Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

i Zeleznicko stajaliste Karadjordjev Park,

1024px-Ulaz_Karadordev_park_envi.png

rciv47.jpg

u zoni Grada ima preko 30 zeleznickih stajalista i stanica koje propadaju, nije ni cudo sto se gradjani u tako velikom broju ne prevoze kad stanice lice na cucavce, uglavnom jarecim putevima im se prilazi, neke su i okupirane. javite utiske
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372086#p372086:2hacnntm je napisao(la):
tzoran1 » Čet Feb 18, 2016 4:27 am[/url]":2hacnntm]Sta reci a ne zaplakati, Novi Beograd, Tosin bunar, Zemun, Zemun polje, Batajnica... jad i beda !
Za Dunavski peron je vrlo hrabro reci da je to stanica...


E sad da nije sve tako crno, jedna malo bogatija zemlja od nase muci istu muku...
file.php

file.php

file.php



Druze, nema ni jednog pozitivnog primera i to u GLAVNOM GRADU SRBIJE, za koji vazi da je najrazvijeniji u Srbij, ne pokazuj mi stanice u kojekakvim vukoje*******inama u Norveskoj nego Infastrukturu zeleznice u Gradskoj zoni Osla, ovo se desava na udaljenosti od 20 km od centra grada , Etiopija ima bolju zeleznicu od nas covece.
 
Kartmen, što se sikiraš.
Pa znaš da je premijer rekao da stanica Prokop neće ni malo da zaostaje za Berlin Haupbahnhof-om, "čak naprotiv". A još je rečeno i da je "projekat BNV pokrenuo mnoge druge projekte", tako da možeš ubrzo očekivati sređivanje svih ostalih 29 stanica i stajališta u regiji Beograd. Čim završe Prokop.

Na žalost, željeznicom upravljaju političari, koji troškove željeznice vide samo kao teret a sa druge strane nepokretnu imovinu, pruge i zgrade, vide kao kapital koji se prodajom može unovčiti.
 
Као узрок очајног стања свих железничких станица и стајалишта на територији Београда, па и Вуковог споменика као најбоље али опет лоше одржаване видим некоординисаност Железнице и градских служби, пошто се и једни и други понашају као да су засебан свет и да немају никакве међусобне везе. Да има памети, управљање самим станицама би било на локалном нивоу (хигијена, одржавање, обезбеђење, пратећи садржаји) а железница би требало да се бави самом железничком инфраструктуром (шине, скретнице, сигнали, контактна мрежа...), возним средствима и поштовањем реда вожње. Такав модел би требало применити на територији целе Србије, пошто су и друге станице у очајном стању, па и неке скорије сређиване, попут Пазове где је на перону између бехатона изникла поприлична трава.
Стајалишта градске железнице имају толики мултифункционални потенцијал (чворишта разних видова јавног превоза, паркинзи за park and ride, мањи и већи тржни центри у оквиру станица који би се могли изградити и допринети већем коришћењу железничког превоза, као и финансирању одржавања самих станица).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372085#p372085:1e2nlpbk je napisao(la):
KartmenBG » 18 Feb 2016 04:06 am[/url]":1e2nlpbk]i Zeleznicko stajaliste Karadjordjev Park,

1024px-Ulaz_Karadordev_park_envi.png

Ovde na ulazu treba montirati veliki LED displej sa natpisnom

Pancevacki Most - X minuta (do sledeceg voza)
Batajnica - Y minuta (do sledeceg voza)

Displej treba biti vidljiv ljudima iz autobusa, tramvaja itd. tako da lakse mogu da brzo isplaniraju presedenja. Onako nisu sigurni za koliko voz dolazi, moraju silaziti dole, itd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372087#p372087:2n202uwt je napisao(la):
KartmenBG » Thu Feb 18, 2016 4:39 am[/url]":2n202uwt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372086#p372086:2n202uwt je napisao(la):
tzoran1 » Čet Feb 18, 2016 4:27 am[/url]":2n202uwt]Sta reci a ne zaplakati, Novi Beograd, Tosin bunar, Zemun, Zemun polje, Batajnica... jad i beda !
Za Dunavski peron je vrlo hrabro reci da je to stanica...


E sad da nije sve tako crno, jedna malo bogatija zemlja od nase muci istu muku...



