Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895615#p895615:2ohcmley je napisao(la):
Užice » 02 Nov 2021 06:31 pm[/url]":2ohcmley]BG Vozovi su do sada bili najtačniji vozovi u zemlji, nadam se da neće biti svakodnevnih kašnjenja dok traju radovi na Prokopu. Koliko dugo će još ta skretnica biti isključena? Em mali takt,em sada još i kašnjenja, a BG Voz je trenutno jedini vid gradskog prevoza na koji ne utiču saobraćajne gužve.
Danas oko 15 časova normalizovan je saobraćaj na ovom delu.
 
Bravo! Moguće da je to u sklopu onih radova na povezivanju signalizacije Prokopa sa signalizacijom na pruzi prema Staroj Pazovi o kojima je pričao Rile. Šteta što putnici nisu bili obavešteni o ovim radovima da mogu da računaju na kašnjenja i da znaju da je to privremeno.

Mvbg, hvala ti za informacije iz prve ruke kojima značajno doprinosiš forumu.

Da li neko možda zna da li u broj putnika železnice koji se objavljuje ulazi broj putnika BG:voza s obzirom na to da oni ne plaćaju kartu železnici i nije ih lako prebrojati? Mislim da se trenutno najveći broj putnika železnice upravo preveze u ovim sistemu a i skoro trećina svih polazaka zapravo su BG:vozovi.
 
Jedini putnici BG Voza koje je moguće prebrojati su oni koji ulaze na Pančevačkom Mostu,Vukovom Spomeniku i Karađorđevom Parku, jer samo ta stajališta imaju BusPlus validatore sa rampom.
 
Zbog finalizacije radova na pruzi Kinezi traže totalni zatvor pruge između Bgd Centra i Batajnice u trajanju od mesec
dana a po svoj prilici da će dobiti deset i to u vremenu od 07-17h po danu i od 19 - 05h noću. Još uvek ne znam koji će od BG vozova
na relaciji Batajnica - Ovča - Batajnica saobraćati u vreme od 05-07h i od 17 - 19h kada pruga nije zatvorena. To ćemo saznati u toku
sutrašnjeg dana. BG vozovi na ostalim relacijama saobraćaće kao i do sada.
Zatvor bi trebalo da bude u periodu od 05.11. do 14.11. ali videćemo tačno kada se ozvaniči.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895800#p895800:335bmd9s je napisao(la):
Rile » Sre Nov 03, 2021 1:54 pm[/url]":335bmd9s]Zbog finalizacije radova na pruzi Kinezi traže totalni zatvor pruge između Bgd Centra i Batajnice u trajanju od mesec
dana a po svoj prilici da će dobiti deset i to u vremenu od 07-17h po danu i od 19 - 05h noću. Još uvek ne znam koji će od BG vozova
na relaciji Batajnica - Ovča - Batajnica saobraćati u vreme od 05-07h i od 17 - 19h kada pruga nije zatvorena. To ćemo saznati u toku
sutrašnjeg dana. BG vozovi na ostalim relacijama saobraćaće kao i do sada.
Zatvor bi trebalo da bude u periodu od 05.11. do 14.11. ali videćemo tačno kada se ozvaniči.

Nek samo završe više tu prugu, od kako su počela ova zatvaranja ne koristim često voz, evo jutros sam prvi put u mesec dana išao jer sam oko sedam išao na predavanje. Kad vrate na 15 minuta to će mi biti standardna ruta, ovako malo ga ima malo nema.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895800#p895800:w1ia5jex je napisao(la):
Rile » Sre Nov 03, 2021 2:54 pm[/url]":w1ia5jex]Zbog finalizacije radova na pruzi Kinezi traže totalni zatvor pruge između Bgd Centra i Batajnice u trajanju od mesec
dana a po svoj prilici da će dobiti deset i to u vremenu od 07-17h po danu i od 19 - 05h noću. Još uvek ne znam koji će od BG vozova
na relaciji Batajnica - Ovča - Batajnica saobraćati u vreme od 05-07h i od 17 - 19h kada pruga nije zatvorena. To ćemo saznati u toku
sutrašnjeg dana. BG vozovi na ostalim relacijama saobraćaće kao i do sada.
Zatvor bi trebalo da bude u periodu od 05.11. do 14.11. ali videćemo tačno kada se ozvaniči.

