Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Pa i sajtovi ostalih Evropskih sistema Gradske železnice nisu prebogati ,par sličica,red vožnje(po zahtevu)...i to je to,ali novi sajt za Beovoz bi mogli malo da nabudže :kafa: ali po meni jedna od najvažnijih stvari bi trebalo da bude info sistem za putnike,pored redovnog na stanicama, to bi bio sms red vožnje,preko gps i sl. Evo linka za Renfe Madrid, Gradske železnice i kako bi to trebalo da izgleda www.renfe.es/cercanias/madrid/,a evo i Bečke www.schnellbahn-wien.at/,a evo i Berlinske www.s-bahn-berlin.de/ i naravno sajt Beovoza i trebao biti i na Engleskom,Nemačkom zbog velikog broja stranaca u Beogradu tokom godine..i naravno trebao bi dobiti i svoj znak logo ,možda B-(BG-Beovoz) ili G-(Gradska železnica) i sl evo loga iz Beča =
sbahn-logoneu.jpg

rer_b_terminal_1_atrium_sign_header.jpg

evo i info sistema u Berlinu i automati za karte
galerie_01_big.jpg
 
Meni lično bi odgovaralo da dodaju i kašnjenje voza kod reda vožnje, pošto uvek proveravam taj sajt bilo sa kompa ili sa mobilnog. Morali bi da umreže table na svim stanicama + da se sajt ažurira u skladu sa tim.
 
Pa stavice valjda kao sto planira cak i GSP na stanici da pise koliko koja linija kasni
 
vucko":1izppsgc je napisao(la):
Pa stavice valjda kao sto planira cak i GSP na stanici da pise koliko koja linija kasni
Za voz je veoma izvodljivo, ali ne znam baš kako će to za GSP funkcionisati. Teško će biti predvideti kašnjenje sa nekom zadovoljavajućom preciznošću, pogotovo pored gužvi u gradu i ogromnog broja autobusa...
 
Da mislim bez GPS vreme dolazka voza je nepouzdanao,mislim ako GPS-om će umrežiti autobuse bilo bi neverovatno da ne umreže vozove(bar mislim.. ako tuneli nisu problem :rolleyes: ) u ostalom s obzirom da za reper uzimaju Beč ili Madrid ,neka urede Beovoz po tom sistemu i sve će biti ok!
rennweg02.jpg
 
Govorili smo o GSP-u, ali nema veze :D Mislim da je kretanje voza i njegova brzina dovoljno predvidljiva da ne treba GPS, ali za autobuse bi bio neophodan, iako ni to ne garantuje preciznost. Jedina korist bi bila kod autobuskih linija koje ređe idu, pošto bi bilo apsurdno da za vreme dolaska autobusa koji ide na 5min greška bude +/- 3min... Ali to je druga tema :)
 
Prva linija „Gradske železnice” u septembru

Devet remontovanih kompozicija „Beovoza” saobraćaće od Zemuna do Pančevačkog mosta. – Priključenje kraka ka Rakovici i Resniku početkom 2011. godine. – Integracija u tarifni sistem omogućiće da markice za prevoz važe i u gradskoj železnici



