Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

@2012
Pa ako si vec isao, mogao si da slikas BGVoz i to tvoje putesestvije o kome si pisao, a ne da postavljas slike nemackih gradova kojima si nas vec hiljadu puta ranije vec "prosvetlio".
 
2012":26lkz8uo je napisao(la):
Pa ajde proba,pa OK ali Grad treba da ajde do nove god.izvrši Brendiranje stanica,vozova,kao i uvede info.sistem ,razluči ko je BGVoz a ko BEOVOZ,da se putnici ne bi zbunjivali ako postoje dva operatera da nas imformišu o tome,i da ITS bude uveden nadajmo se sa Smart Card Sistemom,da počnu sa uređenjem stanice NBG ako nema izgradnje stanične zgrade a do tada ne mora i stanica da izgleda kao nehigijensko naselje pored... :kafa:
Rekli su 100 puta da bg voz i beovoz nemaju veze jedan sa drugim.
 
Što se utisaka tiče, danas sam se provozao BG:Vozom i prva zamerka je što ne postoje jasne oznake tamo gde bi trebale biti. Ljudi koji nikada nisu išli na stanicu Beograd Centar neće ni znati kako da odu tamo, čak sam se i ja razmišljao da li sam na pravom putu :laugh: Tako da je neophodno da stoje jasne oznake i putokazi kako doći i to na stajalištima GSP-a, u ovom slučaju u Bulevaru Mira (ili kako se već danas zove). Što se linije 34L tiče u nju niko ne ulazi, verovatno zato što je još nepoznata, ali i činjenice da na vratima stoji cena karte od 120dinara. :p
Sama stanica je takođe loše označena, tako da nećete znati na kom peronu pristaje (BG)voz iz kog pravca, sve dok ne čujete zvučno obaveštenje sa razglasa. Ono što je važno da su okačili znakove da je fotografisanje zabranjeno :rolleyes: tako da je jedini način da to obavite neprimetno, jer vam dozvolu za fotografisanje neće dati!

Garniture spolja izgledaju veoma lepo i rekao bih moćno :kafa: Nemam zamerke za spoljni izgled. U unutrašnjosti je onako, ne bih puno da kometarišem, s obzirom da na jednoj garnituri nisam uspeo da otvorim prozore. Veću zamerku imam na buku i to kompresora, verovatno firme "prva petoletka", kakvi su i u trolejbusima, tako da se u trenucima kada je kompresor radio muziku sa zvučnika nije bilo moguće čuti.

Stanica Vukov spomenik je po pitanju označavanja bolja, postoji semafor koji je tačan.Čini mi se da je najgora ona na Novom Beogradu, bar sam takav utisak stekao, verovatno je na to uticao čitav ambijent i okolina, posebno ulazak i stepenice, prljavo, napušteno :notok:

Interesovanje postoji, većina je iz znatiželje došla da se provoza, što je dobro i komentari su uprkos nedostacima pozitivni. Jedan od problema je što su garniture BG:Voza i Beovoza identične i tako obojene da su putnici bili zbunjeni kada je u međuintervalu naišao Beovoz na redovonoj liniji do Pančeva, pa je nastalo komešanje među putnicima i različiti komentari da se i ovim može voziti besplatno, iako to nije tačno. Ne vidim zašto ne bi i te garniture Beovoza u okviru Beograda mogle da funkcionišu u ITS sistemu.

Takođe, jedna garnitura je dobila ogroman grafit :rant:

Sve u svemu nije loše, ali može mnogo bolje :cool:
 
@Jovanovm,Nije me mrzilo da slikam već nemam digitalni aparat da bi postavio slike,nažalost, planiram ali uvek iskrsnu neke druge stvari,a ovo sa iluminacijom S-BAHN stanicama ili RER,hteo sam slikom da pokažem na kakve stvari bi trebalo da se obrati pažnja pre svega Gradskih vlast i Železnice da kraja godine,ima puno sitnih tj. ne skupih ali bitnih stvari kao što je brendiranje ,ljudi žele jasne putokaze plaše se ne snalaženja,recimo primetio sam da bi i zvučna najava stanica bila od velike važnosti jer su me već nekoliko ljudi pitalo kada da siđe na ovu ili onu stanicu,također i signal za otvaranje i zatvaranje vrata može se uključiti rekoše mi da je sve nekada i radilo,e bitna mi je bila slika one S-Bahn stanice što spolja izgleda kao NBG,ne treba ne znam kakav luksuz da bi se stavilo malo boje ,svetleća slova i oznake da bi sve izgledalo pristojno.(eto večeras je ispod stanice NBG bio totalni mrak,jezivo zaista)
PC090589.jpg

