Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

c.s.i.":3dngctqj je napisao(la):
Stajaliste izmedju Zemuna i Zemun polja zaista mora da se izgradi, ali tamo pruge ne idu paralelno, pa bi to mogao da bude problem. Zna li neko zasto je ova pruga tako izgradjena ?
Zato što je između planirana tehnička stanica za putnički saobraćaj - tu bi se držali vagoni, prali, sređivali, grejali pre postavljanja na Prokop. Tehnička stanica je urađena da bude u sredini - za nju se odvajaju koloseci u stanici Zemun (ima nekoliko nadvožnjaka iznad puta za Novi Sad - da ne bi dolazilo do ukrštanja smerova. Tamo se trenutno nalazi garaža i centar za održavanje Beovoza, odnosno RVR-ova sa čitave železnice.
 
Izašlo je novo izdanje lista"Pruga",i potvrda da su svi vozovi na remontu,i mali podatak da će se posle renoviranja enterijera dobiti za 13% više prostora za putnike(predpostavljam dijagonalno postavljanje sedišta više mesta za stajanje,i premeštanjem grejalica ispod sedišta u dijagonalu..ne vidim kako bi drugačije...)
www.železnice srbije.rs
063064525.jpg

322412577-ubahnkamera_475px.9.jpg
20050216083901_147_foto_2.jpg

I da ne zaborave ovo ....
 
tih 13% ce se dobiti pretvranjem dela prtljaznog prostora motornih kola u putnicki. enterijer ovih 5 emv ce biti isti kao na jednoj od fotografija iz prethodnih postova.
 
Misliš skinuće ona među vrata kod izlaznih ili....?(koji se prostor koristi za prtljažni?)
 
2012":1hguuh9o je napisao(la):
Misliš skinuće ona među vrata kod izlaznih ili....?(koji se prostor koristi za prtljažni?)
jedan deo u sklopu kabine masinovodje je predvidjen kao prtljazni prostor i taj deo ce biti modifikovan kao prostor za putnike.
 
Матеја Бељан":1824g7oq je napisao(la):
To su ona plava rucna vrata. Ali to nije 13% cele garniture
u ostatku garniture broj sedista nece biti znatno promenjen ali ce se zahvaljujuci tome da plasticna sedista zauzimaju manje prostora obezbedice se veci broj mesta za stajanje a samim tim i kapacitet garniture ce biti povecan.
 
Opet kapiram ako se plastična sedišta postave dijagonalno,dobija se više prostora za stajanje i sedenje i frekvenciju ulaz izlaz, uz dodate nove rukohvate ili će na već dosadašnji raspored dodati samo nove rukohvate ,ali i mislim da su jednim kolima(jedinici) nepotrebna među vrata već sa strane umesto njih ,staklo ili plastika i sl.tako bi se dobila još veća korisna površina i vizura..
3-London-Overground.jpg

Inače slika je CAF-ov novi koncept enterijera,S-Bahn vozova u Londonu...
4-marmaray-interior.jpg

EMU vozovi S-bahn Istanbul..
4084087066_260e4db263.jpg

i ovo je neophodno...
 
Pa zašto je slikao nedeljom :D ali vidi se da pripremaju trasu(polažu gumenu podlogu),a nema slike sa ploče kote 105,verovatnno mu nije bilo uz put..
 
Radovi na modernizaciji "Beovoza" »

20. Januar. 2010 | (11:58 -> 12:40), Izvor : Studio B, Komentari: 0

Železnice Srbije započele su remont i modernizaciju devet elektromotornih vozova, u okviru prve faze projekta razvoja beogradske gradske železnice "Beovoz" i taj posao treba da bude završen za sedam meseci.


