa pomislih da je on (nalepljeno je na njega bilo BG:Voz). ja na NBG-u čekam da stane, kada dolazi kondukterka i traži kartu. ja kažem: pa zar nije ovo BG-Voz? ona kaže da nije, već da je Beovoz sa BG-Voz garniturom. sreća da sam silazio pa nisam morao ništa da platim. ne razumem zašto to rade
Budi srecan sto kad si izasao iz tunela video Prokop, a ne Rakovicu!
 
Danas je na BGvoz koristio garniture beovoza. Bile su bez oznaka BGvoza i bile su isarane grafitima
 
Ja mislim da i nisu na svim remontovanim zalepili nalepnice... ali nisam siguran. Neozbiljni su, jasno je, nista od zajednickog preduzeca.
 
Da ovo je veliki problem, da garniture BG voza koriste za Beovoz. Nebrojano puta mi se dogodio da dodjem na stajalište u poslednji momenat daleko posle nemušte, krčeće najave koji voz pristiže (vizualna ne postoji jer dispelji služe za ukras) Do sada sam ih razlikovao po tome što bg ima nalepnice i nije išaran dok su sad i nove ganiture išarane i još ih koriste za Beovoz. Par puta sam bez problema mogao da uđem u pogrešan jer neposredno pre BG voza za NBGD stiže Beovoz za Valjevo. Lako sam mogao da krenem za Valjevo umesto za NBGD zbog bezobzirnog i nonšalantnog ponašanja ŽS. Ljudi kao da ne znaju osnovno pravilo marketinga: Zadovoljan čovek će pozitivne utiske da prenese trojici ljudi a nezadovoljan negativne devetorici ljudi. Ako je ovaj promo period zamišljen kao afirmacija gradske železnice BG voza počeli su da skupljaju negativne poene.

Nikakve nabavke nisu potrebne i ne velika sredstva da se operu garniture od grafita, da se urade i nalepe nalepnice za jedan i za drugi (kad već pri remontu nisu ofarbeli garniture u drugu boju) i da se uključe displeji.

PS: Žalosno je videti putničke vagone ŽS kad su u nekoj međunarodnoj kompoziciji gde su svi vagoni utegnuti i ofarbani a samo je naš (ŽS) išaran grafitima. (Pitam se koji je to čip u mentalitetu našeg naroda pregoreo???)
 
Uskoro će da nam ugrade novi pa ćemo u drugu krajnost.. :kafa:
 
Vukov spomenik danas - slike znakova postavljenih za film

IMAG0150.jpg



Malo Njujorške čistoće i održavanja stanica



IMAG0156.jpg

IMAG0154.jpg


Bulevar ka Cvetku je postao Cross Avenue ili Montgomery street

IMAG0158.jpg
 
Hvala nbumbic,ovo vredi dokumentovati

2012ice cekam tvoj komentar :lol:
 
Evo me.. :) ,paa...šta reći N,Y Balkana na delu... ;) kad već mi ne idemo u N.Y on je došao k nama.. :p
 
Pa rece djile da dobijamo metro,samo ispade da nije Beogradski vec njuroski.jer lago covek? :)
 
Bas je fantastika, T linija Njujorskog metroa nece da bude gotova godinama, a P linija ne postoji ni u planovima. A ni ove ulice ne postoje u NYC. A ni table nisu na spanskom.
Ovo je drugi film po scenariju Lika Besona koji se snima u Bg. Ovo je slika iz prethodnog filma, Banlieue 13 - Ultimatum:
banlieue-13-ultimatum-1.jpg
 
@nbumbic
Hvala ti prijatelju, ko bratu najmilijem.

Dva grada koja najviše volim na svetu, spojena u jednom. :)
 
Aleluja,spic ce izgleda biti normalan!A i uvesce liniju na prolece za rakovicu

BROJ PUTNIKA „BG VOZA“ SE NE MENJA
Svi čekaju proširenje trase

M. Tašković | 26. 10. 2010. - 00:02h | Foto: N. Marković | Komentara: 0
Gradska železnica već dva meseca funkcioniše na potpuno nov način. To znači da svakog putnika u vozu osim slobodnog mesta za sada čeka i dolazak na željenu stanicu sa preciznošću gotovo u sekundi. Čak i u vreme saobraćajnog špica, u jednoj granituri voza kapaciteta četiri zglobnih autobusa ima mesta za još nekoliko stotina putnika.


Ako se ima u vidu da se od Pančevačkog mosta do Novog Beograda kao najudaljenijih stanica putuje za svega 17 minuta onda se još više nameće pitanje nedovoljne iskorišćenosti „BG voza“.

- Ušli smo u fazu kada se iskristalisao broj sugrađana koji koriste gradsku železnicu. Mada su mnogi očekivali više putnika broj od skoro 2.500 ljudi u vreme saobraćajnog špica je sasvim očekivan uzimajući u obzir svega pet stanica koliko trenutno pokriva gradska železnica. Sugrađani teško menjaju navike pa im tako ne odgovara da, recimo, pređu vozom sa Novog Beograda reku za svega pola minuta, a onda nastave autobusom jer nisu navikli da presedaju – objašnjava Stanko Kantar iz Direkcije za javni prevoz.


U vreme prepodnevnog i popodnevnog saobraćajnog špica putnike na svakih 15 minuta prevozi ukupno četiri garnitura vozova dok u ostalom delu dana gradska železnica „radi“ sa dve kompozicije na svakih pola sata.

- Razmišljamo da uvedemo novi popodnevni špic koji bi trajao od 14.30 do 18 sati umesto sadašnjeg od 14 do 17 sati. Veliki broj zaposlenih sada radi do 17 sati, a ne odgovara im da čekaju voz po pola sata – ističe Kantar i dodaje da najviše sugrađana koristi „BG“ voz ujutru od 6 do 9 sati.

U Direkciji za javni prevoz ističu da će od Nove godine biti uvedene još četiri stanice „BG voza“ ( Tošin Bunar, Zemun, Zemun polje i Batajnica), a očekuju da će i uvođenje parkinga u blizini stajališta motivisati mnoge vozače da koriste gradsku železnicu.

Na proleće i ka Rakovici
Kako bi što veći broj sugrađana koristio gradsku železnicu, u Direkciji za javni prevoz najavljuju da će „BG voz“ na proleće imati još jednu liniju.
- Planiramo da gradskom železnicom pokrijemo i Rakovicu kako bi vozovi sami sebe punili. To znači da bi Rakovčani, na primer, na putu do Novog Beograda presedali iz jednog u drugi voz na „Prokopu“ i prelazili reku za svega 20 minuta – objašnjava Kantar i dodaje da će gradska železnica sledeće godine imati na raspolaganju ukupno osam remontovanih garnitura vozova.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/213775/Svi-cekaju-prosirenje-trase
 
Opet mi njie jasno zašto se preseda na Prokopu umesto da je direkt,zbog ne dovoljnog broja vozova ili? Također direkt treba da je P-Most-Rakovica.Pa da za tri linje je potrebno dvadesetpet novih vozova da 3 linje budu direkt i funkcionišu po Metro sistemu :rolleyes:
 
Kakva im je "kampanja" dobro je da imaju i ovo malo putnika.Ocekivao sam da se vrteti reklama na tv-u,u novinama cela strana zakupljena,oraganizovane nove linije gsp za punjenje stanica kad ono corak ... al dobro makar su prazni vozovi mozes da biras gde ces da sednes :grand:
 
Vrh