Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ajde toliki krediti i ponude ,neka grad i zeleznice kupe zajednicki nove BGVozove..dobra reklama i za grad i republiku,svi dobijaju.. :kafa:
 
zeleznica da investira u vozove i vagone a grad u zone i kamere...
 
а могли би и Панчево, Стара Пазова и Инђија да се укључе у набавку нових гарнитура, таман да и они добију БГВ. реално, имају интереса
 
JohnnyLee":7kg27fx7 je napisao(la):
а могли би и Панчево, Стара Пазова и Инђија да се укључе у набавку нових гарнитура, таман да и они добију БГВ. реално, имају интереса

Pa realno imaju interesa,samo ne zaboravi da im je bilo ponudjeno da ucestvuju u remontu garnitura pre pocetka BG:VOZ-a pa su glatko odbili tu ponudu.
 
Proradio sistem GPStj.satelitsko pracenje garnitura i za sistem BGVoza,pise novo izdanje omiljenog nam lista Pruga.. :vops:
 
mvbg1":1mdn4k3v je napisao(la):
Pa realno imaju interesa,samo ne zaboravi da im je bilo ponudjeno da ucestvuju u remontu garnitura pre pocetka BG:VOZ-a pa su glatko odbili tu ponudu.


знам. и знам зашто је Панчево одбило (АТП), али не знам што су Инђија и Стара Пазова одбили
 
Znači,može se reći očekivano,sledi tavorenje Bg voza bez ikakvih ulaganja u dogledno vreme,nema ni veze,uživaćemo u njemu još koju godinu dok traju ove garniture a posle kud koji...
 
http://novosti.rs/vesti/beograd.74.html ... aze-kamere
BG VOZ JE DOBAR, AL' NEDOSTAJU VAGONI
* PREMA budžetu ove godine nećete ulagati u infrastrukturu gradske železnice. Da li se ona pokazala kao neisplativa i da li se odustalo od uvođenja novih linija za Rakovicu i Resnik?
- Bg-voz se pokazao kao brz, efikasan i masovni prevoz. Sa 32.000 putovanja dnevno on je i finansijski konkurentan ostalim vidovima prevoza. Da bi se krenulo u projekat linije Resnik - Beograd centar, neophodno je da "Železnica" investira u remontovanje pet vozova.
 
vucko":3r4a3cx9 je napisao(la):
Ocekujem post Karla da objasni zasto se ovo desava...
Rile":3r4a3cx9 je napisao(la):
U suštini promenom vlasti u Srbiji došlo je novo rukovodstvo i na železnicu pa ćemo videti kakav će odnos imati prema BG vozu. Ja mislim da se neće menjati ništa i stvarno bi bila ludost da se zbog političkih igrarija sruši ovakav jedan projekat.
 
vucko":3icvtclb je napisao(la):
Ocekujem post Karla da objasni zasto se ovo desava...

Desava se da je BGV "Djilasov" projekat i da kao takav nema ni finansijsku ni operativnu podrsku nove vlasti. Narocito od trenutka kada je gradonacelnik postao i lider najvece opozicione stranke.
 
hazard":3nz3rs7e je napisao(la):
vucko":3nz3rs7e je napisao(la):
Ocekujem post Karla da objasni zasto se ovo desava...

Desava se da je BGV "Djilasov" projekat i da kao takav nema ni finansijsku ni operativnu podrsku nove vlasti. Narocito od trenutka kada je gradonacelnik postao i lider najvece opozicione stranke.

A zasto sistem koji funkcionise skoro savrseno ne bi i dalje imao svaku mogucu podrsku bilo koje gradske vlasti? Pa samo psihicki nenormalnoj osobi bi palo na pamet da gasi nesto sto funkcionise i ima prostora za kvaliteno prosirenje ka drugoj strani Dunava i ka potezu Rakovica,Resnik,Ripanj(kada se izgradi drugi kolosek).
 