Druze, nema ni jednog pozitivnog primera i to u GLAVNOM GRADU SRBIJE, za koji vazi da je najrazvijeniji u Srbij, ne pokazuj mi stanice u kojekakvim vukoje*******inama u Norveskoj nego Infastrukturu zeleznice u Gradskoj zoni Osla, ovo se desava na udaljenosti od 20 km od centra grada , Etiopija ima bolju zeleznicu od nas covece.
Kakve to veze ima da li je lokalna stanica 20 ili 120 kilometara od nekog centra. Da li u vukoje*******inama zive losiji ljudi od nekog centra pa ne zasluzuju normalne, savremene, uredjene stanice, bilo da je to u Srbiji ili nekoj tamo Norveskoj. Da li GLAVNI GRAD SRBIJE treba da ima iskljucivo stanice u mermeru i granitu a drugi gradovi u Srbiji nisu vazni ? Mogao sam da stavim sliku bilo koje stanice u unutrasnjosti Srbije umesto norveskih, koje nisu nista bolje od zal. stanice Zuce ili Pinosava i to je problem sto su sve ruglo. i nemoj covece da delis Srbiju na centar i provinciju.
 
U Velikoj Britaniji, najveći dio infrastrukture, uključujući i željezničke stanice u vlasništvu su državne firme Network Rail. Međutim, ta firma, skoro sve stanice osim nekoliko najvećih, zapravo iznajmljuje privatnim kompanijama koje se bave prevozom putnika i one upravljaju i održavaju sve stanice koje se nalaze na linijama koje iznajmljuju.
 
SItuacija sa BG Vozom ce se popraviti kad GRAD bude ulozio znacajna sredstva u renoviranje zeleznickeinfrastrukture.

Od zeleznica Srbije ne treba ocekivati nista.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372160#p372160:1tgxojjl je napisao(la):
tzoran1 » Čet Feb 18, 2016 4:58 pm[/url]":1tgxojjl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372087#p372087:1tgxojjl je napisao(la):
KartmenBG » Thu Feb 18, 2016 4:39 am[/url]":1tgxojjl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372086#p372086:1tgxojjl je napisao(la):
tzoran1 » Čet Feb 18, 2016 4:27 am[/url]":1tgxojjl]Sta reci a ne zaplakati, Novi Beograd, Tosin bunar, Zemun, Zemun polje, Batajnica... jad i beda !
Za Dunavski peron je vrlo hrabro reci da je to stanica...


E sad da nije sve tako crno, jedna malo bogatija zemlja od nase muci istu muku...



Druze, nema ni jednog pozitivnog primera i to u GLAVNOM GRADU SRBIJE, za koji vazi da je najrazvijeniji u Srbij, ne pokazuj mi stanice u kojekakvim vukoje*******inama u Norveskoj nego Infastrukturu zeleznice u Gradskoj zoni Osla, ovo se desava na udaljenosti od 20 km od centra grada , Etiopija ima bolju zeleznicu od nas covece.
Kakve to veze ima da li je lokalna stanica 20 ili 120 kilometara od nekog centra. Da li u vukoje*******inama zive losiji ljudi od nekog centra pa ne zasluzuju normalne, savremene, uredjene stanice, bilo da je to u Srbiji ili nekoj tamo Norveskoj. Da li GLAVNI GRAD SRBIJE treba da ima iskljucivo stanice u mermeru i granitu a drugi gradovi u Srbiji nisu vazni ? Mogao sam da stavim sliku bilo koje stanice u unutrasnjosti Srbije umesto norveskih, koje nisu nista bolje od zal. stanice Zuce ili Pinosava i to je problem sto su sve ruglo. i nemoj covece da delis Srbiju na centar i provinciju.

Beograd je zasebna jedinica u Srbiji, navise bdp-a je upravo u Beogradu, Beograd po mentalitetu, nacinu zivota, razmisljanja nije Srbija totalno je drugaciji od Srbije, Ta Pinosava ima vise stanovnika nego neka varosica u Srbiji, s obzirom da je Beograd gusto naseljena oblast trebalo bi da ima uredjene stanice , I nemoj da lupas samo jedna stanica ima mermer i granit i to je vukov spomenik, Glavni grad jeste motor razvoja cele zemlje, ako glavnom gradu dobro ide , celoj zemlji dobro ide, Srbiju delim na Beograd i ostatak Srbije jer je to fakat tako. Beograd treba da ima transportni sistem poput Prigradskih zeleznica da svi koji zive u krugu od 40 kilometara mogu brzo da dodju do centra jer vecina njih sve jedno radi u centralnim opstinama, tu se vrti lova, ne uspevaju ljudi u selima vec veliki uspeh iskljucivo mozes da postignes u velikom gradu to je jednostavno tako :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372171#p372171:26o00hfc je napisao(la):
spatiotecte » Čet Feb 18, 2016 6:03 pm[/url]":26o00hfc]SItuacija sa BG Vozom ce se popraviti kad GRAD bude ulozio znacajna sredstva u renoviranje zeleznickeinfrastrukture.

