Bonvivan
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 10.08.2011.
- Poruke
- 419
- Pohvaljen
- 581
Malo skrećem sa trenutne teme,ne koristim BG voz,nekda jesam Beovoz,ali pošto ga vidim svaki dan nešto mi smeta.Verovatno i ostalima ali smo toliko oguglali da više ni ne reagujemo.Sve garniture su išarane grafitima,srećom nove poseduju antigraftinu zaštitu,jedino da se neko seti da ih opere ponekad.Jedna mi je posebno zapala za oko,središnji vagon je komplet ne može se više reći išaran nego bolje reći obojen sa potpisom omiljenog nam lika STU-a :twisted: ,od kraja do kraja i od poda do vrha vagona srebrnim sprejem bez ijedne neofrabane tačke.
E sad,pitam se da li je ikome iz mastodontske firme javnog preduzeća železnice Srbije palo na pamet da bar operu prozore da putnici vide gde se nalaze uopšte pošto ne verujem da se išta vidi kroz sloj farbe ako ih već mrzi da operu ceo vagon ili neće da kvare umetničko delo8 a možda ustvari nisu ni primetli da je vagon ceo obojen) :? .Jako me interesuje koju logističku podršku je morao da ima umetnik da bi uradio ovo svoje "umetničko" delo"? Znači morao je da ima merdevine ili nešto slično da bi se popeo do visine krova,zatim puuunooo vremena da bi na miru mogao da radi.U ovom slučaju otpada priča da se to radi na stanicama pa niko ne može da ih spreči u tome,ovo je rađeno sistematski i dugo,znači u depou,opet se vraćamo na priču o litri ljute za čuvare pa posle radi šta hoćeš bato,samo nemoj ga zapališ ,primetiće se,sve ostalo može.U celoj stvari me najviše nervira deo sa prenaglašenom pričom o zaštiti vagona koju su papagajski ponavljali kad su nove garniture stigle i kako će sad sve da se sija a realno stanje je da posle par godine ne postoji neišarana garnitura i da stanje što se toga tiče nikad nije bilo gore.
E sad,pitam se da li je ikome iz mastodontske firme javnog preduzeća železnice Srbije palo na pamet da bar operu prozore da putnici vide gde se nalaze uopšte pošto ne verujem da se išta vidi kroz sloj farbe ako ih već mrzi da operu ceo vagon ili neće da kvare umetničko delo8 a možda ustvari nisu ni primetli da je vagon ceo obojen) :? .Jako me interesuje koju logističku podršku je morao da ima umetnik da bi uradio ovo svoje "umetničko" delo"? Znači morao je da ima merdevine ili nešto slično da bi se popeo do visine krova,zatim puuunooo vremena da bi na miru mogao da radi.U ovom slučaju otpada priča da se to radi na stanicama pa niko ne može da ih spreči u tome,ovo je rađeno sistematski i dugo,znači u depou,opet se vraćamo na priču o litri ljute za čuvare pa posle radi šta hoćeš bato,samo nemoj ga zapališ ,primetiće se,sve ostalo može.U celoj stvari me najviše nervira deo sa prenaglašenom pričom o zaštiti vagona koju su papagajski ponavljali kad su nove garniture stigle i kako će sad sve da se sija a realno stanje je da posle par godine ne postoji neišarana garnitura i da stanje što se toga tiče nikad nije bilo gore.