@Hazard,To nije tačno! BGVoz je stari projekat još od 90'tada je proradio u mnogo uređenijem ambijentu prema Siemensovom projektu,pa ga je saobraćajni lobi ukunuo.Inače Beobuild je pokrenuo celu priču oko koristi BGVoza,a Đilasova vlast po pritisku koalicionih partnera, je usled naftne krize ga je samo nastavila što jeste za pohvalu.Kao argument tome je i nastavak gradnje Prokopa,koji će zapravo će dati novi impuls unapređenju BGVoza,uvođenje novih linja,gradnju stanica i kupovinu vozova u narednih dve -tri godine.
Naprotiv BGVoz će imati još veću podršku nove vlasti, jer će grad morati da razvija masovni javni transport usled sve veće krize energenata,a znamo da se BGVozu i njegovom konceptu kao i Prokopu najviše protivila Sobraćajna LRT klika.I da je Mrka sa njima i dalje u konfliktu ,pa ih je sada sa ojačanim pozicija ma naterao da sednu za zajednički sto i donesu odluke na nivou grada u vezi Prokopa.
Još jedan dodatni argument,je da je grad sve vreme posao kupovine vozova,uređenja stanica,prebacivao na železnice,a da jeste uložio novac u obnovu starih granitura,što se pokazalo da nije bolje od nabavke novih.Inače, setimo se da je za tu svrhu Španska vlada bila odobrila kredit gradu,ali da on nije realizovan,a zašta trenutno proziva na odgovornost novi dir.železnica.
Inace u SNS/u su rekli da ce se prestati sa kupovinom Lrt tramvaja koji ne daju zeljene razultate i cije servisiranje jako skupo kosta.
 
mvbg1":mfag9il1 je napisao(la):
hazard":mfag9il1 je napisao(la):
vucko":mfag9il1 je napisao(la):
Ocekujem post Karla da objasni zasto se ovo desava...

Desava se da je BGV "Djilasov" projekat i da kao takav nema ni finansijsku ni operativnu podrsku nove vlasti. Narocito od trenutka kada je gradonacelnik postao i lider najvece opozicione stranke.

A zasto sistem koji funkcionise skoro savrseno ne bi i dalje imao svaku mogucu podrsku bilo koje gradske vlasti? Pa samo psihicki nenormalnoj osobi bi palo na pamet da gasi nesto sto funkcionise i ima prostora za kvaliteno prosirenje ka drugoj strani Dunava i ka potezu Rakovica,Resnik,Ripanj(kada se izgradi drugi kolosek).
Ееее, као да не живиш у земљи Србији! Овде је малтене традиција да нова власт уништи дела претходника, а управо је Беовоз најбољи пример за то :roll: :bash: :violina: У коликој мери је нова републичка власт спремна да се свети старој, видећемо...
2012":mfag9il1 je napisao(la):
@Hazard,To nije tačno! BGVoz je stari projekat još od 90'tada je proradio u mnogo uređenijem ambijentu prema Siemensovom projektu,pa ga je saobraćajni lobi ukunuo.Inače Beobuild je pokrenuo celu priču oko koristi BGVoza,a Đilasova vlast po pritisku koalicionih partnera, je usled naftne krize ga je samo nastavila što jeste za pohvalu.Kao argument tome je i nastavak gradnje Prokopa,koji će zapravo će dati novi impuls unapređenju BGVoza,uvođenje novih linja,gradnju stanica i kupovinu vozova u narednih dve -tri godine.
Naprotiv BGVoz će imati još veću podršku nove vlasti, jer će grad morati da razvija masovni javni transport usled sve veće krize energenata,a znamo da se BGVozu i njegovom konceptu kao i Prokopu najviše protivila Sobraćajna LRT klika.I da je Mrka sa njima i dalje u konfliktu ,pa ih je sada sa ojačanim pozicija ma naterao da sednu za zajednički sto i donesu odluke na nivou grada u vezi Prokopa.
Još jedan dodatni argument,je da je grad sve vreme posao kupovine vozova,uređenja stanica,prebacivao na železnice,a da jeste uložio novac u obnovu starih granitura,što se pokazalo da nije bolje od nabavke novih.Inače, setimo se da je za tu svrhu Španska vlada bila odobrila kredit gradu,ali da on nije realizovan,a zašta trenutno proziva na odgovornost novi dir.železnica.
Inace u SNS/u su rekli da ce se prestati sa kupovinom Lrt tramvaja koji ne daju zeljene razultate i cije servisiranje jako skupo kosta.
Оволико наклапања у 10-так реченица нисам скоро прочитао! Ако и неком грешком у Србији постоји "ЛРТ лобирање", постоји у нечијој машти. Системи одлучивања у Београду су такви да су сви шински системи технички запостављени изузев БГ:Воза, а исти је уведен само због хаоса у време радова на Газели, да бирачи не би били баш толико незадовољни. Фаворизују се Ласта и АТП-Панчево, сем БГ:Воза ни једна железничка услуга није интегрисана, нити се суфинасира од стране града, трамвај се зауставља на сваком семафору, чувају се лоша саораћајна решења при свакој "реконструкцији", трамвајске линије се преклапају аутобуским...
vucko":mfag9il1 je napisao(la):
Ocekujem post Karla da objasni zasto se ovo desava...
Тренутно не постоји одобрени кредитни аранжман, којим би се купили нови возови за градске железнице. Од кредита за инфраструктуру, актуелан је кредит Кувајта за Прокоп (део Прокопа), из Руског кредита други колосек Панчево-Панчево главна, што треба да крене у јуну 2013, капитални ремонти Сопот-Младеновац-Ковачевац (у току 2013.). Још није дефинитивно шта ће бити са кредитом Главна-Топчидер-Раковица-Ресник.