@Lukpot,ne znam kada su rekli da je BGV zapravo novi operater?Koliko smo u ranijim najavama slušali cela priča se odnosila na kompletnu Gradsku Železnicu u fazama i zajedničkom vlasništvu Grada i ŽS ali većinski Gradsko, kako trenutno kapiram imamo dva operatera Beovoz kao preduzeće/operater ŽS i BGVoz kao operater Grada(još nije oformljeno kao posebno gradsko preduzeće),ovako izgleda kao u Berlinu (nemam ništa protiv oprobanih stvari) a čak i treći operater je moguć ukoliko ima zainteresovanih mada sumnjam,elem htedoh da kažem da li sada imamo gradske linije pod ingerencijom Grada i Prigradske pod Ž.S i da li je to privremeno do uspostavljanja novog sistema? Čisto praktična pitanja.. :kafa:
images

Ovako jasno brendirati vozove,svakako prednost..jer ako postoje dva operatera,onda predlažem da se u dogledno vreme BGV vozovi ofarbaju u crveno sa palvom trakom kao i tramvaji tako bi se isključila mogućnost zabune i zapitkivanja ljudi jel ovo BGV ili Beovoz kako reče @ amm8990,u predhodnom postu.A videh da je i tema na forumu dobila naziv Beovoz/BG:.Voz :)
 
Pa ništa čudno po ovakvom lošem vremenu,a i prvi je dan,ja opet mislim da je stanica NBG loše označena,osvetljena,treba joj krov,park&ride,,kao i neki sadžaji ,prodavnice,apoteke,kafei,kao i kružni autobus do susednih blokova,jer ona treba da bude katalizator privlačenja okruženja,ovako kada i iz okolnih mega blokova ne zalaze jer je stanica u mraku a zbog okolnih mini bandi ugrožena vam bezbednost noću i nemate ni toalet ili bilo kakav sadržaj jednsotavno ne privlači a i raseljenje nehigijenskih naselja je neophodnost za dalji razvoj NBG ,nadam se da će ovakve poglede ovi iz grada i železnica shavtiti ozbiljno i dobronamerno jer korisnici najbolje primećuju stvari,dakle Grad i železnice drešite kesu za stanicu NBG ;) nemojte improvizovati stvari ,jer izgleda da je BGV atraktivan samo od P.Mosta do Save i natrag.
 
Mislim da će linija imati smisla tek kada počne funkcionisati bar od Batajnice do Krnjače!
 
@amm899..Tako je to će dati mnogo bolji rezultat ;)
@Matija B.Ne nisi u pravu,suština je dovršetku kompletne infrastrukture na celoj trasi Pančevo-P.Most-Batajnica,a to ne podrazumeva samo zamenu šina i podizanje brzine,već i dodavanje malog dela koloseka iz pravca Stare stanice ,do ulaska u stanicu NBG kao i dodavanje koloseka i od T.Bunara do NBG,onda izgradnje barem pristojnog dela zgrade stanice NBG koji bi služio samo Gradsko-prigradsku Ž.jer ona treba da bude isto ono što je Vuk za širi centar grada a da ne govorim šta bi značilo dovršetak Prokopa, kao i izgradnja barem još jedne stanice kod Airport.C ili podzemne ispod Bežanije i naravno rekonstruciju T,Bunara ,Zemun i dalje Altina..to bi onda dugoročno donelo maksimalno podizanje kapaciteta i prigradskih i gradskih centara kroz koje trasa prolazi, uz razvoj komercionalno stambenih sadržaja duž trase ,drugim rečima sada je ceo sistem na toj trasi nedovršen i potrebna su još veća ulaganja da bi se dovelo do punog kapaciteta,ovako da se razumemo koliko ulaganja toliko i muzike,a Grad recimo bi mogao da učini napor i izgradi barem deo stanice NBG ali Železnice i Republika moraju da obave još dosta posla, eto zato je BGV ne može da pokaže svoju najbolju stranu a ne zato što nije Metro a ako se ulože dodatna sredstva mogao biti,jer ako se ostavi i budući Metro koji treba da se gradi nedovršen kao sistem, rezultat će biti isti veruj mi... ;) a da ne pominjem drugu trasu Vuk-Rakovica -Vidikovac-Železnik što s može nazvati pravom Metro linijom ali nema stanice Vidikovac ili sistem koji hrani stanicu Rakovica, toliko opcija i sve traži finalizaciju,ali se samo od sebe neće dovršiti
bg-d--beovoz_620x0.jpg
 
