[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362665#p362665:2vhi37z0 je napisao(la):
Igor » 14 Dec 2015 11:11 pm[/url]":2vhi37z0]A Ripanj - Batajnica?
Анализирано је најбоље што се могло уклопити у техничку конструкцију 15 гарнитура, постојеће двоколосечне и једноколосечне гарнитуре, односно финасијску конструкцију испод 10 милиона евра додатних улагања. Према резултатима анкете спроведене од стране чланова УЉЖ, из Ресника је максимални интервал за масовно коришћење 30 минута, а из Рипња 60 минута. Са тако мало расположивих гарнитура можемо имати само једну линију са поменутим минималним стандардима учесталости полазака. Директна веза само са Карађорђевим парком, Вуковим спомеником, Панчевачким мостом и Крњачом би привукла за 75% више путника него линија само за Прокоп, Нови Београд, Тошин бунар, Земун, Батајницу.
solecar":2vhi37z0 je napisao(la):
A sto samo do Krnjace , a ne do Ovce?
На правцу од Карађорђевог парка ка Панчево Војловици, до значајних прелома токова долази у Крњачи код петље, на Панчево главној и у Панчево Војловици, и једино је те станице оправдано користити за терминирање. Прелом токова је појава наглог опадања транспортне тражње у односу на неку станицу јавног превоза. Знам да су само 2 воза на сат недовољна за Панчево, али нисам хтео да се нарушава постојећи стандард ка Батајници 15 минута у шпицу, у условима ограничених ресурса.
Сама Овча неће постати значајан генератор кретања у наредних 3 године, колико би морали чекати било какво унапређење финасирано кредитима.
spatiotecte":2vhi37z0 je napisao(la):
A sto samo do Krnjace a ne do Panceva?
Добро схваћена поента, и у оригиналној верзији, Беовоз је планиран са линијама Панчево - Батајница сваких 15 минута, Нова Пазова - Ресник сваких 30 и Панчево - Ресник сваких 30 минута. За то је планирано 22 гарнитуре. Ако би којом грешком успели одвојити још једну-две гарнитуре 412-416 пре (и даље неизвесне) куповине нових гарнитура, оне би требале бити коришћене за поласке Батајница-Панчево главна. Од Панчево главне ка Војловици, на жалост, ограничава нас једноколосечна пруга.
tragac":2vhi37z0 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362665#p362665:2vhi37z0 je napisao(la):
Igor » 14 Dec 2015 11:11 pm[/url]":2vhi37z0]A Ripanj - Batajnica?
Vidiš da nude presedanje kao tobožno rešenje. Mnogo bi bila veća potreba za Ripanj-Rakovica nego za ovime ka Pančevu. Znači ja bih do NBG presedao duplo, sa busa na voz, pa sa voza opet na voz, neka hvala. Retko ko bi. Ti iz udruženja ljubitelja bi mogli malo da istražuju javno mnjenje a ne samo mape i tehnološke resurse.
Гледао сам да преседања уклопим на такав начин да веза Раковица-Железничка станица НБГ буде 21 минут (што је више од 15 минута, али далеко брже од свега што је постојало до сада).
Међу нискобуџетне инвестиције, које је могуће реализовати знатно пре почетка 2019. (када би у најбољем случају уживали у резултатима инвестирања из кредита), могуће је успоставити линију Младеновац-Земун (Батајница) на сваких сат времена, са "пуш-пул" гарнитурама. односно локомотива, 5 вагона без управљачнице и један са управљачницом. Разлог је ограничена пропусна моћ једноколосечне пруге међународног значаја, и врло јаки токови путника на том правцу.
То нисмо предложили Дирекцији, јер нисмо хтели да се размахујемо, у очекивању да ћемо на тај начин лакше избећи избегавање од стране истих. Мислим да они неби ни разумели тај у многим много богатијим земљама успешно примењен концепт, као штедљив.