Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773155#p773155:3rl5r541 je napisao(la):
Дошљак » Sre Sep 09, 2020 1:33 am[/url]":3rl5r541]Код нас би то солидно одрадио и ДМВ 711 за пругу Овча-Падињак, ту је само већи проблем стање пруге.

Samo što je DMV 711 svakim danom sve manje u saobraćaju. Na nekim deonicama (Niš - Dimitrovgrad) čak redovno umesto njega još od početka leta saobraća jedna dizel lokomotiva sa jednim vagonom.

Прле":3rl5r541 je napisao(la):
Да ли неко зна: 711 може да се упарује?

Da. I to se do pre par godina praktikovalo u špicevima na linijama Beograd - Vršac i Novi Sad - Sombor.
 
Pre korone se pričalo o nekoj cifri od 500 milione evra za Bg voz, što bi uključivalo kupovinu novih garnitura i verovatno proširenje mreže
 
Molio bih forumase da mi odgovore na pitanje koje me muci. Dal je izvodljivo da linija ovca-resnik bude produzena do ripnja I tu ceka?Mogu li ostali vozovi da normalno saobracaju u toj situaciji? Pitam jer sam razmisljao o izmeni autobuskog saobracaja na tom potezu u ovim promenjenim okolnostima.
 
Teško. Poddeonica Resnik-Pinosava je u zabrinjavajuće lošem stanju. Čim se završi remont pruge Rakovica-Krsna, cela deonica od Mladenovcado Resnika biće rekonstruisana na neki način, da li za 80 kmh ili više videćemo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773782#p773782:16wplorm je napisao(la):
tragac » 11 Sep 2020 11:06 am[/url]":16wplorm]Teško. Poddeonica Resnik-Pinosava je u zabrinjavajuće lošem stanju. Čim se završi remont pruge Rakovica-Krsna, cela deonica od Mladenovcado Resnika biće rekonstruisana na neki način, da li za 80 kmh ili više videćemo.
Remontovaće se deonica Resnik-Sopot Kosmajski.
Sopot Kosmajski - Mladenovac - Kovačevac je remontovana pre par godina iz Ruskog kredita.
 
Hvala na odgovoru. Takodje mi se cini da bela reka ne dolazi u obzir kao alternativa gore navedenom predlogu.
 
Tender za remont dve elektromotorne garniture 412/416-067/068 i 412/416-061/085 dobio je smederevski Želvoz. Ujedno je bio i jedini ponuđač. Novina je da će ove dve garniture dobiti info displeje za obaveštavanje putnika.
 
Sve osobe su osetljive na ekstremnu vrućinu, a klima nije novotarija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773965#p773965:3a157urc je napisao(la):
tragac » 11 Sep 2020 10:14 pm[/url]":3a157urc]a klimu će dobiti na svetog nikodija limburškog...
Ne postoje tehničke mogućnosti da se odradi klimatizacija EMV serije 412-416.
Već dosta puta objašnjavano ovde zbog čega.
 
ŽPCG nije klimatizovao svoje 412/416 u Zagrebu?
Definitivno nam trebaju onda novije garniture, iako ne sumnjam u trajnost i izdržljivost 412/416 koje treba koristiti al možda kao rezervu i kad nisu vrućine .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774057#p774057:fyutzgp4 je napisao(la):
tragac » 12 Sep 2020 09:17 am[/url]":fyutzgp4]ŽPCG nije klimatizovao svoje 412/416 u Zagrebu?
Definitivno nam trebaju onda novije garniture, iako ne sumnjam u trajnost i izdržljivost 412/416 koje treba koristiti al možda kao rezervu i kad nisu vrućine .
Crnogorci nisu klimatizovali svoje EMV u Gredelju.
Urađena je samo pojačana ventilacija putničkog prostora i to je sve.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773950#p773950:304e1zny je napisao(la):
Student » 11 Sep 2020 09:15 pm[/url]":304e1zny]Tender za remont dve elektromotorne garniture 412/416-067/068 i 412/416-061/085 dobio je smederevski Želvoz. Ujedno je bio i jedini ponuđač. Novina je da će ove dve garniture dobiti info displeje za obaveštavanje putnika.
Ova 067-068 je pre nekoliko dana otpremljena za Smederevo na remont a 061-085 je još uvek u saobraćaju na
linijama BG voza.
Inače, na remont , ali u Zrenjanin, otišla je i 105-106 i mislim da će do početka sledeće godine obe biti u saobraćaju
 
Zelvoz nesto da remontuje... Jedini aktivni i sposobni remonter u Srbiji je Sinvoz iz Zrenjanina. Poslednji put kada je nesto otislo za Smederevo nikada vise nije doslo u posed ZS.
 
Varaš se. :) Skoro se iz Smedereva vratila 412/416-086/088. Trebalo bi uskoro da dođe i 412/416-017/018, pošto je istovremeno sa njom bila u Želvozu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773965#p773965:1ysephrx je napisao(la):
tragac » 11 Sep 2020 10:14 pm[/url]":1ysephrx]a klimu će dobiti na svetog nikodija limburškog...

никАдије не никодије :mrgreen:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774008#p774008:1ysephrx je napisao(la):
mvbg1 » Суб Сеп 12, 2020 2:11 am[/url]":1ysephrx]
Ne postoje tehničke mogućnosti da se odradi klimatizacija EMV serije 412-416.
Već dosta puta objašnjavano ovde zbog čega.