Реално, осим ограниченог броја композиција 412-416 за ремонт, Београд би могао да пошаље око 30 старих вагона на велики оправак у Гошу, и направи "Пуш-пул" за линију Инђија-Младеновац. На тој линији би се могао попунити и воз од чак 6 вагона сваких сат времена, јер је и према Инђији и Младеновцу по око 100.000 људи концетрисано у насељима око пруге. Викендом се просто скрати воз на 3-4 вагона, и одржава исти такт. То је варијанта за разматрање. У неком тренутку ћемо требати да набавимо нове возове, али прво да видимо да ли ће се из Руског кредита проширити техничко-путничка станица Земун. Постоји и могућност да град направи своју техничку станицу (на пример у Овчи) у оквиру неког кредитног аранжмана.
 
А по мени још боље техничку станицу на Карабурми, чиме би се активирао и тај фамозни излаз из туела и омогућио висок такт и на потезу Ресник - Карађорђев парк - Вуков споменик. Тако нам Врачарски тунел постаје осовина (при)градског саобраћаја, са метроликим тактом (минимум 7,5 минута у шпицу).
 
Karlo del Ponte":2hpyglhp je napisao(la):
Реално, осим ограниченог броја композиција 412-416 за ремонт, Београд би могао да пошаље око 30 старих вагона на велики оправак у Гошу, и направи "Пуш-пул" за линију Инђија-Младеновац. На тој линији би се могао попунити и воз од чак 6 вагона сваких сат времена, јер је и према Инђији и Младеновцу по око 100.000 људи концетрисано у насељима око пруге. Викендом се просто скрати воз на 3-4 вагона, и одржава исти такт. То је варијанта за разматрање.

с тим да вагони у тим возовима не смеју бити са купеима. иначе, постоји други, већи, проблем. немамо довољно локомотива за пуш-пул, тако да ће морати једна па да се ротира у крајњим станицама
 
Па, пуш-пул подразумева вагон са управљачницом. Тренутно је доста опао обим превоза терета и имамо довољно локомотива. Разлог је што је конкуренција теретних оператера у Мађарској и Румунији знатно подигла пословни ниво у теретном саобраћају. Коридор 4 је све конкурентнији, а ионако је републичким кредитом планирана набавка 15 нових локомотива. За приградски саобраћај, пре свега мислим на локомотиве серије 441 и 444 мање вучне силе од 461 и планираних нових локомотива. На крају крајева, то је предлог за РАЗМАТРАЊЕ. Постоји неколико варијанти решења за разматрање.
 
Karlo del Ponte":3uzp5rcp je napisao(la):
.. У неком тренутку ћемо требати да набавимо нове возове, али прво да видимо да ли ће се из Руског кредита проширити техничко-путничка станица Земун..
TPS Zemun više niko i ne spominje ni u jednoj varijanti... isparilo... pojela maca. A Prokop bez Zemuna je truba!
 
