Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Danas sam se vozio Bg vozom i krenuo je tačno u sekund sa stanice Novi
Beograd i stigao ranije na pančevački most,kao u Japanu : ))))

2vl1huh.jpg


2hzr3bp.jpg


14w8tjt.jpg


205yxs1.jpg


2ivlf15.jpg


10i9rww.jpg


2nh136t.jpg


2gv8soj.jpg


34gspzr.jpg


20u2trl.jpg


357hrv7.jpg


v8pvz9.jpg


12545er.jpg


23vj9ea.jpg


95rmys.jpg


2wocfua.jpg


2nlya76.jpg


2jer0gx.jpg


f1xgxy.jpg


x1yomq.jpg


3506yqs.jpg


33bioew.jpg


2lqj29.jpg


123l75h.jpg


72akqb.jpg


m8g3g8.jpg


2q9icdi.jpg


ngvk2e.jpg


a8gwm.jpg


66byti.jpg


33k65p3.jpg


s3onib.jpg


2i09g5z.jpg


1zzsumd.jpg


2nbbxbn.jpg


2jfc3md.jpg


hw0dpi.jpg


k05beo.jpg


2h3y2rs.jpg
 
Fina reportaža,mada kada bi se smanjila u neku galeriju u jednom postu ali ok treba biti vešt, :kafa:
Elem,večeras je bilo mnogo više ljudi u vozovima i primetno interesovanje raste ,video sam da su se neki spustili do stanice Vuk samo da vide vozove i kako to izgleda,a i momci počeli da dovode devojke na prvu vožnju ;)
Danas na STB rekli da će više vremena da posvete temi u vezi stanica za BGV ,pa da vidimo hoće li Gradski Arh.reći nešto više o tome,inače skoro svi listovi i reportaže u medijima su primetili žalosno stanje stanice NBG.A ja sam primetio da je i isključen info sistem na elektronskim tablama koji je radio od 92' za potrebe Beovoza marke SIemens,počinje zamena novim ili preuređenje videćemo..:kafa:
 
Nisam pre postovao na ovom forumu, ali lurkam ovu temu vec dugo. Obozavao sam uvek da se vozim Beovozom, te kad sam cuo ovde da se pominje ova linija pludeo sam od srece! Evo, vozim se vec dva dana i nemam neke realne zamerke. Mozda malo duze stoji na prokopu (mada taj isti beovoz mi je x puta pobegao ispred nosa jer se zadrzava prekratko tako da to nije ni lose). Jedino me smara sto mi je daleko. Ja inace stanujem kod Fontane, i obicno sam isao na Tosin Bunar 65-icom. NBGD/Buvljak je oduvek bio crna rupa odavde (secam se jos kad sam bio mali da idemo na buvljak je bilo maltene ko kumodraz) jer nema direktnog prevoza. Ako ima neko da me posavetuje kako bi mi bilo najblize da stignem do opstine na primer. Puno bi mi znacilo.
 
Da stanica NBG je crna rupa,koja preti da nas sve sa vozovima i buvljakom proguta.. ;)
 
Ova dva dana tramvaj ne ide preko mosta, tako da je to sansa za Beovoz:D

Mozda bi trebalo privremeno premestiti liniju 73 da ide preko stanice NBG, tako bi svi putnici iz Zemuna i Batajnice i dela NBG mogli na Beovoz.
 
Lucifer":13v6zqdr je napisao(la):
cela prica oko b-voza je bolno uvredljiva, pocev od toga da voz ide na 15 min (da, ali u oba smera, dakle ide na POLA SATA), pa do svetskog izgleda vozova. bljak.
Luci verujem da nisi video red voznje u suprotnom si verovatno bio loseg raspolozenja :p

red voznje http://img827.imageshack.us/img827/7554/bgvoz.jpg

Kao sto mozes videti na 15 min su polasci a ne na pola sata cak je i bgexplorer potvrdio tacnost polazaka prema redu voznje. Naravno samo da se ne iskvare i bice sto se toga tice sve ok.

Takodje mozes videti i fotografije unutrasnjosti kompozicija i videti da izgledaju sasvim pristojno imajuci u vidu njihovu starost. Po neki detalj naravno fali ali misilm da su trenutno rekonstruisane kompozicije najmanji problem.

Ono sto ostaje kao problem jeste broj kompozicija i samiim tim i skracena linija. I naravno uredjenje stanica kao jedan od najvecih problema trenutno kao i povezanost gradskog saobracaja sa njima o cemu su vec drugi pisali.
 
