Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Mi pričamo o nekoj modernizaciji ili klimatizaciji, a evo primera, 412/416-079/082 u jednoj sekciji ima jedan tip sedišta, a u drugoj sekciji drugi tip sedišta. Napominjem da je skoro došla sa remonta. Dakle čisto krpljenje kako bi mogle da nastave da voze u redovnom saobraćaju. Ko očekuje klimu u BG:VOZ-u moraće da pričeka nove garniture.
 
Верујем да би и јача вентилација помогла. У време док сам био студент отварали смо све прозоре. Једино што је било гадно кад у Овчи чекаш Воз који још није кренуо из Војлвоице
 
Jača ventilacija bi svakako pomogla jer su vozovi dobar deo puta u tunelima koji su prirodni klima uređaji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=775476#p775476:3tgjyx1t je napisao(la):
Прле » 16 Sep 2020 03:29 pm[/url]":3tgjyx1t]Верујем да би и јача вентилација помогла.
Upravo su to Crnogorci uradili na njihove dve garniture koje su remontovane u Gredelju pre par godina.
Voz_nakon_modernizacije2.gif
 
412/416-079/082 u jednoj sekciji ima jedan tip sedišta, a u drugoj sekciji drugi tip sedišta.
Кукууууу, не верујем шта читам... :shock: Надам се да је то само привремено и да ће ставити једнообразна седишта у обе секције у догледно време.
Која ли су седишта у питању живо ме занима, да нису у једној Vogel, а у другој секцији наша Интерпродукт? Или да нису у обе секције наша Интерпродукт са различитим дезенима тапацирунга у секцијама или Интерпродукт са истим тапацирунгом, али различитим облицима основе седишта?
Реално, не знам ни што су уопште 2010. почели да се упуштају у авантуру са нововарошким седиштима. Ионако Vogel далеко лепше пристају ентеријеру ако су се већ одлучили за пластиканере, а још боље би било да су избацили пластична из свих гарнитура, чак и из оних гарнитура које су их међу првима добиле (мислим на гарнитуре које су имале ремонте са убацивањем пластиканера до тамо негде 2006. године) и заменили их Пулмановим фотељама истим као у 029/030 и 099/100.
За климу се слажем, у БГ возу засад и није претерано потребна, ипак има гомилу прозора па се фино проветри.
Што се ЦГ гарнитура тиче, овако као просечан путник могу да кажем следеће: споља их јесу лепо скоцкали, али када је реч о нивоу буке мотора... Катастрофа! Гледао сам на Јутјубу пре пар година снимак вожње њиховом 045/046, звучну изолацију су јој урнисали начисто. Оно се бре дере као просечна ЭР2/ЭР9 у Русији, ипак је боље што се наше гарнитуре ремонтују код проверених ремонтера у Смедереву и Зрењанину. Можда немају оно што имају црногорске, али барем им звучну изолацију мотора одраде љуЦки.
 
Ja sam u početku mislio da se radi o dve različite garniture, da bi slučajno, gledajući gde je manja gužva, video da pola voza ima jedna sedišta, a pola voza druga.
U sekciji koju čine 412-079 i 416-081 nalaze se Interproduktova sedišta:
20200816-131050.jpg

U sekciji koju čine 416-082 i 412-082, nalaze se ova sedišta:
nova-sedista.jpg

Izvor: Facebook
Autor: Filip Despić

Ovo bi trebalo da su Pullman sedišta. Ista ovakva su se nalazila u starijim Transproduktovim Fapovima.
 
@ Student
Мање зло него што сам очекивао имајући у виду релативно сличан дизајн оба типа седишта, али нимало не могу да разумем зашто не ставише само један, ипак боде очи.
 
П.С. Пало ми је нешто на памет. Врло могуће да су они ова Пулманова седишта узели на пробу, па ће их можда уградити и у остатак гарнитуре који је тренутно опремљен нововарошким столицама ако се квалитетно покажу, а ова Интерпродуктова можда пребаце у неку другу гарнитуру која у скорије време буде дошла са ремонта. Волео бих да се то и обистини, ово баш боде очи.
 
Ako bi neko bio ljubazan da mi odgovori na jedno pitanje?
Koliko je izvodljivo da bg voz 4 ili bg voz 3 voze do zs Novi Beograd u ovom trenutku umesto sto idu do ovce preko prokopa.

Voleo bih da mi neko strucniji I ko je vise upoznat sa situacijom u vezi trenutno raspolozivih sredstava kaze koliko je izvodljiv sledeci red voznje.

