Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Матеја Бељан":yvfyfh74 je napisao(la):
Hajde da se trudimo da izdejstvujemo da BGV ide od jeseni na 10 minuta i to celodnevno od 6 do 20...

Mislim da to i tehnički nije izvodljivo,zbog broja koloseka u Batajnici npr.,a i ostali vozovi nebi imali kada i gde da prolaze,a i nema potrebe za tim,samo da se ovako održi i biće dobro,a i zamislite koliko bi to struje trošilo... :D
 
Jedno pitanje, a da li je izvodljivo da se na glavnoj ploci na stanici prokop napravi glavna autobuska stanica :)
 
Mateja, ako sam dobro shvatio od jeseni stanica Kamendin? Kada počinju radovi, kako će to da izgleda?
 
Матеја Бељан":2s5jnh8s je napisao(la):
Hajde da se trudimo da izdejstvujemo da BGV ide od jeseni na 10 minuta i to celodnevno od 6 do 20... posle na 20 do ponoći.

Na drugom topicu (metro) stavio sam vam formulu kako se racuna broj potrebnih vozova na jednoj liniji. Da bi se smanjio interval, treba povecati broj vozova sto je trenutno problem.
 
Onda neka ide na 15 minuta celodnevno. U Batajnici postoji kolosek koji se ne koristi, a funkcionalan je.

Za Kamendin je rečeno da će biti do kraja godine, ali ne znam kad počinju radovi. Iskreno mislim da će se sa Altinom oklevati, jer je potrebno napraviti i 60m dug pothodnik
 
@Mateja

U potpunosti podrzavam ideju na 15 minuta celodnevno. inako u vremenu saobracajnog spica imaju kompozicije koje mogu da ispostuju dati red voznje. Ako mogu da ispostuju postojeci takt od 15 min u spicu, mogu i van njega jer imaju dovoljan broj lokomotiva. Potpisujem da ako bi se celodnevno obezbedio takt od 15 minuta, da bi se i povecao broj korisnika BG:Voza, jer dugo cekanje van spica kada se zakasni destimulise njegovo koriscenje.
 
Матеја Бељан":5u8sylgd je napisao(la):
Za Kamendin je rečeno da će biti do kraja godine, ali ne znam kad počinju radovi. Iskreno mislim da će se sa Altinom oklevati, jer je potrebno napraviti i 60m dug pothodnik

Зашто је потребан подходник? Могу једноставно да направе две платформе и једну стазу од 370 м између њих. Поред леве платформе пролазе 708 и 709, а на 300 м од десне 81Л. Земљиште припада Железници, па ни то није проблем. На слици су платформе дужине 200 м.

altina.jpg
 
Pothodnik mora da se gradi jer ce se ta livada od sptembra puniti kolosjecima to je tehnisko putna stanica koju gradimo zadnjih 30 god. Inace Mateja nemoguce je da vozovi idu na 15 min zbog ostalog zeljeznickog saobracaja i ovako kasne medjunarodni vozovi.
 
ја би станицу ипак поставио овде:
69jion.jpg

мањи је размак између колосека, једна велика централна платформа са подземним пролазом у оба правца
 
direktor":2ln89scx je napisao(la):
Pothodnik mora da se gradi jer ce se ta livada od sptembra puniti kolosjecima to je tehnisko putna stanica koju gradimo zadnjih 30 god. Inace Mateja nemoguce je da vozovi idu na 15 min zbog ostalog zeljeznickog saobracaja i ovako kasne medjunarodni vozovi.

Moguće je da idu na 15 minuta kao i sada. Tehnički je moguće 16 vozova po času, ali 15 minuta je optimun i može, naravno, celodnevno
 
JohnnyLee":1ikus21h je napisao(la):
ја би станицу ипак поставио овде:
69jion.jpg

мањи је размак између колосека, једна велика централна платформа са подземним пролазом у оба правца
Ако буде подходника, нема ништа од тог стајалишта још дуго. Ту би проблем могло да прави земљиште са јужне стране пруге, ако би се ишло експропријацију. А ако буде ту, и направи се и Камендин, онда једино да укину Земун Поље, пошто не би имала смисла.