Dobili su bogami od sutra do kraja važenja reda vožnje 11. decembra. Biće sutra iznenađenja na stanicama i stajalištima BG voza sa ovako lošim obaveštavanjem. Nadam se da će iskoristiti ovih više od mesec dana da završe radove i da od 12. decembra BG voz krene po novom redu vožnje u taktu od 15 minuta u špicu i 30 minuta van špica.

U periodu od 05.11.2021. do kraja važenja ovogodišnjeg reda vožnje (11.12.2021.) zbog izvođenja završnih građevinskih radova na izgradnji deonice brze pruge Beograd Centar - Stara Pazova dolazi do znatne redukcije polazaka na liniji Batajnica - Ovča.
Dnevno će iz Batajnice saobraćati 2 polaska za Ovču i 1 polazak za Zemun.
Iz Ovče će dnevno polaziti 1 polazak za Batajnicu.
Redukovani su polasci Beograd centar (Prokop) - Ovča.
Tokom trajanja izmene autobuske linije javnog prevoza broj 73, 706 i 708 će biti pojačane.
Na linijama prema Resniku, Mladenovcu i Lazarevcu nema izmena.
Međumesna linija Batajnica - Šid se skraćuje do Golubinaca. Jedan polazak po smeru će saobraćati do Stare Pazove, i po jedan do Batajnice.
Nov red vožnje se nalazi u pretraživaču http://www.beovoz.rs
 
Ajoj, samo 3 polaska dnevno sve do stupanja na snagu novog reda vožnje? Mogli bi onda da iskoriste slobodne RVR garniture sa prve linije,i da kao privremenu meru do 11.12. pojačaju drugu liniju Ovča-Resnik,da bi saobraćala u taktu od po pola sata tokom celog dana. Mnogi putnici sa Krnjače i Sebeša putuju do Vukovog Spomenika i Karađorđevog Parka, Rakovici i Resniku je druga linija BG Voza najbrža veza sa centrom, ali najveći problem im je još od njenog uvođenja premali takt vozova da bi masovno prešli na njih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893494#p893494:umsepc9y je napisao(la):
Somi303 » 26 Oct 2021 08:19 pm[/url]":umsepc9y]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893469#p893469:umsepc9y je napisao(la):
Karlo del Ponte » 26 Окт 2021 07:06 pm[/url]":umsepc9y]Како развијати систем превоза на Смедеревском путу? Војвођанска је пример да је чак и у Србији могуће оформити булеварски правац од сеоске џаде ако се хоће. Очигледно се неће.
Па оно, Војвођанска се наслања на НБГД, а Смедеревац на закржљалу Звездару која је сама по себи хорор.
Са те "Закржљале Звездаре", западно од Терминуса Устаничка прилази један булевар 2+2, и још један са 1+1 за кола и 1+1 некакав пар издвојених трака за јавни превоз (трамвајске баштице). Све се то улива у 1+1 џадицу. Управо "закржљалост" инфраструктуре даје још већу оправданост развоја булеварских праваца него тамо где Војвођанска. На другим темама опширније, а овде, чисто, има на шта да се надовеже тај неки "Смедеревски булевар" са трамвајем/лакошинским системом или некаквим аутобуским или тролејбуским БРТ.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893518#p893518:umsepc9y je napisao(la):
Pumba » 26 Oct 2021 09:33 pm[/url]":umsepc9y]

