[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=892731#p892731:23hjkixo je napisao(la):
JohnnyLee » 24 Oct 2021 08:33 am[/url]":23hjkixo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=892703#p892703:23hjkixo je napisao(la):
Siniša » 24 Окт 2021, 01:51[/url]":23hjkixo]@JohnnyLee
Slažem se, mada bi ja proverio da li može i klasični S-bahn, RER i sl.
трасом Смедеревског пута, где би се качио највећи број путника, најбоље је да иде убрзани трамвај/трамвај-воз
Е, браво + као врата! Како да објасниш свим тим генијалцима, маштарима, да:
-1-Линије неког брзог шинског превоза мора да прати насеља и потребе за кретањима, а "кичма" је ипак Смедеревски пут.
-2-Имамо ситуацију у Београду на води где не да није требао Златиборски тунел, већ тек 1 километар кат енд кавр вишеколосечног тунела како би у Београду остала Железничка станица Београд. Такав пројекат не да је исплатив, већ екстрапрофитерски.
-3-После скретања за Калуђерицу, обим превоза путника одговара трамвају, обичном, површинском, а после Винче и Болеча, чак ни њему.
-4-Лака железница је супериорна још и по дозвољеном успону трасе 8%, који је код метроа до 6%, код строго путничких железница до 3%, а код пруга предвиђених и за теретни саобраћај се избегава успон преко 1%.
Златиборски тунел има сасвим другу, сасвим десету категорију оправданости, која се не може поредити са градским превозом.
Како развијати систем превоза на Смедеревском путу? Војвођанска је пример да је чак и у Србији могуће оформити булеварски правац од сеоске џаде ако се хоће. Очигледно се неће.