Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Као што сам у неком посту раније био најавио, ево предлога решења за Железник. Са ранијим решењима директног повезивања Железника преко Белих вода у оба правца сам имао следеће проблеме:
- Проблеми интегрисања Беовоза у колосеке Макиша првенствено намењене за теретни саобраћај.
- Велико оптерећење оба колосека између Макиша и Раковице. Загушење и сметње у теретном саобраћају.
- Пругу Ресник - Макиш, која је непосредно у насељу, тешко је интегрисати у Беовоз који би у оба правца саобраћао преко Макиша.

Стога, направио сам предлог кружне линије: Раковица - Кнежевац - Кијево - Стари Железник - Железник рампа - Железник центар - Макиш парк Б - Беле воде - Раковица. Према северу може ићи за Карабурму, Крњачу или Панчево, никако на Нови Београд или Београд главну. Где год да иде, мора ићи на двоколосечну пругу.
2eogyna.jpg


Проценио сам да би линија имала 20.000-30.000 путника, под условом да иде директно у Вуков споменик без преседања. Ако би линија била на пример, Крњача (укрсница) - Железник, време обрта 80 минута, интервал у вршним сатима 20 минута, ван вршних сати 30 минутам то је 4 композиције.

У инфраструктуру је потребно уложити око 10 милиона евра у нове деонице (означено црвено), пероне и уређење око стајалишта, али за део колосека према Макишу се бојим да средњи ремонт неће бити довољан, и да ће требати капитални ремонт како би се одржавала брзина од 80км/с.

Редом--возно време од Вуковог споменика--возно време ка Вуку--преседања на линије ГСП:
Карађорђев парк--------3--3--Линије: 9,10,14,17,18,30,31,33,39,42,46,47,48,55,59,78.
Раковица-------------------9--9--Линије: 3,37,42,47,54,504.
Кнежевац------------------12--32--Линије: 3,37,42,54,504.
Кијево (Петлово брдо)--15--29--Линије: 42,54,56,59.
Стари Железник-----------19--25--Линије: 55,521.
Железник рампа-----------22--22--Линије: 511,512,521.
Железник центар----------25--19--Линије: 54,511.
Макиш парк Б--------------28--16--Линије: 55,58,88,512.
Беле воде-------------------31--13--Линије: 55,58,88,512.

Види се колики је несклад између времена за Кнежевац и Беле воде, али са овим решењем је најјефтиије и најбоље одрађен Железник, а на који је оријентисана још и врло насељена Сремчица.
 
Spremamo se da uputimo zalbu na red voznje, vezano za vozove prema Valjevu. Oni koji su iskusniji sa zalbama, neka pogledaju i prekomentarisu. Zalba ce biti poslata u najskorijem roku.
Поштовани представници Сектора за превоз путника,

Обраћамо вам се са жалбом на нови ред вожње 2013/2014, конкретно везано за возове 2161, 2162 и 2163, који саобраћају између Београда и Ваљева. Ред вожње није састављен у складу са потребама редовних путника, који већ читаву деценију користе Беовоз за Ваљево. Старији редови вожње су били усклађени са сменом радника од 8-16, најчешћом радном сменом у Београду, тако да је било очекивано да у складу са поверењем и навикама редовних корисника воз 2162 полази са Панчевачког моста после 16:00. Последично би и 2163 полазио мало касније из Ваљева, али он је већ годинама полазио између 19:00 и 20:00, и викендима је редовно био препун. Такође је против интереса путника да крајња станица за 2162 и почетна за 2163 буде Прокоп, неприступачна "недођија", већ или Земун, или Панчевачки мост или Београд главна. Следећа недоумица је зашто воз 2163 већ годинама полази после 23:00? После 21:30 нагло опада број путника у аутобусима према Барајеву, Лазаревцу и Ваљеву, а циљ железнице би ипак требали бити пуни возови. Касновечерње "остатке" токова путника после 22:00 би могли "покупити" и аутобуси.

Надамо се да ћете ове примедбе озбиљно размотрити и усвојити, или уколико је ваш утицај на ред вожње ограничен вишим инстанцама, упутити на исте, како бисмо пред истима бранили наше грађанско право на квалитетан превоз и мудро управљање ресурсима, а истовремено и вашу част и извор прихода.