Јел можеш да даш везу на објашњење?
 
Offtopic obrisan, vratimo se temi ;)
 
@ Rile
Беше 105/106 добија пластична седишта колико сам раније овде чуо? :shock: Надам се да то није истина и да ће остати са фотељама, штавише, штета што пластична седишта нису избачена из гарнитура подсерије 000 након минулих оправки и замењена оним Пулмановим фотељама као у 029/030 и 099/100. Неспорно је да су пластиканери отпорнији на руке уништитеља и дивљака, али стварно мислим да је ред да престанемо да се прилагођавамо искривљеним умовима на тај начин када имамо технологију (видео надзор).
П.С. Перу ли се 412/416 од графита, видео сам да скоро све скорије ремонтоване имају барем понеку бљувотину? Треба послати те хулигане на друштвено-користан рад, али озбиљно. Како су жврљали, тако и да оперу.
 
Pisao sam ja ranije o tome, ali mi se čini da nisam baš najbolje "sklepao" post. :D Naime, u tenderskoj dokumentaciji se (barem prema mom tumačenju) nedvosmisleno traže plastična sedišta. Jedam od uslova je bio i da tapacir bude u nijansi kakva već postoji na nekoj od garnitura. Kada je jedan od zainteresovanih ponuđača postavio pitanje da li bi mogao da dobije na uvid dezene koji trenutno postoje na garniturama, odgovor SV je bio da sedišta treba da budu kao na garniturama 029/030 i 099/100 i postavio termin kada bi predstavnik zainteresovanog ponuđača mogao lično da vidi ta sedišta. Prema tome, 105/106 bi trebalo da nakon remonta dobije isti tip sedišta koja se nalaze u 029/030 i 099/100. :wink:
 
Супер. Дођи и види. А случајно не постоји документација када се радио ремонт 099/100 и када је то у техничком опису? Или тада није било важно дај шта даш.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774652#p774652:1zodno8u je napisao(la):
Прле » 14 Sep 2020 12:38 pm[/url]":1zodno8u]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774008#p774008:1zodno8u je napisao(la):
mvbg1 » Суб Сеп 12, 2020 2:11 am[/url]":1zodno8u]
Ne postoje tehničke mogućnosti da se odradi klimatizacija EMV serije 412-416.
Već dosta puta objašnjavano ovde zbog čega.

Јел можеш да даш везу на објашњење?
Ne mogu sad da idem unazad i tražim,pa ću u najkraćim crtama pokušati da objasnim.
EMV 412/416 je voz konstruisan početkom 80-ih i kao takav ima i dalje veoma glomazne mehaničke, električne sklopove koji su gotovo identični onim orginalnim koji su ugrađivani u samoj fabrici. Kao takvi oni gabaritno zauzimaju mnogo više mesta po pozicijama u odnosu na savremene sklopove novijih generacija vozova.
Oprema na "Rusu" je raspoređena kako u unutrašnjosti motornih kola i prikolica, tako i na krovu i ispod frema u tzv. "sanducima elektro opreme".
Sa tako raspoređenom opremom jednostavno nema mesta gde bi se ugradila spoljna jedinica klima uređaja bez da se menjaju postojeće pozicije elektro opreme. Što bi zahtevalo preprojektovanje kompletnog voza i što bi dovelo do enormnog povećanja cene remonta-modernizacije samih garnitura. A složićeš se da SV trenutno nema novaca za takve egzibicije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774980#p774980:2l512up4 je napisao(la):
Прле » Uto Sep 15, 2020 8:13 am[/url]":2l512up4]Супер. Дођи и види. А случајно не постоји документација када се радио ремонт 099/100 и када је то у техничком опису? Или тада није било важно дај шта даш.
Nažalost nemam dokumentaciju kada su se radile 029/030 i 099/100, ali se sećam da je bila identična situacija. U tenderskoj dokumentaciji je traženo da se izvrši zamena sedišta, a da će ista nabaviti naručilac (SV), pa je raspisan poseban tender za njih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774998#p774998:34wql1ol je napisao(la):
mvbg1 » Уто Сеп 15, 2020 11:01 am[/url]":34wql1ol]
Ne mogu sad da idem unazad i tražim,pa ću u najkraćim crtama pokušati da objasnim.
EMV 412/416 je voz konstruisan početkom 80-ih i kao takav ima i dalje veoma glomazne mehaničke, električne sklopove koji su gotovo identični onim orginalnim koji su ugrađivani u samoj fabrici. Kao takvi oni gabaritno zauzimaju mnogo više mesta po pozicijama u odnosu na savremene sklopove novijih generacija vozova.
Oprema na "Rusu" je raspoređena kako u unutrašnjosti motornih kola i prikolica, tako i na krovu i ispod frema u tzv. "sanducima elektro opreme".
Sa tako raspoređenom opremom jednostavno nema mesta gde bi se ugradila spoljna jedinica klima uređaja bez da se menjaju postojeće pozicije elektro opreme. Što bi zahtevalo preprojektovanje kompletnog voza i što bi dovelo do enormnog povećanja cene remonta-modernizacije samih garnitura. A složićeš se da SV trenutno nema novaca za takve egzibicije.

Жив био!
 
Све може да се уради, само је питанње колико кошта. У Летонији су почетком ове године старе РВР из 1974. (још старији од наших) модернизовали са уградњом климе и вакуум тоалета:

10657105.jpg
 
Vrh