Karlo del Ponte
Advanced
Као што сам у неком посту раније био најавио, ево предлога решења за Железник. Са ранијим решењима директног повезивања Железника преко Белих вода у оба правца сам имао следеће проблеме:
- Проблеми интегрисања Беовоза у колосеке Макиша првенствено намењене за теретни саобраћај.
- Велико оптерећење оба колосека између Макиша и Раковице. Загушење и сметње у теретном саобраћају.
- Пругу Ресник - Макиш, која је непосредно у насељу, тешко је интегрисати у Беовоз који би у оба правца саобраћао преко Макиша.
Стога, направио сам предлог кружне линије: Раковица - Кнежевац - Кијево - Стари Железник - Железник рампа - Железник центар - Макиш парк Б - Беле воде - Раковица. Према северу може ићи за Карабурму, Крњачу или Панчево, никако на Нови Београд или Београд главну. Где год да иде, мора ићи на двоколосечну пругу.
Проценио сам да би линија имала 20.000-30.000 путника, под условом да иде директно у Вуков споменик без преседања. Ако би линија била на пример, Крњача (укрсница) - Железник, време обрта 80 минута, интервал у вршним сатима 20 минута, ван вршних сати 30 минутам то је 4 композиције.
У инфраструктуру је потребно уложити око 10 милиона евра у нове деонице (означено црвено), пероне и уређење око стајалишта, али за део колосека према Макишу се бојим да средњи ремонт неће бити довољан, и да ће требати капитални ремонт како би се одржавала брзина од 80км/с.
Редом--возно време од Вуковог споменика--возно време ка Вуку--преседања на линије ГСП:
Карађорђев парк--------3--3--Линије: 9,10,14,17,18,30,31,33,39,42,46,47,48,55,59,78.
Раковица-------------------9--9--Линије: 3,37,42,47,54,504.
Кнежевац------------------12--32--Линије: 3,37,42,54,504.
Кијево (Петлово брдо)--15--29--Линије: 42,54,56,59.
Стари Железник-----------19--25--Линије: 55,521.
Железник рампа-----------22--22--Линије: 511,512,521.
Железник центар----------25--19--Линије: 54,511.
Макиш парк Б--------------28--16--Линије: 55,58,88,512.
Беле воде-------------------31--13--Линије: 55,58,88,512.
Види се колики је несклад између времена за Кнежевац и Беле воде, али са овим решењем је најјефтиије и најбоље одрађен Железник, а на који је оријентисана још и врло насељена Сремчица.
- Проблеми интегрисања Беовоза у колосеке Макиша првенствено намењене за теретни саобраћај.
- Велико оптерећење оба колосека између Макиша и Раковице. Загушење и сметње у теретном саобраћају.
- Пругу Ресник - Макиш, која је непосредно у насељу, тешко је интегрисати у Беовоз који би у оба правца саобраћао преко Макиша.
Стога, направио сам предлог кружне линије: Раковица - Кнежевац - Кијево - Стари Железник - Железник рампа - Железник центар - Макиш парк Б - Беле воде - Раковица. Према северу може ићи за Карабурму, Крњачу или Панчево, никако на Нови Београд или Београд главну. Где год да иде, мора ићи на двоколосечну пругу.
Проценио сам да би линија имала 20.000-30.000 путника, под условом да иде директно у Вуков споменик без преседања. Ако би линија била на пример, Крњача (укрсница) - Железник, време обрта 80 минута, интервал у вршним сатима 20 минута, ван вршних сати 30 минутам то је 4 композиције.
У инфраструктуру је потребно уложити око 10 милиона евра у нове деонице (означено црвено), пероне и уређење око стајалишта, али за део колосека према Макишу се бојим да средњи ремонт неће бити довољан, и да ће требати капитални ремонт како би се одржавала брзина од 80км/с.
Редом--возно време од Вуковог споменика--возно време ка Вуку--преседања на линије ГСП:
Карађорђев парк--------3--3--Линије: 9,10,14,17,18,30,31,33,39,42,46,47,48,55,59,78.
Раковица-------------------9--9--Линије: 3,37,42,47,54,504.
Кнежевац------------------12--32--Линије: 3,37,42,54,504.
Кијево (Петлово брдо)--15--29--Линије: 42,54,56,59.
Стари Железник-----------19--25--Линије: 55,521.
Железник рампа-----------22--22--Линије: 511,512,521.
Железник центар----------25--19--Линије: 54,511.
Макиш парк Б--------------28--16--Линије: 55,58,88,512.
Беле воде-------------------31--13--Линије: 55,58,88,512.
Види се колики је несклад између времена за Кнежевац и Беле воде, али са овим решењем је најјефтиије и најбоље одрађен Железник, а на који је оријентисана још и врло насељена Сремчица.