Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

@Karlo
Sto nisi ranije objavio da ste napravili redove voznje da ne radimo isti posao 2 puta :)

Od kako je beovoz takoreci ukinut nije vise imalo smisla drzati red voznje linije Prokop-Valjevo bez reda voznje Glavna-Valjeo, isto vazi i za Sremski potez.
Vecina ljudi dolazi na stranicu Imamoplan zbog reda voznje BG:voza mada ima dosta onih koji su dolazili zbog beovoza pa je za njih ovo napravljeno.

Sto se panoa na stanicama tice pre 3 godine smo predlozili rukovodstvu zeleznice da na panoe postavimo mapu gradskog prevoza, mapu zeleznickog sistema i sve redove voznje kako bi putnici imali pouzdane i azurne informacije.
Ponudili smo da to bude donacija to jest da Imamoplan o svom trosku odstampa i postavi materijal.

Postrojili smo sve sluzbe u jednu kancelariju u Nemanjinoj, dali im naloge ko sta treba da uradi a oni su lepo hvatali beleske. Nazalost ispostavilo se da je za realizaciju poduhvata, to jest donacije, potreban potpis svih direktora odeljenja (valjda 7 komada) sto je zbog internih rivalnosti ovog suludog administrativnog tela nemoguca misija.

Na tome se i zavrsila prica, svi hoce a da im ne udje.


Nezavisno od toga mislim da je najbitnija informacija koja je potrebna na panoima na stanicama stanicni red voznje cak vise nego linijski. A linijski je pak neophodan unutar vozila.
 
ма одмах код главног директора. ако чује да је још џабе, одмах ће да прихвати. идеја има смисла, а чини ми се да до Симоновића и није тешко доћи
 
stf":33acd0ey je napisao(la):
На који начин је сарадња покушана и преко ког канала? Тешко да би овакве предлоге Симоновић тек тако одбио.
1. Medija centar
2. Sektor za prevoz putnika
Konkretno, svi upužuju jedni na druge, i svi se prave ludi.

Utoliko, demonstrativno kačenje potpunog reda vožnje je protest protiv komplikovanog sistema, koji je protiv razvoja kako železnice, tako i Srbije, a inače tim činom pružamo podršku novom rukovodstvu, koje se hrabro uhvatilo u koštac sa ovim koplikovanim sistemom, i čak uspelo da reši makar deo problema koji se više od deceniju nisu rešavali!
 
Па тим званичним каналима се ништа ни не постиже. Пре годину дана је Имамо план ступио у контакт са опшином Гроцка преко директног приватног канала и посао је врло брзо одрађен. И то, наравно, без каљања Имамо план са политиком и странкама. Тешко да би се то остварило званичним каналима комуникације.

Нема ништа од тога на тај начин.
 
Na zalost Stf je u pravu, isto se pokazalao i u ostalim drzavnim i opstinskim administracijama.

Za svaki projekat smo iz principa polazilii odozdo kroz administarciju kao i svi ostali gradjani, i nije proslo, zatim odozgo preko licnih veza, i opet nije prolazilo. Nasa administracija je toliko feudalno rasparcana da nizi esaloni cak ne mare da izvrsavaju naredbe nadredjenih.

Isli smo i gerilski van institucija, radili na svoju ruku, ali nije ni to puno znacilo, mali su bili i odjek i ucinak.

Jedine ozbiljne pomake smo napravili kada bismo kroz rad i trud naisli na casne i radne ljude unutar administracije (da, da, postoje samo ne mogu da dodju do izrazaja) koji dele nase ideje i elan i koji su spremni srdacno da pomognu i da se licno prikljuce poduhvatu.

Tada je mnogo toga moguce izvesti, ali je prvenstveno potrebno licno angazovanje i uspostavljanje iskrenih prijateljskih veza.

Ukratko za poslednjih par godina rada ustanovili smo da je jedini istinski pokretac u ovom drustvu poverenje a njega je nazalost najteze izgraditi.
 
Pokusaj ciscenja
dsc05692.jpg
 
Stanica Beograd centar aka Prokop oko 16:30, 14. januara 2014.

262pfdj.jpg

nld9iu.jpg


Kota +-0.00, okretnica linije 34L

wu03o2.jpg
 
zidar veca rezolucije nebi bila zgoreg
delija90;110476867 je napisao(la):
На телефону сам скинуо ред вожње бг:воза са сајта Имамо План и редовно га користим али је права мука растумачити време полазака због мале резолуције реда вожње.
 
Express":oefcjvqa je napisao(la):
^^^Dakle potrebno je prilagoditi zelene koridore crvenim sto bi znacilo vise stanica od zelenih a manje od crvenih i voila - gradsko-regionalni brzi metro koji dovozi komutere u grad i razvozi i njih i lokalne putnike po udaljenim tackama u celom nukleusu za razliku od postojeceg zeleznickog cvora koji ima i suvise mali broj stanica a samim tim i korisnih pravaca veoma malom broju lokalnih korisnika koji sada koriste tramvaj ili autobus pri cemu nemaju brzu alternativu.
Express, nije loše, tvoj plan malo podseća na San Franciscov BART, iako je on u potpunosti nezavisan.