Zahvaljujući projektu „Gradske železnice”, žitelji prestonice moći će od septembra da putuju obnovljenim kompozicijama „Beovoza”, integrisanim u jedinstveni tarifni sistem, najavljuju u JP „Železnice Srbije” i upravi grada Beograda. Prva linija od Zemuna do Pančevačkog mosta biće puštena u rad početkom iduće školske godine, a njom će saobraćati devet kompozicija koje se trenutno nalaze na remontu u „Želvozu” i „Šinvozu”. Očekuje se da će ovom trasom dnevno putovati između 30.000 i 35.000 sugrađana, dok kompletno povezivanje prestoničkih opština u mrežu „Gradske železnice” nadležni najavljuju za 2014. godinu.
Za remont devet kompozicija grad i „Železnice” izdvojiće 480 miliona dinara, a prve garniture trebalo bi da budu postavljene na šine u avgustu, najavio je Željko Đukanović, predsednik UO GSP „Beograd”.
– Vozovi na liniji Zemun – Pančevački most saobraćaće u terminusima od po 15 minuta, što je frekvencija kojom želimo da rasteretimo „Gazelu” i privučemo putnike da svakodnevno koriste „Beovoz”. Očekujemo da će povoljna cena i integracija u postojeći tarifni sistem učiniti da železnica postane nova navika Beograđana – objasnio je Đukanović.
Pravovremeno funkcionisanje „Beovoza” omogućiće i adaptacija dva koloseka na železničkoj stanici „Prokop” u kojoj ovih dana bruje mašine „Energoprojekta” i još tri podizvođača. Đukanović najavljuje da će „gradski” koloseci pet i šest biti završeni do polovine juna ili početkom jula.
Puštanje u rad prve linije pratiće i adaptacija sistema autobuskog prevoza. Izmeštanja stajališta i promena reda vožnje obezbediće da se po izlasku iz voza do ulaska u autobus čeka najviše pet minuta. Peroni, čekaonice i javni toaleti dobiće novi izgled, a na stanicama će biti postavljeni i displeji sa informacijama kada i iz kog pravca stižu i polaze vozovi.
U drugoj fazi projekta u 2011. godini, postojeća linija biće produžena do Batajnice, a planirano je i pripajanje kraka od Prokopa ka Rakovici i Resniku. Postojeće vozne kapacitete u toku sledeće i 2012. godine dopuniće još 20 novih elektromotornih kompozicija o čijoj kupovini grad uskoro počinje pregovore.
– U tom periodu trebalo bi da bude izgrađen još jedan kolosek preko Dunava tako da se linija prve faze od mosta produži ka Pančevu. To je neophodno da bi terminus polazaka ostao 15 minuta jer jedan kolosek ne bi mogao da izdrži taj tempo – naveo je Đukanović.
Novi vozovi biće raspoređeni i na trase koje će biti uspostavljene u trećoj fazi. Mreži „Gradske železnice” priključiće se linije Batajnica–Krnjača i Ripanj–Centar, a u 2013. i 2014. godine vozovi će saobraćati na putanji Mladenovac–Resnik i Umčari–Rakovica.
– Plan je da u toj fazi svaka treća ili četvrta linija bude produžena do Inđije, Valjeva i drugih gradova u krugu od 120 kilometara od Beograda. Kada gradske opštine postanu povezane, mreža će biti produžena i na druge gradove – istakao je naš sagovornik.

-----------------------------------------------------------

Brze pruge još daleko

Nekada projektovane brzine vozova na prestoničkim prugama iznosile su između 100 i 120 kilometara na čas. Zapuštenost šinske infrastrukture dovela je do toga da se „Beovoz” danas u proseku kreće od 20 do 40 kilometara na sat. Očekuje se da će remont 14 pružnih prelaza i 20 najkritičnijih tačaka na mreži obezbediti da njegova brzina, kada bude krenuo prvom obnovljenom linijom, „poraste” na 70 kilometara na čas.

M. L.
[objavljeno: 22/01/2010]
Politika
 
Puštanje u rad prve linije pratiće i adaptacija sistema autobuskog prevoza. Izmeštanja stajališta i promena reda vožnje obezbediće da se po izlasku iz voza do ulaska u autobus čeka najviše pet minuta. Peroni, čekaonice i javni toaleti dobiće novi izgled, a na stanicama će biti postavljeni i displeji sa informacijama kada i iz kog pravca stižu i polaze vozovi.
Super ,samo da ne ostane na rečima....za taj deo ima vremena ako se krene od marta,i temeljno urade L1,većina stvari je u ok stanju ,treba malo šimke i novi koncept u stanici K.Park treba ,pored stanice P.Most urediti pristup autobusko stajalište i okolinu,a na stanici Nbg,T Bunar,Zemun treba ozbiljno odraditi..
428px-SBB_RABe_514_Tuere.jpg
Cirih,vrlo jasne oznake na ulaznim vratima ,pre svega da ste pod video nadzorom i tamo se ne uzdaju u samodisciplinu,kod nas bi trebalo još malo uvećati znakove,da vas udare u glavu dok ulazite:D
 
Plasim se da ce vozovi biti sa po 30-40 putnika, dok se ne produzi do Batajnice. Beovoz je prigradska zeleznica, a to sto ce da vozi po obodu centra grada ne znaci nista
 
Kad pocne gazela a verovatno i pancevac da se radi pa pocnu guzve da budu jos gore promenice se situacija sto se tice putnika beovoza,ili ljudi da iznajmljuju camce,trece nema
 
Okretnica kod Prokopa bice u tom slucaju odlicna za beogradske krake 17, 18, 88, 89 i 94
 
"терминус од 15 минута."