Uzgred 18.12.2013. u 15:30 cu drzati predavanje: UTICAJ ZELEZNICE NA URBANI RAZVOJ u Zahumskoj 34, Beograd, u prostorijama firme CEP.
 
Карло, требало би можда Секретаријату послати и питање, зашто нема јутрањих возова из Београда за Ваљево ?

 
Ујутру за Ваљево постоје возови са главне у 2:45, 7:05, 10:35, 15:05, 19:05 локални.
Из Ваљева 4:39, 8:09, 12:43, 16:19, 20:33. Између њих је и неколико брзих, и два пара Беовозова. За неки "нормалнији" воз за јутарњу смену радника и ђака са могу правдати недостатком возних средстава, али за то због чега се жалимо, да поподневни Беовоз мора да полази после 16 немају такво оправдање. Реално, боље је имати потпуно интегрисану услугу, тако да нека врста "маркице" важи у свих 7 пари локалних возова. Узгред, није ми јасно шта ради Ваљевска гарнитура од 8-15 у последњих неколико редова вожњи. Пре 4-5 година је постојао Беовоз за Ваљево у 9 сати према Ваљеву, и око 11:30 из Ваљева, и стигне да се изврши дневни преглед у Земуну од 13:30 до 15:30. Ако дођем до Сектора за превоз путника, питаћу их и зашто нема тог поласка средином дана.
 
а зар ЖС нису у могућности да интегришу све возове који возе на територији Београда у Беовоз и БГВ? као што постоји у многим земљама, када воз уђе на територију неког града, важе градске тарифе и претплатне карте
 
Malo skretanje sa trenutne teme,da li postoji neka mogucnost da se bar operu prozori na BG vozu ako vec nece cele vagone da peru od grafita,juce vidim kompoziciju sa dva potpuno(od poda do krova) ofarbana vagona,ni jedan jedini prozor nije bio postedjen.
Ne vozim se pa me interesuju iskustva putnika koliko se vidi kroz grafite i kako covek zna gde se voz nalazi u takvim vagonima?
 
Bonvivan":3joa533n je napisao(la):
Malo skretanje sa trenutne teme,da li postoji neka mogucnost da se bar operu prozori na BG vozu ako vec nece cele vagone da peru od grafita,juce vidim kompoziciju sa dva potpuno(od poda do krova) ofarbana vagona,ni jedan jedini prozor nije bio postedjen.
Ne vozim se pa me interesuju iskustva putnika koliko se vidi kroz grafite i kako covek zna gde se voz nalazi u takvim vagonima?
Ta garnitura o kojoj pricas je 412-015/040 i kod nje su obe prikolice dobile grafit "OD-DO". A sto se tice ciscenja barem prozora i sami ste svedoci. A to znaci da ove gore zabole ona stvar za tako nesto. Pa sta da vam kazem kada su izjavili da neosvetljenost ulazista,usled nedostataka sijalica "NE UGROZAVA BEZBEDNOST PUTNIKA". :bash: I to iz razloga da masinovodje ne bi izbacivali garniture iz saobracaja. TOLIKO O TOME!!!
 
Kroz ta stakla se vidi kao da si u tunelu. sva sreća pa znam gde je koja stanica , jer često koristim BG: voz , i uvek gledam da sednem blizu vrata , kako bih imao dovoljno vreme da izađem i u slučaju da sedim dok voz ne stane u stanicu.
 
BG-voz je na staklenim nogama, izvesno je da će saobraćati do maja, a posle je pitanje da li će grad i železnice biti voljni da nastave ovakvu saradnju. Rukovodstvo železnica blisko je mišljenju da oni mogu to da organizuju u svom tarifnom sistemu.
 
To je više stvar organizacije,normalno je da Ž.S budu nosioc bilo kakvo sistema Gradske železnice,a grad može da učestvuje u finansiranju ili udelom u vlasništvu ili sl.
 
Tacno, bilo bi normalno da se Zeleznica bavi bg:vozom, da je u pitanju deutsche bahn ili SNCF.

