Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894345#p894345:129y1jew je napisao(la):
Дошљак » 29 Oct 2021 10:18 am[/url]":129y1jew]Сад ћу ја мало да будем партибрејкер, сурова реалност је да се усваја план шинских система где неће бити БГ воза ка Гроцкој, а да за ту општину СМАРТ планери желе БГ брод.
Trolej-katamaran sa pantografom, kontaktna mreža uz levu obalu Dunava, i opet bi uzvodno do Dorćola išao jedva 20 čvorova, sa zaustavljanjima u Ritopeku, Vinči, Višnjici, Karaburmi stizao bi na Dorćol za punih sat i po vremena...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894345#p894345:3ddskhcj je napisao(la):
Дошљак » 29 Okt 2021 11:18[/url]":3ddskhcj]Сад ћу ја мало да будем партибрејкер, сурова реалност је да се усваја план шинских система где неће бити БГ воза ка Гроцкој, а да за ту општину СМАРТ планери желе БГ брод.
A moglo je lepo da se usvoji jedna linija do Vinče, a druga postojećom prugom do Živkovca.
 
Pre ili kasnije, shvatice i naprdnjaci da od tih povezivanja predgradja i grada putem brodova nema nista. Da je gliser pa ne bi ljudi to koristili, a kamoli neke trome sklepotine koje bi ovi razmatrali za nabavku.

To im je valjda onaj vo Cuckovic usadio u glave.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894345#p894345:2xkkmb45 je napisao(la):
Дошљак » Pet Okt 29, 2021 11:18 am[/url]":2xkkmb45]Сад ћу ја мало да будем партибрејкер, сурова реалност је да се усваја план шинских система где неће бити БГ воза ка Гроцкој, а да за ту општину СМАРТ планери желе БГ брод.

Усваја се план шинских система, где вероватно већина плана неће бити никад спроведена, као и у свим плановима до сад. Како се онда надати да буде спроведено нешто што и није у плану. Што нисте предложили ово све кад је био јавни увид?
 
Jedno pitanje, mozda se negde pisalo, ali ne videh. Da li se od decembra vraca stari takt beovoza?
 
Vraća se Beovoz sa povratkom GŽS. Insajderska informacxija, 1000% pouzdana. :D
 
Trenutno u trouglu Pancevo - Stara Pazova - Resnik postoji 21 stanica/stajališta sa širokim peronima, nadstrešnicama i osim 2 ili 3, sve imaju podhodnike i za većinu njih su predvidjeni liftovi.
Takav tip stanica treba nastaviti graditi i dalje kako se budu modernizovale ostale deonice ka Lazarevcu i Mladenovcu i polako izbaciti one stare uske betonski prefabrikovane perone.
 
Ne znam cemu to sprdanje sa Beovozom. Trenutno je van funkcije a menja ga BG Voz, ali postoji realna sansa da se vrati u nekadasnji oblik i razmeru Beovoza.

Pogotovu kad se budu uzimale nove garniture pa ako se desi cudo i uzmu dovoljno da mogu da se obnove sve ili skoro sve rute nekadasnjeg Beovoza.

Daj boze da se jednog dana vrati celokupan Beovoz. I da se za prevoz od i do Panceva, Indjije, Mladenovca... koristi upravo on. A ne one kotrljajuce opasnosti i potencijalni mrtvacki sanduci od autobusa kakvi su do skoro vozili na 493.
 
Isto tako može da se desi i da metro dobije krak linije 1 pored Prokopa , a linija 3 da ide na Vukov spomenik.
 
Bukvalno je receno i izvestavano da ce se kupovati nove garniture. Jedino sto moze da varira jeste da li ce ih biti samo za sadasnji BG voz ili ce biti dovoljno za nekadasnji Beo voz. Ako ima makar trunka mozga i razuma u vlasti i ZS (kako god se zove vise, nebitno mi je, isto kao i imena ulica) radice se na tome da se obnovi ceo ili skoro ceo kapacitet i domet nekadasnjeg BEO voza.