Паметном довољно да види какви леминзи одлучују о целој ствари.
 
Pa jeste važno da linije idu do krajnjih tačaka,ali je dobro što ne žele da imrovizuju ,tamo gde treba da se izgradi drugi kolosek mora da se sačeka do završetka istog,jer u suprotnom takt od 15 min se ne bi održao,to je sistem koji mora da bude maksimalno uređen u suprotnom nije Metro like...i zato faze po meni su jedino logično rešenje,Pančevo nije baš blizu i trebaće jedno 1,5 dana da se izgradi drugi kolosek kao i podvožnjaci ,stanice i dr. a ovo za okretnicu na Prokopu je dobro rešenje,i trebalo bi da uspostave trajnu liniju Prokop-B.Brdo sve dok se ne napravi Metro na tom pravcu...
 
Mrkonjić o obilaznici oko Beograda
22. januar 2010. | 12:01 -> 12:35 | Izvor: FoNet, Beta, Tanjug
Beograd -- Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić, rekao da planovi za ulaganje u obilaznicu oko Beograda "koče" dogovor sa Rusijom oko kredita od 800 miliona dolara.


Milutin Mrkonjić (Tanjug, arhiva)
"Ima jedna varijanta po kojoj bi deo otišao na obilaznicu oko Beograda, na Sektor izmedju Orlovače i Bubanj potoka, negde oko 170 miliona dolara i to je sada malo zakočilo pregovore", rekao je Mrkonjić na 11. sastanku Nadzornog komiteta Koridora 10 U Beogradu, na kome učestvuju predstavnicima svih evropskih država kroz koje prolazi ova saobraćajnica.

On je izjavio, u zgradi ""Železnica Srbije", da Srbija hoće taj iznos da upotrebi za završetak obilaznice oko Beograda, a da 630 miliona dolara bude investirano u železnicu.

"Interes ruskih preduzeća je veliki i oni uslovljavaju pregovore, razne su stvari u igri, a struktura naše železnice je takva da odgovara železnicama Rusije tako da tu možemo da nadjemo zajednički jezik i ja sam prisatalica toga da se dogovorimo i radimo zajedno", istakao je Mrkonjić.

Koj kuwac?Zar nemaju kintu za obilaznicu a ovde oce kintu za nju umesto za zeleznicu? :rant:
 
Pa, da, imaju.. Ali moraju da urade eksproprijaciju, što su navodno uradili. Katastrofa, užas. Treba ih sve po hitnom postupku.
 
Mrkonjić: Obilaznica koči ruski kredit
Tanjug-Ekos, 22.01.2010 12:20:59 Ocena: 1.50 (Glasova: 2) Komentara: 0