Karlo del Ponte":umsepc9y je napisao(la):
Како да објасниш свим тим генијалцима, маштарима, да:
-1-Линије неког брзог шинског превоза мора да прати насеља и потребе за кретањима, а "кичма" је ипак Смедеревски пут.
(1)Moj predlog je odgovorio na pitanje kako dovesti klasičnu železnicu (BG:voz) do Grocke. I sam sam rekao da Smederevski put treba da bude pokriven šinskim sistemom ali da to može biti samo tramvaj/LRT zbog nagiba terena. Dakle jedno drugo ne isključuje. Može i tramvaj do puta za deponiju ili sve do ŽS Vinča.
(2)-Istakao bih da je jedna od prednosti mog predloga što se prugom pokriva priobalni pojas između Velikog Sela i Vinče koji je moguće tako industrijalizovati. Tipu naselja koje imamo duž Smederevskog puta odgovara tramvaj zbog niske gustine stanovanja ali za industrijski pojas duž obale, železnica je daleko podesnija od tramvaja - logično jer može transportovati robu. Ova pruga je vezana za teretnu obilaznicu u Vinči. Osim toga, klasična železnica bi omogućila uspostavljanje veće gustine stanovanja u Slancima, Velikom Selu, Boleču, Vinči, Leštanima, Zaklopači i Grockoj.
(3)Na kraju nešto oko cene gradnje i realnosti... Učešće tunela u trasi možda deluje visoko. Od 30 km pruge, 11,75 km nalazi se u tunelima ili 39%. Međutim ukoliko to uporedimo sa deonicom pruge Beograd - Niš čija se izgradnja trenutno ugovara, procenat je isti. Od 17,7 kilometara pruge, 6,9 kilometara je u tunelima ili istih 39%.
(1) На жалост, једно искључује друго. Овде није у питању само ограниченост инвестиционог капацитета и расположивости грађевинске оперативе због којих би се два пројекта радили у интервалу 10 минимум 5 година. У Србији имамо и Прокоп синдром, а то значи када доградиш систем неким новим делом, укидаш стари због пословне неспособности, како би улагања у отето земљиште била минимална, без обзира што нешто веће улагање враћа далеко више. Конкретно, у 1 км подземно од Мостара до Савског трга.
(2) Идеалан појас за индустријализацију и логистику је од Дорћола до Вишњице, где не мораш улагати у ломљење зуба да би после тога улагао у прављење протезе. Само западна половина те зоне је у економски здравија времена запошљавала 30.000 људи, са половином попуњеноцти зоне најпрактичније оперативне обале. Како је гравитациона зона те луке 2/3 Србије јужно од Саве и Дунава, потребан је брзи пут Лука-Миријево-Аутопут, и још не много додатне инфраструктуре, а Сланце и Велико Село чувати као "плућа" са ограниченом градњом. Масовније станоградње и индустријализације нема у Овчи, ни Земун Пољу где железнички услови постоје. Холандија има једну зону између Амстердама, Ротердама, Утрехта и Хага, коју назива "Зелено срце Холандије". Ми бисмо требали размишљати о томе, да се сачувају велике целине Макиша, Кошутњака, Бољарица, Велико ратно острво... и да Велико село и Сланци градња буде ограничена.
(3) Једним бахатим мегаломанским економски неоправданим пројектом се не може правдати други. Ускоро ћемо имати 1000 продатих карата дневно за Београд-Нови Сад 200км/ч, и 20.000 продатих карата дневно за локалац Београд-Нови Сад који кошта јефтино, а стиже се релативно брзо. За унапређење пруге ка Нишу са набавком возова за време путовања 3 сата, поузданост, и интервал међу брзим возовима 2 сата је довољно мање од пола милијарде евра, и у том случају мало путника остаје у аутобусима.

Ја волим железнице, али чак и да сам заменик градоначелника или нешто слично, не бих подписао нешто тако неодговорно попут градња пруге и урбанизација Великоселског рита.

Узгред, планирана пруга од Белог потока до Панчева преко Винче уз одређне измене пројекта може бити коришћена за БГ:ВОЗ, и те допуне пројекта могу бити оправдане.
 
Juče sam se sa ortakom vozio BG:vozom. Ušli smo na Vukov spomenik i uhvatili voz u 13:29. Kasnio je možda minut-dva. Kada smo ušli u vagon, bilo je svega četiri putnika. Sa nama je ušao još jedan čovek i rekao je svima da voz ide samo do Prokopa. Na samoj stanici je bilo jako malo putnika. Nisam procenio koliko, jer smo ušli odmah na brzinu sa pokretnih stepenica. Na samoj stanici mašine za validiranje Bus Plus kartica ne rade. Sišli smo na stanici Karađorđev park.
Razumem da je nedelja, malo je putnika, ali sav sistem BG:voza i pomenute stanice su nedovoljno iskorištene.
 
Nije to merodvano trenutno. Ljudi su masovno batalili BG voz 2018. kada su krenuli radovi na pruzi, kada je uništen red vožnje i kada je i ono malo polazaka što je postojalo počelo da kasni i da bude nepouzdano. Vratiće se veliki broj ljudi kada se završi pruga i vrati stabilno funkcionisanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897156#p897156:zs1ghhy4 je napisao(la):
NoLimit » Pon Nov 08, 2021 8:14 pm[/url]":zs1ghhy4]Nije to merodvano trenutno. Ljudi su masovno batalili BG voz 2018. kada su krenuli radovi na pruzi, kada je uništen red vožnje i kada je i ono malo polazaka što je postojalo počelo da kasni i da bude nepouzdano. Vratiće se veliki broj ljudi kada se završi pruga i vrati stabilno funkcionisanje.