Od zeleznica Srbije ne treba ocekivati nista.

zato i treba dati gradu na odrzavanje i autoput koji prolazi kroz njega i zeleznicu koja prolazi kroz njega, treba napraviti zaseban sistem unutar njega
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372161#p372161:3unolwys je napisao(la):
RioBL » Čet Feb 18, 2016 5:22 pm[/url]":3unolwys]U Velikoj Britaniji, najveći dio infrastrukture, uključujući i željezničke stanice u vlasništvu su državne firme Network Rail. Međutim, ta firma, skoro sve stanice osim nekoliko najvećih, zapravo iznajmljuje privatnim kompanijama koje se bave prevozom putnika i one upravljaju i održavaju sve stanice koje se nalaze na linijama koje iznajmljuju.


Pametni ljudi, i onda ti sto su iznajmili stanice se trude da privuku putnike na razne nacine , ubacuju komercijalne sadrzaje , Kad sam bio u Trstu prosle godine, svratio sam do zeleznicke stanice na rucak jer sam gledao gde da prezalogajim i kad sam video koliko ljudi je unutra napravili soping centar od zeleznicke stanice, piju kafu ljudi jutarnju pred posao tu, kupuju razne stvari po buticima , strava stvar, nije krcato nesto bilo krcato u vozovima al sve uredno lepo i cisto, sad isti fazon prave i na autobuskoj stanici koja se nalazi odma pored :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372057#p372057:1r1a6i7z je napisao(la):
Karlo del Ponte » 17 Feb 2016 10:44 pm[/url]":1r1a6i7z]
БГВОЗ ЗА РЕСНИК МОРА ДИРЕКТНО ДО ВУКА

Саопштење љубитеља железнице поводом најаве понављања грешака у систему планирања линија градских железница

Најављено формирање приградске линије за Ресник са почетном станицом далеко од најважнијих градских садржаја је понављање грешке, коју смо више пута понављали у последње три деценије са градским железницама.

Одавно планирани основни концепт линија „Спаја три краја“, Панчево, Рипањ и Нову Пазову, са три директне линије одржаван је само у току 1990-тих. По оригиналном плану, који и Удружење љубитеља железнице подржава, било је предвиђено да линија Панчево-Нова Пазова иде на сваких 15 минута, Панчево – Ресник на сваких пола сата, а на пола сата и Ресник-Нова Пазова. Током 1993. је линија Прокоп-Ресник постојала, само врло кратко, јер су је одмах по утврђивању те грешке, продужили ка Новом Београду и Земуну. Нешто касније, уведена је и линија Ресник-Панчево са неколико полазака до Рипња. Та линија је дуго била најпоузданија и добро попуњена докле год је ишла на сваких сат до сат ипо времена.
Опширније на блогу Удружења љубитеља железнице.

Bilo bi najbolje da se uz remont pruge ka Resniku konačno izgradi i pruga ka Rospi Ćupriji. Tako bi imali dve efektivne linije P. most - Batajnica i Rospi Ćuprija - Resnik.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372179#p372179:fyburwx6 je napisao(la):
KartmenBG » Thu Feb 18, 2016 6:40 pm[/url]":fyburwx6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372160#p372160:fyburwx6 je napisao(la):
tzoran1 » Čet Feb 18, 2016 4:58 pm[/url]":fyburwx6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372087#p372087:fyburwx6 je napisao(la):
KartmenBG » Thu Feb 18, 2016 4:39 am[/url]":fyburwx6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372086#p372086:fyburwx6 je napisao(la):
tzoran1 » Čet Feb 18, 2016 4:27 am[/url]":fyburwx6]Sta reci a ne zaplakati, Novi Beograd, Tosin bunar, Zemun, Zemun polje, Batajnica... jad i beda !
Za Dunavski peron je vrlo hrabro reci da je to stanica...