Kako se navodi u saopštenju tog preduzeća, posao je vredan oko 480 miliona dinara, od čega će 40 miliona obezbediti srpske železnice, a ostalih 440 miliona dinara Grad Beograd.

http://studiob.rs/info/vest.php?id=46947
 
Tako je,ne znam sta bih bez nje,eto bar da ti ja ukradem neku vest :D
 
Можда би се Беовоз користио више када би на нету могао да се нађе људски ред вожње. На пример, хоћу да сутра идем са Тошиног Бунара до станице Сопот космајски, и једино што могу да сазнам је да следећи воз полази са станице у 2:49 а стиже у Сопот у 4:00! Ало БРЕ! :mad::mad::mad: Колима ми до горе треба мање од сат времена, зашто бих онда користио смрдљиви Беовоз?! Ем не могу да купим карту на станици Тошин бунар, ем нигде не могу да нађем која је цена, ем не знам када ћу да одем и када да се вратим јер, чудна ми чуда - не постоји ред вожње за следећи дан већ само време доласка првог следећег воза!:notok: Дебили!:mad: Да не помињем то да се на нету нигде не може наћи мапа на којој се види која се станица где налази, једва сам на овој теми успео да ископам неку стару мапу.
 
Zašto? U čemu je problem, ovo su Beovozovi koji idu od Rakovice do Sopota Kosmajskog:

voz polazak dolazak
6051 03:11 04:00
8001 09:09 09:58
8003 16:47 17:32
8005 20:54 21:43

6051 ide iz pravca Batajnice, a 8001-5 idu iz pravca Pančevačkog mosta.
Dakle, od Tošinog Bunara do Rakovice imaš:
voz polazak dolazak
6051 02:49 03:10
6091 05:49 06:10
6003 10:50 11:11
6093 13:21 13:42
6005 14:16 14:35
6095 17:46 18:05
6007 21:07 21:26

Pa ti iskombinuj šta ti odgovara. A koliko znam karta za Beovoz je 40 dinara.
A možeš i sa Glavne železničke da ideš običnim putničkim, karta ti je 120 dinara (to sad piše na sajtu, ranije nije - ako ništa drugo to je jedna stvar koja im se poboljšava, sredili su pre nekih mesec dana).

edit: Iliti - Da, postoji samo taj jedan voz.
 
Pa... mislim da ne vredi govoriti o sadašnjem stanju Beovoza koji vozi sa minimum procesa rada ,s obzirom da je svih 9 vozova na remontu,počinje popravka pruga, novi kolseci u Prokopu i još mnogo toga što nam zvanično ne objavljuju tako da @DoktorU.mora da se strpi do kraja leta ,pa kad Beovoz zaista proradi onda krene da kritikuje zajedno sa svima nama ako ne bude valjalo(tj.da li su "smrdljivi" i da li mu se od tačke do tačke isplati da vozi auto)...tako da možemo da pričamo o tome kako očekujemo da nova BG Železnica treba da funcioniše,kako vozovi treba da izgledaju (možda inžinjeri koji rade na njima virnu na Beobuild i dobiju neku ideju ili poprave nešto na šta nisu mislili...),kako stanice trebaju da izgledaju,kao i saobraćajne veze s istim, i o razvoju Beovoza, opis sadašnjeg stanja po meni je bezsmislen... :rolleyes:
 
Evo sa sajta mog fakulteta

Брошуру у вези са Интернационалним идејним конкурсом за ученике и студенте "Улаз без препрека у железничке вагоне"

http://www.mas.bg.ac.rs/down/KonkursZV.pdf

Evo adrese

http://www.eiba.tuwien.ac.at/forsch...laz-u-zeleznicke-vagone-bez-prepreka-srb.html

Sponzori su zanimljivi

ÖBB - Personenverkehr AG
SBB CFF FFS
Siemens AG - Österreich
MBB Palfinger


Znaci simens pobedjuje na tenderima za EMV,u koje pare ocete?:)
 
Sjajno! :kk: na ovim našim prostorima od uvek je bilo inovatora,baš bi voleo da pronađu dobro rešenje...
 
Počela prva faza projekta gradske železnice
Remont devet vozova
Autor: B. I.

Javno preduzeće Železnice Srbije najavilo je juče da će, u okviru prve faze projekta razvoja beogradske gradske železnice, započeti remont i modernizacija devet elektromotornih vozova Beovoza. Vrednost posla iznosi oko 480 miliona dinara, od čega će 40 miliona dinara obezbediti srpske železnice, a preostalih 440 miliona dinara grad.




