Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Siniša":353ie6ce je napisao(la):
Radi se o dve paralelne cevi koje su trebale povezati BG cvor sa nikad izgradjenom lokoteretnom stanicom Karaburma. Ta trasa prati, otprilike Ruzveltovu i Mije Kovacevica i izlazi na Karaburmu.
aha, znači to je taj tunel. inače, ne verujem da ima gde tu da se postavi jedna stanica pre Karaburme.

Siniša":353ie6ce je napisao(la):
Plan je da svi peroni imaju istu visinu, mislim da je u pitanju 55 cm visine. I onda bi takva vozila trebalo narucivati. Ovo je jedan veliki propust u izgradnji cvora, da stanice imaju razlicite visine perona.
to je katastrofalan propust, jer imaš da je Karađorđev park toliko nizak, da je skoro u ravni sa šinama a na Pančevačkom mostu ti stepenice da izađeš ne trebaju (ista je valjda situacija i u Rakovici, ako se ne varam)
 
DSC01943.jpg

Predlog boje za BGV vozove ,ne možeš da omašiš...;)
5342_002_Wb_03_07_2006.jpg

4024_120_4024_124_REX1706_Langenwang_14_12_2008.jpg

A može i plavo sa lepo ispisanim logom..
 
Slazem se.Ofarbati ih u crveno kao tramvaje,i tako ce polako beovoz postati bg voz :)

Inace danas nekoliko bg-vozova nije imalo nalepnice pa se moraju pitati sluzbenici da li je to bg voz...
 
:kk: ,jeste to je ipak nedopustivo i mnogo im je pametnije da ih lepo uniformišu u istoj boji i sa vidljivim logom da ti oči istera.. :D
S-Bahn_K%C3%B6ln.JPG

IMG_8657.jpg

A i info pultove bi trebalo brendirati isto,tako da građani znaju gde mogu dobiti informaciju ..
 
ne mora ni logo. dovoljno ih je obojiti u crveno da se zna da je to BGV. kad' smo već kod imena, mogli su da stave B-Voz. inače, Talent je bruka dobar voz. vozio sam se u Beču sa njim, i extra. evo što sam ga ja slikao spolja i unutra

edit: zaboravio sam juče da napiše, na NBG-u nas je čekao međunarodni voz iz Budimpešte (samo tri mađarska vagona)
 
Sve je to lepo (osim činjenice da stiže pre vremena - to je pak druga krajnost), ali sam danas video novoremontovanu kompoziciju sa ogromnim "nalepnicama" BG:voz sa strane kako dolazi u Novu Pazovu, a najava sa razglasa je bila "Beovoz za Pančevo stoji na prvom koloseku, polazi u 16h55 minuta". Takođe video sam jednu kompoziciju koja eto tako nonšalantno stoji na stanici Zemun, i jednu koja stoji sa otvorenim vratima na Novom Beogradu (koliko sam video putnici su ulazili). Šteta što se nisu "malo" potrudili i produžili do Zemuna, odnosno sredili taj deo pruge (od stanice Zemun do Novog Beograda se vuče sigurno 10-15 minuta).
I stvarno bi mogla železnia da se potrudi oko tog ulaska u Beograd, na to otpadne pola putovanja od granice (Šid) - nesrećni Švajcarac me je 3 puta pitao da li stižemo po redu vožnje i da li je uobičajeno da voz toliko staje (samo što nije stao na Tošinom Bunaru).
 
IMG_4313.JPG

Interesantno koliko ova stanica liči na Rakovičku,s obzitom da će uskoro biti proširen pu u Bulevar,kao i nova tramvajska pruga,fali samo mala stanična zgrada sa info pultom,toaletom i topla čekaonica..
@Ambassador..pa do nove godine se otvara i deonica do Zemuna i Batajnice sa rekonstruisanom prugom i podizanjem brzine,ali sve to mora da prati i uređenje tih stanica..a NBG je najhitnija..
 
