Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Mozda i operu koju garnituru bg voza a av mozda dodje stedlerom
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368788#p368788:1f44e3s6 je napisao(la):
direktor » 25 Jan 2016 10:29 pm[/url]":1f44e3s6]Mozda i operu koju garnituru bg voza a av mozda dodje stedlerom

:lool:

Ako ne odustane zbog toga što bi duže primato putnike nego što bi putovao do stanice NBG, mada ipak to bi bila VIP vožnja sa malim brojem putnika. :D
 
Можда ставе ФЛИРТ на БГ воз и напуне га активистима СНС :D
 
Bgvoz od 7 do 11h sutra saobraca po nedeljnom redu voznje
 
Ako je ovo istina onda ce samo tako da zaje******* ljude koji idu na posao ili na fax, samo da bi ovom mentalno obolelom idiotu omogucili da paradira po Prokopu...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Stanica se otvara a vozovi se ukidaju. Kakva tragedija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368983#p368983:2wlh2b26 je napisao(la):
RioBL » 26 Jan 2016 08:21 pm[/url]":2wlh2b26]Stanica se otvara a vozovi se ukidaju. Kakva tragedija.

Da tragedija bude još veća stanica se otvara da bi se voz za NS čekao na stanici NBG jer je pristup novoj prava pustolovina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368841#p368841:24htl2wc je napisao(la):
loyola » 26 Jan 2016 08:42 am[/url]":24htl2wc]Ako je ovo istina onda ce samo tako da zaje******* ljude koji idu na posao ili na fax, samo da bi ovom mentalno obolelom idiotu omogucili da paradira po Prokopu...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pa mora da se promovise covek, izbori su uskoro :D
i uostalom ma sta mislio o Vucicu, budimo iskreni, svako od nas bi radio isto :kafa:
 
http://www.vreme.com/cms/view.php?id=782830

Po tadašnjem predračunu sve bi koštalo oko tri milijarde tadašnjih dolara i trebalo je manje-više sve da se završi do 2000, što je tada zvučalo kao jako mnogo para i kao jako dugačak rok.

Međutim, kako to obično biva, pred kraj posla ponestalo je novca a projekat ostavljen za neka bolja vremena, da bi u promet bio pušten u najgora vremena posle Drugog svetskog rata – u jeku hiperinflacije devedesetih. Ceo poduhvat je koštao 800 miliona dolara, ali nikada nije čestito proradio: na svih sedam linija godišnje se preveze isto putnika koliko i tramvajem broj 7.

Hajde da vidimo koliko kilometara je mreža trebalo ukupno da ima.

1280px-Beogradski_Metro.svg.png


RM1 Obrenovac - Zrenjanin preko SA i Pančeva L=121km

RM2 Ruma - Požarevac preko SA i Vrčina L=143km

RM3 Mladenovac - Pančevo preko SA i Karaburme, Mladenovac - Paštrovićeva L=50km, Pančevo - Pančevački Most L=22km

RM4 Novi Sad - Smederevo preko SA i Kovina, Novi Sad - trasa RM2 L=39km, Smederevo - trasa RM2 L=47,5km

Izračunajte sami šta je moglo da je moglo da ne bi sad pisao kilometarski post.

920x920.jpg


Mogli smo za male pare dobiti brzi metro.

U tom slučaju imali bi stanice:

01. Aerodrom Beograd "Nikola Tesla"

02. Radiofar

03. Zmaj

04. KBC "Bežanijska Kosa"

05. Studentski Grad

06. Omladinskih Brigada

07. Španskih Boraca

08. Kongresni Centar

09. Mostarska Petlja

10. Autokomanda

11. Dušanovac

12. Šumice

13. Ustanička

14. Mali Mokri Lug

15. Kralja Petra Prvog

16. Kaluđerica

17. Kružni Put

Mapa nije potrebna jer veći deo trase postoji u vidu drumskog koridora.

Od rasputnice Aerodrom mogao bi sa sredine autoputa preći na bok tako da bi do Rume mogao pratiti put. Kasnije bi mogla biti dodata potpuno nova trasa za Smederevo preko Kovina (Banatskom stranom) kao i od rasputnice Dobanovci do NS preko Batajnice do koje bi išao pored železničke obilaznice.
 
Jel ti to Express pišeš o metrou koji bi išao medijanom autoputa?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370069#p370069:2u41xij3 je napisao(la):
RioBL » 03 Feb 2016 07:41 pm[/url]":2u41xij3]Jel ti to Express pišeš o metrou koji bi išao medijanom autoputa?

