Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Na Novom Beogradu postoje dve stanice, sve se može proći pešice, ali nije mi najjasnije šta te interesuje tačno?
 
Ah pa čini ti se da možeš časkom prepešačiti,to su veoma dve udaljene stanice i optimalno bi bilo da se napravi jedna između ,kod airport city-ja.
 
Интересует железничка станица Нови Београд. Она ведь близко к Арене? До района Нови Београд близко.
 
Да,од Арене је станица 700 до 800 метара јужно...
 
Спасибо большое! Когда буду в Београде, поеду БГ:Воз
 
ево, немамо само ми проблем са графитима на возовима (слика је из 2008):
0801100018_644-063_Minden.jpg


преузето са: http://www.railfaneurope.net/pix/new/03_mar19/pix.html
 
par fotki rakovicke rupetine (neupucenima skrecem paznju da pravo stanje stvri (kataklizma) moze da se vidi tek izbliza i da ovako panoramski sve izgleda milion put bolje). bojim se da rekonstrukcija pruge i novi vozovi nisu dovoljni da bi ovaj supak kosmosa imao bitnu ulogu u transportu beogradjana. ako znamo da je most na adi zvrsen pre godinu dana a da nema novih gradskih linija koje ga koriste ne treba puno pameti da se shvati da bi istu sudbinu dozivela i rekosntruisana stanica rakovica. vreme potrebno da se covek probije od kuce do voza.. pa recimo da ako izaberete neki drugi vid transporta dok stignete u rakovicu mozete biti vec na adi (sa vidikovca, ceraka, l. brda..) ili na autokomandi (sa miljakovca ili kanarevog brda).. da skratim, mogucnosti bg voza su beskrajne samo sto nam treba ili novi grad ili novi bg voz


DSC02378 by razgradjevinar, on Flickr

DSC02377 by razgradjevinar, on Flickr
 
Trebaju nam pravi ljudi, na pravom mestu koji ce donositi prave odluke.. :kafa:
 
2012":13fyrj69 je napisao(la):
Trebaju nam pravi ljudi, na pravom mestu koji ce donositi prave odluke.. :kafa:

Који су то људи?
На ком месту?
Које би то биле одлуке?

Не провоцирам, питам, јер ми је порука некако уопштена, празна. Можда си мислио на неки резиме свих дискусија?

За мене је права одлука побољшање превоза и увођење нових типова истог у трећем Београду!
Услед такве одлуке, било би неважно који су то људи и на ком месту!
 
Борчанац wrote ,, . . . Који су то људи? На ком месту? Које би то биле одлуке? . . . . ,,

1. imamo prave ljude - samo im treba ,,uvrnuti jaja,, da počnu da slušaju korisnike BGvoza
2. iste sa oblaka skinuti i prizemitih ovde, da sami svakodvnevno koriste BGvoz
3. Ovo zemaljske i nasušne korisnicima BGvoza

Jeste uspeh da BGvoz toliko dugo vremena funkcioniše gotovo besprekorno :)
na žalost svaki dalji korak ka razvitku i napredku je postao misaona imenica
jer žive na već starim lovorikama. . .
 
Pa kada su oni saobracajci videli kako se fenomenalno pokazao BGVoz, cak i u improvizovanim uslovima,sada su se prepali ,kako bi to izgledalo u nekim standardnim uslovima...a od razvoja im se dize kosa na glavi.. :kafa: BGVoz moze da bude sve sto pozelite i u rangu jednog Berlinskog S/bahna, ali je pitanje ko ce doneti odluku o daljem ulaganju, podizanjem postojeceg nivoa usluge na evropski,i razvojem sistema na nove linje,vozove i dogradnju novih stanica..u svakom slucaju morace da viziju kao odluke donose zeleznice i grad u dogovoru,sada teze ,malo kasnije verovatno..
 