Prica sa metroom nije uporediva s ovim jer smo vec sto puta razjasnili da kod metroa glavnu rec imaju Prvi reketi Srbije koji hoce da proteraju metro ispod svog Diznilenda. A prica sa BG i Beovozom je drukcija jer tu sem para i mozda potrebe za XY novih masinovodja nema tako jake prepreke i kocnicare.

Imamo prugu do Panceva. Imamo prugu do Indjije. Imamo prugu do Mladenovca. I imamo stare rezime voznje i nacrt sistema koji ih je nekad vozom povezivao sa gradom. Daj da ih upotrebimo. A ne da se ljudi voze u kombicicima, rdjama, taksijima...
 
Pa i prethodnih pedesetak godina je izveštavano da će se graditi metro, sa prekidom za "Tramvajem u XXI vek", pa na kraju evo nas tu gde jesmo, nit smo ušli tramvajem u XXI vek, nit imamo metro. Tako da to što se priča, ne znači ništa. Vidimo i sami kako funkcionše BG: voz za Pančevo, gde glavnu reč imaju Prvi reketi Pančeva, dok na suprotnoj strani prve linije glavnu reč imaju Prvi reketi Laste.
 
Naravno, ti znas da ja prvi imam stav da (decidno) komentarisem nesto tek kad je u dometu naredne dve godine.

Ali ovde vec dosta toga postoji. Stanice, prateca infrastruktura, stari rezimi voznje koji su bili za Beo voz (koji mogu posluziti kao osnova ili poredjenje za novi)... A ako sam dobro razumeo clanove koji prate zeleznicu i sve oko nje, u planu je valjda da se uskoro kupe nove garniture za BG voz. E ja samo kazem da se nadam, i ne odbacujem mogucnost, da mozda kupe koju vise pa da vrate u funkciju BEO voz. Ako gresim slobodno nek me neko ispravi ali ja sam razumeo da se blizi ta nabavka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894419#p894419:2gqslvlh je napisao(la):
zarlazar » Pet Okt 29, 2021 1:17 pm[/url]":2gqslvlh]Jedno pitanje, mozda se negde pisalo, ali ne videh. Da li se od decembra vraca stari takt beovoza?

Уписано је у реду вожње да се од децембра враћа стари такт БГ воза на линији Батајница - Овча. Међутим, још увек је непознато да ли ће се то десити ступањем на снагу новог реда вожње 12. децембра, или пар месеци касније. Зависи од тога да ли ће пруга од Београда до Батајнице бити у потпуности завршена до тад, а под тим највише мислим на сигнализацију која мора бити у функцији. Ту је и питање броја расположивих гарнитура (Риле би ту знао да одговори).
 
Novi Beograd je stavljen u probni rad, skretnice se postavljaju centralno uz obavezan nadzor. U narednih 96 sati Bgd Centar će biti potpuno isključen
što se tiče signala kako bi se oni ukomponovali sa stanicom Novi Beograd. U Zemunu su postavljeni signali, završeno je sa ugradnjom motora u
skretnice i pitanje je dana kada će sve to biti dovedeno u centralni računarski sistem i stavljeno u probni rad.
Slično je i sa stanicama Z. Polje i Batajnica
Negde između 10. i 15. novembra očekuje se povezivanje stanice Zemun sa novoizgrađenim kolosecima tps Zemun.
Dakle, nadam se i očekujem da će infrastruktura biti spremna do polovine decembra.
Što se tiče garnitura potrebno je još dve da se ubace na relaciju Batajnica-Ovča za takt od 15 min. Toga ima, biće ubačene ali da bi to funkcionisalo
u tom obimu održavanje mora da bude daleko ozbiljnije. Ne sme se dozvoliti, na primer, da garnitura koja je remontovana pre dve - tri godine
sada stoji u mestu već 5 meseci jer se nema para da se kupi kompresor, glavni prekidač ili tako neki od vitalnih delova.
Ako se seče uvo da bi se zakrpilo nešto drugo kvalitet prevoza će biti vrlo skroman.