Da, gradnjom po medijanu se neuporedivo smanjuje trošak izgradnje železnice na uštrb neznatnog povećanja troška gradnje puta. Logika takve gradnje se zaniva na troškovima proširenja koridora puta za nekih 20m (što nije ništa u odnosu na ukupnu širinu korodora jer drumski saobraćaj nije prostorno efikasan kao šinski) i to je sve.

Btw. nisam mislio na metro nego samo na centralnu deonicu Regionalnog Metroa Istok-Zapad koju je Jovin proterao paralelno sa metroom i to podzemno. Nije ni čudo što je ondašnja vlast smatrala projekat za nepotrebno razbacivanje. Ušteđeni novac bi mogao da se iskoristi za gradski metro ili druge RM linije. I da nije ništa izgrađeno isim te trase duž autoputa imali bi jednu liniju opterećeniju od BG:Voza bar za duplo. Isto tako i da nije pruga izgrađna ostao bi koridor tako da bi bio lako dograđen.

Mogao je biti izgrađen taj koridor sa umanjenom varijatnom A1 sa dve linije gradskog metroa. Zato kažem s obzirom na to koliko je već potrošeno takva mreža bi daleko lakše bila realizovana. Zapravo zbog neobaziranja na troškove Jovin je lišio grad metroa što je paradoksalno zbog toga što je upravo on trebalo da taj san pretvori u stvarnost.
 
Odavno sam predlagao da se autoput kroz Beograd pretvori u sinski koridor nakon zavrsetka izgradnje obilaznice oko Beograda.
 
I ja sam ZA.
Samo je autoput jedna od "svetih krava" Beogradskog urbanizma. "Ko u njega udari iz mjesta je naj..." sto bi rekao Mija Aleksic u maratoncima.

Šalu na stranu, gradska železnica ili (regionalni metro) nemaju mnogo prostora na tzv novom željezničkom čvoru i u budućnosti će se sigurno morati tražiti prostor za nove koridore. Jedan od tih potencijalnih koridora je i koridor autoputa. Samo, ni to rješenje nije bez problema. Čini mi se da bi najveći problem mogla biti izgradnja stanica zbog kojih bi se autoputne trake morale razmicati a to nije svugdje lako izvodivo.

Recimo, mostarska petlja i autokomanda. Da li se na tim mjestima autoput može proširiti za ugradnju željezničke stanice?
Takođe, povlači se pitanje, da li će autoput moći da ostane u toj kategoriji saobraćajnice ili bi išao u degradaciju i pretvaranje u saobraćajnicu nižeg reda a to onda povlači za sobom pitanje urbanizma svih dijelova grada koji su izgrađeni uz autoput, posebno Novog Beograda.

U svakom slučaju ideja nije za odbaciti i vrijedi je razmotriti.
 
Davno su predlagali kad se završi obilaznica, da se autoput kroz Beograd pretvori u bulevar.
Ideja da se napravi voz nije loša. Međutim, pitanje je da li bi most Gazela mogao statički da podnese vozove. Drugo, bilo bi dobro da trasa skreće ka Prokopu. Ako bi trasu ostavili u sredini autoputa gde je Prokop, mislim da bi bila suviše daleko od njega.
 
@Ekspres

Овде долазимо до оног чувеног плакања над просутим млеком, али концепт је мудар за нека даља ширења. Везано за приградске железнице, кроз целу Макишку долину брзу трасу можемо градити на средини аутопута, а можда чак и скоро све до Обреновца тако преко обалоутврде.

За градске деонице метро-а, можемо тако нешто радити од Церака до Петловог брда. На тај начин је планирано вођење трамваја од Топчидера до Раковице (план на јавном увиду још 10-так дана), а ја сам за такав концепт реконструкције Зрењанинца за лаку железницу (у форми трамвај-воз).

Разлози за трамвај-воз на Зрењанинцу су што би требали срушити пола Крњаче за прикључење тешке железнице, јаче убрзање и успорење трамвај-возова, лакши објекти за исте, краће рампе, а у оквиру свега тога могућности коришћења Панчевачког моста. Наравно, и већа безбедност због могућности трамвајског кочења шинским кочницама.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370115#p370115:2efrch4t je napisao(la):
spatiotecte » 03 Feb 2016 11:45 pm[/url]":2efrch4t]Odavno sam predlagao da se autoput kroz Beograd pretvori u sinski koridor nakon zavrsetka izgradnje obilaznice oko Beograda.

^^^Moguće je i znatno jednostavnije od gradnje nekih novih trasa međutim kako to uvek kod nas biva sve zavisi od političke volje.

