Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Offtopic obrisan, vratimo se temi ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771481#p771481:12y6p6od je napisao(la):
Дошљак » 03 Сеп 2020, 10:34[/url]":12y6p6od]Прво треба да видимо да ли ће остати Србија воз као оператер или ће град да развије свог оператера (БГ воз и метро). Ја сам за одвајање од СВ из практичних разлога, и по град и по сам СВ. Уколико би одтао СВ као оператер, онда би ваљало тежити унификацији возног парка, тј. набавци ФЛИРТа у градској верзији са више врата.

ја сам за то да БМВ буде оператер БГВ-а. али, да би се набавили било какви нископодни возови, прво мора да се уради оно што сваки пут помињем, када се нешто тако спомене. а то је да се спусте перони на Вуку и Панчевцу на 550 мм. а то ће, по садашњој динамици и плановима, бити никад
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771622#p771622:37hto4lx je napisao(la):
JohnnyLee » Čet Sep 03, 2020 4:36 pm[/url]":37hto4lx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771481#p771481:37hto4lx je napisao(la):
Дошљак » 03 Сеп 2020, 10:34[/url]":37hto4lx]Прво треба да видимо да ли ће остати Србија воз као оператер или ће град да развије свог оператера (БГ воз и метро). Ја сам за одвајање од СВ из практичних разлога, и по град и по сам СВ. Уколико би одтао СВ као оператер, онда би ваљало тежити унификацији возног парка, тј. набавци ФЛИРТа у градској верзији са више врата.

ја сам за то да БМВ буде оператер БГВ-а. али, да би се набавили било какви нископодни возови, прво мора да се уради оно што сваки пут помињем, када се нешто тако спомене. а то је да се спусте перони на Вуку и Панчевцу на 550 мм. а то ће, по садашњој динамици и плановима, бити никад

Prošle godine je Vesić govorio da će se rekonstruisati Bukov Spomeniki, ali dođe korona pa niko ništa ne priča. Pančevcu je svakako potrebno ozbiljno renoviranje. Nego da li neko održava stanice na levoj obali dunava, ja sam prolazio tamo pre mesec dana kad sam išao za Vršac i ono je katastrofa, trava raste iz perona, stakla polomljena išarana, kante odnete, bukobrani polu odneti polu išarani i znam da nije baš tema BG-Voz jedan branik polomljen pa vozovi stoje tu i gube vreme.
 
номинално, ИЖС их одржава. функционално, нико, као и остале станице и стајалишта по Србији
 
Rakovičke stanice su u kudikamo boljem stanju. Mada su renovirane skorije. Na teritoriji cele opštine ima četiri aktivne stanice i sve su rekonstruisane, plus jedna neaktivna rekonstruisana - Košutnjak, kao i jedna u radovima - Jajinci.
Košutnjak bi mogli da stave u pogon, ne znam šta konkretno je problem.
 
Za Jajince ne znam, Košutnjak kad kažeš da je rekonstruisan, ne znam na šta misliš (meni je svojevremeno neko iz sektora za saobraćaj, možda i sam Kantar, napisao da ona jeste u nekom budućem planu).
Plus, prolazi u Rakovici su teška sramota.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771029#p771029:3e4gv0o8 je napisao(la):
Student » Uto Sep 01, 2020 6:17 pm[/url]":3e4gv0o8]Pre novog reda vožnje (12.12.2020.) jako teško.

Ipak je pre novog reda vožnje. Od 7.9. se uvode dva nova polaska iz Resnika, i tri iz Ovce.
Samo mi nije jasno sta se dešava sa polascima za Lazarevac?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771955#p771955:viud32r5 je napisao(la):
sudija » Pet Sep 04, 2020 5:40 pm[/url]":viud32r5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771029#p771029:viud32r5 je napisao(la):
Student » Uto Sep 01, 2020 6:17 pm[/url]":viud32r5]Pre novog reda vožnje (12.12.2020.) jako teško.