Na sastanku kojem sam prisustvovao u Beogradskom metrou i vozu, Kantar nam je pokazivao snimke iz 2017, konkretno stanicu Tošin bunar. Moglo se videti da iako je voz išao na 15 minuta, vozovi su bili prepuni a na peronu nije imalo gde da se stane! Prosečno kašnjenje je bilo svega 9 sekundi. Od zatvora pruga, vozovi postaju proređeniji, nepouzdanji i konkretno danas na liniji 1 imamo situaciju da radi svega par sati dnevno. Kantar je isto naveo da je ključ sistema BGvoz zapravo presedanje. Uvedeno je više fider linija u Batajnici koji su dosta podigli broj putnika, slično će se raditi po celom sistemu.
Takođe je rečeno da imaju ceo tim koj i se bavi povezanošću stanica sa okolinom, gradiće se pasarela recimo na Tošinom bunaru (ka Bežaniji), novi parking kod stanice Kijevo (ako se dobro sećam)

Radiće se i na marketingu kako bi se promovisao Bgvoz, kao i na tome da BGvoz bude u aplikaciji za prevoz da se zna kad voz dolazi.

Inače, kuče sam išao do Valjeva i bio sam iznenađen brojem putnika, šta mislite o tome da kad BGvoz za Lazarevac bude išao na 15 minuta da se svaki drugi produži do Valjeva, potrebna je duplikacija koloseka i sređivanje svih stanica i stajališta kao i da se sve stanice povežu javnim prevozom (stanica Valjevo bukvalno nema ni jednan autobus koji ide do stanice).
 
Ako vec prave marketing, onda kao za Elisabeth line/Crossrail (sto nije Tube nego S-Bahn Londona). Ima svoj logo, potpuno nove vozove, novi maintenanance shed, poseban nadzor i presece City of London. Ljudi su odusevljeni, ne troskovima 18 milijarde pfunti, ali obezbeden je dalji rast stanovnistva Londona, retko u danasnjoj Evropi, i grad ce preskociti uskoro 10 mio stanovnika. Nije mozda za poredenje gradova, ali koji nacin daje efekte.
 

Prilozi

  • _methode_times_prod_web_bin_50279432-ad6b-11e8-9969-06853d7144fd.png
    _methode_times_prod_web_bin_50279432-ad6b-11e8-9969-06853d7144fd.png
    252,5 KB · Pregleda: 807
  • Crossrail-The-Wharf-_1008185.jpg
    Crossrail-The-Wharf-_1008185.jpg
    257,3 KB · Pregleda: 811
  • 02-bombardier-1.jpeg
    02-bombardier-1.jpeg
    145,6 KB · Pregleda: 805
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897159#p897159:20zu6b7w je napisao(la):
Boki123 » Pon Nov 08, 2021 8:24 pm[/url]":20zu6b7w]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897156#p897156:20zu6b7w je napisao(la):
NoLimit » Pon Nov 08, 2021 8:14 pm[/url]":20zu6b7w]Nije to merodvano trenutno. Ljudi su masovno batalili BG voz 2018. kada su krenuli radovi na pruzi, kada je uništen red vožnje i kada je i ono malo polazaka što je postojalo počelo da kasni i da bude nepouzdano. Vratiće se veliki broj ljudi kada se završi pruga i vrati stabilno funkcionisanje.

Na sastanku kojem sam prisustvovao u Beogradskom metrou i vozu, Kantar nam je pokazivao snimke iz 2017, konkretno stanicu Tošin bunar. Moglo se videti da iako je voz išao na 15 minuta, vozovi su bili prepuni a na peronu nije imalo gde da se stane! Prosečno kašnjenje je bilo svega 9 sekundi. Od zatvora pruga, vozovi postaju proređeniji, nepouzdanji i konkretno danas na liniji 1 imamo situaciju da radi svega par sati dnevno. Kantar je isto naveo da je ključ sistema BGvoz zapravo presedanje. Uvedeno je više fider linija u Batajnici koji su dosta podigli broj putnika, slično će se raditi po celom sistemu.
Takođe je rečeno da imaju ceo tim koj i se bavi povezanošću stanica sa okolinom, gradiće se pasarela recimo na Tošinom bunaru (ka Bežaniji), novi parking kod stanice Kijevo (ako se dobro sećam)

Radiće se i na marketingu kako bi se promovisao Bgvoz, kao i na tome da BGvoz bude u aplikaciji za prevoz da se zna kad voz dolazi.

