Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ako vec nisu u stanju da urade bilo sta sa Beovozom. Neka ga izdvoje kao poseban paket i ponude nekom na upravljanje, sa pocetnom subvencijom koju daju danas. Tu postoji toliko potencijala da bi se sigurno nasao neko da to vodi.
Postoje zemlje gde drzava moze da upravlja stvarima i one gde to nije moguce. Mislim da smo mi ova druga grupa.
 
код нас приватници, на нашу жалост, не могу да обављају железнички путнички саобраћај
 
Nikakvi privatnici ne mogu obavljati saobracaj na nasim prugama dok se ne donese novi zakon o zeleznici.
Ali kada se steknu uslovi zasto da ne...
Jedan primer je i Veolia koja ima svoje vozove u Holandiji i tamo vrsi usluge.
 
То је свугде тако са приватницима.
У енглеској сваки правац држи различита приватна фирма.
First, Virgin, Greater anglia, southwestern trains, arriva.....
 
mvbg1":futyvmk0 je napisao(la):
Jedan primer je i Veolia koja ima svoje vozove u Holandiji i tamo vrsi usluge.

има и у Пољској, Немачкој, Чешкој и Шведској. а управља и трамвајским саобраћајем у великом броју европских градова. зато би и њима дао да управљају БГВ-ом, а може и трамвајима
 
JohnnyLee":29l1kr35 je napisao(la):
mvbg1":29l1kr35 je napisao(la):
Jedan primer je i Veolia koja ima svoje vozove u Holandiji i tamo vrsi usluge.

има и у Пољској, Немачкој, Чешкој и Шведској. а управља и трамвајским саобраћајем у великом броју европских градова. зато би и њима дао да управљају БГВ-ом, а може и трамвајима

+1
 
mvbg1":rbrrbwh0 je napisao(la):
Nikakvi privatnici ne mogu obavljati saobracaj na nasim prugama dok se ne donese novi zakon o zeleznici.
Ali kada se steknu uslovi zasto da ne...
Jedan primer je i Veolia koja ima svoje vozove u Holandiji i tamo vrsi usluge.

Подсети ме овим постом. Упамтио сам да ми се још 2006. године један старији господин Холанђанин у неком ћаскању жалио да је приватизацијом железничког превоза он упропаштен тамо. Каже да су тек тада почела кашњења и свеопшти пад квалитета услуге. Стварно немам појма какво је стварно стање, али ми је била занимљива прича.
 
Nijedna privatizacija javnog prevoza ili zeleznice nije donela dobro krajnjem korisniku.Samo je odgovarala vlasniku kompanije,i pouzdanost se smanjila i kvalitet prevoza.Drastican primer toga je recimo Britanska Zeleznica.

Najbolja privatizacija je i dalje gora od najgore drzavne firme.Da ne govorimo koliko ce ljudi ostati bez posla dok ce vecina firme raditi za minimalac,recimo kao u maksiju/delezu kako je.
 
vucko":3jc7xax0 je napisao(la):
Najbolja privatizacija je i dalje gora od najgore drzavne firme.Da ne govorimo koliko ce ljudi ostati bez posla dok ce vecina firme raditi za minimalac,recimo kao u maksiju/delezu kako je.
Au brate al si sad lupio, a i logika ti je da uzmeš neki loš primer pa time pravdaš sve ostalo...

Sad ovde ne pričam o transportu, već generalno. Nemam uvid u to kako funkcionišu privatna železnička preduzeća.
 
Матеја Бељан":1ueh2amz je napisao(la):
За локални и регионални саобраћај (тј. за целу СРБ) биће набављене нове гарнитуре... Проблем остаје градски превоз јер за сада нема најаве о набавци возова, а ни о ремонту постојећих. Уколико се у наредном периоду ништа не предузме БГ-воз неће опстати.

A kada sam ja to još ,,predvideo" ,suština je u tome da ,u ovom slučaju, grad koji nema fabrike ili bilo kakvu industrijsku proizvodnju ne može da ima ovako kvalitetan saobraćaj na duži period jer nema novca,tako da će verovatno,nažalost,da Bg voz tavori i u jednom trenutku ga više nećemo moći prepoznati.
 
Železničar":3273105u je napisao(la):
Od Regiotrans-a u Rumuniji čijim kvalitetom vožnje nisu zadovoljni (česta kašnjenja i ne baš lepi vozovi)
Regiotrans
http://www.regiotrans.ro/

ау ала бедно изгледају возови. па наши РВР-ови су златни за ово

Železničar":3273105u je napisao(la):
LeoExpressa iz Češke koji itekako parira državnim železnicama.
LeoExpress
http://www.le.cz/cms/53-galerie.html

али је ово скроз друга прича. овакве возове би и ми могли да набавимо за ИЦС једног дана :)
 
знам да се набављају ти возови (Флиртови), али неће бити опремљени као што су Лео Експресови. на опрему и ентеријер сам и мислио када сам спомињао :) и да буду од 5 једниница, не од 4
 
Јавни позив за израду саобраћајних студија у циљу унапређења јавног градског превоза путника у Београду обликовано у 2 партије

Izuzetno važno!!! Predhodni put kada je to rađeno 2001. biciklistički saobraćaj i Beovoz su izvisili! Već znam, po uslovima konkursa, da će ovo raditi Saobraćajni fakultet, smer "Drumski transport". Ovde bi nekoliko grupa građana trebalo da pokrene akciju sa zahtevom neizostavljanja gradskih železnica i bicikala iz integralnog modela razvoja gradskog i prigradskog saobraćaja u Beogradu!