E sad da nije sve tako crno, jedna malo bogatija zemlja od nase muci istu muku...



Druze, nema ni jednog pozitivnog primera i to u GLAVNOM GRADU SRBIJE, za koji vazi da je najrazvijeniji u Srbij, ne pokazuj mi stanice u kojekakvim vukoje*******inama u Norveskoj nego Infastrukturu zeleznice u Gradskoj zoni Osla, ovo se desava na udaljenosti od 20 km od centra grada , Etiopija ima bolju zeleznicu od nas covece.
Kakve to veze ima da li je lokalna stanica 20 ili 120 kilometara od nekog centra. Da li u vukoje*******inama zive losiji ljudi od nekog centra pa ne zasluzuju normalne, savremene, uredjene stanice, bilo da je to u Srbiji ili nekoj tamo Norveskoj. Da li GLAVNI GRAD SRBIJE treba da ima iskljucivo stanice u mermeru i granitu a drugi gradovi u Srbiji nisu vazni ? Mogao sam da stavim sliku bilo koje stanice u unutrasnjosti Srbije umesto norveskih, koje nisu nista bolje od zal. stanice Zuce ili Pinosava i to je problem sto su sve ruglo. i nemoj covece da delis Srbiju na centar i provinciju.

Beograd je zasebna jedinica u Srbiji, navise bdp-a je upravo u Beogradu, Beograd po mentalitetu, nacinu zivota, razmisljanja nije Srbija totalno je drugaciji od Srbije, Ta Pinosava ima vise stanovnika nego neka varosica u Srbiji, s obzirom da je Beograd gusto naseljena oblast trebalo bi da ima uredjene stanice , I nemoj da lupas samo jedna stanica ima mermer i granit i to je vukov spomenik, Glavni grad jeste motor razvoja cele zemlje, ako glavnom gradu dobro ide , celoj zemlji dobro ide, Srbiju delim na Beograd i ostatak Srbije jer je to fakat tako. Beograd treba da ima transportni sistem poput Prigradskih zeleznica da svi koji zive u krugu od 40 kilometara mogu brzo da dodju do centra jer vecina njih sve jedno radi u centralnim opstinama, tu se vrti lova, ne uspevaju ljudi u selima vec veliki uspeh iskljucivo mozes da postignes u velikom gradu to je jednostavno tako :)

Из које ли си ти ``вукојебине`` сишао у Пиносаву или неко друго приградско село, па имаш комплекс Београда ?
Мада видим да си стигао чак до штајге у Трџи да прошириш видике о могућностима садржаја на железничкој станици :lol:
Лупај ти код твоје куће а не по форумима !!!

Извињавам се осталим члановима форума на овим коментарима, али младунац се занео у својој малограђанштини са призвуком расизма...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372207#p372207:rei6t8io je napisao(la):
tzoran1 » Čet Feb 18, 2016 8:42 pm[/url]":rei6t8io]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372179#p372179:rei6t8io je napisao(la):
KartmenBG » Thu Feb 18, 2016 6:40 pm[/url]":rei6t8io]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372160#p372160:rei6t8io je napisao(la):
tzoran1 » Čet Feb 18, 2016 4:58 pm[/url]":rei6t8io]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372087#p372087:rei6t8io je napisao(la):
KartmenBG » Thu Feb 18, 2016 4:39 am[/url]":rei6t8io]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372086#p372086:rei6t8io je napisao(la):
tzoran1 » Čet Feb 18, 2016 4:27 am[/url]":rei6t8io]Sta reci a ne zaplakati, Novi Beograd, Tosin bunar, Zemun, Zemun polje, Batajnica... jad i beda !
Za Dunavski peron je vrlo hrabro reci da je to stanica...


E sad da nije sve tako crno, jedna malo bogatija zemlja od nase muci istu muku...



