Karlo del Ponte
Advanced
Јуче сам после дужег времена имао разговор са представницима Дирекције за јавни превоз. Образложење за линију за Ресник:
1. Уколико би ишла за Земун, са развојем Прокопа и даљим пројектима за Будимпешту доћиће до преоптерећења пруге западно од Прокопа
2. Преко Вуковог споменика, у Овчи не можемо да вршимо терминирање више од једне линије (са 7 колосека?!) (зашто не Крњача), немамо толику транспортну тражњу нити можемо обезбедити толико гарнитура.
3. До Панчева је проблем што Општина Панчево не жели да суфинасира.
4. Карабурма и Роспи Ћуприја би били идеални, али за то нема пројектне документације. (то ми је сумњиво, са обзиром да су пројектантски и грађевински захтевнији пројекти објеката доњег строја (тунели, планум колосека) већ изведени.
Дефинитивни захтеви за неку нашу кампању и петицију су:
1. Возови из Ресник на 30 минута, а из Рипањ на 60 минута као минимални стандард. Ти возови не смеју завршавати у Прокопу, него ићи или ка Земуну, или ка Вуковом споменику.
2. Возови морају бити чисти и споља и изнутра. Морају се уградити дисплеји на сваком вагону са обе стране, и у сваком путничком одељку бар по један. У путничким одељцима на крајевима гарнитуре морају постојати места за превоз бицикала, особа са инвалидитетом, и кабастог пртљага.
3. Све станице морају имати места за чекање, која путнике штите од ветра и падавина. Свака станица мора имати места за везивање бицикала, а следеће станице морају имати уређена паркинг места (набројати).
За четврти захтев, стратешко је питање да ли водити кампању за Панчево или Карабурму? И да ли дати неке додатне захтеве, да се у року од 4 године реши повезивање у систем Железника, Лазаревца, Младеновца?
1. Уколико би ишла за Земун, са развојем Прокопа и даљим пројектима за Будимпешту доћиће до преоптерећења пруге западно од Прокопа
2. Преко Вуковог споменика, у Овчи не можемо да вршимо терминирање више од једне линије (са 7 колосека?!) (зашто не Крњача), немамо толику транспортну тражњу нити можемо обезбедити толико гарнитура.
3. До Панчева је проблем што Општина Панчево не жели да суфинасира.
4. Карабурма и Роспи Ћуприја би били идеални, али за то нема пројектне документације. (то ми је сумњиво, са обзиром да су пројектантски и грађевински захтевнији пројекти објеката доњег строја (тунели, планум колосека) већ изведени.
Дефинитивни захтеви за неку нашу кампању и петицију су:
1. Возови из Ресник на 30 минута, а из Рипањ на 60 минута као минимални стандард. Ти возови не смеју завршавати у Прокопу, него ићи или ка Земуну, или ка Вуковом споменику.
2. Возови морају бити чисти и споља и изнутра. Морају се уградити дисплеји на сваком вагону са обе стране, и у сваком путничком одељку бар по један. У путничким одељцима на крајевима гарнитуре морају постојати места за превоз бицикала, особа са инвалидитетом, и кабастог пртљага.
3. Све станице морају имати места за чекање, која путнике штите од ветра и падавина. Свака станица мора имати места за везивање бицикала, а следеће станице морају имати уређена паркинг места (набројати).
За четврти захтев, стратешко је питање да ли водити кампању за Панчево или Карабурму? И да ли дати неке додатне захтеве, да се у року од 4 године реши повезивање у систем Железника, Лазаревца, Младеновца?