Vozih se danas.Fenomenalan osecaj voznje,skoro kao metro!
Smeta mi sto je stanica na nbg ocajna po pitanju higijene,prokop izgleda kao napusteni nuklearni bunker u Bosni,karadjordjev park kao tunel koga su izbusili jer je tamo ziveo neciji sin pa je progurao da se tamo napravi stanica.Stajanja su kratka osim u karadjordjevom parku.
P.S.Dobre zeleznicarke su na nbg i prokopu,to je jos jedan veliki plus
Bas ima vidno vise ljudi danas nego sto sam cuo od vas prvog dana.Bice superiska kada ga prosire do bataje i makar krnjace...
Pogledajte vest,ispada da nece siriti bg voz preko pancevca,dakle on je usko grlo...Prokleta republika i njene ingerencije...
Počeo s radom "Bg voz"
3. septembar 2010. | 10:56 | Izvor: B92
Beograd -- Prva linija nove gradske železnice od Novog Beograda do Pančevačkog mosta počela je da saobraća od 1.septembra.
Pet remontovanih vozova novog "Bg voza" tu relaciju prelaze za 15-tak minuta. U septembru, tokom probnog perioda, vožnja je besplatna.
Od oktobra važiće karte i povlastice koje važe u svim vozilima javnog gradskog prevoza.
Bitka protiv saobraćajnih gužvi sada se može dobiti novom gradskom železnicom. Tako je Savu moguće preći ne samo Gazelom, Brankovim ili tramvajskim već i Železničkim mostom.
„BG voz“ od Novog Beograda do Prokopa stiže za šest minuta, a od početne stanice do Karađorđevog parka treba mu 10 minuta, do Vukovog spomenika 13, dok do poslednje stanice - Pančevačkog mosta vz dođe za 16 minuta.
Građani kojima odgovara njegova trasa kažu da im je put do kuće ili posla sada duplo kraći.
„Svakodnevno putujem od Bloka 63 do Pančevačkog mosta. Put je kraći, stiem za 20 minuta, a gradskim prevzom treba mi 45 do60 minuta u špicu.“
„Mislim da je fantastično ako uspeju da održe ovaj ritam.“
„Maltene kao vazdušna linija između dve tačke.“
„Savršeno mi odgovara i ovo je fenomenalno.“
„Odlično, izvanredno, tačno, brzo. Ovo je spas za grad.“
Stanko Kantar iz Direkcije za javni prevoz kaže da voz saobraća od 5. 25 ujutro do 23 časa uveče. Interval između polazaka je 15 minuta u špicu, odnosno od šest časova do devet-i od 14 do17, a izvan špica vozovi polaze na svakih pola sata. On podseća da su karte u promotivnom periodu besplante i poziva sve da iskoriste tu mogućnost i provere da li im ova trasa odgovara.
„Što se tiče tačnosti, ovo je treći dan da su u minut svi vozovi krenuli. Mi smo tako napravili sistem da imamo i rezervni voz koji stoji u stanici Prokop i u slučaju da dođe do nekog iskakanja u roku od minut dva on se uključuje. Tako da ne očekujemo problem u održavanju reda vožnje“, kaže Kantar.
On objašnjava kojim građanima najviše odgovara „Bg voz“.
„Ljudi s Karaburme i Kranjače dođu do Pančevačkog mosta i ne moraju da autobusom prolaze kroz ceo grad. I što je glavno, ne zavise od drugih vrsta prevoza, zagušenja u saobraćaju. Oni će u isto vreme stići opušteno i udobno“, kaže Kantar.
Kapacitet kompozicije je 670 putnika, ali njegove prednosti za sada koristi mali broj sugrađana .
„Treba da imamo strplejnja i treba nam vreme da prihvatimo nove stavri i treba da ljudi međusobno komuniciraju“, smatra on.
„Ovo je sad deo uhodavanja sistema i železničkog i gradskog, a u međuvremenu treba još da otklonimo takozvane lagane vožnje od Novog Beograda do Batajnice, da bi doveli prugu do projektovanih brzina i da bi imali takt koji hoćemo“, zaključuje Kantar.
Od svih stanica kroz koje prolazi „Bg voz“, jedino Prokop nema dobru vezu sa drugim linijama, ali to je prevaziđeno uvođenjem nove linije 34 L .
Od nove godine trasa „Bg voza“ biće produžena do Batajnice i nešto kasnije do železničke stanice "Rakovica", a u projekat će u naredne dve do tri godine biti uključeni i Mladenovac i Lazarevac.