Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

direktor":2k5a804o je napisao(la):
A zasto nebi poceli od voza gdje kapije postoje na par stanica i lako ih je ugraditi

Zato što jedan sistem mora da ima jedinstvene kriterijume, odnosnozato što gotovo da niko više ne koristi nepersonalizovane karte i ljudi bi pre išli autobusima nego vozovima
 
zidar":24nhs5rj je napisao(la):
Nezavisno od cene koriscenja infrastrukture bg:voz moze veoma lako da postane profitabilan prevozni sistem, sto je inace retkost u gradskom prevozu.

- Kamendin u Zemun Polju i Altina,
- Stanica Agostina Neta
- Stanica Sajam uz most preko bul. Vojvode Misica.
Uz ove 4 stanice promet bi bio povecan barem 10 puta...

Cak bih mogao da se kladim da dobro razvijen bg:voz sistem - s'obzirom da je infrastruktura davno amortizovana a potencijal za razvoj ogroman - moze da finansira gradnju metroa u narednih 20 godina !
Свака част на ентузијазму :kk: , али ипак бих указао на то да не треба бити у облацима. :kafa:

Релативно јефтине допуне система би јако могле утицати на смањење трошкова целог система јавног превоза у Београду, али не треба се заносити да би тиме могли да зарађујемо за остали јавни превоз, а поготову за метро. Добра политика јавног превоза је снижавати трошкове, а повећавати функционалност и на тај начин индиректно зарађивати, али не имати неки екстра профит од јавног превоза.

Док би стајалиште Сајам било прихватљиво, а за њега чак и постоји пројектна документација, Агостина Нета би било неприхватљиво на само двоколосечној прузи. Лепо је додати још неколико стајалишта, али морају се урадити још неке ствари:
- Реконструкција колосечних веза у железничким станицама Батајница и Нови Београд. Уградња грејача скретница макар на главним пролазним колосецима у свим станицама.
- Нов систем сигнализације
- На прелазак линије на леву обалу Дунава не треба гледати као на нешто тешко оствариво, поготову што би радови на градњи другог колосека за Панчево требали да почну за пар месеци.

По питању прогнозе броја путника, потребно је истраживање тражње, али она сигурно не би била повећана за 10 пута. Реално, са задржавањем у оквиру Батајница-Панчевачки мост повећало би се највише око 2,5 пута. Са политиком квалитета до Батајнице, Овче, Клења, Беле Реке, Зуца и Остружнице у првој зони, те Умчара, Младеновца, Лазаревца, Панчева и Инђије у другој зони, могли би имати 5-7 пута више путника него што их сада имамо, али и даље би то било свега око 10% јавног превоза, или око 5% свих кретања у граду и околини. Уколико би имали капитална улагања, која је сугерисала "Имамо план" са крацима према Борчи, Болечу, Сурчину (аеродрому), Обреновцу, и повећавањем броја колосека на одређеним централним деловима мреже, то би било око 20-25% кретања јавним превозом, или око 10-13% свих кретања у граду и приграду. Колико год да сам љубитељ железнице, треба бити и реалан. Приградска железница је корисна, али не и свемоћна, исто као и метро, бициклистички подсистем и остала решења одрживог транспорта. Што значи да их треба комбиновати.
 
Karlo del Ponte":3o2zuxcf je napisao(la):
Док би стајалиште Сајам било прихватљиво, а за њега чак и постоји пројектна документација
Čekaj, zar nije bilo priče da ta stanica ne bi bila moguća jer bi stvarala zagušenje, odnosno da potez Prokop-novi Beograd nem propusnu moć za nju?
 
Karlo del Ponte":28in0aad je napisao(la):
По питању прогнозе броја путника, потребно је истраживање тражње, али она сигурно не би била повећана за 10 пута. Реално, са задржавањем у оквиру Батајница-Панчевачки мост повећало би се највише око 2,5 пута. Са политиком квалитета до Батајнице, Овче, Клења, Беле Реке, Зуца и Остружнице у првој зони, те Умчара, Младеновца, Лазаревца, Панчева и Инђије у другој зони, могли би имати 5-7 пута више путника него што их сада имамо, али и даље би то било свега око 10% јавног превоза, или око 5% свих кретања у граду и околини. Уколико би имали капитална улагања, која је сугерисала "Имамо план" са крацима према Борчи, Болечу, Сурчину (аеродрому), Обреновцу, и повећавањем броја колосека на одређеним централним деловима мреже, то би било око 20-25% кретања јавним превозом, или око 10-13% свих кретања у граду и приграду. Колико год да сам љубитељ железнице, треба бити и реалан. Приградска железница је корисна, али не и свемоћна, исто као и метро, бициклистички подсистем и остала решења одрживог транспорта. Што значи да их треба комбиновати.