Zamisli sad šta je moglo tek sa UMP-om da se uradi. Zidar je predlagao da pruga pređe preko Ade kako bi podzemni deo čvora bio bolje iskorišćen za gradsku železnicu. Ali ne, to nije deo plana jer je čvor namenjen dugolinijskom saobraćaju. BG:Voz nije deo koncepta čvora nego regionalni Beovoz koji po eksploatacionim karakteristikama nema veze sa urbanim šinskim sistemima o kojima se na ovom forumu raspravlja godinama.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370141#p370141:2efrch4t je napisao(la):
RioBL » 04 Feb 2016 06:43 am[/url]":2efrch4t]I ja sam ZA.
Samo je autoput jedna od "svetih krava" Beogradskog urbanizma. "Ko u njega udari iz mjesta je naj..." sto bi rekao Mija Aleksic u maratoncima.

Šalu na stranu, gradska železnica ili (regionalni metro) nemaju mnogo prostora na tzv novom željezničkom čvoru i u budućnosti će se sigurno morati tražiti prostor za nove koridore. Jedan od tih potencijalnih koridora je i koridor autoputa. Samo, ni to rješenje nije bez problema. Čini mi se da bi najveći problem mogla biti izgradnja stanica zbog kojih bi se autoputne trake morale razmicati a to nije svugdje lako izvodivo.

Recimo, mostarska petlja i autokomanda. Da li se na tim mjestima autoput može proširiti za ugradnju željezničke stanice?
Takođe, povlači se pitanje, da li će autoput moći da ostane u toj kategoriji saobraćajnice ili bi išao u degradaciju i pretvaranje u saobraćajnicu nižeg reda a to onda povlači za sobom pitanje urbanizma svih dijelova grada koji su izgrađeni uz autoput, posebno Novog Beograda.

U svakom slučaju ideja nije za odbaciti i vrijedi je razmotriti.

^^^Da, vidiš to predstavlja ozbiljnu prepreku. Ja sam lepo rekao da je u samom startu napravljena greška što koridor (dakle ne sam autoput) nije realizovan kao drumsko-šinski. Da je izgrađen samo autoput ostao bi prostor "right of way" za nezavisni šinski sistem sa sve proširenjima u zoni predviđenih stanica. Međutim pošto nije sada čak i da se ukinu zaustavne trake kako bi se izbeglo razmicanje traka celom dužinom i dalje ne bi bilo moguće proširiti u zoni stanica koje se nalaze na petljama ispod vijadukata. Morali bi da se ruše što bi na kraju koštalo mnogo više.

Bilo bi moguće ostaviti samo jednu traku sa jedne strane u zoni stanica ali to bi stvaralo uska grla na drumskom koridoru tako da je takvo rešenje u svakom smislu nepoželjno.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370149#p370149:2efrch4t je napisao(la):
Siniša » 04 Feb 2016 09:01 am[/url]":2efrch4t]Davno su predlagali kad se završi obilaznica, da se autoput kroz Beograd pretvori u bulevar.
Ideja da se napravi voz nije loša. Međutim, pitanje je da li bi most Gazela mogao statički da podnese vozove. Drugo, bilo bi dobro da trasa skreće ka Prokopu. Ako bi trasu ostavili u sredini autoputa gde je Prokop, mislim da bi bila suviše daleko od njega.

^^^Iziskivalo bi gradnju novog drumsko-železničkog mosta sa tunelom do prokopa što znači da bi onda veći deo starogradske trase bio van tog koridora. To složićeš se, ne vodi ka racionalnom rešenju.

Kao što već rekoh baš sam zbog tih ograničenja koja su nastala gradnjom isključivo drumskog koridora i naglasio da je velika greška napravljena u samom startu. Evo pogledaj most za Borču. Nije predviđen šinski koridor. Sutra za 50 godina prilikom gradnje Novog Zemuna ima "neki novi klinci" da ponavljaju isto ovo o čemu mi sada govorimo. Što Zidar jednom reče, ma govnjiva motka i ništa više. Za naše političare su čak i one velike drvene vile za seno male.