@2012
Koja to "ova" stanica liči na Rakovičku? Ne možeš samo da postaviš sliku ako ne napišeš odakle je (bilo bi dobro i da navedeš izvor)...

A liči na Rakovičku otprilike koliko i svaka druga železnička stanica tog tipa...
 
Tako j,u galeriji gde sam naleteo na sliku nije pisalo odakle je već sam i sam primetio da je Beč,a to zašto liči na Rakovičku? Pa zato što je pored sličnog izgleda same stanice, situacija ispred stanice gotovo ista, ko je bio na toj stanici verovatno i sam vidi sličnost,ali ovde je interesantno što taj Bulevar tek treba tako da se uredi ispred stanice Rakovica,a ovaj u Beču je već uređen... :rolleyes:
 
Blic“ istraživanje Koliko vremena treba od Vukovog Spomenika do Bloka 70
Najbrže se stiže beogradskim vozom
Ekipa „Blica“ | 04. 09. 2010. - 00:02h | Foto: D. Milenković | Komentara: 11

Od Vukovog spomenika do Bloka 70, za vreme popodnevnog saobraćajnog špica, najbrže se stiže kombinacijom gradske železnice i autobusa, pokazao je eksperiment „Blica“. Vozom pa tramvajem ili autobusom može da se stigne za 20 minuta, automobilom vožnja traje pola sata, dok je putovanje najduže tramvajem, oko 35 minuta.

71053_18_origh.jpg

Za uvećanje kliknite na mapu [+]
Polazno mesto bilo je kod spomenika Vuku Karadžiću u Bulevaru kralja Aleksandra. Reporteri našeg lista su se razdvojili, jedan je krenuo automobilom, drugi je čekao tramvaj dok je treći sišao u železničku stanicu Vukov Spomenik, na „BG voz“. Naravno, najbrže je na put krenuo automobil, tačno u 15:27 , a onda posle nekoliko minuta vožnje ušao u gužvu. Krkljanac je krenuo odmah u Bulevaru kralja Aleksandra gde nije funkcionisao zeleni talas. Najveći zastoj bio je na potezu od Glavne pošte preko Trga Nikole Pašića, pa sve do Terazijskog tunela, za čije prelaženje je bilo potrebno više od 10 minuta. Put od tunela, pa preko Brankovog mosta prošao je bez stajanja. Brankov most u smeru ka Novom Beogradu bio je prohodan. Od Sava Centra do Ulice Jurija Gagarina opet problem sa loše usklađenim semaforima ali dugih zastoja nije bilo.
71054_bgd13-prevoz-foto-dusan-milenkovic_f.jpg



Novinarki „Blica“ trebalo je pola sata da automobilom stigne od Vuka do Bloka 70

Automobilom smo stigli tačno u 15.58 u Blok 70. Onda je krenulo nerviranje zbog nedostatka parking mesta u blizini Bloka 70. Za to vreme, ispod zemlje u stanici Vukov Spomenik, „BG voz“ je naišao tačno u 15.37. Bez zastoja, naravno, ređale su se stanice Karađorđev park (u 15.39), Beograd centar - Prokop (15.43) i Novi Beograd „Buvljak“ (15.50). Odmah nakon izlaska iz voza naišao je i tramvaj koji staje odmah ispod železničke pruge. Sa njim smo se odvezli jednu stanicu do prvog sledećeg stajališta autobusa na liniji 95. „Devedesetpetica“ je stigla nakon minut čekanja. U Bloku 70 bili smo tačno u 15.57, dakle za 20 minuta od Vukovog spomenika do cilja. Ruku na srce, uz malo sreće, jer nije bilo predugog čekanja kod presedanja sa voza na gradski prevoz.