Ipak je pre novog reda vožnje. Od 7.9. se uvode dva nova polaska iz Resnika, i tri iz Ovce.
Samo mi nije jasno sta se dešava sa polascima za Lazarevac?
Verovatno ostaju isti ako nisu naglasili
 
Ipak je pre novog reda vožnje. Od 7.9. se uvode dva nova polaska iz Resnika, i tri iz Ovce.
Боље да су та 3 поласка пребацили из Младеновца и за Младеновац, Ресник већ има врхунски превоз и не знам зашто је толико исфорсиран као насеље... :roll: Нови, додатни поласци су потребнији Рипњу и даљим насељима, садашњи интервал линије Овча - Младеновац - Овча не задовољава потребе Рипња и Младеновца. А и Пиносава би добила лепу, много бржу и удобнију алтернативу 401-ци која би поново морала да се окреће на Трошарини уколико би се пола садашње линије 2 продужило до Младеновца, а друга половина према Лазаревцу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771955#p771955:31obg47x je napisao(la):
sudija » Pet Sep 04, 2020 4:40 pm[/url]":31obg47x]
Ipak je pre novog reda vožnje. Od 7.9. se uvode dva nova polaska iz Resnika, i tri iz Ovce.
Drago mi je što nisam bio u pravu. :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771963#p771963:tpwkr826 je napisao(la):
Рипањац 405 » Pet Sep 04, 2020 6:02 pm[/url]":tpwkr826]
Ipak je pre novog reda vožnje. Od 7.9. se uvode dva nova polaska iz Resnika, i tri iz Ovce.
Боље да су та 3 поласка пребацили из Младеновца и за Младеновац, Ресник већ има врхунски превоз и не знам зашто је толико исфорсиран као насеље... :roll: Нови, додатни поласци су потребнији Рипњу и даљим насељима, садашњи интервал линије Овча - Младеновац - Овча не задовољава потребе Рипња и Младеновца. А и Пиносава би добила лепу, много бржу и удобнију алтернативу 401-ци која би поново морала да се окреће на Трошарини уколико би се пола садашње линије 2 продужило до Младеновца, а друга половина према Лазаревцу.

Problem sa prugom ka Mladenovcu je taj da pruga nema dovoljno kapaciteta da primi sve vozove. Ovo je zbog rekonstrukcije Jajinci-Mala Krsna pa svi vozovi koji su ranije išli tuda sad idu preko Mladenovca.
 
ако ћемо поштено, Младеновац и Лазаревац треба да имају целодневну везу БГВ са градом. барем на сат времена цео дан
 
Тек тако се путници могу навикнути на његово постојање и одлучивати се да га чешће користе.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=772113#p772113:1f5yf1ak je napisao(la):
JohnnyLee » 05 Sep 2020, 11:15[/url]":1f5yf1ak]ако ћемо поштено, Младеновац и Лазаревац треба да имају целодневну везу БГВ са градом. барем на сат времена цео дан
Sad bi te Wlabmz pitao: "ČIME!? ".
 
Возовима које ви хоћете да баците.
 
Niko nije pominjao bacanje, već zamenu kada dotraju.
Postoji nešto što se zove neisplativost, a to je kada je novi voz isplativiji od remonta starog.

P.S: I da se svi vozovi remontuju, opet nema dovoljno.
 
Много тога је касирано, а мало набављено.
 
И то би требало узети бар једно четрдесет, можда и 50 нових гарнитура за БГВ, а ако СВ остане као оператер (више бих као путник волео ту варијанту, а да БМВ буде нешто попут СЈП-а) 11 Штадлера декласирати у скроз 2. разред и пребацити на БГ воз.
И да, вратити систему изворно име по коме га 70℅ грађана бар понекад назове било носталгије, било једноставности ради - БЕОВОЗ. :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=772129#p772129:3othnmmh je napisao(la):
DzonTravolta » 05 Сеп 2020, 12:03[/url]":3othnmmh]
Sad bi te Wlabmz pitao: "ČIME!? ".

