Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

2012":sv5kry34 je napisao(la):
Đilasu bi Beobuild forumaši trebali da dodele zlatnu lentu ili 1.majsku nagradu i sl.(vidi nije loša ideja za promociju ;) ) a i Mrki ako završi Prokop ;) a i Verki Kalanović ;) da se neko ne uvredi ako ga ne pomenusmo.... :D
Kad se sad ne udavih i prevrnuh sa stolice u isto vreme nikad necu vala. A taman sam ti pohvalio ideju a ti bi da ih nagradjujes lentama i kojekakvim cudima a u pitanju su najveci populisti, skorojevici i lezilebovici :bash:

edit: reci da je nesto ok tj podrzati ideju da, ali nagradjivati po meni nikako jel kod njih samo uspeva pritisak i dovodjenje u pitanje njihovog opstanka na vlasti sto ih u dobroj meri i cini populistima a ne vizionarima sa hrabrim idejama jel u tom slucaju ne bi razmisljali o tipu metroa pa bi makar za svog mandata resili pitanje projektne dokumentacije dok ne dodju neka bolja vremena itd..
 
Jest(vole oni da se kite) ali možeš i da obrneš pa za neispunjena obećanja ,rokove,pronevere itd.šut karta Beobuild forumaša :p ja to kroz humor :) ali opet ozbiljno za pokretanje G.Ž dao bih priznanje baš zbog dugogodišnje opstrukcije,onaj ko se drznuo da rasturi taj opstruktivni,naftno-autobuski lobi zaslužujue moj respekt za mene je to ipak Velika stvar....i najava boljih dana..a ako kažeš da je efikasnij pritisak ok onda podržavam..a tek ćemo kritikovati kada vidimo realizaciju,rokove,i "da li su na sve mislili"
E umalo zaboravih quick report,večeras prolazio kroz Prokop u sredini suprotno od stanice gde staje Beovoz postavljena kućica sa radnikom obezbeđenja gradilišta i prostor je osvetljen...siguran znak da radovi počinju...a na stanici Nbg naslagani stari pragovi i očišćeni koloseci izgledaju kao kad je otvarana stanica obećavajuće...za početak..
 
Zaboravio si najvaznije,nek se radi prokop,da dozivimo da ga zavrse do 2012te :)
 
@2012

Да, Ђилас је обећао прву фазу ове године... али да ли смо баш толики леминзи да се не сећамо да је прва фаза била Батајница-Панчевачки мост... Нешто се утањило у међувремену... и одједном је то постала друга фаза... А оно што је била друга фаза је сада ко зна која, ваљда пета фаза... Смета ми када ме неко третира као малоумног мајмуна који не може два месеца да упамти шта је обећано. :kafa:

Да те подсетим да прва линија лаког шинског система креће у саобраћај 2008... знаш, ЛШС је добро решење јер не мора дуго да се чека... готово већ 2008. :kafa:

Није ваљда да не видиш да опет креће истим правцем цела прича?
 
@Djordje
Ne ,,Beovoz će u novom ruhu proraditi ove godine,e sad što nije odmah do Batajnice pa ja to podržavam bolje da ne imrovizuju,već da odrade celu trasu kako treba i bolje u fazama nego da čekamo 2014 pa da od jednom puste sistem...koliko sam ukapirao u stanici Zemun potrebno je odraditi nekoliko stvari ,kao postavljanje dva nova koloseka,putničku stanicu i sl.verovatno i u Batajnici samo isključenje laganih vožnji od P.Mosta do Zemuna je fenomenalno a kamo li do Železnika kao i gradnja dva nova koloseka u Prokopu..e ono što mene interesuje a kažu "mislilu su na sve" je
da li će se stanice dodatno srediti?
da li će se napraviti toaleti na glavnim stajalištima (K.Park i Nbg i dodatno urediti na Prokopu (fale pisoari i održavanje))?
da li će info sistem za putnike biti modernizovan?
da li će se standardizovati visina platformi?
da li će bezbednost na stanicama biti podignuta na fizičko obezbeđenje i video nadzor(i u vozovima)?
da li će se na Nbg raditi (stanična zgrada)nadkrivene stanice sa zatvorenim zimskim prostorijama isto to i u Zemunu i Batajnici?
 