Prema rečima Aleksandra Bijelića, gradskog menadžera, grad Beograd je uplatio sredstva za izgradnju stanice „Prokop“ za potrebe gradske železnice i tokom protekle godine izdvojio 150 miliona dinara za sadašnji remont železničkih garnitura.

- U ovoj godini uplatiće se i ostatak sredstava do punog iznosa, a plan je da do kraja godine počne funkcionisanje petnaestominutnog režima polaska vozova na relaciji Batajnica - Pančevački most, što će doprineti poboljšanju kvaliteta usluge i smanjenju saobraćajnih gužvi u glavnom gradu - rekao je Bijelić.

Početkom meseca krenuo je remont šest garnitura u zrenjaninskom „Šinvozu“ i tri garniture u smederevskom „Želvozu“. Ugovorenim radovima i predviđenom modernizacijom garnitura biće poboljšana pouzdanost, smanjeni troškovi održavanja i stvoreni uslovi za povećanje broja prevezenih putnika.

Rekonstrukcijom garnitura biće povećan kapacitet vozova, ali i ugrađene nove komponente koje su pokazale visok stepen pouzdanosti, kao i kvalitetniji i bezbedniji materijali.www.danas.rs


.
 
Ambassador":pfrrvw5v je napisao(la):
Zašto? U čemu je problem, ovo su Beovozovi koji idu od Rakovice do Sopota Kosmajskog:

voz polazak dolazak
6051 03:11 04:00
8001 09:09 09:58
8003 16:47 17:32
8005 20:54 21:43

6051 ide iz pravca Batajnice, a 8001-5 idu iz pravca Pančevačkog mosta.
Dakle, od Tošinog Bunara do Rakovice imaš:
voz polazak dolazak
6051 02:49 03:10
6091 05:49 06:10
6003 10:50 11:11
6093 13:21 13:42
6005 14:16 14:35
6095 17:46 18:05
6007 21:07 21:26
Ето, то се зове ред вожње. Где си га нашао? Пошто на сајту железнице тога нема (бар ја не нађох на месту где сам очекивао да стоји).

Pa... mislim da ne vredi govoriti o sadašnjem stanju Beovoza koji vozi sa minimum procesa rada ,s obzirom da je svih 9 vozova na remontu,počinje popravka pruga, novi kolseci u Prokopu i još mnogo toga što nam zvanično ne objavljuju tako da @DoktorU.mora da se strpi do kraja leta ,pa kad Beovoz zaista proradi onda krene da kritikuje zajedno sa svima nama ako ne bude valjalo(tj.da li su "smrdljivi" i da li mu se od tačke do tačke isplati da vozi auto)...tako da možemo da pričamo o tome kako očekujemo da nova BG Železnica treba da funcioniše,kako vozovi treba da izgledaju (možda inžinjeri koji rade na njima virnu na Beobuild i dobiju neku ideju ili poprave nešto na šta nisu mislili...),kako stanice trebaju da izgledaju,kao i saobraćajne veze s istim, i o razvoju Beovoza, opis sadašnjeg stanja po meni je bezsmislen... roll
Нисам имао појма да је толико обим радова у току, али постоје неке ствари које су се могле средити и док трају радови, као нпр. прављење посебног сајта за Беовоз на којем би било могуће лако и једноставно погледати ред вожње у форми коју је поставио Амбасадор, а не да 2 сата копам по интернету у потрази за истим. Надам се да ће од јесени бити боља ситуација (иако воз у принципу не користим).:)
 
DoktorUbipacijentic":1ppdsy7g je napisao(la):
Ето, то се зове ред вожње. Где си га нашао? Пошто на сајту железнице тога нема (бар ја не нађох на месту где сам очекивао да стоји).
Ne razumem, red vožnje koji se ažurira svakodnevno postoji odavno.
http://www.yurail.co.yu/redvoznje/Beovozrv.aspx
hint: "beovoz red vožnje" u google...čemu tumaranje po sajtu železnice...
 
Vrh