71055_bgd15-prevoz-foto-dusan-milenkovic_f.jpg

Najviše je trebalo vremena, 35 minuta, novinarki koja je putovala tramvajem


Trećeg reportera nije poslužila „sreća“, jer je na dolazak „sedmice“ čekao čak 20 minuta. Tramvaj je došao u 16.03, pun ljudi koji nisu krili svoje nezadovoljstvo zbog dugog čekanja. Prošlo je sedam minuta dok se kroz Bulevar kralja Aleksandra „probio“ do Nemanjine ulice, gde je svaki drugi semafor pokazivao crveno. Polovina putnika izašla je već kod Glavne železničke stanice, ali je već na narednoj stanici kod Starog mosta čekala nova masa ljudi. Osim zastoja zbog semafora, većih gužvi nije bilo, tako da je već kroz 20 minuta tramvaj bio na stanici kod „Sava centra“. Na stanici kod „Buvljaka“ u prevoz je ušla gospođa koja je glasno prokomentarisala da nema velike vajde od voza koji je rekordnom brzinom stigao u Novi Beograd, kad na prevoz mora da se čeka po pola sata. Kod Bloka 70 tramvaj je stigao tačno u 16.38, odnosno za 35 minuta.
71056_bgd17-prevoz-foto-dusan-milenkovic_f.jpg

Od Vukovog spomenika do Bloka 70 najbrže je stigao, za 20 minuta, novinar koji je išao gradskom železnicom


Maršruta od Vukovg spomenika do Bloka 70 namerno je uzeta kao primer jer je Blok 70 naseljen, dok kod Buvljaka u Novom Beogradu, gde je polazna i poslednja stanica „BG voza“ nema mnogo stambenih objekata. Ako se uzme u obzir da se brže stiže kombinacijom voza i gradskog prevoza, da ukoliko se krene automobilom postoji realna šansa da se uđe u neviđene gužve i problem sa nedostatkom parking mesta, jasno je da se vožnja gradskom železnicom mnogo više isplati.



Gužve u povratku
Povratak u redakciju ekipe koja je realizovala mini istraživanje pretvorio se u pravo mučenje. Krenuli smo automobilom najpre preko Starog savskog mosta. Već na prilazu mostu, u Ulici Vladimira Popovića, red dugačak najmanje 500 metara prinudio nas je da se okrenemo i preko Ulice Milentija Popovića pokušamo da se domognemo Brankovog mosta. Do Holeta „Hajat“ putovali smo 20 minuta, potom preko mosta još toliko, sve u svemu oko sat vremena trebalo nam je da se vratimo do redakcije koja se nalazi u Ulici kraljice Marije, kod Poštanske štedionice. [/img]www. blic on line .rs
 
Talenat su fenomenalni!Vozih se u austriji nekoliko puta od nickelsdorf-a do beca.Tu ima nekih 40km,savrseno funkcionise na tim distancama a enterijer nije kao sibir 1952 kako neki kazu za beovoz.Kada nam crknu ove ruske za 30 godina imacemo te talent :p
 
Ma služiče ovi dobro dok ne stignu novi,a moraće da ih naruče jer po otvaranju druge ,treće linije nema dovoljno vozova da bi se održao takt na svim linijama,a bogme ni prve ako ide od Pančeva do Batajnice.. :rolleyes:
 
bg voz se nece ni siriti do panceva vec samo do krnjace,a bas me zanima kako ce da prevazidju sto ima jedan kolosek na pancevcu
 
2012":rlwkk5ki je napisao(la):
Blic“ istraživanje Koliko vremena treba od Vukovog Spomenika do Bloka 70
Najbrže se stiže beogradskim vozom
Odmah nakon izlaska iz voza naišao je i tramvaj koji staje odmah ispod železničke pruge. Sa njim smo se odvezli jednu stanicu do prvog sledećeg stajališta autobusa na liniji 95. „Devedesetpetica“ je stigla nakon minut čekanja.
E vala, ako bi mi neko objasnio zbog čega je prelazio sa tramvaja na autobus, alal mu vera.
 
