Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ako je verovati Google earth-u, nadmorska visina Ceraka/Vidikovca u blizini Meka je 182m, dok je nadmorska visina tunela sa jedne strane 75 a sa druge 90. Zanači da bi stanica bila na 90-100m dubine, što je baš mnogo :| Vuk je na 40m (bar po sajtu energoprojekta). Bila bi to velika investicija, ali kad se uporedi sa onim što se dobija, mislim da vredi...
 
100 metara dubine???Auh...to je ogromno.jel bese u rusiji neka 150 metara?
 
Izvinjavam se što upadam ovako, ali morao sam da primetim... Pretpostavljam da većina zna za "Mind the gap!" obavjest na sve strane u londonskom metrou, i to je za gap koji je manji od 10 cm.

Onaj na stanici Vukov spomenik je toliko veliki da umreh od smeha tamo, a nigde nikakvog upozorenja.
 
Ja bi za pocetak polozio 2 okolosjeka od zerleznikja do obrenovca sto bi to bio potez godine :kk:
 
Apsolutno, samo što bi trebalo srediti i ovo do Železnika, da se ne bi do Železnika putovalo triput duže nego od Želenika do Obrenovca :)
 
Dubina tunela ispod Ceraka nije poznata ali ajde rekosmo 90-100 m,to je i dubina stanice u st,Petersburgu koju je ona mašina odradila,tj.nema tehničkih problema posebno danas da se ta stanica odradi, to bi bila još jedna atrakcija Beograda,ako smo mogli sa tornjom i mostom da idemo 200m u visinu možemo i 100 m u dubinu,čini i se da je i u Pragu kao i Parizu po jedna stanica slične dubina..
Ali bi stanica na izlasku iz tunela u Železniku mogla da počne da se radi odmah..
Ovo za gap,problem je pre svega u vozovima koji su tada naručeni u toj varijanti,ali sa platformama nejednake visine,recimo na stanici Rakovica izlazi se u nivou sa malim razmakom a visinska razlika gotovo da ne postoji,dok na K.Parku je da se smeješ,zaista moraće da ujednače visinu platformi i da naruče nove vozove u skladu sa usvvojenom visinom,ali da podsetim da je u celoj EU problem isti i mnogi gradovi imaju različite visine platformi u centru i na periferiji,čak su i studentima na Beogradskom Univerzitetu tražili da osmisl kako se mogu jednostavno i jeftno prevazići razlike u visini platformi..
 
little lightning":3e583v2d je napisao(la):
Izvinjavam se što upadam ovako, ali morao sam da primetim... Pretpostavljam da većina zna za "Mind the gap!" obavjest na sve strane u londonskom metrou, i to je za gap koji je manji od 10 cm.

Onaj na stanici Vukov spomenik je toliko veliki da umreh od smeha tamo, a nigde nikakvog upozorenja.
he he ako jednog dana sidjem u neku podzemnu stanicu u Beogradu i cujem "pazite na procep" znacu da smo napredovali :)
 
Vozio sam se i ja juce BG Vozom. Meni inace nikako ne odgovara za komutovanje, ali sam poveo devojku kojoj bi mogao ekstra da posluzi u nekim situacijama.

Pre nego sto sam se vozio bio sam misljenja da je previse komplikovano na "kratkim" relacijama trenutne trase menjati prevoz i hvatati voz, ali sam se predomislio.

Prvo, bilo je fantasticno putovati 3 minuta od pancevca do vuka (za 13min smo stigli do NBG) (devojka je prokomentarisala "vec smo kod vuka? pa od sad cu stalno da idem ovako"). Cak i kolima, nocu, se ne bi brze stiglo, da ne pricamo o autobusima i spicu.

Drugo, iako sam koristio metro u nekoliko gradova, tek sad sam stekao pravu sliku koliko je to (nemam rec) resenje za beograd... auh zamislite od vuka do zemuna ili od brda do centra...

Trece, preciznost polazaka je ekstra stvar, mislim da ce sve vise ljudi da koristi BGV upravo zbog pouzdanosti, posebno za putovanja koja su fiksirana u danu, npr na posao.

Cetvrto, prosto odusevljavaju mogucnosti poboljsanja, u sta se moze transformisati stanica NBG, prokop... ah, masta i zelje :D

I, konacno, imam jedno pitanje... nije mi jasno da li su kod vuka povezani prvi nivo stanice, parking i prolaz sa igraonicana... bilo bi logicno da jesu, ali nikad nisam prosao iz jednog u drugo (ili trece)?
 
Što se visine perona tiče, mislim da sam pročitao da Karađorđev part treba imati istu visinu poda kao i Vukov spomenik, ali nikada nije završen, pa je ostao samo prvi sloj betona.