Karlo del Ponte":301b7m0e je napisao(la):
Па, пуш-пул подразумева вагон са управљачницом. Тренутно је доста опао обим превоза терета и имамо довољно локомотива. Разлог је што је конкуренција теретних оператера у Мађарској и Румунији знатно подигла пословни ниво у теретном саобраћају. Коридор 4 је све конкурентнији, а ионако је републичким кредитом планирана набавка 15 нових локомотива. За приградски саобраћај, пре свега мислим на локомотиве серије 441 и 444 мање вучне силе од 461 и планираних нових локомотива. На крају крајева, то је предлог за РАЗМАТРАЊЕ. Постоји неколико варијанти решења за разматрање.

да, али код нас непостоје вагони са управљачницом. када боље размислим, у праву си. за једну композицију су потребне 2 локомотиве, мислим да је 5 довољно, значи 10 локомотива. планирана је набавка 15 нових, тако да ЖС може да пребаци 13 за БГВ (тј. све 441-300, -500 и -600)
 
JohnnyLee":3qt2lfcg je napisao(la):
Karlo del Ponte":3qt2lfcg je napisao(la):
Па, пуш-пул подразумева вагон са управљачницом. Тренутно је доста опао обим превоза терета и имамо довољно локомотива. Разлог је што је конкуренција теретних оператера у Мађарској и Румунији знатно подигла пословни ниво у теретном саобраћају. Коридор 4 је све конкурентнији, а ионако је републичким кредитом планирана набавка 15 нових локомотива. За приградски саобраћај, пре свега мислим на локомотиве серије 441 и 444 мање вучне силе од 461 и планираних нових локомотива. На крају крајева, то је предлог за РАЗМАТРАЊЕ. Постоји неколико варијанти решења за разматрање.

да, али код нас непостоје вагони са управљачницом. када боље размислим, у праву си. за једну композицију су потребне 2 локомотиве, мислим да је 5 довољно, значи 10 локомотива. планирана је набавка 15 нових, тако да ЖС може да пребаци 13 за БГВ (тј. све 441-300, -500 и -600)

Sve je to lepo i super kada se cita. Ali samo da vas podsetim da nijedna lokomotiva serije 441 nema mogucnost rada na tzv.push-pull garniturama. Cak iako bi se remontovalo i napravilo par vagona sa ceonom upravljacnicom ne bi imalo sta da gura takvu garnituru. Jedine koje bi mogle su lok.serije 444.
Nisam sasvim razumeo ovo sa dve lokomotive na jenom vozu. Sta bi se dobilo sa upotrebom dve lok.?
 
једна на једном, а друга на другом крају воза, да не мора локомотива да манервише у крајњој станици. у суштини ништа, али када већ причамо о тим стварима да изнесем виђење :)
 
JohnnyLee":3bub4htp je napisao(la):
једна на једном, а друга на другом крају воза, да не мора локомотива да манервише у крајњој станици. у суштини ништа, али када већ причамо о тим стварима да изнесем виђење :)

To nije praksa nigde u svetu. Jedna lokomotiva bi bila visak.
 
па и не би баш. једна вуче у једном, друга у другом (корисно је за поласке са Прокопа, с обзиром да тамо нема много места за манервисање локомотива). али, као што сам рекао, то је само виђење ствари. ја бих више волео ЕМВ, али пошто нема ништа од тога неко време, онда могу да се напакују 4, 5 вагона и једна локомотива па да пиче БГВ Батајница-Младеновац и сл.
и јесте пракса, ево слика Њу Џерси транзита:
NECtrain3967.jpg


ако погледаш мало боље, видећеш локомотиву на задњем крају.
 
Amerika i evropa se nemogu porediti jer su to dva koncepta zeljeznice i uopste filozofije to gore je ili hvlaisanje ili arcenje resursa ,mada mi se svidjaju vagoni na dva nivoa
 
Evropu ili Kinu molim,Ameri kasakaju sto se zeleznice tice ,otprilike kao i Srbija :kafa:
 
Vrh