zidar
Advanced
- Učlanjen(a)
- 23.03.2010.
- Poruke
- 2.087
- Pohvaljen
- 3.106
@Karlo
Sto nisi ranije objavio da ste napravili redove voznje da ne radimo isti posao 2 puta
Od kako je beovoz takoreci ukinut nije vise imalo smisla drzati red voznje linije Prokop-Valjevo bez reda voznje Glavna-Valjeo, isto vazi i za Sremski potez.
Vecina ljudi dolazi na stranicu Imamoplan zbog reda voznje BG:voza mada ima dosta onih koji su dolazili zbog beovoza pa je za njih ovo napravljeno.
Sto se panoa na stanicama tice pre 3 godine smo predlozili rukovodstvu zeleznice da na panoe postavimo mapu gradskog prevoza, mapu zeleznickog sistema i sve redove voznje kako bi putnici imali pouzdane i azurne informacije.
Ponudili smo da to bude donacija to jest da Imamoplan o svom trosku odstampa i postavi materijal.
Postrojili smo sve sluzbe u jednu kancelariju u Nemanjinoj, dali im naloge ko sta treba da uradi a oni su lepo hvatali beleske. Nazalost ispostavilo se da je za realizaciju poduhvata, to jest donacije, potreban potpis svih direktora odeljenja (valjda 7 komada) sto je zbog internih rivalnosti ovog suludog administrativnog tela nemoguca misija.
Na tome se i zavrsila prica, svi hoce a da im ne udje.
Nezavisno od toga mislim da je najbitnija informacija koja je potrebna na panoima na stanicama stanicni red voznje cak vise nego linijski. A linijski je pak neophodan unutar vozila.
Sto nisi ranije objavio da ste napravili redove voznje da ne radimo isti posao 2 puta
Od kako je beovoz takoreci ukinut nije vise imalo smisla drzati red voznje linije Prokop-Valjevo bez reda voznje Glavna-Valjeo, isto vazi i za Sremski potez.
Vecina ljudi dolazi na stranicu Imamoplan zbog reda voznje BG:voza mada ima dosta onih koji su dolazili zbog beovoza pa je za njih ovo napravljeno.
Sto se panoa na stanicama tice pre 3 godine smo predlozili rukovodstvu zeleznice da na panoe postavimo mapu gradskog prevoza, mapu zeleznickog sistema i sve redove voznje kako bi putnici imali pouzdane i azurne informacije.
Ponudili smo da to bude donacija to jest da Imamoplan o svom trosku odstampa i postavi materijal.
Postrojili smo sve sluzbe u jednu kancelariju u Nemanjinoj, dali im naloge ko sta treba da uradi a oni su lepo hvatali beleske. Nazalost ispostavilo se da je za realizaciju poduhvata, to jest donacije, potreban potpis svih direktora odeljenja (valjda 7 komada) sto je zbog internih rivalnosti ovog suludog administrativnog tela nemoguca misija.
Na tome se i zavrsila prica, svi hoce a da im ne udje.
Nezavisno od toga mislim da je najbitnija informacija koja je potrebna na panoima na stanicama stanicni red voznje cak vise nego linijski. A linijski je pak neophodan unutar vozila.