Glavna stanica je trebalo da bude na Autokomandi ali je Jovin pomerio zbog distributivnog metroa da bi prošle dve trase, odnosno da trasa iz pravca sajma ne bi išla do Autokomande što bi značilo da bi preterano skretala sa najkraćeg mogućeg koridora (velika bi bila devijacija sa ose pravca). Da je stanica na Komandi a koridor autoputa zamišljen u samom startu kao drumsko-šinski onda bi stanica bila na koridoru regionalnog metroa. Trase gradskog metroa bi se spajale na autokomandi dok bi se u Paštrovićevoj (kod Ade) presedalo sa B.Brda na drugu gradsku trasu Regionalnog Metroa kako bi se stiglo do Sajma i SA. Takvim rešenjem se izbegava devijacija trase M4 sa Vidikovca jer ne bi išla preko Sajma već preko Topčidera prečicom, uz šta veza sa Sajmom ne bi bila uskraćena jer bi RM koridor prolazio tuda. Jovin je, eto, i na drugom mestu duplirao metroe. Od Ade do Sajma opet imamo dva metroa - gradski i regionalni.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370159#p370159:2efrch4t je napisao(la):
Karlo del Ponte » 04 Feb 2016 12:12 pm[/url]":2efrch4t]@Ekspres

Овде долазимо до оног чувеног плакања над просутим млеком, али концепт је мудар за нека даља ширења. Везано за приградске железнице, кроз целу Макишку долину брзу трасу можемо градити на средини аутопута, а можда чак и скоро све до Обреновца тако преко обалоутврде.

За градске деонице метро-а, можемо тако нешто радити од Церака до Петловог брда. На тај начин је планирано вођење трамваја од Топчидера до Раковице (план на јавном увиду још 10-так дана), а ја сам за такав концепт реконструкције Зрењанинца за лаку железницу (у форми трамвај-воз).

Разлози за трамвај-воз на Зрењанинцу су што би требали срушити пола Крњаче за прикључење тешке железнице, јаче убрзање и успорење трамвај-возова, лакши објекти за исте, краће рампе, а у оквиру свега тога могућности коришћења Панчевачког моста. Наравно, и већа безбедност због могућности трамвајског кочења шинским кочницама.

^^^Tako je Karlo. Ukoliko je sada nemoguće išta izmeniti bar je moguće biti mudriji prilikom donošenja budućih odluka, posebno kada se to odnosi na trasu ka Obrenovcu, odnosno za tram-train trasu ka Borči, Surčinu.
 
шта мислите за овакву реорганизацију:
Б1: Батајница - Овча, 30 минута
Б2: Батајница - Ресник, 30 минута
Б3: Ресник - Овча, 30 минута

то је у суштини такт од 15 минута на свим правцима. наравно, у перспективи би могло да иде на 20 минута свака линија
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370212#p370212:31dftpg7 je napisao(la):
JohnnyLee » 04 Feb 2016 10:20 pm[/url]":31dftpg7]шта мислите за овакву реорганизацију:
Б1: Батајница - Овча, 30 минута
Б2: Батајница - Ресник, 30 минута
Б3: Ресник - Овча, 30 минута

то је у суштини такт од 15 минута на свим правцима. наравно, у перспективи би могло да иде на 20 минута свака линија

To je odličan predlog, za kakav i ja već duže mislim da je najbolji. Samo što bih ja u startu postavio taktove od 20 minuta. Međutim, teško da će se odlučiti na tako nešto, pogotovo posle "završetka" Prokopa.
 
Da li neko može da mi odgovori kada je predviđeno da počne rekonstrukcija pruge prema Resniku i koliko okvirno može da traje?
 
Eh, na to pitanje niko ovde ne moze da ti odgovori, bile su razne vesti i razna najavljivanja u vezi kredita koji je bio namenjen za to.
Ali za sada nema nista konkretno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372026#p372026:qfknw7dg je napisao(la):
Bianconero » 17 Феб 2016, 22:20[/url]":qfknw7dg]Da li neko može da mi odgovori kada je predviđeno da počne rekonstrukcija pruge prema Resniku i koliko okvirno može da traje?

мислим да је требала да почне 2011 и да се заврши 2012, можда најкасније 2013
 
Tako sam i mislio.
U priči sam saznao da je pre neko jutro jedan gospodin na Studiju B (ima i na sajtu) rekao da "sad kad je gotov Prokop, otvara se mogućnost otvaranja nove linije Bg voza čim se završi rekonstrukcija pruge do Resnika" - reče to kao da je u najmanju ruku to pitanje dana. Ne ulazim u to što je spika takva da Prokop nije postojao sve ove godine.
Povraća mi se od predizborne kampanje... Hvala vam na brzom odgovoru.
 