331404.jpg

331286.jpg

http://transphoto.ru/articles/1868/
 
@azbuki

Povezana je stanica sa tržnim centrom sigurno, ja mislim da je prolaz tamo na nivou gde je stepenište za stanicu, pa valjda levo imaju vrata.
Majku mu, bio sam sto puta pa nekako i dalje ne mogu da se orijentišem...
 
jeste povezano.
o informisanosti građana: moja koleginica sa kojom delim kancelariju živi na NBG-u i nema uopšte pojma da postoji BG Voz.
 
@Azbuki,stanica je povezana sa nekada namenjenom tržnom centru,a danas igraonica, na drugom nivou ulaz je levo od vestibila ,pored elektronske table polazaka/odlazak,koliko se sećam nikada taj komercijalni deo nije do kraja dovršen,pa su ga tako polu dovšenog pustili u rad,također ulaz u garažu je iz komercijalnog centra a silazi se sporednim stepenicama sprat niže,pre dva dana sam je koristio i zgodno je ako imaš neki posao na NBG da završiš pa se opet vratiš u Bulevar. ;)
Ovo za koleginicu,baš je "neobaveštena" znači da ne razmišlja "korporativno", :D šalu na stranu,potrebno je napraviti tek udarnu kampanju u medijima i putem tv spotova koji građanima približavaju "kako se voz koristi"gde se ulazi/silazi,o info pultovima,brzini,komforu,sigurnosti,povezanosti sa ostalim saobraćajem ,pa I kakvi su planovi razvoja,trasa izgradnja stanica i sl.bilbordi kao i oglašavnanje na vozilima GSP također je dobar pravac,a info letci uz račun za komunalije i sl. Dakle sve je to već urađeno u reklamnim kampanjama i treba samo ta iskustva preslikati,Metro Suburbano Mexico City od CAF-a,je najskoriji primer koliko mi je poznato.. :kafa:
TS_56.jpg
7477497.jpg

TS_89.jpg
7477505.jpg

7461560.jpg
7477153.jpg

7477482.jpg
TS_144.jpg
7477251.jpg
7461780.jpg
portadainauguracion.jpg

Brendiranje stanica i ozbiljna kampanja i na Presdedničkom nivou..
http://www.fsuburbanos.com/secciones/sala_prensa/tv_presentacion.php?video=apertura_3
 
Vrata levo su igraonice i. po neka prodavnica klima uredjaja,mobilnih i kompjuterskih delova... Kroz njega mozes stici i do podzemne garaze a odatle su ona 2 podzemna kod raskrsnice ruzveltove i kraljice marije.Vrata desno ne znam za sta su,ali nisu za posetioce.

Zanima me sto se tice pokretnih stepenica,da li se normalno prave kao u vukovom spomeniku 3 ili 4 njih?Posto mi je malo tupavo da imamoo 2+1 umesto 2 po smeru.

Evo sta kaze na linku oko stanice

Railway station Vukov Spomenik, the deepest station in the Balkan region and one of the deepest railway station in the world. It is located at a depth of 90m below the surface of the earth. It is now used mostly for BG:Voz (urban)and Beovoz (suburban).

Dakle peroni su na 90 metara??? onda i nije ekstremno duboko ako se prave ti za cerak 10 metara gore vise nije toliko problematicno,a koliko cujem teren na ceraku je bolji za kopanje nego kod vuka.
 
Pa da to bi billa i dubina stanice na Ceraku dakle Vuk II. ;) Reklo bi se da je Vuk treća stanica po dubini u svetu posle dve Ruske..s tim što bi stanica Cerak bila dosta jeftinija jer na gornjem nivou ne treba da se grdi neki komercijalni centar i prateći sadžaji već samo silaz na platformu,nešt kao u St.Petersburgu..
S-441_HK_RAW7422.jpg

S-441_HK_RAW7276.jpg

S-441_HK_RAW3381.jpg
 
Odlicna ideja za Cerak ali zar mislite da ce neko to da finansira tj taj megalomanski poduhvat. Nazalost nece
 
Ma hoće Đilas možda ga i zainteresujemo,obiđe malo teren,pogleda koliko veliki broj stanovnika Cerak pokriva,domaća operativa koja bi se dokazala za Metro i sl. :kafa: posle pokretanja BGVoza,sada je još jasnije da postoje izgrađene Metro linije koje to mogu biti ako se želi tj.ako bi se ozbiljno ušlo u priču izgradnje novih stanica.. :rolleyes:
 
Evo šta je član Rail_Serbia napisao na SCC forumu.