Bg voz 1- Bataja-Ovca 30min/1h (spic/van spica)
Bg voz 2-Resnik -Ovca 30min/1h
Bg voz 3 (verzija A)- NBGD-Lazarevac 1h/1,5h
Bg voz 4 (verzija A) -Prokop-Mladenovac 1h/1,5h
Drugi predlog :1 I 2 ostaju isti

Bg voz 3-Prokop-Lazarevac 1h/1,5h
Bg voz 4-Nbgd Mladenovac 1h/1,5h

Bilo koja od ove dve verzije bi bila interesantna za stanovnike ovih prigradskih opstina. Problem sukoba sa Lastom se moze izbeci na jedan od ova dva nacina.

1)da se linija u budicnosti produzi do Zemuna.

2)Da se na prostoru nove okretnice na dorcolu napravi deo I za lastina vozila I da to bude mesto spajanja linija sa poteza obrenovca,mladenovca,sopota ,barajeva I Panceva
 
Ааааа, не, друже, не дамо ми трасу преко Карађорђевог и Вука ни под разно. Реално, што се тиче овог нашег младеновачког, боље да не иде уопште него преко Прокопа, повратак на ту трасу би поново довео до драстичног пада броја путника. Ово преусмеравање до Овче чак треба да буде шлагворт за појачање ове линије чим пруга за Малу Крсну буде завршена.
А ако постоји некакав сукоб са Ластом како га зовеш, то се може решити на само један једини логичан начин - појачаваш воз, редукујеш бус. Наравно, ако и само ако житељи на то пристају.
 
@Nighthunter - већ доста пута речено:

1) не постоји довољно гарнитура за такав такт, нити је на видику набавка додатних у скорије време (у скорије време значи у наредних 5 година).
2) Од Београд Центра до Батајнице је ремонт коме се не назире крај у наредних 2-3 године, те се користи само један колосек са смањеним капацитетом пруге.
3) Од Ресника до Сопота Космајског је пруга у катастрофалном стању, са непоузданом сигнализацијом, бициклистичким брзинама, честим појавама ванредних догађаја и теретним возовима који доносе приход.
 
Kreteni su trebali da ostave pravac od Topčidera preko starog železničkog mosta samo za potrebe BG voza koji bi išao od Resnika do NBG dok se ne završe postojeće rekonstrukcije
Resnik-Kijevo-Knezevac-Rakovica-Košutnjak-Topčider-Sajam-NBG. Jeste, ima laganih vožnji ali bi opet bio brži od svakog Buša. A 94 bi mogao opet da polazi sa Miljakovca 1.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776325#p776325:2yvbsa8t je napisao(la):
WLABmz » Sun Sep 20, 2020 8:21 am[/url]":2yvbsa8t]2) Од Београд Центра до Батајнице је ремонт коме се не назире крај у наредних 2-3 године, те се користи само један колосек са смањеним капацитетом пруге.
Zaista, ne mogu toliko vreme da urade ni jedan kolosek. A tek kad njega završe počinju drugi...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776325#p776325:2yvbsa8t je napisao(la):
WLABmz » Sun Sep 20, 2020 8:21 am[/url]":2yvbsa8t]3) Од Ресника до Сопота Космајског је пруга у катастрофалном стању, са непоузданом сигнализацијом, бициклистичким брзинама, честим појавама ванредних догађаја и теретним возовима који доносе приход.
Odličan opis.
Da li se zna neki razlog zbog čega su tu već 10 godina ne sređuje signalizacija?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776330#p776330:2yvbsa8t je napisao(la):
tragac » Sun Sep 20, 2020 8:51 am[/url]":2yvbsa8t]Kreteni su trebali da ostave pravac od Topčidera preko starog železničkog mosta samo za potrebe BG voza koji bi išao od Resnika do NBG dok se ne završe postojeće rekonstrukcije
Resnik-Kijevo-Knezevac-Rakovica-Košutnjak-Topčider-Sajam-NBG.
A što kad može da se pusti tramvaj preko mosta na Adi i bliže je i brže.
... a da, i tramvajska pruga je u rekonstrukciji.
:laugh:
 
Prioritet prioriteta: nabavka novih vozova.

Ne moze da nesto da funkckoniše normalno ako ti treba 30 vosova a ti ih imaš 10.

Do tada ćemo samo da vrtimo praznu priču u nedogled.
 
Зато би било најбоље да ЈКП Београдски метро и воз набаве нове возове за градску железницу. Са СВ ћемо то чекати деценијама.
 
Sto se tice nabavke vozova evo nekih ideja.