Minimalni zahtevi bi bili:
1) interval prigradskih vozova iz Lazarevca, Mladenovca, Umčara, Pančeva i Pazove ne veći od 2 sata tokom dana, i ne veći od sat vremena u vršnim satima
2) Uključivanje svih vozova u Beogradskom okrugu izuzev brzih u integralni tarifni sistem za mesečne karte.
3) Omogućiti prevoz bicikala u javnom prevozu. Na autobusim i trolejbusima kuke na prednjem delu, u vozovima obezbeđen deo kod prvih i poslednjih vrata
4) Uključivanje izgradnje i održavanja biciklističkih staza u fondove za javni saobraćaj, sa jasnom politikom razvoja. Uključivanje biciklističkog saobraćaja u model razvoja saobraćaja u Beogradu za narednih 10 godina.
 
По мени још и:

2а) На двоколосечним АПБ пругама унутар градског подручја Београда одржавати саобраћај у складу са максималном пропусном моћи деоница.
2б) Увести путнички саобраћај тамо где га нема (Овча - Падинска скела, Дунав станица - Дорћол . Калемегдан - Бранков мост, линија БГ:воза високог такта за Железник).
2ц) Оспособити пруге које се не користе (Јаково - Бољевци) за путнички саобраћај.
 
Uredu je to sto ce raditi Saobracajni fax
ali zasto si siguran da nece biti ukljuceni i ostali smerovi ?

Cak sta vise licnicno se nadam da ce se neko na tom faksu setiti da imaju zajednicke projekte
i to ne samo ukljucivanja zeleznickog smeraa vec i postanskog smera, na primer
koriscenje vozila javnog prevoza radi ekspedicije poslovne ekspresne poste u okviru grada
bi bio lep rezultat udruzivanja sa smerom postanskog saobracaja
da pojasnim
ugradnja neke vrste ,,postanskog sanduceta,, kod prednjih vrata , bi garantovalo brzu dostavu tj.da na suprutnim tackama grada isti se prazne i od stane lokalni ,,kuririr ekspres,, tu postu mnogo lakse dostavljali bez guzvanja po gradu

saradnja raznih smerova nudi obilje napredka pa i stvaranje novih radnih mesta-poslova
tj. unaprdjenje samog sistema saobracaja i smanjivanja guzvi u gradu

Ziv primer je bas zeleznica koja ima razvijen postanski saobracaj a
BGvoz nema sektor poste tj zbog ucestale frekvencije tajcniji naziv bi bio brze BG poslovne poste :)
 
Kako urediti barem stajalište BGVoza na stanici NBG,brzo i a da ne bude skupo..
0dsc_0534.jpg

dsc_0532.jpg
 
Пантограф":6yip6809 je napisao(la):
Падинска скела - Овча - Дунав станица

мало сам ти модификовао цитат. ево линије:
skela_zps228e4045.jpg


2012":6yip6809 je napisao(la):
Kako urediti barem stajalište BGVoza na stanici NBG,brzo i a da ne bude skupo..

исто тако могу и да се уреде Земун, Тошин бунар, Земун поље и Батајница. минимум улагања
 
Karlo del Ponte":2k2tbktc je napisao(la):
Minimalni zahtevi bi bili:
1) interval prigradskih vozova iz Lazarevca, Mladenovca, Umčara, Pančeva i Pazove ne veći od 2 sata tokom dana, i ne veći od sat vremena u vršnim satima

Само једна напомена. Не знам за друге правце, а свестан сам и да за сада не постоје техничке могућности, али дубоко сам уверен у то да би линија за Панчево требала да има интервал од пола сата у шпицу, а да у току дана иде на сат. Нарочито ако би се успоставио јединствени тарифни систем. Све дуже од тога би довело до огромних гужви за поласке у нпр. 7 и 8 часова, а у периоду када воз иде на два сата, ретко ко би га користио. Мислим да постоји велики потенцијал и да би линија била одлично попуњена, јер знам како изгледа гужва на путу ПА-БГ у јутарњим и поподневним часовима.
 
Јап, на пола сата за Панчево и на пола сата за Падинску скелу и то је то што се тиче Баната.

Пошто је то све заједно ипак четири пута мање од пропусне моћи Врачарског тунела, обавезно треба завршити пругу од (пробијеног) излаза из тунела преко Карабурме до Вишњице и онда увести градску линију Вишњица - Железник на сваким 15 минута.
 
да се надовежем на пругу за Падинску скелу:
подебљане линије представљају два колосека, с тим да је идеја да или Глогоњски Рит или Јабучки Рит буде двоколосечан да би се мимоишла два воза. иначе, могао би да служи овај или овај воз. три воза, од тога два у саобраћају и један у резерви у Падинској скели, где би могао да се направи и депо за њих
 
Мислим, Џони, да то треба да се електрификује, није то не знам колики трошак.
 
Vrh