I ja sam ga isprobao! :) Krenuo je sa NBGa u 20:15, tačno po redu vožnje. Kod vuka sam izašao posle 12 minuta! Savršeno. Još samo kad bi napravili jednu bus liniju da skuplja ljude iz okolnih blokova... Ovako mi treba 20 minuta peške do stanice... Opet, ovako sam za 35 minuta kodvuka, bolje nego da se guram sat vremena po busevima...Za sad sve pohvale! Samo još taj shuttle bus!!! :rolleyes:
 
Bravo ljudi već počeli da uviđaju prednost,ali kružni bus iz okolnih blokova je stvar koja bi trebalo odmah da se uvede bez odlaganja,kao i park & ride ispod stanice sa obezbeđenjem,video nadzorom i nekom nekom stimulativnom cenom za dnevno parkiranje 50 din.recim..+ da se posebno osmisli preuređenje same stanice NBG i okoline,izgradnja pasarele prema raskrsnici kod "Vero"-az a početak ,može dosta toga da se popravi u kratkom roku recimo do nove god. :kafa:
 
Савски блокови су одлично повезани са линијом. Ево мог предлога како да се "остатак" леве обале Саве "приближи" станици НБ:
1) Линија 74 са Б. косе мења трасу и креће се Тошиним бунаром - Бул. М. Миланковића - Антифашистичке борбе преко кружне петље до Бул. М. Пупина.
2-а) Прва варијанта: привремена линија Похорска - Општина НБ - О. бригада - Бул. З. Ђинђића - Шпанских бораца - Бул. М. Миланковића - станица НБ.
2-б) Друга варијанта: линије 17 и 18 се, током реконструкције Газеле дела на 17а и 18а које возе до станице НБ, и 17б и 18б које возе од Прокопа ка "периферним терминусима".
 
Nadam se da će ljudi vrlo brzo uvideti prednost ovog voza.

Jedina zamerka po meni je što se po ovom redu vožnje popodnevni špic "završava" u 16:45, i posle toga saobraća na svakih pola sata.

Valjda će to da isprave tako da i u periodu 16:45 - 18:00 vozovi idu na 15 minuta. Pa ne rade svi od 8 do 16 :)
 
Da, to je skroz bezveze. Spic treba produziti do 6 popodne. Takodje, stavio bi jedan polazak u 9:15.
 
Pretpostavljam da kad voz stigne u krajnju stanicu (pancevac na primer) posle nekog vremena krece unazad u drugom smeru, jer nema gde da se okrene. Da li to znaci da ima dve lokomotive / jednog vozaca?
 
:laugh: pa ja mislim da moze i da se otkaci lokomotiva i predje u drugi kolosek pa da se vrati u rikverc da se opet prikljuci, sa drgue strane
 
kod pancevackog mosta na razlicitim kolosecima stoje (krajnja stanica i pocetna). VErovatno krene ka pancevu i predje u drugi kolosek. Na novom beogradu polazni i dolazni kolosek je isti, taada vozac samo predje na drugu stranu :)
 
Vozih se danas.Fenomenalan osecaj voznje,skoro kao metro!

Smeta mi sto je stanica na nbg ocajna po pitanju higijene,prokop izgleda kao napusteni nuklearni bunker u Bosni,karadjordjev park kao tunel koga su izbusili jer je tamo ziveo neciji sin pa je progurao da se tamo napravi stanica.Stajanja su kratka osim u karadjordjevom parku.

P.S.Dobre zeleznicarke su na nbg i prokopu,to je jos jedan veliki plus ;)
Bas ima vidno vise ljudi danas nego sto sam cuo od vas prvog dana.Bice superiska kada ga prosire do bataje i makar krnjace...

Pogledajte vest,ispada da nece siriti bg voz preko pancevca,dakle on je usko grlo...Prokleta republika i njene ingerencije...

Počeo s radom "Bg voz"
3. septembar 2010. | 10:56 | Izvor: B92
Beograd -- Prva linija nove gradske železnice od Novog Beograda do Pančevačkog mosta počela je da saobraća od 1.septembra.

Pet remontovanih vozova novog "Bg voza" tu relaciju prelaze za 15-tak minuta. U septembru, tokom probnog perioda, vožnja je besplatna.

Od oktobra važiće karte i povlastice koje važe u svim vozilima javnog gradskog prevoza.

Bitka protiv saobraćajnih gužvi sada se može dobiti novom gradskom železnicom. Tako je Savu moguće preći ne samo Gazelom, Brankovim ili tramvajskim već i Železničkim mostom.

