Brate, poenta je da se posle 50 faking godina nesrećni Obrenovac i Surčin povezuju na pruge. One pruge koje su im 50 godina (gore dole) stajale na 15 i 5 km, a niko klinom nije mrdnuo da ih poveže. Ono što mene raduje je da se napokon prave te konekcije. A šta će biti sa trasama, o tome ću da mislim kad se naprave te šine iiii kad se kupe nove garniture. Inače sada s ovim garniturama, ovim brojem, i ovim stanjem, čak i voz od Prokopa do Pančeva je naučna fantastika i neću da traćim vreme i mozak na misli o tome.
Levo i desno gledam po forumu kako ljudi u svakom jajetu nalaze dlaku. Ok, samo napred. Prvo što i sam prezirem ovu vladajuću sektu i njenu bahatost i primitivizam, a drugo, što podržavam pravo svakog građanina da iznosi svoja mišljenja i sugestije. Ali mi smeta što se na nekim temama izostavlaj da 50 godina klinom nije mrdano da se nešto uradi ili izmeni, a sad kad se stvari pomeraju s mrtve tačke, sad se nižu komentar ''e jbg, fali ovo, i ono nije kako sam zamišljao''...
Pa da. Fali to i ono nije onako kako smo zamišljali. Zato što dok drugi gradovi imaju višvekovnu praksu urbanizma, Beograd iam višedecenijsku praksu KRETEnizma. Ne 30 godina. Ne 50 godina. Nego evo, sad u 2021, preko 100 godina KRETENIZMA. I brljotina jednog se nadovezuje na glupost drugog koja se kalemi na idiotluk trećeg. U takvim okolnostima, očekivati savršenstvo od početka vodi u beskrajni niz frustracija i razočarenja.
I da, ovo se isto odnosi i na metro. Koliko god prezirao ove sada što bi da ga grade, u kontekstu metroa, podjednako preziram sve pajsere koji su mogli da ga grade (ili učestvuju u njegovoj gradnji) prethodnih 50 godian a kurblom nisu mrdnuli da naprave ni jedan jedini metar tunela. I to sve pod najkretenskijim mogućim izgovorima. Od toga da ''nema se poslednja para od prvog stuba prve stanice do poslednje pločice WCa poslednje stanice'' pa sve do ''šta će reći Ljubljana i Zagreb''...