BEOGRAD - Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić izjavio je danas da su planovi za ulaganje u obilaznicu oko Beograda "ukočili" pregovore sa Rusijom oko kredita od 800 miliona dolara, jer ruska strana želi da sav novac bude investiran u železnicu i da u tome učestvuju njihova preduzeća."Ima jedna varijanta po kojoj bi deo otišao na obilaznicu oko Beograda, na Sektor između Orlovače i Bubanj potoka, negde oko 170 miliona dolara i to je sada malo zakočilo pregovore", kazao je Mrkonjić novinarima na 11. sastanku Nadzornog komiteta Koridora 10 U Beogradu, na kome učestvuju predstavnicima svih evropskih država kroz koje prolazi ova međunarodna saobraćajnica.
On je rekao, u zgradi ""Železnica Srbije", da Srbija hoće taj iznos da upotrebi za završetak obilaznice oko Beograda, a da 630 miliona dolara bude investirano u železnicu.
"Interes ruskih preduzeća je veliki i oni uslovljavaju pregovore, razne su stvari u igri, a struktura naše železnice je takva da odgovara železnicama Rusije tako da tu možemo da nađemo zajednički jezik i ja sam prisatalica toga da se dogovorimo i radimo zajedno", istakao je Mrkonjić.
"Rusi su veoma zanteresovani da učestvuju u izgradnju železničke stanice 'Prokop' u Beogradu. Očekujem da ćemo tokom januara završiti pregovore i potpisati ugovore", rekao je ministar.Mrkonjić je istakao da su želznički projekti velika razvojna šansa Srbije, jer se duž celog železničkog Koridora 10 kroz Srbiju nalazi 10 fabrika vagona koje danas nemaju posla.
On je dodao da do maja 2012. godine treba da bude završen putni Koridor 10 i da je obezbeđena cela finansijska konstrukcija od 1,3 milijarde evra, kao i da će do tada biti okončana prva faza železničkog koridora 10, čija je ukupana vrednost radova 1,1 milijarda evra.
Svi radovi na železničkom Koridoru treba, prema rečima Mrkonjića, da budu završeni do 2015. godine i njihova vrednost obuhvata još sumu od 3,5 milijardi evra.
Mrkonjić je naveo da postoji ogromno interesovanje preduzeća za tender za izgradnju severnog kraka Koridora 10 i da je do danas 51 firma preuzela dokumentaciju.
Vlada Srbije raspisala je 31. decembra prošle godine javni tender za izgradnju severnog kraka Koridora 10, od Novog Sada do Horgoša i od Subotice do Kelebije, koji će trajati do kraja ovog meseca.
Što se tiče tendera za izgradnju obilaznice oko Dimitrovgrada sa autoputem do graničnog prelaza Gradina, ministar je kazao da će spor koji vodi konzorcijum "Alpina - Por" pred Arbitražnim sudom u Parizu protiv Srbije diktirati i odnos prema tom poslu, s obzirom da je najpovoljniju ponudu dostavila austrijska "Alpina".
"Nema nigde u svetu da neko tuži državu pa da od nje traži posao", istakao je Mrkonjić.
Predsedavajući Nadzornog komiteta Koridora 10 Georg Patsiavos kazao je da Koridor 10 centralnim delom prolazi kroz Srbiju i da je veoma važan u evropskoj saobraćajnoj mreži. "Sada je izgrađeno 74 procenta koridora autoputa i očekujemo da će do 2015. godine biti 95 odsto. Nadamo se, takođe, da ćemo rešiti mnoge operativne probleme, pre svega po pitanju graničnih prelaza u cilju samnjenja vremena putovanja i transportnih troškova", kazao je Patsiavos.
Nadzorni komitet Koridora 10 razmatraće danas trenutne aktivnostima država duž Koridora 10, aktivnostima na primeni Sporazuma o železničkoj mreži visokih performansi i primeni novog koncepta razvoja prioritetne transportne mreže.Sastanku prisustvuju predstavnici Austrije, Slovenije, Hrvatske, Srbije, Mađarske, Bugarske i Makedonije, kao i predstavnici Evropske komisije - Direkcije za energiju i transport (DG TREN) i Kancelarije Sekretarijata za posmatranje saobraćaja u Jugoistočnoj Evropi (SEETO) u Beogradu www.novosti rs.

Evo celog teksta!
 
Ambassador":38eho0yi je napisao(la):
Pa, da, imaju.. Ali moraju da urade eksproprijaciju, što su navodno uradili. Katastrofa, užas. Treba ih sve po hitnom postupku.
Toliko gamadi,toliko malo metaka...

Nisu mi jasni,zaje*******avaju ruse za NIS zaje*******avaju ih za kredit,koj k misle da su oni???
Nemam simpatije ka rusima ali pre ili kasnije ce da im prekipi,bez obzira sto im je u interesu da nam uvaljaju kredit
 
Pa realno,kao što sam rekao ranije nije do njih nego do nas,mi smo sami sebi problem :kafa:
 
Moderniji dizajn za stanicu Vukov S.zašto ne?
d9fd_o.jpg

e54037_b.jpg

a0746_b.jpg

b3e85.jpg

Jednostavan i funcionalan entrerijer Rvr vozova,zašto ne?
shimgasp.jpg

showasp.jpg

17.jpg
 
Pa ako ih ima u autobusima i tramvajima Gsp mogu i na stanicama Beovoza ,barem po neki.... :)
 
Vrh