„BG voz“ od Novog Beograda do Prokopa stiže za šest minuta, a od početne stanice do Karađorđevog parka treba mu 10 minuta, do Vukovog spomenika 13, dok do poslednje stanice - Pančevačkog mosta vz dođe za 16 minuta.

Građani kojima odgovara njegova trasa kažu da im je put do kuće ili posla sada duplo kraći.

„Svakodnevno putujem od Bloka 63 do Pančevačkog mosta. Put je kraći, stiem za 20 minuta, a gradskim prevzom treba mi 45 do60 minuta u špicu.“

„Mislim da je fantastično ako uspeju da održe ovaj ritam.“

„Maltene kao vazdušna linija između dve tačke.“

„Savršeno mi odgovara i ovo je fenomenalno.“

„Odlično, izvanredno, tačno, brzo. Ovo je spas za grad.“

Stanko Kantar iz Direkcije za javni prevoz kaže da voz saobraća od 5. 25 ujutro do 23 časa uveče. Interval između polazaka je 15 minuta u špicu, odnosno od šest časova do devet-i od 14 do17, a izvan špica vozovi polaze na svakih pola sata. On podseća da su karte u promotivnom periodu besplante i poziva sve da iskoriste tu mogućnost i provere da li im ova trasa odgovara.

„Što se tiče tačnosti, ovo je treći dan da su u minut svi vozovi krenuli. Mi smo tako napravili sistem da imamo i rezervni voz koji stoji u stanici Prokop i u slučaju da dođe do nekog iskakanja u roku od minut dva on se uključuje. Tako da ne očekujemo problem u održavanju reda vožnje“, kaže Kantar.

On objašnjava kojim građanima najviše odgovara „Bg voz“.

„Ljudi s Karaburme i Kranjače dođu do Pančevačkog mosta i ne moraju da autobusom prolaze kroz ceo grad. I što je glavno, ne zavise od drugih vrsta prevoza, zagušenja u saobraćaju. Oni će u isto vreme stići opušteno i udobno“, kaže Kantar.

Kapacitet kompozicije je 670 putnika, ali njegove prednosti za sada koristi mali broj sugrađana .

„Treba da imamo strplejnja i treba nam vreme da prihvatimo nove stavri i treba da ljudi međusobno komuniciraju“, smatra on.

„Ovo je sad deo uhodavanja sistema i železničkog i gradskog, a u međuvremenu treba još da otklonimo takozvane lagane vožnje od Novog Beograda do Batajnice, da bi doveli prugu do projektovanih brzina i da bi imali takt koji hoćemo“, zaključuje Kantar.

Od svih stanica kroz koje prolazi „Bg voz“, jedino Prokop nema dobru vezu sa drugim linijama, ali to je prevaziđeno uvođenjem nove linije 34 L .

Od nove godine trasa „Bg voza“ biće produžena do Batajnice i nešto kasnije do železničke stanice "Rakovica", a u projekat će u naredne dve do tri godine biti uključeni i Mladenovac i Lazarevac.
 
Naravno da predje na drugu stranu, to je kao tramvaj sa dva upravljacka mesta. To je EMV a ne klasicna kompozicija. On bez vagona nema smisla, u nnjima su transformatori i drugi vazni delovi
 
danas sam se i ja vozio Karađorđev park - Novi Beograd - Pančevac - Karađorđev park. pa da krenem.

pozitivne stvari:
1. vozovi su tačni (nadam se da će ostati tako)
2. preko mosta idu oko 65 do 70 km/h (uključio sam navigacisju pa sam merio) što je dobro, u tunelima oko 50 do 60 km/h po mojoj nekoj proceni (navigacija nema signal)
3. na Pančevačkom mostu ušla čistačica i prošla kroz voz da pokupi otpatke

negativne strane:
1. strašno spor ulazak u stanicu Novi Beograd (oko 20 km/h, spram oko 40 km/h na Prokopu)
2. kao što je Vučko rekao, katastrofalan izgled stanica Novi Beograd i Prokop (na kome ništa ne rade). Karađorđev park mi ok izgleda onako rustično
3. enterijer voza je mogao da se sredi
4. boja vozova i sam logo. bilo bi dobro kada bi i vozove ofarbali u crveno, kao što su trole i tramvaji (plan je da se sva elektrovučna vozila oboje u crveno, ima tekst u današnjoj Politici)

pitanja:
1. u tunelu ka Pančevačkom mostu, nekih 200-300 m od stanice sam video odvajanje desno. da li neko zna nešto o tome?
2. koje vozove uzeti za BG Voz? tu postoji jedan veliki problem. na ime, peroni su različitih visina: Pančevački most visok peron, Novi Beograd - peron srednje veličine i Karađorđev park - užasno nizak peron.

