Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ajd da se nadamo da do tada uvedu;
1.GPS
2.Smart Card sistem/ ITS,Automate za karte
3.Info sistem na stanicama i zvučni u vozovima
4.Da urede barem jednu stanicu recimo NBG ili T.bunar ili K.Park
5.Zamene šine prema Zemunu...
6.Brendiraju vozove ako moguće i farbanje u crveno kao tramvaje,kao obeleže tj brendiraju stanice po uzoru na Nemačke S-Bahn.a i postave info pultove.
7.Konstantno promovišu BGV i putem video spotova ili bilborda..
 
Mislim da nije...Nemoj zalaziti tamo nocu,stvarno neprijatan kraj zbog divljeg naselja i buvljaka...
 
I kad sve to uvedu i stave da karta bude 1,5 evro, svi ce kukati :D
 
dziggy":20u8lbt6 je napisao(la):
daklem ponovicu pitanje, da li neko zna da li je nocu osvetljena stanica novi beograd, deo oko stepenica ?
Stepenice nisu, a i sama stanica je oskudno osvetljena.

Najviše od svega me zapravo nervira što na stepenicama ne piše u kom pravcu je koji peron, nego moraš izaći gore da vidiš gde je, pa onda da se vratiš.

Uzgred, prilično sam zadovoljan vozom, funkcioniše kako treba. Pogotovu ako uzmem u obzir da mi do vuka inače treba sat vremena tramvajem. Dosta je brz, ali se dere mnogo.
 
Pa da sumiramo,najveće primedbe su na stanicu NBG , na kojoj je jedino normalan ulaz zbog elektronskih automata,sve ostalo,stepenište,osvetljenje info.Siemensov info. sistem je isključen,i neurednost je na najnižem nivou,nema toaleta..inače lična bezbednost od ulaza u stanicu nije ugrožena,jer pored info.pulta tj.biletarnice,je i kućica u kojoj je obezbeđenje,s tim da retko se igde pojavljuju pa predpostavljam da ima neki video nadzor...ali također pored loših stepenica večinom neosvetljenih,isključenog info.sistema i pored stepenica,ne postoji nikakav pristup za onesposobljen lica,a stanice danas moraju da se rade po standardima Eu,dakle ni jedan kriterijum nije zadovoljen,te me ne bi čudilo da je zatvori neka inspekcija..
@Mare,GPS je i najavljen u ranijem intervju Gradskog Arh.gde je rečeno da bi takav sistem u sastavu novog info.sistema davao podatke na elektronskim tablama gde se trenutno nalazi voz i za koliko minuta stiže u stanicu,to je prednost svakako,setimo se da je još 92'kupljen tada najsavremeniji sistem za paraćnje pozicije vozova ,ali nikad nije proradio i danas je zastareo i očerupan,na Prokopu i Vuku stoje ti ogromni ekrani i dalje..od toga je jedino radio a pre nekoliko dana i iskjučen info.sistem Siemens ,koji je sada već zastareo..
S-Bahn-

Moguće je napraviti poseban ulaz za BGV sa pokretnim stepenicama..
S-Bahn-6-kl.jpg
S-BahnHH-Airport.jpg

Kao i izgraditi deo stanice samo za portebe BGV...
S-Bahn-Station-Hammerbrook.jpg

Brutalna verzija,ružno ali barem pokriveno..
ticket-machine.jpg

sbahn.jpg

Novi Info i tiketing sistem..
s-bahn-city-trains.jpg

Dodavanje koloseka na NBG-Zemun
 
Da ,kada su već bili tamo ovi iz Grada mogli bi da preslikaju neke stanice,ali ja vidim da imamo problem sa statusom stanica jer nemamo jasan stav o pravnom statusu i odnosu Grad -Železnice ,dakle ko treba da sređuje i dograđuje stanice Grad,Železnice ili zajedno?Stičemo utisak da je Železnica Gradska ali nema i preduzeća koje ima sve ingerencije pa i nad delom infrastrukture.. :kafa:
Dakle i dalje mi nije jasno.da li je BVG samo operator ili je zajedničko preduzeće Grada i Železnica?Da li neko zna odgovor? Dakle mnogo sam mirniji kada Grad ima i ingerencije,ali možda se sve to iskristališe do 1.oktobra i uvođenja ITS-a.
 
Provozao se danas 3 puta ... lepo i brzo i samo imam da kazem KOPAJTE EBENU STANICU NA CERAKU I PUSTAJTE TO HOFNO DO RAKOVICE !!!!!!!!!!!

stanica NBG je cist horor
 
Cujem da od sledeceg meseca ce kontrolori gsp-a gledati ko ima karte a ko ne,prave mi traumre,uskoro cu da ih prividjam dok u krevetu jer su svugde!
 