Sigurno jer je lik na platnom spisku lrt lobija pa su hteli da oduze voznju znajuci koliko su pouzdani nasi busevi? :lool:
 
JohnnyLee":3ccgdt6d je napisao(la):
4. boja vozova i sam logo. bilo bi dobro kada bi i vozove ofarbali u crveno, kao što su trole i tramvaji (plan je da se sva elektrovučna vozila oboje u crveno, ima tekst u današnjoj Politici)
Ovo sam ja predlozio vec pre godinu ili dve na ovom forumu ili na ssc-u, ne secam se vise :laugh:
 
JohnnyLee":274talkm je napisao(la):
4. boja vozova i sam logo. bilo bi dobro kada bi i vozove ofarbali u crveno, kao što su trole i tramvaji (plan je da se sva elektrovučna vozila oboje u crveno, ima tekst u današnjoj Politici)
Jel ima neko taj članak? Ne mogu da ga nađem na Politici online.
 
Ovo sa crvenom elektrovučom +,ako se još i dodaju BGV vozovi,ali za "prestižan nivo usluge"??:laugh: o Bože.. :kafa: pa srećni ste ako ne izgorite u vozilu,ili vas neko ne zakuca u šleper,zbog "izrabljivanja na radnom mestu" kako rekoše neki vozači,ili vas neko ne prebije zajedno sa vozačem ,a o guranju i stajanju na jednu nogu i da ne goovorim..:rolleyes:
E sad..ako bi..
-Obnovili i celi tramvajski i autobuski v.park,
-Uveli GPS,
-Info sistem na stajalištima,
-Video nadzor u vozilim i na stajalištima
-Smart Card sistem,
-Pogon na eko gorivo,
-Nove vozove za BGV,uredili stanice,info sistem
-Izgradili Metro sa 3 linije
E tada se može govoriti o "prestižnom nivou usluge" a onda govorimo o Beču.eto htedoh samo da stvari svedemo na realnu meru...:kafa:
 
Reporteri Blica kradu fazon od Top Gear-a :kk: ali trebalo je neko da ide i biciklom, da se vidi koliko je Beograd prilaodjen biciklistima.
Enivej, ništa ne može da bude bolje od gradske železnice, osim pravog metroa.
 
relja":25qh45by je napisao(la):
Reporteri Blica kradu fazon od Top Gear-a :kk: ali trebalo je neko da ide i biciklom, da se vidi koliko je Beograd prilaodjen biciklistima.
Enivej, ništa ne može da bude bolje od gradske železnice, osim pravog metroa.
Nismo toliko u sadasnjosti, i dalje smo u proslosti.
 
Evo vozih se i nedeljom da vidim ima li neke razlike u taktu kako je za očekivati,ali eto prijatno iznenađenje,kao i radnim danima nisam duže čekao voz od 5 min na Vuku,dok na NBG voz je pošao u minut po redu vožnje u 16.00,a i opet prijatno iznenađenje da je i nedeljom veći broj ljudi koristio BGV,neki u šetnju,drugi da isprobaju novu atrakciju,a ačuli su se i komentari pa ovo je isto kao Metro vozili se ljudi po Evropi pa upoređuju,kažu i da su iznanađeni kako brzo idu kroz tunele i sl.
1.Ali bih ukazao na neujednačeni termin stajanja u stanicama , na nekim odmah kao u svakom Metrou čim uđu ili izađu putnici vrata se zatvaraju dok na drugim kao Prokop ili K.Park stoji pola minuta duže,te predlažem da se na stanicama i liniji gde staje voz, pozicija prema mašinovođi ,uvedu elektronski displeji koji im recimo posle 30 sek.signalizira da je dovoljno vremena proteklo za ulaz/izlaz sa video prikazom na ekranima usmereno prema ulazima u voz,to je redovna oprema u Metroima.
2.Također,opet mislim da treba da se uključi zvučna najava stanica(nadajmo automatska),kao i signal za zatvaranje vrata u vozovima
3.Uključiti pokretne stepenice u stanici Vuk prema izlazima na površinu
To mi je zapažanje za danas, a nstaviće se... :kafa:
 
Vrh