Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Malo skrećem sa trenutne teme,ne koristim BG voz,nekda jesam Beovoz,ali pošto ga vidim svaki dan nešto mi smeta.Verovatno i ostalima ali smo toliko oguglali da više ni ne reagujemo.Sve garniture su išarane grafitima,srećom nove poseduju antigraftinu zaštitu,jedino da se neko seti da ih opere ponekad.Jedna mi je posebno zapala za oko,središnji vagon je komplet ne može se više reći išaran nego bolje reći obojen sa potpisom omiljenog nam lika STU-a :twisted: ,od kraja do kraja i od poda do vrha vagona srebrnim sprejem bez ijedne neofrabane tačke.
E sad,pitam se da li je ikome iz mastodontske firme javnog preduzeća železnice Srbije palo na pamet da bar operu prozore da putnici vide gde se nalaze uopšte pošto ne verujem da se išta vidi kroz sloj farbe ako ih već mrzi da operu ceo vagon ili neće da kvare umetničko delo8 a možda ustvari nisu ni primetli da je vagon ceo obojen) :? .Jako me interesuje koju logističku podršku je morao da ima umetnik da bi uradio ovo svoje "umetničko" delo"? Znači morao je da ima merdevine ili nešto slično da bi se popeo do visine krova,zatim puuunooo vremena da bi na miru mogao da radi.U ovom slučaju otpada priča da se to radi na stanicama pa niko ne može da ih spreči u tome,ovo je rađeno sistematski i dugo,znači u depou,opet se vraćamo na priču o litri ljute za čuvare pa posle radi šta hoćeš bato,samo nemoj ga zapališ :),primetiće se,sve ostalo može.U celoj stvari me najviše nervira deo sa prenaglašenom pričom o zaštiti vagona koju su papagajski ponavljali kad su nove garniture stigle i kako će sad sve da se sija a realno stanje je da posle par godine ne postoji neišarana garnitura i da stanje što se toga tiče nikad nije bilo gore.
 
Bonvivan wrote: ,,......Jako me interesuje koju logističku podršku.....,,

10 evra
01 flasa Jelena od 2 l.

:)
 
@Bonvivan

Ja se svaki dan vozim BG vozom i ukratko:

-Dosta grafita je isarano preko stakla
-Poceli su da saraju i donji deo konstrukcije voza
-Unutra ima grafita koliko hoces, sto navijackih sto kukastih krsteva....
-Pola neonki ne radi
-WC-i vonjaju, doduse sad se malo manje osecaju zato sto je zima
-Skoro ni jedan prozor vise ne dihtuje
-Validatori pocupani i polomljeni

Dobra strana:

Red voznje se postuje
Grejanje radi za sve pare :)
 
kingmanowar":3qfcplbb je napisao(la):
@Bonvivan

Ja se svaki dan vozim BG vozom i ukratko:

-Dosta grafita je isarano preko stakla
-Poceli su da saraju i donji deo konstrukcije voza
-Unutra ima grafita koliko hoces, sto navijackih sto kukastih krsteva....
-Pola neonki ne radi
-WC-i vonjaju, doduse sad se malo manje osecaju zato sto je zima
-Skoro ni jedan prozor vise ne dihtuje
-Validatori pocupani i polomljeni

Dobra strana:

Red voznje se postuje
Grejanje radi za sve pare :)


Znači stanje redovno :D
 
Колико су графитери постали очајни показује чињеница да и постоља шарају, позитивна страна неодржавања јер немају чисте површине за шарање :lol: :roll:
 
Rile
+ 1 :)

G. Lekićeva izjava deluje vrlo uverljivo i pošteno
raduje me i najavljeno ,,proširenje,, uskog grla žel. mosta

eh kada bi i Kovinski most ,,proširili,, bar sa jednim koleskom
tako da se zaukruži SM-PA-BG-SM
 
Ako stanicu Krnjača definišemo kao krajnju stanicu za BG voz sa jedne strane, i za Beovoz sa strane Pančeva, onda će tu biti velike gužve i problema zbog mnogo vozova i vremena potrebnog za okretanje komandi. Umesto da se tu pravi mnogo koloseka moja ideja je da se napravi jedan polukružni kolosek dužine minimum 1200 metara ( ovo zbog minimalnog poluprečnika krivine za RVR ) koji bi povezivao prvi i četvrti kolosek stanice , ali tako da prolazi ispod pruge za Pančevo. Prilika za to je sada kad se bude gradio još jedan kolosek za Pančevo. To bi izgledalo ovako: BG vozovi iz smera Batajnice i Resnika ulazili bi na 4. kolosek i posle izlaska putnika nastavili kružnim kolosekom da bi se postavili za polazak nazad. Nešto kao tramvaji na okretnici. Beovoz iz Pančeva dolazio bi na 2. kolosek, putnici bi prelazili u BG voz na prvom koloseku, a Beovoz okretao komande i sa drugog koloseka polazio nazad za Pančevo. Vozovi iz smera Valjeva za Pančevo i u suprotnom smeru prolazili bi kroz drugi i treći kolosek. Na ovaj način nema okretanja komandi i tako bi BG voz mogao da ima interval od 7,5 minuta na potezu Krnjača - P Most - K. Park a odatle 15 minuta jer jedan ide prema Resniku a drugi prema Batajnici.