2012":ft1op0ii je napisao(la):
@Lukpot,ne znam kada su rekli da je BGV zapravo novi operater?Koliko smo u ranijim najavama slušali cela priča se odnosila na kompletnu Gradsku Železnicu u fazama i zajedničkom vlasništvu Grada i ŽS ali većinski Gradsko, kako trenutno kapiram imamo dva operatera Beovoz kao preduzeće/operater ŽS i BGVoz kao operater Grada(još nije oformljeno kao posebno gradsko preduzeće),ovako izgleda kao u Berlinu (nemam ništa protiv oprobanih stvari) a čak i treći operater je moguć ukoliko ima zainteresovanih mada sumnjam,elem htedoh da kažem da li sada imamo gradske linije pod ingerencijom Grada i Prigradske pod Ž.S i da li je to privremeno do uspostavljanja novog sistema? Čisto praktična pitanja.. :kafa:
Bilo u prethodnim člancima objašnjeno...

vucko":ft1op0ii je napisao(la):
...
Ефикасан, поуздан и удобан превоз, према безбедносним стандардима за обављање јавног превоза путника, обезбеђује шест генерално ремонтованих електромоторних возова, капацитета 670 путника, односно око 2.700 путника на сат. У циљу лакшег препознавања возова који се користе на линији од Новог Београда до Панчевачког моста, возови ће бити посебно означени.

Линије „Беовоза” за Инђију, Панчево, Ваљево и Младеновац су у надлежности предузећа ЈП „Железнице Србије” и нису у систему градске железнице, а у њима не важе карте и маркице ИТС-а. Радно време линије је од 5.25 до 23.00 часа, свакодневно, са планираним интервалом слеђења: од 15 минута у шпицу (од шест до девет и од 14 до 17 часова), односно, од 30 минута ван шпица.
...

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1407603
 
BLIC“ PATROLA Krenula prva linija gradske železnice
Garniture čiste, vozovi polaze na vreme
G. Svilar | 02. 09. 2010. - 00:02h | Komentara: 0

Počela je da vozi prva linija „BG voza” od Novog Beograda do Pančevačkog mosta. Novom gradskom železnicom i rekonstrisanim Bulevarom kralja Aleksandra za pola sata se može stići od Buvljaka do Cvetkove pijace, vozom i tramvajem, proverili su juče reporteri „Blica”.
70499_bgd19-zeleznica_f.jpg


Do 1. oktobra vožnja „BG vozom“ je besplatna „Voz gradskih železnica postavljen je na petom koloseku i polazi u 15 časova i 45 minuta„ čuje se glas na železničkoj stanici Novi Beograd. Na stanici čeka nekoliko putnika. Među sobom raspravljaju kako funkcioniše prva linija gradske železnice. Tačno u 15.45 voz je krenuo iz stanice. Unutra tek nekoliko putnika, što je za prvi dan funkcionisanja u potpunosti očekivano.
- Mislim da je sad prva sledeća stanica „Prokop”, pa onda ide Karađorđev park, pa Vukov spomenik - objašnjava jedna putnica drugoj.
Garniture čiste, rukohvati bez prašine, svetla u vozu se pale po ulasku u prvi tunel posle prelaska preko Save, nema žvrljotina po zidovima, sedišta čista i tapacirana. Ništa luksuzno, ali mnogo bolje od prastarih fotelja u bivšem „Beovozu” napunjenih grinjama i prljavštinom. U isto vreme gužve na prilazu „Gazeli”.

- Dobro, prvi je dan. Polako, dok malo ljudi čuju za ovo pa će vremenom biti i dosta putnika. Fenomenalno je zaista. Kojim drugim prevoznom može za nekoliko minuta da se pređe reka? - pita se kondukter.