1)Uz svaku stanicu napraviti nesto slicno vukovom spomeniku.Da se od novca za izdavanje prostora nabave vozovi koji bi samo radili na trasi koja odgovara datim firmama.
Npr: ako bi Ikea imala svoj izlozbeni prostor na v spomeniku onda bi ona "finansirala" voz za liniju ka umcarima.

2)Drzavne firme bi umesto da imaju svoj autobuski prevoz koristile taj novac za nabavku voza koga bi koristili radnici vise firmi. Plus podrska lokalnih opstina(barajevo,lazarevac,obrenovac)
Npr: umesto azbuke na potezu 860 kao bolja varijanta bi bila bg voz za lazarevac uskladjen sa jednom linijom na trasi lazarevac-baric.Tu liniju bi koristili kopovi,vreoci,TE obrenovac I industrijska zona baric.

3) kampanja ekoloska alternativa:Cini mi se da se kod nas Norveska I Japan najvise interesuju za eko projekte

.Zasto se lepo oni ne bi pitali da nam poklone uz uslov da ga mi opremimo iznutra I odrzavamo ili saucestvuju u kupovini vozova(to mogu biti I njihovi vozovi).

Citao sam ovde da ce Japanci rade neki plan reorganizacije saobracaja.Eto prilike da se pitaju za neki voz viska.Bolje elektro zeleznica nego autobus. Ono sto Japanci smatraju zastarelim za nase uslove bi bila premija.I oni svajcarac tramvaji su valjda bili poklon pa lepo sluzi svrsi.
 
Japanci imaju metarski kolosek za sve vozove osim high speed tako da ne mogu oni nama nista da doniraju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776416#p776416:3riisgfy je napisao(la):
spatiotecte » 20 Sep 2020 04:28 pm[/url]":3riisgfy]Japanci imaju metarski kolosek za sve vozove osim high speed tako da ne mogu oni nama nista da doniraju.
Mogli bi za Veliki Crljeni-Baroševac :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776436#p776436:auu3r8ta je napisao(la):
tragac » 20 Sep 2020 04:52 pm[/url]":auu3r8ta]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776416#p776416:auu3r8ta je napisao(la):
spatiotecte » 20 Sep 2020 04:28 pm[/url]":auu3r8ta]Japanci imaju metarski kolosek za sve vozove osim high speed tako da ne mogu oni nama nista da doniraju.
Mogli bi za Veliki Crljeni-Baroševac :)
Zar nije ta pruga 900 mm? A nisam siguran da bi u Kolubari dozvolili da se pruga koristi i za prigradski prevoz.
Uzgred, japanski kolosek je 1067 mm, a osim Shinkasena ima metroa i nekih prigradskih linija sa standardnim 1435 mm kolosekom.
 
Ok onda čekamo da Južna Koreja pokrene sličan program oni su na normalnom koloseku a imaju i isti napon. Ili da ne prosjacima nego daj još 100 Flirtova od kojih pola za 200 kmh :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776412#p776412:357sd602 je napisao(la):
Nighthunter » Нед Сеп 20, 2020 6:07 pm[/url]":357sd602]
1)Uz svaku stanicu napraviti nesto slicno vukovom spomeniku.Da se od novca za izdavanje prostora nabave vozovi koji bi samo radili na trasi koja odgovara datim firmama.
Npr: ako bi Ikea imala svoj izlozbeni prostor na v spomeniku onda bi ona "finansirala" voz za liniju ka umcarima.

Икеа није фирма која улаже у привреду или у саобраћај. Они траже да све њима подреди, тако да није добар пример. Тако нешто могу да ураде само крупне домаће фирме које зависе од државе.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776412#p776412:357sd602 je napisao(la):
Nighthunter » Нед Сеп 20, 2020 6:07 pm[/url]":357sd602]
3) kampanja ekoloska alternativa:Cini mi se da se kod nas Norveska I Japan najvise interesuju za eko projekte
.Zasto se lepo oni ne bi pitali da nam poklone uz uslov da ga mi opremimo iznutra I odrzavamo ili saucestvuju u kupovini vozova(to mogu biti I njihovi vozovi).

Због чега би нам ишта поклањали? Шта ми нудимо за узврат?
 
Ako smo dobili besplatno autobuse od Japana 2003 to ne znači da bi nam neka druga zemlja poklonila neke vozove besplatno. Ne znam odakle takva ideja?
 
Od nacije koja je razvila EMV koji iz političkih, nikako tehničkih razloga nikad nije ušao u serijsku proizvodnju, spali smo na prosjake koji čekaju da im neko nešto udeli.

Tisućljetnji san je u isto vrieme rezultirao razvojem novih modela samohodnega vlaka i munjovoza.
 
Vrh