Rail_Serbia":x5mqfujd je napisao(la):
Размишљао сам и ја о томе када сам био млађи, али сада морао би се направити јако добар план како би се на том подручју развила урбанистичка зона (а не спаваоница). При изградњи скупих подземних станица као што је Вуков споменик не сме се ризиковати да нам се деси, као у целој последњој деценији, да станица буде слабо коришћена. Реална локација би било место где траса тунела пресеца трасу Ибарске магистрале, као углавном неизграђена зона, а која је у урбанистичком плану предвиђена као пословна зона. У том случају пожељно би било да се на истој локацији направи нова окретница трамваја и приградских аутобуса, те да та локација постане право чвориште. Свакако, за овакав пројекат потребно је и реконструисати део пруге од депоа Плавог воза до станице Раковица, тако да парови колосека за Београд главну и Београд центар буду раздвојени, како би пруга имала довољну пропусну моћ. И наравно, са обзиром да је тунел испод Видиковца и Церак Винограда намењен првенствено за теретни саобраћај, на десетине теретних возова би сваки дан пролазиле поред путника, а интервал не би никако могао да буде мањи од 15 минута у току дана, или 10-12 минута у сатима вршног оптерећења. Највероватније би организација саобраћаја била таква да Беовозови за Умчаре, Лазаревац и Младеновац иду за Београд главну и да возови из Железника буду једини из Раковице који иду за Вуков споменик.

То је нека реалност уколико би се радила таква подземна станица, и уколико не би постојао овакав систем инвестиција:
- Подземно стајалиште
- Нови колосеци у Раковици и Железнику, и инфраструктура комплетног крака линије градске железнице за Железник
- Комплементарна пословна изградња у зони нове станице
- Продужење крака постојеће лаке градске железнице и изградња новог терминала приградских аутобуса
Наравно, у студији оправданости потребно је објединити све параметре, уштеде времена путовања, допринос полицентричној структури града и развоју нових урбанистичких зона, смањење обима аутобуског саобраћаја (нарочито у Пожешкој и Булевару војводе Мишића), еколошке уштеде и остало што се узима у обзир у оквиру студија оправданости.
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=819128&page=19
 
Igor":24ue9z44 je napisao(la):
Odlicna ideja za Cerak ali zar mislite da ce neko to da finansira tj taj megalomanski poduhvat. Nazalost nece
Nazovimo to gup 2041,dobicemo je sigurno do tada...

A mozda i ranije ako 2012ni ortaci NWO zavladaju svetom uskoro.

Nego salu na stranu,energoprojekt je 2006te radio neke metro tunele mislim da su u libiji...Stvarno steta sto propadaju.

Pogledajte kada budete na stanici beovoza one reklame iz 1995,na jednoj pise samo 20 minuta od resnika do panceva(ili tako nesto).
 
Vučko,Nwo "ortaci"već vladaju svetom,koliko da te informišem ;) i svi gradovi moraju uvesti zelene tehnologije pa i mastransportu i to se dešava pred našim očima,a za Cerak , pa..sad koliko budemo uporni ,prašine digne i interes nađe,Gradska vlast je već procenila svoje prioritete ,te će nam se kasti..ali naš sud im je sve bitniji i ova vlast više osluškuje reakcije od nekih ranijih i reaguje,št im je +,Zašto propadaju ti tuneli u Libiji? :kafa:
Ovo za od Resnika do Pančeva ne sumnjam s obzirom da sada idu po taktu čak i ranije, a vozeći se ovih dana uvideo da često vozovi uspore da ne bi išli na 3 min ko Metro u špicu,smatraju da je to prebrzo,posebno na Prokopu se zadrže dva minuta,da na NBG ne bi stigli ranije..dakle vozovi na obnovljenim šinama + a tek neki novi idu ko rakete,video sam da se ljudi iznenade za koliko minuta stignu od P,Mosta do K,Parka. ;)
The_Audi_transport_train_powered_by_renewable_green_electricity_Audi_17365_low.jpg
i_ebc.jpg
paris_metro_ticket_machine_green.jpg
 
JohnnyLee":pbhzvwib je napisao(la):
jeste povezano.
o informisanosti građana: moja koleginica sa kojom delim kancelariju živi na NBG-u i nema uopšte pojma da postoji BG Voz.
:) Moja koleginica živi na Bežanijskoj kosi i ne samo da je od mene prvi put čula za taj voz već nije znala ni da postoji železnička stanica Novi Beograd. Kada sam joj rekao da dolazim na posao vozom i da krećem sa ŽS na NBG ona me je pitala gde je to? Ja nisam mogao da verujem. Rekao sam joj da je to kod buvljaka i onda je ona rekla: Nisam imala pojma da tu postoji železnička stanica!
 
:laugh: Au te koleginice su baš neobaveštene! :kafa: dakle,moramo uključiti i korporacije i deliti zaposlenima brošure,posebno onima duž trase..;)
 
@Vucko i tri pokretnih stepenica,

U nekim gradovima imas samo jedne pokretne stepenice koje aktiviraju smer prema dolasku/odlasku vozila, doduse paralelno imas i obicne stepenice. Naravno ovo vazi samo za gradove gde metro nije toliko dubok. U slucaju vuka, pretpostavljam da su mislili da koriste isto prema dolasku/odlasku vozova, nesto slicno kao sa semaforima na kalisu, gde se smerovi prilagodjavaju intezitetu putnika.
 
Користио БГ:воз синоћ за одлазак на утакмицу. У 19.05 кренуо колима са Бежанијске косе, паркирао код "Вера", на благајни Маракане у 19:35. Незабележено :)
 
Vrh