Posle pet minuta vožnje, voz staje. Stanica „Beograd centar”, popularni „Prokop”, nekada najavljivan kao buduća glavna železnička stanica u Beogradu. Za pet minuta od Buvljaka do „Prokopa”, tramvajem i autobusom mnogo duže.

70500_bgd13-zeleznica_f.jpg

Početna stanica Novi Beograd - renovirana garnitura
- Jel sada prva sledeća stanica kod Franša? Znam gde je kad idem autobusom, ali sad sam prvi put u ovom vozu pa nisam baš sigurna - na glas razmišlja jedna putnica. Potvrdno joj odgovara druga uz opasku da i ona silazi na sledećoj pa mogu zajedno da prošetaju. Voz nastavlja dalje i nakon tri minuta već je u stanici Karađorđev park. Tu se zadržava dvadesetak sekundi, tek da dve putnice izađu napolje. Tačno u 15.57 voz gradske železnice staje u stanicu „Vukov spomenik”. Na izlasku gle čuda, rade i pokretne stepenice. Iz polupraznog voza reporteri „Blica” izlaze na pun Bulevar. Prvi dan funkcionisanja tramvaja prošao je sasvim dobro. Za nas čak odlično. „Petica” je stigla posle svega dva minuta, a posle desetak minuta vožnje već smo kod Cvetkove pijace. Bilo je 16.15.

Ovo je samo jedna od mogućih trasa kretanja putnika u narednom periodu. Opšti je utisak da je prva linija gradske železnice pun pogodak, ali da treba vremena da ljudi čuju za nju, potom i da se naviknu da je koriste.

- Biće super kada vozovi budu išli do Zemuna i Batajnice. To će onda biti prava priča. Ovako, ne bih se zakleo da će mnogo ljudi da se vozi jer je problem doći do Buvljaka. Ali i to nije teško nekim prevozom. Sve u svemu, mnogo bolje nego da čekam u koloni pred mostovima - kaže Miljan Vučković, student Mašinskog fakulteta.

Bez sata
Nove garniture izgledaju lepo. Međutim, putnicima bi mnogo značilo kada bi se u unutra postavili satovi. Takođe, mnogi ne znaju koji je redosled stanica, pa bi na razglasu mogla da ide i najava prve sledeće stanice, po ugledu na sve razvijene železničke i metro sisteme u svetu.

Produžiće liniju
Gradonačelnik Dragan Đilas rekao je da je grad uložio oko deset miliona evra da bi Beograđani imali vozove koji izgledaju kao u Evropi i svetu.
- Ovi vozovi su 25 godina stajali na nekim slepim kolosecima ili po nekim fabrikama, a sada su u funkciji. Ranije smo imali dva „Beovoza”, jedan ujutro, a drugi posle podne, dok sad imamo vozove koji idu na 15 minuta. Ovaj red vožnje je privremen i mi ćemo ga korigovati, pošto nema potrebe da voz u pola šest ujutru ide na petnaest minuta - tako će saobraćati u jutarnjem i popodnevnom špicu. Biće potrebno dosta vremena da se ljudi naviknu na „Bg voz”, ali ova vrsta prevoza ima svoju budućnost. Od 1. januara linija će ići od Batajnice do Pančevačkog mosta i Železničke stanice „Rakovica” - rekao je Đilas. www.blic on line rs.
 
Voz prazan, ulice pune
Ni velike gužve u saobraćaju nisu naterale Beograđane da koriste novu železničku liniju od Novog Beograda do Pančeva. Tramvaji i autobusi u špicu bili krcati, dok je u kupeu voza u proseku bilo samo po pet putnika
1708-Mandic-Sinisa.jpg

1
Velika gužva na ulicama glavnog grada nastala zbog rekonstrukcije mosta Gazela, završetka godišnjih odmora i jučerašnjeg početka školske godine ipak nije uticala na to da se Beograđani odluče za vožnju novom železničkom linijom od novog Beograda do Pančeva. Voz koji ovu relaciju prelazi za samo petnaest minuta juče je prevozio u proseku petoro putnika u kupeu, dok su tramvajske i autobuske stanice bile krcate!
Kolone vozila u saobraćajnom špicu protezale su se iz pravca Novog Beograda, Brankovim mostom, Bulevarom despota Stefana i Bulevarom kralja Aleksandra. Bilo je i kvarova na vozilima gradskog prevoza, pa je do manjih zastoja došlo i u Beogradskoj i na uglu Makenzijeve i ulice Knjeginje Zorke.

