Novi Beograd je stavljen u probni rad, skretnice se postavljaju centralno uz obavezan nadzor. U narednih 96 sati Bgd Centar će biti potpuno isključen
što se tiče signala kako bi se oni ukomponovali sa stanicom Novi Beograd. U Zemunu su postavljeni signali, završeno je sa ugradnjom motora u
skretnice i pitanje je dana kada će sve to biti dovedeno u centralni računarski sistem i stavljeno u probni rad.
Slično je i sa stanicama Z. Polje i Batajnica
Negde između 10. i 15. novembra očekuje se povezivanje stanice Zemun sa novoizgrađenim kolosecima tps Zemun.
Dakle, nadam se i očekujem da će infrastruktura biti spremna do polovine decembra.
Što se tiče garnitura potrebno je još dve da se ubace na relaciju Batajnica-Ovča za takt od 15 min. Toga ima, biće ubačene ali da bi to funkcionisalo
u tom obimu održavanje mora da bude daleko ozbiljnije. Ne sme se dozvoliti, na primer, da garnitura koja je remontovana pre dve - tri godine
sada stoji u mestu već 5 meseci jer se nema para da se kupi kompresor, glavni prekidač ili tako neki od vitalnih delova.
Ako se seče uvo da bi se zakrpilo nešto drugo kvalitet prevoza će biti vrlo skroman.