Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Pa rekoh ja da su improvizovali dosta stvari,valjda čekaju taj ruski kredit pa da završe ce čvor a to ćemo znati do kraja godine..u međuvremenu grad nije naručio nove vozove,a ž.s ne pada napamet da uređuje ili gradi nove stanice,,dakle sada se javljaju neki Mitrovići koji bi da grade tunele na 25 m.ispod zemlje ali za utomobilie sa parkinzima,dakle bezobrazluku nema kraja... :kafa:
 
2012":1c00coc3 je napisao(la):
Opet mi njie jasno zašto se preseda na Prokopu umesto da je direkt,zbog ne dovoljnog broja vozova ili?
Verovatno bi takt tj. broj vozova na liniji za Rakovicu ometao rad prve linije BG:Voza, koja i sada funkcioniše knap.
 
Sa taktom od 15 min dve linije mogu bez problema da koriste istu trasu, narocito severni krak ka Pancevackom mostu gde nema konflikta sa ostalim zeleznickim saobracajem. Problematican je jedino kilometar pruge od stanice Rakovica do racvanja za tunel ispod Dedinja zbog jakog zeleznickog prometa na toj deonici, mada verujem da takt od 15 min moze da se odrzi ako ide jedna bg:voz linija (Rakovica-NBGD ili Rakovica-P. Most)
Presedanje sa Rakovicke linije na sadasnju na Prokopu je obeshrabrujuce, cak i ako se divnim cudom vozovi savrseno usklade.
Sta covek da radi u crnoj rupi na Prokopu? da su bar trole dovoljno blizu...
Bolja bi bila direktna linija "B" do Grada, to jest Pancevackog Mosta, sa presedanjem na Karadjordjevom Parku na liniju"A" (NBGD-P.Most).
Put Rakovica-NBGD bi bio par minuta duzi ali presedanje mnogo lakse (na istom peronu bez pentranja i silazenja uz stepenice) a do Vuka bi se islo direktno.
Naravno ja bih voleo da se odmah uspostavi i linija "C" Rakovica-NBGD ali ako treba da se bira samo jedna, biram direktnu vezu sa Vukom i presedanje za NBGD na Karadjordjevom Parku.
 
Prvo, ovde se stidljivo pominje neki park & ride, ali bez konkretnijih detalja.
Drugo, BG voz će mnogo bolje funkcionisati ako se uskladi sa GSP-ovim linijama. Na primer, sa NBG strane imaš 67 koja može da se uklopi da ide nekoliko minuta pre polaska voza. Takođe, ideja o pomeranju bar još neke linije da prolazi pored stanice NBG (najlakše bi bilo 88 pomeriti) treba da se ralizuje.
Treće - marketing.
Sve u svemu, ima potencijala, ali treba da se još malo doradi da bi bio ozbiljan sistem.
 
Na STB kažu danas se Điki vozi u BGV... ;) verovatno će da najavi enormna ulaganja u sistem,stanca,vozova ... :D
 
Predlog za Đikija,kako je moguće uraditi jednu platformu deo za BGV na stanici NBG
expressline043.jpg

expressline040.jpg

expressline124.jpg
www.skyscrapercity.com
expressline173.jpg

expressline144.jpg

expressline149.jpg

4225913072_874b5c68a4_b.jpg

BGV skreće od stanice NBG na novi most na Adi..;)
2441232473012547464.jpg
 
2012 ako imas para pokloni djikiju ili mu daj bezkamatni zajam posto on sirota nema :kafa: mnogo cemo se nacekati da se sve sredi i uredi kako treba jer mi volimo polovicna rijesenaja pola auto puta ,pola obilaznice ,pola mosta ,itd :kafa:
 
Bilo bi dobro da Lasta skrati neke linije do Batajnice, umesto da se guraju na Keju... Doduse, markica za Lastu Srem ne vazi i u ITS
 