predlozi:
1. obojiti vozove u crveno, dok se jednog dana ne nabave novi
2. produžiti radno vreme železnice za još sat vremena, tj. da poslednji polazak sa NBG-a bude u 2330 a sa Pačevca u 2345)
3. skratiti liniju 48 do Pionira ili je okrenuti da ide u Dragoslava Srejovića pa da se okreće na okretnici Omladinski stadion
4. 33 preusmeriti da ide do Prokopa, umesto što ide do Pančevačkog mosta (o ovome sam razmišljao kada sam se vraćao kući)

ocena: 6,8/10. dobro je, ali može da bude još bolje
 
super slike.
Zanima me da li neko zna jesu li osvetlili nocu stanicu novi beograd kada se silazi niz stepenice, jer su me u dva navrata ove godine na tom mestu fizicki napali sizofrenicari, od kojih sam sa jednim morao da se obracunam.
 
Za pocetak, cista vozila i pridrzavanje reda voznje su dovoljna. Nadam se da ce to potrajati.
bgexplorer i JohnnyLee +1
@JohnnyLee
Da ti odgovorim na pitanja
1. u tunelu ka Pančevačkom mostu, nekih 200-300 m od stanice sam video odvajanje desno. da li neko zna nešto o tome?
Radi se o dve paralelne cevi koje su trebale povezati BG cvor sa nikad izgradjenom lokoteretnom stanicom Karaburma. Ta trasa prati, otprilike Ruzveltovu i Mije Kovacevica i izlazi na Karaburmu. O njoj je bilo reci na ovom forumu, no hajd' da ponovim. Za pocetak pogledaj mapu kako bi ona trebala da ide (sivo obelezeno). Mapa nije bas precizna, ali posluzit ce:
http://www.bueker.net/trainspotting/maps/beograd/beograd.gif
Tuneli su zavrseni negde 1998 ako se ne varam, tada je i bilo nekih najava da bi Beovoz produzili do Karaburme. Na zalost, znamo kako se sve odvijalo. Kako sam pratio sva ova desavanja oko BG:Voza i sajt Beogradcvora, niko nije pomenuo ove tunele. Tuneli su gotovi, treba postaviti koloseke i kontaktne vodove i produzit ka Karaburmi. Od lokoteretne stanice nema nista, sto je i dobro, nije joj mesto tu, ali bilo bi grehota ne iskoristiti te tunele za gradsku zeleznicu kad vec postoje. Obzirom da prate pomenute ulice, pre nego sto se taj krak stavi u funkciju (ako ikad dodje do toga) mislim da bi trebalo bas na tom kraku uraditi podzemnu stanicu kod Omladinskog stadiona, ukoliko je to moguce. Sad cu napisat nesto jereticki, znam da se mnogi nece sloziti sa mnom: Ukoliko je sve ovo sto sam pomenu moguce i ako je moguc interval u vrsnim casovima ispod 10 minuta, onda bi postavio pitanje koliko je opravdano zadrzavanje tramvaja na potezu Vuk-Omladinski stradion.
Ovo su slike sa zovspozege koje je postavi clan foruma Marko
http://www.zovspozega.co.rs/forum/viewtopic.php?t=61
crim00148so.jpg

crim00151rm.jpg

crim00160xz.jpg

2. koje vozove uzeti za BG Voz? tu postoji jedan veliki problem. na ime, peroni su različitih visina: Pančevački most visok peron, Novi Beograd - peron srednje veličine i Karađorđev park - užasno nizak peron.
Plan je da svi peroni imaju istu visinu, mislim da je u pitanju 55 cm visine. I onda bi takva vozila trebalo narucivati. Ovo je jedan veliki propust u izgradnji cvora, da stanice imaju razlicite visine perona.
 
vgz.jpg

Bitna primedba na funkcionisanje stanice Vukov Spomenik je ,da ne rade pokretne stepenice u stanici na višim nivoima i na izlazima iz stanice a što onemogućuje starijim sugrađanima posebno da izađu iz stanice,to je zapažanje starije sugrađanke koja e jedva se popela uz stepenice na izlazu iz stanice.Apel Gradu i Železnicama da otklone ovu primedbu,i stave u funkciju sredstva koja već postoje tj.ugrađena su u stanicu.
Inače i danas sam primetio, da je sve je više građana koji silaze na stanice i koriste vozove..tako da možemo sa optimizmom da očekujemo dalja poboljšanja...:kafa:
 
Vrh