Još ne znaju za voz?

Iako je nova železnička linija od Novog Beograda do Pančevačkog mosta otvorena juče građani izgleda i dalje nisu dovoljno informisani o novom i bržem prevozu. U svakom drugom kupeu bilo je ne više od dva putnika. Pojedini putnici koje smo oko podneva zatekli u vozu ili na stanici bili su uglavnom zadovoljni.

a
TRAMVAJ BRŽI OD AUTOMOBILA

Nakon rekonstrukcije Bulevara kralja Aleksandra juče su opet krenuli tramvaji tom ulicom. Zbog gužve na kolovozu građani koji su se juče odlučili za vožnju tramvajem stizali su na odredište nešto brže nego što bi to mogli automobilom. Građani su zadovoljni i novim tramvajskim stajalištima i ogradama.

- Svakoga dana sam se vozila tramvajem kroz Bulevar pre rekonstrukcije, a sada sam prvi put krenula da vidim kako je i oduševljena sam. Brže je, lepše i mnogo čistije, samo kada bismo se potrudili da ostane ovako - navodi Jelena Antić, penzionerka.
- Meni je ova linija idealna, jer živim u blizini početne na Novom Beogradu i kada imam obaveze kod Vuka, kao danas, tamo sam za desetak minuta. Inače bih morala da idem autobusom 65, pa da presedam - rekla je Rosa Vuletić, penzionerka.

Brza vožnja

Neki ipak zameraju što trasa nije duža i apeluju da se linija što pre produži. Kažu, građani će tek onda početi intenzivnije da se voze železnicom.

- Za novu liniju saznao sam u medijima i rešio da se danas njome prevezem, ali nisam zadovoljan. Kada bi je produžili do Batajnice nešto bi značila, a ovako mislim da je potpuni promašaj i da neće uspeti - ističe Lazar Mišković, radnik obezbeđenja.

Novom linijom od Prokopa do Karađorđevog parka stiže se za manje od dva minuta, kao i od parka do Vukovog spomenika.

Ekipa Pressa juče se provozala novim beogradskim vozom u oba pravca i uverila se u procene Direkcije za javni prevoz. Od početne stanice na Novom Beogradu do Prokopa putovali smo 4,5 minuta, do Karađorđevog parka manje od sedam minuta, do Vukovog spomenika 11,5 minuta, a do poslednje stanice kod Pančevačkog mosta potrebno je tačno 15 minuta i pet sekundi, računajući i zadržavanje na stajalištima zbog prijema putnika.

Kupei su čisti i komforni, ali za sada putnika ima malo. www.Press on line rs.

A. VLAHOVIĆ
 
cela prica oko b-voza je bolno uvredljiva, pocev od toga da voz ide na 15 min (da, ali u oba smera, dakle ide na POLA SATA), pa do svetskog izgleda vozova. bljak.
 
A Rosa Vuletic, tramvajem za 10 minuta stize od Vuka do pocetne na Novom Beogradu. Hahaha, neka se zemlja otvori.
 
Lucifer":1zoo9uiy je napisao(la):
cela prica oko b-voza je bolno uvredljiva, pocev od toga da voz ide na 15 min (da, ali u oba smera, dakle ide na POLA SATA), pa do svetskog izgleda vozova. bljak.
Dobro sad, jel vozovi idu na 15 ili 30 minuta??? (mislim na jedan smer!!)
 
Lucifer":8xjulns3 je napisao(la):
cela prica oko b-voza je bolno uvredljiva, pocev od toga da voz ide na 15 min (da, ali u oba smera, dakle ide na POLA SATA), pa do svetskog izgleda vozova. bljak.
Pa ide na 15min u špicevima. Samo što te špiceve treba malo prilagoditi. BG:Voz ima najveći prioritet, češće jednostavno i ne bi mogli da idu, jer je nekad neophodno da prugom prođu i ostali vozovovi kao i Beovoz. I ovako ne znam koliko dugo će držati takt, kada su prazni.
 