Druze, nema ni jednog pozitivnog primera i to u GLAVNOM GRADU SRBIJE, za koji vazi da je najrazvijeniji u Srbij, ne pokazuj mi stanice u kojekakvim vukoje*******inama u Norveskoj nego Infastrukturu zeleznice u Gradskoj zoni Osla, ovo se desava na udaljenosti od 20 km od centra grada , Etiopija ima bolju zeleznicu od nas covece.
Kakve to veze ima da li je lokalna stanica 20 ili 120 kilometara od nekog centra. Da li u vukoje*******inama zive losiji ljudi od nekog centra pa ne zasluzuju normalne, savremene, uredjene stanice, bilo da je to u Srbiji ili nekoj tamo Norveskoj. Da li GLAVNI GRAD SRBIJE treba da ima iskljucivo stanice u mermeru i granitu a drugi gradovi u Srbiji nisu vazni ? Mogao sam da stavim sliku bilo koje stanice u unutrasnjosti Srbije umesto norveskih, koje nisu nista bolje od zal. stanice Zuce ili Pinosava i to je problem sto su sve ruglo. i nemoj covece da delis Srbiju na centar i provinciju.

Beograd je zasebna jedinica u Srbiji, navise bdp-a je upravo u Beogradu, Beograd po mentalitetu, nacinu zivota, razmisljanja nije Srbija totalno je drugaciji od Srbije, Ta Pinosava ima vise stanovnika nego neka varosica u Srbiji, s obzirom da je Beograd gusto naseljena oblast trebalo bi da ima uredjene stanice , I nemoj da lupas samo jedna stanica ima mermer i granit i to je vukov spomenik, Glavni grad jeste motor razvoja cele zemlje, ako glavnom gradu dobro ide , celoj zemlji dobro ide, Srbiju delim na Beograd i ostatak Srbije jer je to fakat tako. Beograd treba da ima transportni sistem poput Prigradskih zeleznica da svi koji zive u krugu od 40 kilometara mogu brzo da dodju do centra jer vecina njih sve jedno radi u centralnim opstinama, tu se vrti lova, ne uspevaju ljudi u selima vec veliki uspeh iskljucivo mozes da postignes u velikom gradu to je jednostavno tako :)

Из које ли си ти ``вукојебине`` сишао у Пиносаву или неко друго приградско село, па имаш комплекс Београда ?
Мада видим да си стигао чак до штајге у Трџи да прошириш видике о могућностима садржаја на железничкој станици :lol:
Лупај ти код твоје куће а не по форумима !!!

Извињавам се осталим члановима форума на овим коментарима, али младунац се занео у својој малограђанштини са призвуком расизма...


ne znam ko je ovde malogradjanin , s obzirom da ni jedan valjan argument nisi prilozio na ovaj moj komentar vec bi da me "uvredis" da sam iz vukoje*******ine, i o kakvom kompleksu ti pricas kad je ovo sto sam ja rekao su samo cinjenice, a na cinjenice nema argumenata tako da te u potpunosti razumem. ako nemas nista korisno da kazes na ovu temu vec da vredjas nekoga da je iz vukoje*******ine jer sam okacio slike sa svih strana Beograda i to ne znam na kom osnovu al dobro :) evo da te ne drzim u neznanju sa Savskog Venca sam , rodjen ovde i moji roditelji i roditelji mojih roditelja isto :) , mnogo volim ovaj grad i opcinjen sam njime ;)
i takodje izvinjavam forumasima sto je ovakva persona poput ovog sto deli lekcije ko bi gde trebao sta da prica i ko je rasista a ko nije, sto se nalazi na ovom forumu.
 
BG VOZ kao METRO: Nove stanice u pet beogradskih naselja

02.03.2015

Nova linija „BG voza“ do Resnika zaživeće za oko godinu dana, a u narednih 18 meseci izgradiće se još pet stanica gradske železnice: Kamendin (u Zemun polju), Altina, Krnjača-most, Senjak i Košutnjak. Po završetku radova na pančevačkoj pruzi sadašnja linija biće produžena do Ovče.

Unapređenje „BG voza“ koštaće oko 14 miliona evra, a planovi za proširenje mreže i stanica ozvaničeni su Protokolom o saradnji koji su prošle nedelje potpisali gradonačelnik Siniša Mali i direktor „Železnica Srbije“ Miroslav Stojčić.

– Bg voz svakodnevno koristi preko 30.000 Beograđana, a prosek kašnjenja je oko devet sekundi na godinu dana. Vrlo je pouzdan, ali mi mislimo da ceo sistem može biti još bolji. U narednih 18 meseci biće izgrađeno pet novih stanica, radimo na produženju linije do Resnika i Ovče, razmatramo pravce ka Lazarevcu i Mladenovcu i nameravmo da kupimo još nekoliko kompozicija vozova koje će omogućiti češće polaske i dolaske – rekao je gradonačelnik Mali.