Nakon ovolikog vremena mogao bi bar jedan mali mali pomak ka napretku
na primer (davno izneto na BBu )
dnevni vozni red da započne svega 15 min. ranije
zahtev opravdan u odnosu na broj putnika, koj stoje ne samo pored sedišta, nego i je gužva i ispred vrata :!:
i ako je zahtev tako skroman , bio bi napredak, o kome na žalost niko ne razmišlja :evil:

Jako me zanima kao što u ostalim liniskim i van liniskim javnim prevoznim sredstvima
postoji zakonski limitiran maksimalni broj putnika, koj smeju da se istovremeno prevoze u jednom vozilu :dil:
da li je zakonom propisan taj broj i za ,,vozila ,, BGvoza.
Ako postoji
odavno bi morao neko na ,,prinudno sadjenje belog luka,, :p jer izgleda da je
BGvoz u prvom polasku iz Batajnice stalno u prekršaju :grand:
ne da je otežano stajanje zbog prekobrojnosti , nego je problematićno i samo disanje u tom gužvaluku :mrgreen:
 
Oko 600 putnika je kapacitet jedne garniture, svako vozilo, bilo šinsko bilo drumsko ima propisan kapacitet u broju putnika.

Za sada nema osnova da se nadamo za bilo kakvo poboljšanje, treba da budemo srećni ako se još neko vreme sistem održi na ovom nivou.
 
Evo da budemo potpuno precizni, u RVR garnituru može da stane 672 putnika

broj-mesta.jpg


a ako platimo profesionalne ''gurače'' poput ovih u Japanu, moglo bi da stane i 700 ljudi :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=Xcc7Lb8Yiyc

A pošto nemamo pare za ''gurače'' bolje je da pomerimo polaske nešto ranije, što kaže boca-ica,i sve u redu.




.
 
Hvala Rile
Jednostavni napredak : uvesti samo 15 minuta ranije da započene dnevni vozni red
i više nece biti ni prekršaja ni gužvaluka
svi sretni i zadovoljni :)
 
Железнице траже повећање цене превоза БГ воза

БЕОГРАД, 2. априла (Танјуг) - Генерални директор Железница Србије Драгољуб Симоновић најавио је данас да ће затражити измену цене превоза БГ воза, истичући да су трошкови превоза двоструко већи.
Он је казао да се тренутно узима цена од 4,3 евра по пређеном километру, једног воза, а да је реална цена 8,6 евра, због чега железнице имају губитке.
"Неко је ту цену политички договорио и ми због тога имамо губитке", рекао је Симоновић новинарима.
Он је казао да зна да је за "градске власти све скупо када треба да плате, а за Железницу све јефтино кад треба да превози", али да ипак треба преиспитати ту цену.
Симоновић је изразио очекивање да ће руководство Града Београда то прихватити, јер је измена цене неминовност.
Он је рекао да ће понудити градским властима и да се београдски воз прошири на околна места - до Умачара, Младеновца, Ваљева и Сопота - као и да за њега важи маркица градског превоза.
Симоновић је изразио наду да ће Град Београд то прихватити, а да ће Железнице са своје стране обезбедити да возови иду тачно у мунут.



И сада ће по ко зна који пут, због политике, а и зато што град сатрвен плаћањем прескупог аутобуског превоза неће имати новца, железница у Београду да плати - главом... :violina:
 
Не, њихова идеја је, рекао бих, да уведу возове који ће саобраћати на пола сата, и у којима ће важити само карте Беовоза. Дакле, сад кад има путника сигурно би им било исплативо да раде као Беовоз на пола сата.
 
BGvoz je realno islatljiv samo pri vršnom vremenu - (špica) kada je popunjenost i preko kapaciteta - više od 600 putnika
a jedva blizu isplatljivosti van špice - manje od 100 putnika , po jednoj voznji u jednom pravcu
Nj. članstvo u sistemu objedinjene naplate obezbedjuje miran ujednačen ,,san,,

BGvoz ne bi trebao da razmišlja o ikakvom izlasku iz tog sistema za radi par vecih mrvica (poskupljenja)
jer ostale ,, mrvice,, bi se značajno samo smanjile
što bi prouzrokovalo brojne negativnosti po održivosti

Ako bi Pancevo i N. Pazova usli u sistem jedinstvene naplate (trenutno Bus-plus) BEOvoz bi mogao da se ,,stopi,, sa BGvozom i tako ispuni bar minimum održivosti. . .

Realnost ovakve price bi bio samo prepričavanje Pantelijinog testamenta . . .
 
Pa i autobusi su van špica prazni... Železnice bi da uz sadašnju cenu karte dobijaju više za pređeni kilometar. Meni to miriši na opasnu političku igru, opasnu po sistem.

Izgradnjom Kamendina povećao bi se broj putnika za 20-30%, ali taj projekat još nije realizovan.
 
Vrh