Da li ti namerno ne čitaš Đorđetov post kako je napisan ili šta?

Čovek ti kaže da ono što su na početku najavili kao prvu fazu i što je trebalo ove godine da profunkcioniše je odjednom postalo druga faza, a da je to automatski poguarlo sve ostale faze još dalje. Znači ovo što se sada predstavlja kao prva faza je samo deo prvobitno najavljene prve faze, ako sam dobro razumeo Đorđa.

Netransparentnost i nedostatak zvanične dokumentacije dostupne na jednom mestu na internetu je ono što mene nervira. Zar je toliko teško gradu da napravi sajt na kojem građani mogu da se informišu o svim većim radovima po gradu (Beovoz, rekonstrukcija šina, izgradnja državnih stanova, izgradnja UMP-a, itd.). Kada bude napravljeno tako nešto sa lepom grafičkom prezentacijom ond aću moći da kažem da se stvarno brine o građanima i o u budžetu grada.
 
Jedan od prvih klijenata naše agencije McCann Erickson bio je CIP, Radili smo advertising za Beovoz. Smislili smo slogan Spaja tri kraja, i vizualni identitet koji i danas postoji.
Srđan Šaper intervju - magazin Status, septembar 2009.

Hoće li oni opet raditi kampanju za Gradsku Ž.?

najavljuje se uvodjene gps sistema u svaku garnituru i svaku stanicu da bi se lakse pratio saobracaj, navodno ce biti ugradjeni displei za informisanje putnika u svaku stanicu kao i u svaku garnituru.

Naime, Sound transit-u iz Seattle-a je trebalo 4 godine od 1996 do 2000 da pusti u rad prvih nekoliko polazaka prigradske železnice, a do sada (2008) je dogurao do 13 polazaka prema jugu (Tacoma) i 6 prema severu (Everett).
Kada je u pitanju povećanje brzina na 120km/h, realno bi bilo povećati brzine na 60+ , odnosno makar deonice sa brzinama ispod 60 dovesti u projektovano stanje, jer već sa prosečnom čisto tehničkom brzinom od 80km/h može se biti konkurentan brzinom, jer se može ostvariti komercijalna od 50-60km/h na dvokolosečnoj ili 40-50km/h na jednokolosečnoj pruzi.

Takođe, postoji konflikt između potreba za standardnim servisom i propusne moći pruga. Tako da nam treba:
- Interval 15min u gradskoj zoni (Krnjača, Rakovica, Zemun)
- Interval 30min u prigradskoj zoni (Ripanj, Pančevo, Betajnica, Beli Potok)
- Interval od 60 minuta u daljem prigradskom i međumesnom saobraćaju (Inđija, Lajkovac, Mladenovac, Umčari)