Inače, kuče sam išao do Valjeva i bio sam iznenađen brojem putnika, šta mislite o tome da kad BGvoz za Lazarevac bude išao na 15 minuta da se svaki drugi produži do Valjeva, potrebna je duplikacija koloseka i sređivanje svih stanica i stajališta kao i da se sve stanice povežu javnim prevozom (stanica Valjevo bukvalno nema ni jednan autobus koji ide do stanice).
Bilo bi pravo osveženje kada bi Valjevo ušlo u GSP sistem i dobilo BG Voz, ali čak i Pančevo koje je sa Beogradom doslovce spojeno i koje je do pre desetak godina imalo Beovoz na svaki sat, još uvek pusto sanjari da mu se vrati samo ono što je nekada imalo,i to bez dvokolosečne pruge koja danas postoji, ali Beovoz više ne postoji. Čak i kada bi klošari koji nas vode imali sluha za potrebe građana Valjeva, teško da bi sa jednokolosečnom prugom mogao da se ostvari neki veći BG Voz takt,a mislim da čak i u zlatno doba Beovoza nije bilo više od 2 polaska dnevno Pančevo Vojlovica-Valjevo, i ta jedna linija je obuhvatala i Barajevo,Lazarevac i Lajkovac. Danas su Lazarevac i Barajevo nešto bolje povezani BG Vozom sa gradom, ali Lajkovac i Valjevo nemaju Beovoz još od negde 2013. godine.
Najveći apsurd u istoriji svetske,evropske i srpske železnice je to što Lazarevac koji je udaljen od Beograda 70 kilometara do njega ima 5 BG Vozova dnevno,a Pančevo koje je udaljeno nepunih 20 kilometara uopšte nema BG Voz. Da,da, znam kakve su administrativne granice, ali šta bi bilo da su Dunavski Venac sa Ovčom kao i Zemun sa NBG deo AP Vojvodine,a ne Grada Beograda? Da li bi onda prva linija BG Voza saobraćala samo od Prokopa do Pančevačkog Mosta? Zapravo,RVR-ovi tada nebi imali ni gde da se okrenu na Pančevcu.
Kada bi sada bio referendum, mislim da bi 80% Pančevaca glasalo da se pripoje Gradu Beogradu, ako bi im na listiću pisalo da će time dobiti BG Voz u taktu koji ima beogradsko prigradsko selo Ovča, par kilometara od Pančeva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897159#p897159:39a2fa8i je napisao(la):
Boki123 » 08 Nov 2021 20:24[/url]":39a2fa8i]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897156#p897156:39a2fa8i je napisao(la):
NoLimit » Pon Nov 08, 2021 8:14 pm[/url]":39a2fa8i]Nije to merodvano trenutno. Ljudi su masovno batalili BG voz 2018. kada su krenuli radovi na pruzi, kada je uništen red vožnje i kada je i ono malo polazaka što je postojalo počelo da kasni i da bude nepouzdano. Vratiće se veliki broj ljudi kada se završi pruga i vrati stabilno funkcionisanje.
Na sastanku kojem sam prisustvovao u Beogradskom metrou i vozu, Kantar nam je pokazivao snimke iz 2017, konkretno stanicu Tošin bunar. Moglo se videti da iako je voz išao na 15 minuta, vozovi su bili prepuni a na peronu nije imalo gde da se stane! Prosečno kašnjenje je bilo svega 9 sekundi. Od zatvora pruga, vozovi postaju proređeniji, nepouzdanji i konkretno danas na liniji 1 imamo situaciju da radi svega par sati dnevno. Kantar je isto naveo da je ključ sistema BGvoz zapravo presedanje. Uvedeno je više fider linija u Batajnici koji su dosta podigli broj putnika, slično će se raditi po celom sistemu.
Takođe je rečeno da imaju ceo tim koj i se bavi povezanošću stanica sa okolinom, gradiće se pasarela recimo na Tošinom bunaru (ka Bežaniji), novi parking kod stanice Kijevo (ako se dobro sećam)

Radiće se i na marketingu kako bi se promovisao Bgvoz, kao i na tome da BGvoz bude u aplikaciji za prevoz da se zna kad voz dolazi.