I postojeće stanice biće preuređene, a na novoizgrađenim stanicama biće i novi način naplate karata. Umesto u vozu, putnici će očitavati karte pre otpočinjanja vožnje. U stanice zatvorenog tipa neće biti moguć ulaz bez karte, dok će u ostalima validatori biti na peronima.

– Tu će biti i kontrolori, tako da ćemo imati usaglašen sistem – dodao je Mali.

Mnogi vozači svoje privatne automobile parkiraju u blizini stanice “BG voza”, a zatim komforno nastavljaju vožnju železnicom. Nadležni planiraju da ovaj sistem unaprede.

- Protokolom smo predvideli i postojanje sistema „park end rajd” tako da vozači uz busplus karticu i simboličnu naknadu mogu da koriste parking - rekao je gradonačelnik.

“BG vozom” dnevno se preveze oko 30.000 putnika, a njegovo unapređenje ne zahteva višemilionske investicije zbog toga što je infrastruktura već sagrađena. Uz dobro planiranje moguće je da istom prugom prolaze putnički i gradski vozovi, a veći broj stanica približiće ovaj vid prevoza znatno većem broju putnika.


Altina:

Predviđena je izgradnja stanice nedaleko od škole. Građani Altine povezani su sa Novim Beogradom autobuskoim linijama 81 i 81L, a deo naselja povezan je i sa Zelenim vencem linijom 707. Veliki broj ljudi iz ovog naselja koristi “BG voz” na stanici Zemunsko polje koja je smeštena na obodu Altine.

Kamendin:

Nova stanica Kamendin predviđena je kod pružnog prelaza u Zemun polju. Ona će, za razliku od postojeće stanice Zemunsko polje, biti u samom naselju, pa će putnici moći da dođu do nje i bez presedanja na autobuse.

Senjak:

Izgradnjom stanice Senjak putnici će moći lako d astiggnu do Sajma i d apresedaju na brojne autobuse za Čukaricu, Rakovicu, Obrenovac i Lazarevac.

Krnjača most

Kada linija “BG voza” bude produžena do Ovče sagradiće se još jedna stanica u Krnjači, pa će putnici lako moći da presedaju na autobuse za Kotež, Borču i Padinsku skelu.

Košutnjak

Stanica Košutnjak predviđena je na trasi nove linije Beograd centar – Rakovica – Resnik.

izvor: 24 sata

Stanica Krnjaca most se vec pravi u sklopu rekonstrukcije pruge pancevacki most - pancevo
96913921.jpg


dok stanica Kosutnjak vec postoji ali je okupirana

52812898.jpg

52812917.jpg

36426527.jpg


izvor slika : panoramio
 
Ova stanica Košutnjak bi mogla biti fina kad bi se renovirala. Je li to neko već izvodi neke radove na renoviranju?
 
Nije ovo renoviranje na slici vec budzenje od strane ljudi koji zive trenutno u stanici.
 
Radnici zs koji kao privremeni smjestaj ili sluzbeni stan budze zgradu naravno bez dozvole
 
Karađorđev park nema ni toalest, nekako mi izgleda kao da kada je pravljena da je na pola završena? Ili je to gde je sada restoran zaista bio wc za stanicu.

Video sam gde je stanica Krnjača, čitavih kilometar i po od početka Zrenjaninskog puta. Po meni su trebali bliže da naprave stanicu da bi se omogućilo presedanje na gradski prevoz na Zrenjanicu.
 
Мислим да је право стајалиште Карађорђев парк предвиђено баш испод самог парка и да је ово изнуђено решење, мада са бољом позицијом по питању преседања.
 
Karađorđev park je trebalo da bude privremeno rešenje, dok bi prava stanica planirana ispod Mekenzijeve, odnosno koliko toliko bliže Slaviji, ali od toga ništa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372469#p372469:3rjqdlwa je napisao(la):
Дошљак » 20 Feb 2016 06:26 pm[/url]":3rjqdlwa]Мислим да је право стајалиште Карађорђев парк предвиђено баш испод самог парка и да је ово изнуђено решење, мада са бољом позицијом по питању преседања.


Карађорђев парк је стајалиште настало уместо скретнице за 80 км/х коју нисмо набавили јер је била прескупа, а која захтева доста простора. Да, тачно тако, најкоришћеније стајалиште/станица у Београду настало је - случајно.
(Прокоп је, са друге стране, настао намерно)
 
Vrh