Ukoliko se postignu ovi intervali + remont pruga + tačnost u izvršenju reda vožnje + odgovarajuća integracija sa ostalim vidovim prevoza, Beovoz može povući čak većinu putnika na većini ovih pravaca.
CIP je zavrsio studiu o integraciji beovoza u sistem gradskog prevoza, ali ja koliko znam nigde nema podataka sta se nalazi u njoj. samo poneki detalj iz te studije mozes pronaci u raznim izjavama raznih zvanicnika.Ja pretpostavljam da se interval od 15 minuta odnosi na spic, ali kazem ponovo dok ta studija neizadje u javnost nista sa sigurnoscu necemo moci znati. sto se mene tice ja bih voleo da vidim 412 i dalje na beovozu ali kako rile rece "rus" je odlican za daljinske putnicke vozove.Uz dobro i redovno odrzavanje te garniture mogu jos dugo da spartaju nasim prugama.ako dodje do najavljenog remonta 412 , pretpostavljam da ce se ubaciti plasticna sedista. Iz izjave direktora beogradskog zeleznickog cvora planira se modifikovanje perona u vuku i zemunu na visinu od 55 cm da bi odgovarali visini novih emv (post sa ostalih foruma...)
Beovoz na remontu
Prema rečima Željka Đukanovića, direktora gradske Direkcije za javni prevoz, ova suma je za početak dovoljna da se rekonstruiše dobar deo pruga, gde se vozovi sporije kreću.
- Treba da se organizuje i brz sled vozova, bar u špicevima kada ljudi dolaza i odlaze sa posla. I autobusi moraju da dovoze putnike do tih stanica, a ne da ljudi pola sata pešače do njih - objašnjava Đukanović. - Postojeće garniture vozova su neupotrebljive za dalje korišćenje i potrebno je i njih obnoviti. Videćemo da li će se kupovati nove ili možda za početak samo iznajmiti, jer postoji i ta mogućnost. Za sve ovo trebaće od godinu i po do dve godine.
Nekada projektovane brzine vozova na beogradskim prugama iznosile su od 100 do 120 kilometara na čas. Međutim, zbog neodržavanja šina "Beovoz" se danas u proseku kreće od 20 do 40 kilometara na čas. Želja je da se posle remonta pruge njegova brzina poveća bar na 70 kilometara na sat.
Saobraćajni institut CIP uradio je prošle godine studiju o integrisanju "Beovoza" u sistem javnog prevoza putnika. Da bi on u potpunosti zaživeo planirano je njegovo uključenje u jedinstveni tarifni sistem. To znači da bi se ovim vozovima mogli prevoziti putnici sa mesečnim pretplatnim kartama bez dodatnih plaćanja.
Takođe, neophodno je pored Beovozovih stanica postaviti i autobuska stajališta i organizovati takav red vožnje da putnici polazak vozova i autobusa ne čekaju duže od pet minuta. Planira se i uređenje perona, čekaonica, javnih toaleta. Na stanicama će biti postavljeni i displeji sa informacijama kada stižu i polaze vozovi i iz kog pravca dolaze i gde su se uputili. Na nekima će biti samo tekstualne poruke, dok će na pojedinim peronima putnici dobijati i zvučna obaveštenja. Na prilazima stanicama postaviće se putokazi i ostala odgovarajuća signalizacija. Stručnjaci iz CIP-a preporučuju i da se kupi 18 dvodelnih garnitura vozova, jer bi toliko bilo dovoljno da se odgovori broju putnika, koliko se procenjuje u narednim godinama.
S. J., 26.01.2009 www.novost rs.
Vozovi2.gif

Evo desno Rvr po Želvozu tako će izgledati posle remonta,it seems....
Elektromotorni%20voz.jpg

Elektromotorni%20voz2.jpg

2_1.jpg

2_3.jpg

1_12.jpg

GRAMPET Vlasnik Želvoza i njihov program modernizacije Emv....
 
http://www.youtube.com/watch?v=0_ISITSVdxEEvo najnovijeg modela CAF Civia za Gradsku železnicu
http://www.youtube.com/watch?v=zLpOVgic2iU(Evo pogledajte Mexico suburbano Caf odradio)
http://www.youtube.com/watch?v=mZq7qg-rQB0
http://www.youtube.com/watch?v=M7xF8XiHtww
Da ali mislim da će raspored sedišta biti dijagonalno sa više mesta za stajanje,kao i rukohvatima i verovatno sedišta će biti manja tj nasloni niži ,tako rekoše predstavnici železnice u jednom intervju,znači enterijer će više ličiti na Metro garniture i sviđa mi se na ovoj slici (gore) obrada prozora,ovakav enterijer je verovatno pogodan za recimo Bg-Ns,a ove slike(dole) za Beovoz
20050216083901_147_foto_2.jpg
20081015044944_argel_2.jpg
20050317121116_100.jpg

I Konkurent SIEMENS Desiro City
[url]http://www.youtube.com/watch?v=7z7hUjqCu4Q[/url]Desiro City
[url]http://www.youtube.com/watch?v=o5M-jN7ZxuE[/url] Desiro ML
 
A na v ozu pise M, kao Metro:D

2012> Batajnica je gradska zona, isto kao Z. polje, Altina i Horizonti. Ne mozes tako velika naselja da tretiras kao Ripanj i Beli Potok. Ako hoce da ukinu autobuse onda mora da ide na 15 min do Batajnice
 
2012":utl8jnrj je napisao(la):
CAF iz Barse bi bio dobar za gradsku železnicu, dok bi Desiro ML bio dobar za linije ka Mladenovcu, Lazarevcu, Malu Krsnu i Novi Sad/Rumu.