Evo i danas bio u svojoj studijskoj vožnji BGV-om,zaista sve je više putnika,a na stanicama krcato i Vuk,K.park čak i Prokop bio krcat izgleda da su ljudi koji rade na Banjici rešili da isprobaju vezu sa NBG,vozovi sve puniji putnicima,na stanicama se zadržavaju 20 sek.sada več uvežbanije čim uđu/izađu putnici vrata se zatvaraju.
Loš momenat je bio kada je voz stao pred ulaz u stanicu NBG da bi propustio drugi regionalni voz,oko 3 min,dakle Apel Gradu/Železnicama,kada krenete u rekonstrukciju pruge NBG -Zemun počnite od dela od 50 m.koji fali na ulazu u stanicu NBG ,da bi trasa prema Glavnoj Ž.Stanici bila nezavisna do stanice NBG, ne bi smetala BGV vozovima. :kafa:
Neka ovi iz Gradske Vlasti primene pola stvari iz sugestija koje smo im predočili biće odlično,uostalom u toku je konferencija u SC između Beča i Beograda gde se na stručnom nivou razmenjuju iskustva,jednostavno uvesti sve sadržaje koje u Beču ima S Bahn..
 
Probao i ja danas BGV...

Nakon početnog oduševljenja (omg, "metroom" na posao!) malo sam se sneveselio kad smo čekali određeno vreme na ukrštanju sa starim železničkim čvorom. Ako je i 2012 išao tim vozom možda smo bili u istom kupeu. :) Sve u svemu, nije "metro" ali je odličan prozor u to kako bi Beograd izgledao da metro ima. Veliki :kk: za Grad!

Nažalost moram da prijavim i jedno izuzetno negativno iskustvo u povratku koje nema direktne veze sa samim BGVozom. Naime, silazim na Karađorđevom parku, a neposredno ispod ulaza/izlaza u tu stanicu nalazi se Franšov divlji parking. Ono što se desilo jeste da sam se popeo uz stepenice i izašao pravo pred automobil koji je išao na mene!!! Koliko je to nebezbedno ne treba ni pominjati, a poražava činjenica da rešenja nema - Franš je sigurno dao velike pare negde gde treba da ih niko ne dira :violina:
 
Trenutno postoje problemi zbog radova na gazeli, možda upravo to utiče na rad BG:Voza.

Zbog Gazele kasne vozovi
Kurir 05.09.2010


Lokalni vozovi „Železnica Srbije“ će od danas do 24. septembra zbog radova na mostu Gazela počinjati i završavati vožnju na stanici Novi Beograd, umesto na glavnoj železničkoj stanici.

U tom periodu za železnički saobraćaj će biti zatvorena deonica pruge od glavne železničke stanice Beograd do železničke stanice Novi Beograd, kako bi se nesmetano odvijali dalji radovi na sanaciji Gazele.

Svi lokalni putnički vozovi koji saobraćaju na relacijama Beograd-Šid-Beograd i Beograd - Novi Sad - Subotica - Beograd polaziće iz železničke stanice Novi Beograd i u toj stanici završavati vožnju.
Svi međunarodni vozovi će između glavne železničke stanice Beograd i stanice Zemun saobraćati sa dizel lokomotivom (umesto sa elektrolokomotivom), zbog čega će ići 20 minuta duže, dodaje se u saopštenju.
 
Izgleda da smo se danas svi vozili istim vozom (u 14h02 sa Pancevackog Mosta)... ili je problem mimoilazenja na ulasku u stanicu NBG cesta pojava.
U svakom slucaju to cekanje treba otkloniti, stanica NBG ima dovoljno koloseka da se to lako resi.

Sve u svemu, prijatna voznja, brza, tacna.

Na stanici Pancevacki most voz produzi pravo ka mostu, parkira se na slepom koloseku (koji u nekoj dalekoj buducnosti treba da se na stavi preko mosta) a zatim se preko prve skretnice prebaci na drugi kolosek i krene ka Vuku. Citav manevar je danas trajao 4 min sa sve stajanjem na parkingu sto znaci da mu je realno 2 minuta sasvim dovoljno a cak i manje kad bi bila 2 vozaca, po jedan na svakom kraju kompozicije.

Sve u svemu definitivno su 3 kompozicije dovoljne da se odrzi takt od 15min na liniji sto znaci da preostale 2 mogu odmah da se prebace na relaciju Rakovica-Pancevacki Most sa taktom 16-20 min.

propusti koji se mogu lako resiti (vecina vec spomenute):

- aktivirati pokretne stepenice na stanici Vukov Spomenik
- jasne informacije na stanici Novi Beograd o pravcima i peronima
- promena trasa pojedinih autobuskih linija da bi se opsluzile stanice BG:voza
- novi sadrzaj na zidovima stanice Vukov Spomenik ili da se reklame iz 1995' (JAT, Progres...) zastite kao spomenici kulture

na malo duze staze:

- uskladjivanje visine perona na svim stanicama
- rekonstrukcija stanica P. Most i NBG

Lepo je sto je gradska zeleznica pocela da radi, na nama je da urgiramo da bude jos bolja
 
amm8990":27us68nx je napisao(la):
Trenutno postoje problemi zbog radova na gazeli, možda upravo to utiče na rad BG:Voza.
Ne bi trebalo:

Траса градске железнице од Новог Београда до Панчевачког моста без измена

Траса градске железнице, која саобраћа од Новог Београда до Панчевачког моста, ради без икаквих скраћења и измена, поручују из Дирекције за јавни превоз.