64 92.jpg
 
Sećam se da je nekoliko godina nakon uvođenja prve linije BG Voza, stari Beovoz saobraćao od Pančeva Vojlovice do Pančevačkog Mosta,odnosno do tzv. "Dunavskog Koloseka" između Pančevca i autobuskog stajališta, gde je pre nekih desetak godina specijalno za tu namenu provučena elektrifikacija i urađen betonski peron. I elektromreža i peron postoje do dana današnjeg, iako ne služe ničemu,jer nikakvi vozovi kalemegdanskom prugom više ne saobraćaju, a čak i taj osakaćeni Beovoz je odavno ukinut. Dunavski Kolosek se skoro i ne vidi od travuljače u koju je zarastao, mada postoji vidljivo stepenište između GSP stajališta i perona.
Bez obzira što ne povezuje Vukov Spomenik,Karađorđev Park,Novi Beograd,itd. čak i danas bi jedna linija prigradske železnice od Pančeva do Dunavskog Koloseka imala putnike,i tu bi onda mogli da presedaju na BG Voz i druge vidove prevoza. Ali,reketaši iz Pantransporta imaju poslednju reč :bash:
 
Да, то је било пре ремонта и изградње другог колосека Панчевачки мост - Панчево Главна. Тад је и БГ воз ишао Батајница - Панчевачки мост. Када је продужен БГ воз до Овче, тај Беовоз Војловица - Панчевачки мост је скраћен на Војловица - Овча, а након само година дана укинут. Срамотно је све то. И док годинама имају пругу, а немају возове, они нам обећавају куле и градове од нових линија БГ воза. Биће то, месеца Лимбурга...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894477#p894477:1gh8d2w1 je napisao(la):
WLABmz » Pet Okt 29, 2021 2:29 pm[/url]":1gh8d2w1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894419#p894419:1gh8d2w1 je napisao(la):
zarlazar » Pet Okt 29, 2021 1:17 pm[/url]":1gh8d2w1]Jedno pitanje, mozda se negde pisalo, ali ne videh. Da li se od decembra vraca stari takt beovoza?

Уписано је у реду вожње да се од децембра враћа стари такт БГ воза на линији Батајница - Овча. Међутим, још увек је непознато да ли ће се то десити ступањем на снагу новог реда вожње 12. децембра, или пар месеци касније. Зависи од тога да ли ће пруга од Београда до Батајнице бити у потпуности завршена до тад, а под тим највише мислим на сигнализацију која мора бити у функцији. Ту је и питање броја расположивих гарнитура (Риле би ту знао да одговори).
Hvala puno na odgovoru.
 
Zašto već nekoliko dana voz iz Resnika ka Ovči koristi levu tunelsku cev ( mislim na Dedinjski i Vračarski tunel)?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895344#p895344:hsmp5uob je napisao(la):
biftek » 01 Nov 2021 06:44 pm[/url]":hsmp5uob]Zašto već nekoliko dana voz iz Resnika ka Ovči koristi levu tunelsku cev ( mislim na Dedinjski i Vračarski tunel)?
Dedinjska desna i Vračarski leva tunelska.
Zbog radova u Beograd centru ugašena je postavnica kojom se rukuje skretnicama i signalno sigurnosnim uređajima na rasputnicama Dedinje i Karađorđev park.
Zbog toga svi vozovi koji saobraćaju na relaciji P.Most-Rakovica koriste samo ove dve gore pomenute tunelske cevi.
Zato su i primetna kašnjenja vozova iz sistema BG:VOZ-a ovih dana .
 
Vidim da su kašnjenja, sinoć voz koji je trebao u 18:04 da dodje u Rakovicu u startu je kasnio 15 min i plus je stajao u Rakovici 15 min, a pritom su još dva teretna voza čekala zeleno svetlo da nastave dalje( oba su išla u pravcu ka Prokopu).
 
BG Vozovi su do sada bili najtačniji vozovi u zemlji, nadam se da neće biti svakodnevnih kašnjenja dok traju radovi na Prokopu. Koliko dugo će još ta skretnica biti isključena? Em mali takt,em sada još i kašnjenja, a BG Voz je trenutno jedini vid gradskog prevoza na koji ne utiču saobraćajne gužve.
 
Vrh