Ja sam to skicirao a možda bi JohnnyLee , ako je voljan, mogao da nacrta kako treba..
untitled.jpg
 
Rile odlicno samo neznam koliko ce glavonje u gumenjari imati sluha a neznamo ni sta je predvidjeno projektom ,da li je ovo visinski izvodljivo ,na terenu ima li podzemnih voda itd
 
ево угрубо нацртано
Krnjaca2_zps29edbdcf.jpg


иначе сам мишљења да би крајња станица БГВ-а требало да буде у Овчи. прво, има далеко више места, а друго, Овча је последње београдско место на тој прузи
 
Svidja mi se Riletov predlog , mozda bi trebalo uzeti u obzir i potrebe buduceg Zoo vrta u Krnjaci
za jedan dodatni kolosek ili krak ka jezeru Veliko Blato. A bar u planu ostaviti mesto ka pravcu Padinske Skele :)
 
Ovo bi bilo predobro.Inace zna li neko kako je planirana stanica koja ce biti gradjena na petlji Krnjaca odmah posle pancevca?Pretpostavljam da ce biti slicna tosinom bunaru,samo ne znam gde ce je tacno smestiti a i gde planiraju u blizini okretnicu linija sa poteza 100 koje ce izmestiti sa bogoslovije.
 
boca-ica":55bnga4c je napisao(la):
Svidja mi se Riletov predlog , mozda bi trebalo uzeti u obzir i potrebe buduceg Zoo vrta u Krnjaci
za jedan dodatni kolosek ili krak ka jezeru Veliko Blato. A bar u planu ostaviti mesto ka pravcu Padinske Skele :)

станица Зоо врт:
Zoovrt.jpg


а овај круг на Крњачи може да се искористи и као скретница ка Падинској скели
ps_zps680e7433.jpg


мада, већ постоји пруга ка Падинској скели (при том не оно што сам ја цртао, него права, неелктрифицирана једноколосечна пруга, која је накад служила за индустријски саобраћај)
skela_zps228e4045.jpg
 
Та пруга ка Падинској скели вероватно не опслужује много те индустрије, а значај за сва насеља леве обале је никакав. Ако постоји могућност да се дода неки крак ка Падинској скели, зар није логично да иде од те петље коју Вучко спомиње у Крњачи, кроз сва насеља лево и кроз инд. зону која се све више формира од Борче ка збегу и најављена је да се шири ка Земуну. Волео би да неко каже колико је то могуће у нашим условима а протерао би је или Зрењанинцем ( било би мало рушења, вероватно не превише ) или уз насип па са спољне стране, уз ободе насеља Крњача, Котеж, Борча па даље ( комотно уз минимална преуређења ) а број аутобуса са леве обале вероватно би пао на трећину садашњег. Да не кажем шта би то значило за развој, уређење и функционалност ових насеља.
Ајде сад неко паметан... да ме укори ( седи 1 :oops: ) ... или да да неку реалну, нормалну, процену, визију ( корист / штета / могућност ) анализу? Амбициозна маштовитост пожељна, пара ионако нема!
 
Ovo je još dobro, ranije sam video neki snimak gde svi brzo sklanjaju stvari i beže, a voz juri :)))
 
Матеја Бељан":1kxmsbx0 je napisao(la):
Уколико би такт био 10 минута, а возови на спрат, то би значило могућност искључивања великог броја аутобуса. Ако бисмо имали 100 аутобуса у саобраћају мање, то је већ успех. Мислим на линије 73, 706, 704, 707, 47, 48, 74, 32, а када говоримо о Дунавском венцу и 95, 43, потез „100"...

А када говоримо о Дунавском венцу... на основу чега би смањио број аутобуса? Чиме би заменио 95, 43, потез 100?
Неки Батунга смисао за хумор, ово горе...хе, хе...не чуди ме што људи мисле да овде никада неће бити помака на боље!
 
kingmanowar":visdubm3 je napisao(la):
@Bonvivan

Ja se svaki dan vozim BG vozom i ukratko:

-Dosta grafita je isarano preko stakla
-Poceli su da saraju i donji deo konstrukcije voza
-Unutra ima grafita koliko hoces, sto navijackih sto kukastih krsteva....

Direktor direkcije za prevoz putnika (nadam se još malo vremena) Dragan Stanković je jedini krivac za takvo stanje.
 
Када је у питању Крњача, овакве колосечне везе су оптималне. Превелики кругови су урбанистички непогодни за градска подручја. Трамвајска окретишта полупречника 20-50 метара су прихватљива у граду, али само по негде, док се железничка окретишта праве углавном ван градова. Велика је реткост да се праве кружна окретишта метро-а и приградских железница.

34xjkup.jpg


У предлогу решења, перони су дуги 220 метара, плаво су колосеци намењени приградским железницама, црно су главни пролазни колосеци, браон је колосек за норочите пошиљке, и резерва у колосеку, који никада не знаш када ће да затреба, а слепи колосеци у средини у правцу Панчева су привремено колосеци за гарирање, а у будућности, ту се спушта рампа и излазе у правцу Борче. Подразумева се да је станица на насипу. Друга варијанта је да је пруга у нивоу, а да се диже рампа за крак према Борчи.
 
Jezero veliko blato je idealno za kruzni sinski tok a svojom ,,tampon,, zonom bi stitlo buduci zoo vrt
 
Vrh