Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Да тамо није тренд да се возиш превозом а поготову не возовима :)
Седнеш у кола и идеш :)
 
Amerikanci su čak neke pruge deelektrifikovali 50ih.
Mene zanima da li neko zna koliko bi okvirno koštala prepravka starih lokomotiva da mogu raditi push-pull vuču, kao i prepravka starih vagona? Koliko je to isplatljivo? Ideja mi se dopada, inače.
 
Данас у 10.10 се возих од Тошиног бунара до Вука; скоро све столице попуњене, људи се возе и станицу-две, као метроом. Раније је било толико путника у шпицу.
У возу је била армија БусПлусоваца и комуналних полицајаца.
 
Jesu li radili aparati posto vecinom nerade pa ih samo kuliras
 
Ја волим релацију Вук-аутокоманда :) најбржа могућа :)
 
direktor":264rfa3j je napisao(la):
Jesu li radili aparati posto vecinom nerade pa ih samo kuliras

Радили, к`о швајцарски сат (трамвај).


@Kopmania

Та релација је савршенство, зато бих ја ту што пре увео још линија, смањио такт на неколико минута, чиме бисмо добили прву метро-трасу у Београду.
 
JohnnyLee":2zdztmli je napisao(la):
једна на једном, а друга на другом крају воза, да не мора локомотива да манервише у крајњој станици. у суштини ништа, али када већ причамо о тим стварима да изнесем виђење :)

Push - Pull tehnologija podrazumeva kompoziciju vagona sa lokomotivom na jednom kraju a na drugom kraju vagon sa upravljačnicom. Poenta je, kao što sam naziv kaže guraj - vuci, da se u jednom smeru upravlja iz lokomotive koja vuče kompoziciju a da se u drugom smeru upravlja iz upravljačnice vagona dok kompoziciju gura lokomotiva. Ta tehnologija je napravljena radi uštede lokomotiva i ukidanja manevrisanja u krajnjim stanicama. Zato je Karlo rekao da se pošalju vagoni u Gošu gde bi se oni prepravili za ovakve kompozicije i određenom broju dodala upravljačnica.
 
знам шта је пуш-пул. само сам споменуо варијанту са две локомотиве јер сам видео да може пуш-пул и са две.
push-pull_zpsfbb3a341.jpg


а и, када се већ поставља у један вагон управљачица, зар не може онда да се направ ЕМВ? пошто оно што сам виђао у Аустрији може комотно да иде и као ЕМВ
 
To budzenje kosta pitanje koliko se isplati i koliko je komplikovano ,ove nase nemozes natjerati ni pus pul da naprave kad vec salju vagone na remont
 
Такође, садашњи пунички вагони имају само по двоја уских ручних врата и компликоване ходнике. Локомотиве су тешке и гломазне што повећава потрошњу енергије, намењене су за дуге композиције.
 
Možda je bolje kupiti polovne EMV-ove

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Samo sam objasnio šta je push - pull ali sam generalno, za, da se kupi nešto novo. Nismo dovoljno bogati da bi kupovali jeftine stvari. Ili polovne u ovom slučaju jer koliko god da su u dobrom stanju i dobro održavane takve stvari su obično odslužile 2/3 svog raadnog veka! Onda je bolje da kupimo nešto što nas može služiti narednih 30 godina a ne 10.
 
Železničar":17n38y7h je napisao(la):
Samo sam objasnio šta je push - pull ali sam generalno, za, da se kupi nešto novo. Nismo dovoljno bogati da bi kupovali jeftine stvari. Ili polovne u ovom slučaju jer koliko god da su u dobrom stanju i dobro održavane takve stvari su obično odslužile 2/3 svog raadnog veka! Onda je bolje da kupimo nešto što nas može služiti narednih 30 godina a ne 10.


Знам, али ако је то што може да послужи још 10 година 20 пута јефтиније од онога што може да служи 30 година...?
 
Ali da bi racunica bila na nuli mora da bude 66 posto jeftinije. Ako ce nas sluziti 10 godina umesto 30, to znaci da ce sluziti 33% u odnosu na 100% koliko bi nas sluzio novi voz. Sto znaci da cena mora da bude 1/3 od cene novog voza.

Tako da se uvek mnogo vise isplati kupiti nesto novo i odrzavati, nego kupiti polovno. Em sto se vozis u starom, em sto odrzavanje moze da bude samo skuplje
 
Pre nego što se krene u kupovinu novih vozila, neka ujednače visinu perona. I ona treba da bude standardna visina za sve stanice BG:voza i Beovoza.
 
Novi stedleri ce biti na 600 mm od gisa ako se nevaram i to ce se uzimati kao standard u buduce.Mogli bi da zavrse ovu halu da nebije promaja
zel-hala.jpg
 
Ta grande hala je depo za BGVozove..impresivno..sta sve nismo koristili za nepoverovati.. :shok:
 
2012":2tejgyec je napisao(la):
Ta grande hala je depo za BGVozove..impresivno..sta sve nismo koristili za nepoverovati.. :shok:
To je hala za održavanje RVR garnitura bilo da su na BG vozu, Beovozu ili na putničkim vozovima.

A ovo je šema TPS Zemun iz jednog projekta od ranije...
 
Stvarno za ne poverovati sta sve treba tu da bude.
 
Nadamo se da ce bar nesto izgraditi iz ruskog kredita
 
Iz ruskog kredita neka naprave i sobu za kaznjavanje i obrazovanje STU-a u okviru TPS Zemun.
 
Koliko kapiram da nedostaje hala za negu kola i radionica.. :kafa:
 
Cini mi se da postoji jedna manj hala na mestu radionice, samo sto je za jedan kolsek
 
Vrh