Današnje iskustvo: Došao sam u 17:19 na stanicu Karađorđev park. Tamo stoji voz u pravcu NBG. Ima nalepnicu BG Voz. Pitam radnicu u onoj kućici: "Jel to Beovoz ili BG Voz?" i ona mi jaže "To je BG Voz. Ide do Novog Beograda." Ja utrčim unutra iako po redu vožnje treba da krene u 17:24. Pomislim da je možda stigao ranije pa čeka. Međutim on odmah krenu dalje. Na stanici NBG dok sam čekao da izađem, pojavi se kondukterka i ja zbunjen pitam je isto pitanje. "Jel ovo Beovoz ili BG Voz?" Ona mi kaže "Beovoz". Ja joj kažem da mi je njena koleginica na stanici K.Park rekla da je ovo BG Voz kad ona kaže "Pa, jeste ovo je BG Voz". Ja je podsetim da mi je malo pre rekla drugačije da je ovo Beovoz a ona ponovo "Pa jeste Beovoz, mi nastavljamo dalje. Nije onaj gradski. On ne ide dalje!"

Mislim stvarno! Zar ne mogu da nauče to što rade? Stvarno strašno, koliko neznanja i nezainteresovanosti za posao koji rade! Nikad kod nas ništa normalno biti neće.
 
zeleznice srbije u aps...stvarno bi trebalo zavrsetkom bg cvora da naprave firmu bg cvor ili tako nesto da raspolaze nasim vozovima,ovo stvarno je sasavo a bice samo gore jer ce biti duze linijie a i koristice vise ljudi bg voz
 
E pa lepo smo im govorili tj.gradu šta da rade,a kada nas slušaju sve im dobro ide a kada tvrdoglave sve im krene nizbrdo,eto onaj članak o mostu na Adi i uskomešana stručna javnost ..elem, s obzirom da Ž.S od nove godine postaje holding,grad treba da ima svog operatera BGV,a s obzirom da je suvlasnik čvora ima prava da traži ingerencije nad stanicama postojećim i novim,talođer da već sada naruči nove vozove,postavlja se pitanje da li grad to želi ili im je najlakše da sve prepuste Ž.S a ovi uranilovka primaju državne plate..j.. im se da li su putnici zadovoljni ili ne da li ima propusta i kada će se ispraviti.. :kafa: (ova primedba se odnosi na stanice,održavanje,razvoj,rekonstrukciju ili izgradnju novih)
Ž.S smo pohvalili za takt,tačan u minut,mašinovođe uigrane,vozovi ne stoje kao na početku dugo u stanicama več voze po Metro taktu, dakle što se samog transporta tiče sve pohvale..toliko da budemo fer..;)
 
Pa nije ni cudno da su kondukteri zbunjeni kada oba sistema imaju slicno ime beovoz/bg:voz (cemu uopste one dve tacke ":" ? marketinski magovi bi mogli ponekad da priznaju da nemaju resenje i da nastave da razmisljaju umesto da pokusavaju da nas zavaraju svojim nebulozama)
Oba sistema koriste iste garniture a trase se poklapaju.
Dobro, gradska zeleznica je proradila, sada treba da se dovede u red, razdvajanje gradskog i prigradskog sistema odmah, onda ce se sve samo pojasniti.
 
bg vozove ofarbati u crveno,to su mogli jos tokom remonta da urade...
 
Moze crveno, ili koja god sema, ali dzaba kada se koriste i za linije Beovoza van Beograda umesto da ceo dan voze u Gradu sa taktom 15 min, razlika u taktu izmedju spica i van njega je besmislena.
 
E pa trebali su debatu sa Beobuilda dobro da pretresu, šta smo im sve sugerirali jer trebaju korisnike da pitaju šta im smeta, šta da promene,unaprede a ne slušaju neke marketing genijalce,koji nisu nikad ni seli u voz a kamoli obišli neki svetski S-Bahn sistem.. :kafa:
 
2012":1kscj3cu je napisao(la):
E pa trebali su debatu sa Beobuilda dobro da pretresu, šta smo im sve sugerirali jer trebaju korisnike da pitaju šta im smeta, šta da promene,unaprede a ne slušaju neke marketing genijalce,koji nisu nikad ni seli u voz a kamoli obišli neki svetski S-Bahn sistem.. :kafa:
Mislim da su neke sugestije i prihvatili. U jednom jučerašnjem tekstu o BG Vozu pisalo je da će najverovatnije da menjaju poslepodnevni špic i da umesto od 14 do 17 bude od 14:30 do 18:00!
Ovo bi bila fantastična promena.