Мало ли је на толика улагања? ;) Слажем се са тобом али упоредимо то са улагањем у наш спољнотрговински дефицит тј у друмски саобраћај.Колики проценат свих кретања у граду опслужује инвестиција од 450 милиона евра тј УМП? ;)
 
Ne idem nesto cesto BG Vozom ali stvarno nisam znao da teretni voz prolazi kroz podzemnu stanicu Vuk i Karadjordjev park!? Da li uposte postoji alternativni pravac za teretne vozove iz Panceva?

imag1297.jpg
 
Постоји, око Калемегдана.
Кроз Врачарски тунел не смеју да се превозе опасне материје, па зато морамо да изградимо обилазну пругу са мостом код Винче да бисмо изместили возове из подножја Калиша и са Дорћола.
 
Ovo se ne dešava stalno a pogotovo ne često. Teretni vozovi redovno idu preko st Dunav i Donji Grad a mislim da je dalje od Donjeg Grada kolosek preventivno zatvoren zbog poplava. U takvim vanrednim situacijama jedina alternativa je pruga kroz st Vukov Spomenik. Naravno vodi se računa da to bude u vreme kada nema špiceva i velike gužve na tom potezu.
 
Da dobro je imati alternativu,i samo dokazuje znacaj BGCvora kao i tunela koji povezuju udaljene delove grada,jos kada bi dodali jos jedan ili dva..ma hvala bivsem gradonacelniku Pesicu na dalekovidosti..
 
Mora da je bio izuzetan prizor videti teretni voz da ide kroz stanicu Vukov Spomenik.Eto kada nemamo zeleznicku Obilaznicu i most u Vinci.
 
vucko":1huj23i9 je napisao(la):
Mora da je bio izuzetan prizor videti teretni voz da ide kroz stanicu Vukov Spomenik.Eto kada nemamo zeleznicku Obilaznicu i most u Vinci.

Vucko,a sta mislis kakav je osecaj kada prodje teretni kroz Vuk sa 80km/h? :kk:
 
Ovo je bilo u stanici Karadjordjev park koja je polu otvorena stanica, mislim da je prosao sa 40-50km/h. Inace se na stanici cuje kako zvone zidovi kad iznad predje tramvaj a ovde pored buke bude i strasna promaja tako da postane i dosta hladno.
 
Da li neko zna, da li na stanici Zemunsko polje postoji podvožnjak za prelazak na drugu stranu pruge?
 
pexon1974":3vspgq4j je napisao(la):
Da li neko zna, da li na stanici Zemunsko polje postoji podvožnjak za prelazak na drugu stranu pruge?
Ne postoji.
 



Ухватио из покрета! Млади људи се баш својски труде да на возове набаце заштитни слој фарбе :roll:

Воз је чекао на самом мосту, ваљда је неко мимоилажење...
 
мало сам се играо са БГВ-ом (црткао) па рекох да поделим.
прво, постојеће стање са могућностима проширења у наредне две до три године:


а ево како би систем могао да изгледа кроз неких 10так година:
 
Somi303":2y8u10yy je napisao(la):

Po ko zna koji put smo pokrenuli priču oko famozne verifikacije... kao da se bavimo plastičnom hirurgijom, a ne čišćenjem i održavanjem.

Problem je taj što apsolutno sve strukture u ŽS izbegavaju da preuzmu odgovornost na sebe za ižvrljane vozove. To je pokušao jedan od direktora, ali je neslavno završio, što se vidi iz priloženog.

Rešenje postoji, efikasno je, i potrebno je malo volje da se stvar pokrene sa mrtve tačke.
 
Na kraju mi dodje da uzmem kameru kupim nekoliko sprejeva,snimim i izvrljavam voz i postavim snimak na jutjub,cisto da pokazem koliko je lako isarati voz jer ga prakticno niko ni ne cuva.To bi makar uticalo na to da se vise ne saraju vozovi.
 
Постоји снимак на коме ликови улазе у депо и поред чувара који спава шарају воз :D
 
Somi303":25d2il41 je napisao(la):
Постоји снимак на коме ликови улазе у депо и поред чувара који спава шарају воз :D
budi drug , pa podeli sa nama link :)
 
Vrh