Inače, kuče sam išao do Valjeva i bio sam iznenađen brojem putnika, šta mislite o tome da kad BGvoz za Lazarevac bude išao na 15 minuta da se svaki drugi produži do Valjeva, potrebna je duplikacija koloseka i sređivanje svih stanica i stajališta kao i da se sve stanice povežu javnim prevozom (stanica Valjevo bukvalno nema ni jednan autobus koji ide do stanice).
Šta god neki forumaši mislili, opet ispadaju sve stanice bitnije od Prokopa.
 
Beovoz će ići do Pančeva?

Moja ideja je da Pančevo integrišemo u Beovoz, jer to jedino ima saobraćajnog smisla, rekao je danas ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović nakon sastanka sa članovima Američke privredne komore u Srbiji.

"Do sada nisam uspeo, ali ću se i dalje truditi da to uradimo, jer nema logike da građani Pančeva ne budu uključeni u Beovoz. Radimo na tome i ubeđen sam da ćemo uspeti da u Beovoz integrišemo i Pančevo", rekao je Momirović odgovarajući na novinarsko pitanje.

Dodao je da će Pančevački most biti rekonstruisan, ali da neće biti zatvoren, jer to sada nije izvodljivo.

https://www.b92.net/lokal/beograd/drust ... va-2053872

Hvala
kurc.jpg
više!
 
Davno ukinuti Beovoz će ići do Pančeva, ali će zato postojeći Bg: Voz ići do Ovče. :mrgreen:
 
На сваких цирка годину дана неко да изјаву око Бео/БГ-воза до Панчева и онда ништа до следеће изјаве. Подсетићу да је други колосек Панчевачки мост - Панчево главна пуштен у рад 10. фебруара 2017. Скоро 5 година од тад.
 
Da li je moguće da genijalac Monistar nema nijednog stručnog savetnika, koji bi mu skrenuo pažnju da Beovoz ne postoji već 6 ili 7 godina? :lol:
 
Та два појма разликују форумаши Беобилда, нешто запослених у Србијавозу и Станко Кантар.
 
Ovde je u pitanju samo lenjost, i navodni problem administracije. Šta je problem da do Ovče važi bus plus ili kako se već sada zove, u Ovči pauza 10 min dok kondukteri naplate karte putnucima koji produžavaju do Pančeva, i svi zadovoljni.
To radi na primer Lastra radi sa linijom 150, od Lazarevca do Dudovice vozi u bus plus sistemu, na zadnjoj stanici u 4. zoni počinje naplata karata za oni koji idu dalje do Ljiga itd..
 
Нема разлога да стоји 10 минута. Карте се наплате у току вожње, као и на свим другим линијама Србија воза. Некад је београдска маркица за превоз важила за путничке возове у оквиру београдских општина. Не знам када и зашто је то укинуто.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897353#p897353:35jo7b3e je napisao(la):
biftek » Uto Nov 09, 2021 3:24 pm[/url]":35jo7b3e]Ovde je u pitanju samo lenjost, i navodni problem administracije. Šta je problem da do Ovče važi bus plus ili kako se već sada zove, u Ovči pauza 10 min dok kondukteri naplate karte putnucima koji produžavaju do Pančeva, i svi zadovoljni.
To radi na primer Lastra radi sa linijom 150, od Lazarevca do Dudovice vozi u bus plus sistemu, na zadnjoj stanici u 4. zoni počinje naplata karata za oni koji idu dalje do Ljiga itd..
Nije u pitanju ni lenjost, nego državni kriminal i lopovluk: kada bi BG Voz vozio do Pančeva Vojlovice, sa ili bez dodatne naplate karata u Ovči, to bi Pantransportu oduzelo trećinu ili čak polovinu dosadašnjih putnika, i time bi zaista bili zadovoljni svi osim naprdnjačkih lokalnih moćnika koji iza Pantransporta stoje, naravno to novoformirano preduzeće nakon gašenja ATP Pančevo je "javno-privatno partnerstvo". Kada bi ceo Srbija Voz prešao u privatno vlasništvo koordinatora SNS za Južnobanatski Okrug ili kada bi barem sa njim sklopili javno-privatno partnerstvo, verovatno nebi bilo problema sa linijom do Pančeva .
 
Vrh