Inače, povodom moje jučerašnje zabune oko voza. Shvatio sam da je Beovoz čim sam ušao. Bila je gužva. Jedva sam našao mesto za sedenje. Nije bilo muzike niti najave stanica, podovi su bili strašno prljavi i puni pikavaca (dakle puši se unutra).

Takođe shvatio sam da je u vezi sa zabunom oko voza problem taj što oni koji su zaposleni na železnici ne shvataju da su Beovoz i BG Voz razlilčite stvari. Za njih je to isto! Zar nisu mogli da im održe jednu petominutnu edukaciju, verujem da im ne bi trebalo više vremena da nauče šta je šta! Mrzim dilentatizam više od bilo čega drugog u Srbiji.
 
Podržavam da menjaju vreme posle podnevnog špica,a ovo za pikavce možda su uleteo u vagon u kom se održavaju žurke :kafa:
 
Sve problemi koje smo mi korisnici identifikovali.

Spremam se da napišem pismo sa sugestijama i stvarima koje treba popraviti Sekretarijatu za saobraćaj pa vas molim da mi pomognete, ali da se koncentrišemo na organizacione stvari i one koje ne zahtevaju velika ulaganja, odnosno koje se mogu ispraviti u kratkom roku.

Evo šta meni smeta a vi dodajte na listu:

1. Ne koristiti iste garniture za BG voz i Beovoz ako je moguće ofarbati ih u drugu boju.
2. Osposobiti displeje na stajalištima i stanicama da najavljuju BG voz.
3. Pomeriti stajalište linije 95 ispod nadvožnjaka (stanice Novi Beograd)
4. Ukloniti rešetke na ulazu u stanicu Novi Beograd (kako bi ljudi mogli da se mimolize a da ne silaze na kolovoz.
4. Osposobiti veliki asfaltirani plato na kom je nekad bio buvljak za besplatno parkiranje za nas koji koristimo park and ride.
5. Intenzivno održavati higijenu u garnituarama (vide se znaci popuštanja pre svega grafiti)
6. Osposobiti rasvetu na stepeništu stanice Novi Beograd
 
Edukovati osoblje ŽS da pružaju precizne informacije.
Ispraviti i unificirati označavanje linija na stanicama
 
- Uskladiti sve satove (vreme se razlikuje na dve strane istog sata na stanici K. Park za 6 minuta !!!!!!!)

- Obeležiti garniture displejima "BG VOZ / Linija 1"

- Pomeriti popodnevni špic do 18h

- Jutarnje polaske sa NBG pomeriti na 10, 25, 40, 55 minuta umesto 00, 15, 30, 45 pošto ako radite od punog sata (8 ili 9) imate dva preuranjena polaska (00 i 15), jedan odgovarajući (30) i jedan sa kojim kasnite (45), dok uz ovu korekciju imate jedan preuranjeni (15), dva odgovarajuća (25 i 40) i jedan sa kojim kasnite. Na vožnju od 6 do 13 minuta treba dodati 5 do 10 minuta od dolazne stanice do posla

- Poštovati red vožnje ne samo da se ne krene kasnije već i da se ne ide ranije. ovo se veoma često dešava i užasno je nezgodno iskustvo posebno kada je sledeći polazak kroz pola sata a vi tek sišli u vukovu rupetinu

-Stišati muziku i po mogućstvu puštati tihu neutralnu klasičnu muziku.

- Obaveštenja o stanicama unapred snimiti dvojezično (srpski i engleski) i naučiti mašinovođe da klikću dugme kada za to dođe vreme. ubaciti najavu naredne stanice. Na primer: Stanica Karađorđev park, sledeća stanica Vukov spomenik
 
Vrh