Ja sam o nečem drugom razmišljao

Naime, pričali smo o postojećim tunelima ka Karaburmi, završenim još 1996. Pre nekog vremena član vucko je poslao mapu DUP-a za Pančevacki most i okolicu. Zanima me da li je moguće napraviti kolosečnu vezu/spoj tih tunela sa Dunav stanicom. Nacrtao sam na vuckovoj karti pa pogledajte.
2zfqzqo.jpg


Planom je predviđeno da se pruga od Novog Beograda ka Zemunu duplira, tj da ima četiri koloseka. E sad, da bi četiri koloseka išla ka Prokopu je izuzetno skupa investicija. Razmišljao sam da li je moguće ta dva koloseka nastaviti prema Starom železničkom mostu. Naravno pruga bi se duplirala prema starom Železničkom mostu, ali bi trebalo srušiti stari i napravit jedan jednostavniji sa dva koloseka. U vezi ovoga, čuo sam priču da je za vreme II sv. rata, postojao još jedan most paralelno sa starim železničkim mostom, ne znam kolika je to istina.

Nakon mosta bi trebalo izgraditi izgraditi kao nastavak most/nadvožnjak kojim bi se povezao Prokop. Tu bi se izgradila i stanica Mostar. Znam da je tu petlja, dosta je komplikovano, ali opet, verujem da bi bilo moguće. Po svim pričama bi se BIP trebao izmestiti. Ovim bi se rasteretio postojeći Novi Žel. most, odnosno gradsko-prigradska železnica bi bila više nezavisna. Ova linija bi mogla da se nastavi ka istoku, paralelno sa autoputem, desno od njega.

Ukoliko je ovo moguće, plus planovi za povezivanje sadašnje Glavne ž.st. sa Dunav st. preko tunela koji bi išao ispod Trga republike/Terazija (jedan od Zidarevih planova), onda bi smo mogli imati jedan prsten u samom centru
2jcet8j.jpg
 
Последња вест


БЕОГРАД, 22. јануара (Танјуг) - Железнице Србије увешће вечерас - у 21:20 - нови полазак воза из станице Београд центар за Панчево Војловицу.

Путници који возом из Ваљева крећу у 18:50 и долазе у станицу Београд центар у 20:52, истом гарнитуром могу да наставе своје путовање према станицама Вуков Споменик, Панчевачки мост, Панчево главна станица и Панчево Војловица.

Воз који је саобраћао из станице Београд центар у 23:05 за Ваљево, продужава релацију и полазиће из станице Панчево Војловица у 22:25 сати за Ваљево, саопштиле су железнице.

"Овим су Железнице Србије показале да су изузетно заинтересоване за развој железничког саобраћаја између Београда и Панчева. Међутим, српске железнице су принуђене да се што више тржишно понашају и у складу са тим очекујемо у наредном периоду да већи број локалних самоуправа, па самим тим и Град Панчево, субвенционишу путнички саобраћај за своје становништво, како би им обезбедили квалитетнији железнички превоз по повољнијим ценама", изјавио је генерални директор железнице Драгољуб Симоновић.

Симоновић је на састанку са градоначелником Панчева Павлом Радановим изнео предлог субвенционисања локалног железничког путничког саобраћаја између Београда и Панчева, који је руководство тог града оценило као коректан и много повољнији него што се то у јавности и медијима извесно време шпекулисало.

Уколико би локална самоуправа Панчева пристала да субвенционише локални железнички путнички саобраћај између овог града и Београда, то би за становнике овог региона значило повољнију цену возне карте, наведено је у саопштењу.
 
Bilo je pitanje samo trenutk kad ce se desiti i voltni luk odraditi posao
Ugljenisano telo u garaži Beovoza
Izvor: Tanjug

Beograd -- Ekipe hitne pomoći pronašle su jutros ugljenisano telo u garaži Beovoza, u naselju Plavi horizonti u Zemun polju, a kako se tragedija dogodila, nije utvrđeno.

Prema rečima portparola Hitne pomoći Nade Macure, telo je toliko izgorelo da ne može da se utvrdi da li je reč o muškarcu ili ženi, kao ni starost osobe, samo je kostatovano da se nesreća dogodila oko 4.15 minuta.

Ostalo treba da utvrdi MUP kroz istražni postupak.

Tokom protekle noći povređene su i četiri osobe u saobraćanoj nesreći, na raskrsnici ulica Ustaničke i Vojislava Ilića i sve su prevezene u Urgentni centar.

Tom prilikom je devojčica od 12 godia ugruvana, ali je svesna i stabilnih vitalnih funkcija. Muškarac (37) vozač je zadobio povredu ramena i vrata, žena (37) ima povredu ramena i nadlaktice, dok druga (23) ima trzajnu povredu vrata. Svi povređeni su bili svesni i stabilnih vitalnih funkcija.

Od hroničnih bolesnika, pomoć su najviše tražili oni sa kardiovaskularnim problemima, a bilo je i nekoliko tuča i alkoholisanih osoba, kazala je Macura.

http://www.b92.net/info/vesti/index....&nav_id=807172
 
Sa prozora se skida bez problema samo su neki lijeni u zs
 
Vrh