БГВОЗ ЗА РЕСНИК МОРА ДИРЕКТНО ДО ВУКА

Саопштење љубитеља железнице поводом најаве понављања грешака у систему планирања линија градских железница

Најављено формирање приградске линије за Ресник са почетном станицом далеко од најважнијих градских садржаја је понављање грешке, коју смо више пута понављали у последње три деценије са градским железницама.

Одавно планирани основни концепт линија „Спаја три краја“, Панчево, Рипањ и Нову Пазову, са три директне линије одржаван је само у току 1990-тих. По оригиналном плану, који и Удружење љубитеља железнице подржава, било је предвиђено да линија Панчево-Нова Пазова иде на сваких 15 минута, Панчево – Ресник на сваких пола сата, а на пола сата и Ресник-Нова Пазова. Током 1993. је линија Прокоп-Ресник постојала, само врло кратко, јер су је одмах по утврђивању те грешке, продужили ка Новом Београду и Земуну. Нешто касније, уведена је и линија Ресник-Панчево са неколико полазака до Рипња. Та линија је дуго била најпоузданија и добро попуњена докле год је ишла на сваких сат до сат ипо времена.
Опширније на блогу Удружења љубитеља железнице.
 
Stanje Na Zeleznickim stanicama u Gradskoj zoni Beograda

Zeleznicka Stanica Pancevacki Most

33462293.jpg

952601_nbgdVoz.jpg

33825864.jpg



Zeleznicka Stanica "Dunavski Peron" (izmedju Stanice P.Most i Beograd Dunav)

P8021087.jpg

Photo-0004-6.jpg


Zeleznicka Stanica Krnjaca

krnjaca-ovca-pruga-2015.jpg

pruga-beograd-pancevo-krnjaca-6.jpg


Zeleznicka Stanica Sebes

150427-OVCAst-06.jpg


Zeleznicka Stanica Vukov Spomenik

34314105.jpg

ep_vukov_spomenik_2.jpg

34313971.jpg

file.php


Zeleznicka stanica Beograd Centar (prokop)

prokop-foto-stefan-jokic-1454584709-838077.jpg

12657357_860477427383748_7534130165746637437_o.jpg

12473927_859044880860336_5218651484586250145_o.jpg

886319_859044907527000_3867634804501105651_o.jpg

12593623_859045077526983_3704169558385705845_o.jpg

12525365_859045320860292_1932777814442578502_o.jpg


Zeleznicka Stanica Novi Beograd

parking-bg-voz-zeleznicka-stanica-novi-beograd-1328585176-78729.jpg

stepenice-zeleznicka-stanica-novi-beograd-foto-milena-djordjevic-9.jpg

12183915_10203696959503053_7299785206345988812_o.jpg

12191249_10203696959783060_8957823302940106818_o.jpg


Zeleznicka Stanica Tosin Bunar

22131435.jpg

32618863.jpg

51089676.jpg


Zeleznicka Stanica Zemun

28521023.jpg

39889055.jpg

52418672.jpg


Zeleznicka Stanica Zemun Polje

25544018.jpg

25543891.jpg


Zeleznicka Stanica Batajnica

39852784.jpg
 
Zeleznicka Stanica Knezevac(Kijevo)

39583024.jpg


stajaliste je na Natkriveno jednim delom kao prokop peron se nalazi izmedju dva koloseka

31398678.jpg

Zeleznicko Stajaliste Jajinci

52807070.jpg

Zeleznicko Stajaliste Beli Potok

28716570.jpg

Zeleznicko Stajaliste Zuce (blizu lokacije gde ce da se gradi IKEA)

52623430.jpg

Zeleznicka Stanica Rakovica

19_stanica-rakovica-medium.jpg

stanicna zgrada

36426470.jpg

Zeleznicko Stajaliste Kosutnjak (u starom kosutnjaku)

52812898.jpg

36426527.jpg

Zeleznicka Stanica Topcider

volkswagen-buba-nebojsa-cover-600x285.jpg

wpid-img_20120512_174759.jpg

Zeleznicka Stanica Resnik

33311121.jpg

Zeleznicka stanica Pinosava

56317919.jpg

52338401.jpg

Zeleznicka Stanica Ripanj ( za primer )

55265927.jpg

49754678.jpg

Zeleznicka Stanica Klenje (Naselje Ripanj)

29844175.jpg

Zeleznicka Stanica Bela Reka

33294851.jpg

Zeleznicka Stanica Barajevo (centar)

40872279.jpg

47775198.jpg

Zeleznicka Stanica Beograd

28546704.jpg

52914131.jpg

zel_stanica.jpg

Zeleznicka Stanica Beograd Dunav

54086070.jpg

54086523.jpg
 
Vrh