Nazalost Zeleznice Srbije su dokazale i potvrdile da sa normalnoscu nemaju nikakvu vezu te je bg:voz pod njihovim rukovodstvom osudjen na propast, bas kao sto se desilo i beovozu, ICS vozovima, lokalnim vozovima, medjunarodnim vozovima u sustini celokupnom sistemu kojim rukovodi ZS.

BG:voz je zaziveo uz pomoc jakog takta i absolutne pouzdanosti a preduslov za to je bio da njime rukovodi grad a da Zeleznica placa penale u slucaju kasnjenja. I gle cuda, bg:voz dobio najvisi rang, ispred medjunarodnih, i kasni isto koliko i japanski vozovi.

Verovatno bi bolje bilo da Beograd preuzme rukovodstvo nad zeleznickim saobracajem u zemlji nego obratno.
 
Ne znam da li ste me dobro razumeli. Ako se to dogodi neće biti u sistemu gradskog prevoza, tj. neće važiti Busplus.
 
Матеја Бељан":k8whuzll je napisao(la):
Ne znam da li ste me dobro razumeli. Ako se to dogodi neće biti u sistemu gradskog prevoza, tj. neće važiti Busplus.

Ja sam te savršeno razumeo , i ukoliko se to desi , opet će saobraćati maltene prazan , jer će sigurno dobiti neki levi red vožnje , što će dovesti do toga da se ponovo stvaraju velike gužve na pojedinim linijama.
 
A pa da , znači više se nećemo švercovati nego ćemo opet kondukteru 50 dingera u pdže i završena stvar :) Moram priznati da me hvata malo nostalgija za tim vremenima,navijamo zato za vraćanje Bg-voza u nadležnost Želenice.
 
Народе, на нама је да организујемо миран отпор, протесте, петиције, уколико дође до узбацивања ове једине интегрисане линије из јединственог тарифног система! Уместо повлачења и филозофирања, будимо спремни на нешто радикалније!
 
Матеја Бељан":3g0gmnvu je napisao(la):
Rukovodstvo železnica blisko je mišljenju da oni mogu to da organizuju u svom tarifnom sistemu.

Umesto da, kao sto neko rece pre neki dan ovde, se ugledaju na napredan svet i uvedu sav svoj saobracaj koji prolazi kroz Beograd u ITS beogradskog JGP, oni rade skroz suprotno. Retardi. id***. Debili.

Sve to treba motkom tuci.
 
Поново се испољава логика у Срба да се чачка систем који у потпуности функционише док се потпуно нефункционални системи годинама не дирају ...
 
To je zato sto ta "logika" uopste ni ne gleda funkcionalnost sistema za njegove krajnje korisnike kao parametar. Zeleznicama ocigledno smeta BG:Voz jer podrazumeva eksternu kontrolu i nadzor. Njih uopste ne zanimaju putnici, njih samo zanima da oni mogu da rade stvari kako oni hoce bez da ih iko spolja kontrolise. To je slika i prilika drzavnih preduzeca u Srbiji - svi se ponasaju kao da postoje radi sebe samih, a ne radi gradjana, korisnika njihovih usluga, i svi su fokusirani na to da brane svoj atar da ih u njemu niko ne uznemirava.
 
A sta ako Z.S zeli da to ustupi i stranom operateru...recimo DB..koji obavlja posao gradske z.u Stokholmu..o tome nismo diskutovali..sta mislite o tome..dobro ili lose.. :?:
 
Može da ustupi i nekome ko će uvesti maglev u Beograd, dok god ne bude ista karta važila za autobus, tramvaj i voz neće imati putnika. Ne mislim da su željni da ustupe to bilo kome
 
Uh,uh,pa ovo je na stanici Batajnica majku ti božiju,prepoznajem taj rad :D
 
Шоми срам те било!
Промоција графита... или има нешто још што нисам приметио на слици? :wink: +
 
Cini mi se da je datum proizvodnje 1984.g. to znaci 30 god. prevozi koje-kakve Pussy-ce :D
Zbog tih besprekornih 30 g
ponovo bih kupovinu iste
a sobzirom na zastarelost modela
bilo bi jos jeftinije a plus popust na kolicinu
plus sto imamo rezervnih delova i obucene majstore
eventualno samo promena kolor seme :)
Ko bi drugi izdrzao 30 god.
 
Vrh