El judi,nećemo suditi o kompetnoj priči dok ne proradi u celosti do kraja godine,ovaj probni period treba iskoristiti ,da se pre svega vozite sa BGV uvidite prednosti i mane i lepo da pomognemo Gradu i Železnicama da im ukažemo na dobre i loše stvari koje smo svi zajedno primetili,eto predlažem da ako je moguće svi koji su se vozili sa BGV napišu u deset tačaka,prednosti sa OK slabosti sa -(Minus) šta je dobro a šta treba popraviti. (još neki dan ću konzumirati BGV pa napisati TOP 10.)
images

Pa od onoga što sam video, može i na 10 min da ide,jer vozovi idu sporije nego što mogu upravo zbog 15 min.takta a video sam na stanicu NBG da kreću i ranije 4-5min nego što je satnica +ima rezervni voz na Prokopu u slučaju da se poremeti takt,dakle cela stvar funkcioniše kao Metro i recimo na Vuku dok siđete do platforme ne čekate više od 5-6 min voz.
Dakle ja nisam imao primedbu na frekvenciju takt vozova već čak mislim da bi 15.min takt trebao biti trajan od jutra do mraka+da se polednji polasci ipak produže+1 sat do 12 noću
@Lucifer,za početak dok se ne naruče novi vozovi ovi su sasvim OK ,uredno,čisto,udobnost kao u svetskim Metroima,problem sa visinom platformi nije do vozova već sa plartformama,htedoh da kažem u mnogim svetskim Metroima dobićeš uslugu kao u BGVozu,probni je period i linija nije u fullu.
Ali Grad treba da shvati i preuzme reklamnu kampanju od CAF-a za Metro suburbano Mexico City,također pokazalo se da sa vozovima i taktom nema problema već sa stanicama,uređenošću i dostupnošću,recimo,zašto se pustila u rad linija a da se barem paralelno ne izvode radovi na stajalištima,park&ride,ITS,Smart Card i Info sistem,jer ovakvi veliki sistemi ne trpe inprovizacije,čak je posao što se toga dela tiče bolje obavljen 1992 kada je proradio Beovoz jer je tada opremanje i brendiranje izvršio Siemens,danas ko to radi? niti ima jakog imena niti se vide projekti,to je po meni najveći -,minus,ako ovi iz Grada i železnica pitaju za nedostake! :kafa: dakle ipak uzmite neku Evropsku firmu sa iskustvom u ovom poslu pa čak je i Milošević to uradio,to je moj savet..
Šta kaže SIEMENS?
Complete rail solutions
The operator of a rail system has diverse interests: on-schedule completion, reliable operation, low-emission technology, low life-cycle costs, passenger safety, adaptability to the city’s dynamic growth. None of these tasks may be solved at the expense of another; all require the same level of attention. Complete rail solutions stand for a holistic approach from the very beginning. Only an integrated overall solution with concentrated project responsibility will prove itself in practice in the long term. From the first feasibility study and operational hand-over through to after-sales service, project management is continuously involved.
The experience advantage
Siemens provides complete support before, during and after commissioning of the transportation systems which are to be developed. A leading edge in experience with more than 40 turnkey projects worldwide is the best conceivable qualification to this effect. The rail operator receives all-important services from a single source, including financing concepts, project management, system integration, delivery of technical systems, commissioning, and training, in addition to maintenance. This integrated concept offers many distinct advantages for the operator:

finanzierung_s.jpg
projektmanagement_s.jpg
systemintegration_s.jpg
lieferung_s.jpg
instandhaltung_s.jpg
inbetriebnahme_s.jpg
Drugim rečima svaka čast Đilasu za sve što je pokrenuto ali ,ulaganja u ovakav sistem traže mnooogo više od 10 mil.eur u Prokop i obnovu vozova..
 
A ako ne budu držali takt, neće se ni napuniti.. Circulus vitiosus..
 
Jel zna neko gde moze da se nadje vreme polazaka kao sto ima na svakoj stanici ?
 
Pa još nije proradio sajt BVG a ŽS nema novi..verovatno će tj.trebalo bi... :rolleyes:
 
Na 34L su dali vozilo na kome ni vrate ne mogu da se otvore! Danas sam čekao bus i da nisam pružio ruku ne bi se ni zaustavio. Pored toga pneumatska vrata ne funkcionišu, a i ne vidim da je red vožnje usklađen sa polascima Beovoza, pošto mi se čini da privatnik poslao vozilo reda radi koje se i ne zaustavlja nigde, već kruži onako bez veze. Na vozilu nema nikakvih oznaka kuda vozi, čak i na tabli stoji 34 umesto 34L!
 
Vrh