Поводом информације објављене у појединим медијима о скраћењу линија ЈП „Железнице Србије” где се помиње станица „Нови Београд”, Дирекција за јавни превоз саопштила је данас да на траси од Новог Београда до Панчевачког моста нема измена и да градска железница функционише према важећем реду вожње.
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1408507
 
Zidar jos jedna stvar koju sam zaboravio pomenuti,sat na stanici pancevacki most zuri 2 minuta.Ako neko ne veruje videce tako sto kada krene odatle i sidje kod vuka videce da je proslo 3 minuta,a ne 1 minut jer kreces u 14:02 sa pancevca i kod vuka si u 14:03 sto je nemoguce.
 
Dakle doći će i Japanci da nas proučavaju,BGV je tačnija od Shinkansena :p zaista ako bi se ubacilo svih 9 kompozicija na pravcu P,Most-Btajnica takt je zaista održiv,s tim da će rezervni voz na Prokopu ili stanici NBG da igra odličnu ulogu po uspostavljanju cele trase,pa ako zakasni iz nekog razloga na trasi NBG-Zemun-Batajnica takt se ubrzo uspostavi za nekoliko minuta.A svi ste primetili kratko čekanje da prođe voz u pravcu Glavne Ž.Stanice i to zbog 50 m,nedostajuće deonice od izlaza iz stanice NBG do novog nadvožnjaka,zaista to se pod hitno treba izgraditi.
Htedoh da pitam Gradsku vlast,jer još aktuelna ona ponuda o poklonu od predsednika Azerbejdžana?:)
 
vucko":110z2ke8 je napisao(la):
Zidar jos jedna stvar koju sam zaboravio pomenuti,sat na stanici pancevacki most zuri 2 minuta.Ako neko ne veruje videce tako sto kada krene odatle i sidje kod vuka videce da je proslo 3 minuta,a ne 1 minut jer kreces u 14:02 sa pancevca i kod vuka si u 14:03 sto je nemoguce.
dokle je doslo kada mi u ovoj zemlji u ovom gradu raspravljamo oko minuta i sekundi, a ne sati.
 
Pa ovo je super stvar,da mnogi Beograđani koji su se prvi put vozili ispod zemlje,shvate značaj izgradnje Metroa kao i širenje mreže Gradske Železnice,pre nekoliko godina u anketama su glasali većinom za nove mostove ,sada će da Metro bude prioritet kao i BGV jer nema teme u gradu koja je takav hit kao vožnja BGVozom, :vops: a pored ovde nas na forumu,toliko sam se naslušao predloga a i pitanja o unapređenju od poznanika u zadnjih nekoliko dana za ne poverovati..dakle interes za BGV je prevazišao sva očekivanja iako je tek u probnom režimu..:kafa: Dakle,predlažem Gradu da se do kraja založe da prva i druga linija dovedu do perfekcije tj.da se ulaže u sisteme koji prate režim rada vozova,info sistem i uređenje i gradnja stanica,jer za tako nešto objektivno ima uslova..uz ne tako enormna ulaganja,dakle BGV treba da dobije svoj budžet za razvoj...
Mnogi Evropski Gradovi i pored Metroa ulažu ili tek treba da ulože ogroman novac u Regionalne Metroe eto i Prag je primer,gradnju tunela ,infrastrukture koju mi ovde već imamo,zato sam optimista ;)
A šta kaže UITP International o Regionalnom Metrou i daljem razvoju;
Strengthening of the current services:
Priority must be given to this aspect – as is already being done in many regions
focusing on the following qualities:
Greater frequency and better-organised timetables (and
especially development of “clock-faced” trains)
• Extension of early and late service
• Inclusion of fast trains in rush hours
• Improvement of intangible qualities of the service: information,
cleaning, safety etc.
• Improvement of commercial speed
• Adaptation for people with reduced mobility
• Improvement in comfort: air-conditioning, etc...
• Improvement in communication and marketing of the companies
• Improvement in passenger information
• Integrated, automated fares systems
• Improvement of co-ordination with other (rail or road based)
public transport services (“rendez-vous
 
Stvarno bi grad mogao za male pare da iskopa stanicu kod okretnice 52-ke na Ceraku, osposobi stanicu u Zelezniku, osposobi tunel i izgradi prugu do Karaburme i imali bi vec jedan vid metroa u Beogradu, i sve to za male pare.
 
:kk: Tako je ,zašto ne staviti u pogon ono sa čime već raspolažemo ,i još smo im i našli (u ranijim postovima) mašineriju Herrenknecht za bušenje u duboke već izgrađene tunele..za Cerak
S-441_HK_RAW7422.jpg
 
Kad smo vec kod ceraka da li neko zna na kojoj dubini se nalazi tunelska cev tj kolko je realno to izvesti u nasim finansiskim uslovima
 
Vrh