ако град преузме на себе БГВ, онда може да направи калкулацију набавке гарнитура да покрију све правце са потребним тактовима, укључујучи и ове две линије на сат времена
 
Мени искрено није јасно постојање предузећа Београдски метро и воз ако исто буде оператер за метро а нешто поред СЈПа за воз. Свакако би боље било да БМВ преузме и БГ воз и тиме да имамо предузеће које би се фокусирало на градску железницу и у складу с тим развијало и свој возни парк. А и финансирање би било лакше а руковођење функционалније због уже везе са градом.
 
U mnogim yemljama sveta gradsko-prigradski prevoy uspešno vrše DMU vozila. Ako bi se popravila pruga Ovča - Glogonjski rit - Padinska skela - Vrbovski, mogla bi se ubaciti takve garniture. Ili neka buduća prigradska linija/krak.
Tako u Dallasu potoji TEXRail, vozila su kao Stadlerova, kao naša, samo imaju dodati srednji modul za dizel motor.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5i-pb-AsmNw[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ab5trMajuio[/youtube]
 
Код нас би то солидно одрадио и ДМВ 711 за пругу Овча-Падињак, ту је само већи проблем стање пруге.
 
Сасвим солидно.

Да ли неко зна: 711 може да се упарује?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=772159#p772159:3gdluqcj je napisao(la):
Рипањац 405 » Суб Сеп 05, 2020 3:19 pm[/url]":3gdluqcj]
И да, вратити систему изворно име по коме га 70℅ грађана бар понекад назове било носталгије, било једноставности ради - БЕОВОЗ. :sesir:

Беовоз је за мене био и остао систем приградске железнице. Бг:воз је градска железница. Радо бих видео оба имена у оптицају
 
tragac":1uh7m09d je napisao(la):
Rakovičke stanice su u kudikamo boljem stanju. Mada su renovirane skorije. Na teritoriji cele opštine ima četiri aktivne stanice i sve su rekonstruisane, plus jedna neaktivna rekonstruisana - Košutnjak, kao i jedna u radovima - Jajinci.
Košutnjak bi mogli da stave u pogon, ne znam šta konkretno je problem.

Ništa u bivšem službenom mestu Košutnjak nije rađeno prilikom rekonstrukcije, osim X skretnice zarad mogućnosti promene koloseka. Ne znam odakle ti to. Peron sa strane stanične zgrade je u lošem stanju, a sa suprotne strane ni ne postoji. Takođe bi morao da se reši prelaz putnika preko pruge.


Рипањац 405":1uh7m09d je napisao(la):
И то би требало узети бар једно четрдесет, можда и 50 нових гарнитура за БГВ, а ако СВ остане као оператер (више бих као путник волео ту варијанту, а да БМВ буде нешто попут СЈП-а) 11 Штадлера декласирати у скроз 2. разред и пребацити на БГ воз.
И да, вратити систему изворно име по коме га 70℅ грађана бар понекад назове било носталгије, било једноставности ради - БЕОВОЗ. :sesir:

50 novih garnitura je ~250 miliona evra, izgradnja depoa za gariranje i održavanje garnitura za novog operatera ~100 miliona evra, zapošljavanje kadrova ko zna još koliko. Vrlo ozbiljna investicija, za koju ne postoji finansijska konstrukcija, a čini mi se ni volja gradskih uzurpatora. Takođe, na deonicama Resnik - Sopot i Rakovica - Makiš mora da se odradi kapitalni remont da bi red vožnje bio pouzdan, džabe i 500 garnitura bez toga. Lakše im je da ulože jedno milionče, izlickaju par RVR-a, slikaju se, prođe jagnjeća brigada - manje više isti efekat za njih i njihove džepove.
 
Vrh