oslušnite samo Deziro ML i Talent: http://www.youtube.com/watch?v=h3FglOxI5n8
tiši bre od naših tramvaja
 
@Mateja Beljan

Jest i ja sam prvo uočio M to oni hoće danas zvizdne Metro :D e ovo za Altina .Z.Polje...itd ne znam šta im je u planu, ali tu mora da se naprave prave stanice a ne improvizovane za to treba vreme a verovatno i određeni tehnički uslovi na pruzi ,signalizacija itd. neka obližnja mesta koja gravitiraju Zemunu ili Batajnici bi trebala da budu povezana autobusima sa ovim stanicama,ja se zalažem za što više stajališta ali i ekspres linija jer u protivnom ako Beovoz staje u svako naselje postaće kao Lasta....a i mnoga bespravna naselja su nikla preko noći ,pa bi sad iz budžeta da dobiju infrastrukturu kao u centru....
@amm8900

E biće mi žao,ali ako se srede stanice ,ograde,video nadzor,obezbeđenje,i naravno ograde i puste high voltage oko depoa :rolleyes:

@ Johnny Lee

E slažem se od onoga što odgledah nekako CAF se uklapa u ono što Gradu treba,mada i oni Ruski vozovi Aerodrom express su zaista jako dobri...
ef151e6edc36.jpg

2dc8e17cc68e.jpg
 
Altina 81, skoro do zeleznicke ide. Zemun polje 708. Plavi horizonti, samo da se produzi 709. Busije 702. Ugrinovci 703. Jos je ptrebna kruzna linija u Batajnici i bilo bi pozeljno stajaliste Zemun polje 2 i Batajnica 2.
 
@Mateja..

Jeste, ja se nadam da su mislili na sve to, jer u suprotnom sistem ne bi mogao da u fullu radi,ali s obzirom da je CIP radio studiu, naravno na osnovu svetskih iskustava ,trebalo bi da je ok,a i ovo im je kao vežba za Metro,uostalom mislim da i parkirališta pored važnih stanica bi bila neophodna,tako da ljudi iz oklolni mesta koje pominješ mogu da autom dođu do stanica G.Ž tako da autobuse koriste oni kojima je to neophodno,također rampe za invalide,moraju da poštuju Eu standarde,a usklađivanje busa i voza Gps-om bi bilo najlakše,čak bi u busu moglo na ekranu biti prikazano za koliko prvi voz stiže..(s obzirom da su najavili uvođene Gps u Gsp i vozove) nadam se da su ranije česte posete Španaca doprinele da nešto ne izostave..ali ako uvedu više stajališta u predgrađu ,onda moraju da održavaju najkraću liniju Zemun-P.Most konstantno,a ove dalje da idu na duže intervale ...
 
To se i sada desava sa automobilima, sto je sasvim zgodno.

Mislim da mini linija Zemun - Pancevacki most ne bi bila dovoljno opterecena, ali videcemo!
 
Ajde i malo o uređenju stanica.... :kafa: ,Evo primera iz Londona gde su neke stanice preuređene ,,,a nadamo se i kod nas na L1,L2 za početak....
2096943267_3e3ba4a0cd.jpg
za P.Most možda..?
2098747648_dcb49e5360.jpg
T,bunar....
2938931924_c4b2ae9680.jpg
Rakovica...
3185607484_64b7b9fd72.jpg
Rakovica ulaz(podhodnik)
3959485071_27b2d4be62.jpg
Airport City...
566050770_14b7b821c4.jpg
Nbg (dok se stanična zgrada ne napravi...)
3185607484_64b7b9fd72.jpg
K.Park(ulaz)
bochum-lohring.jpg
Karađorđev Park(osvetlite je bre...)
 
Bus 73 vec okrece na 50m od stanice batajnica cini mi se tamo ima okretnica vidio sam iz voza :kafa:
 
U Batajnici 73, 702 i 703. Tu su i linije za Pazovu i Banovce. Ali nuzna je kruzna linija, na severoistoku postoje udaljene ulice koje su i sada daleko od autobusa. A odande niko ne bi imao nerava da ide na voz, osim ako nema direktnu liniju.

Zemun polje: 81 i 708, ja bih produzio i 709 obavezno, koji ide samo do Plavih horizonata.
 
Vrh