Не знам тачно где планирају техничку станицу, али има места ближе граду.
 
Inače, trenutno na BGV saobraća i jedna stara garnitura sa foteljama onim, tako da se ne zbunite ako idete. Ubacili su je kao zamenu, i dobro je da su se snašli bar tako. Zanimljivo je da je na njoj bio podigunt pantograf prvi do kabine mašinovođe, a ne drugi, tj. zadnji, kako je uobičajeno. Nešto mi govori da drugi nije ni ispravan...
 
Ja sam taj propustio, bilo mi čudno. A iza njega je bio Beovoz sa onim plastičnim sedištima plavim, koje inače viđam u BG-vozu. Da li inače BGV staje na semafore? Sad mi se prvi put desilo da je bilo crveno i stao je dvaput, pre NBG stanice i stanice Zemun?.
 
Obavezan kao i svaki drugi voz (pritom, ovi "semafori" se i ne zovu tako na željeznici, tamo su zvanično signali; semafori se koriste u drumskom saobraćaju).
Prolazak voza na crveno je moguć samo pod određenim uslovima koji obavezno obuhvataju neku vrstu zapisa te radnje (papir, tahograf, "crne kutije").
 
Pretpostavljam da je crveno onda kada se voz ne očekuje, kada nije podešena skretnica i kada se ispred njega u istom sektoru kreće drugi voz. Ne znam šta je trepćuće i obično žuto
 
vozih se juce prvi put bg vozom duze od stanice nbg,sasvim je oko oko 13-14h bila ispunjen bg boz u oba smera.glavno sam primetio da stoji puno na stanicama da bi izravnao vreme.mislim da je 5 min stajao na zemun polju.

Stanica tosin bunar je u krivini i bas je zeznuta za izlazenje,pomogao sam jednoj zeni sa malim detetom da izadje.

Stanica mora da se izmesti malo vise ka nbg da bude tacno na nadvoznjaku.I da ima silazak sa obe strane tosinog bunara,to ce i ispopularizovati BG voz,jedino ce biti malo dalje ovima sa bezanije.

Uopste nisam znao za one stepenice gore ka bezaniji,ono je genijalno samo sto nije za svakog,tu bi valjalo jednom da stave neku zicaru ili liftic.Mogu misliti kako je veselo kad se zamrzne.

Inace,bezanija super izgleda,a kad se popne uz stepenice vidi se savrseno novi most.
 
Arnorian":320mwlm1 je napisao(la):
Ако буде подходника, нема ништа од тог стајалишта још дуго. Ту би проблем могло да прави земљиште са јужне стране пруге, ако би се ишло експропријацију. А ако буде ту, и направи се и Камендин, онда једино да укину Земун Поље, пошто не би имала смисла.

Не знам тачно где планирају техничку станицу, али има места ближе граду.

ок, може онда и пасарела, али не знам чему експроприација? идеја је да перон буде између колосека, а не бочно
 
JohnnyLee":15fvrufc je napisao(la):
Arnorian":15fvrufc je napisao(la):
Ако буде подходника, нема ништа од тог стајалишта још дуго. Ту би проблем могло да прави земљиште са јужне стране пруге, ако би се ишло експропријацију. А ако буде ту, и направи се и Камендин, онда једино да укину Земун Поље, пошто не би имала смисла.

Не знам тачно где планирају техничку станицу, али има места ближе граду.

ок, може онда и пасарела, али не знам чему експроприација? идеја је да перон буде између колосека, а не бочно
Не због платформе, она би са било које стране била на Железницином земљишту, већ због стазе од улице до платформе. Ако та површина није државна био би проблем.
 
а, то мислиш. колико ја видим, са северне стране је све ок, налази се пут, тако да је јавна површина, мада мислим и да је са јужне стране део јавна површина, тако да може
 
Evo večeras je BGV iz Batajnice koji je trebao da krene u 22:42h kasnio malo dok nije došla zamena jer su neki (verovatno klinci) zapalili sedišta u vozu... Gledam ih skoro svaki dan,uglavnom klinci iz Zmaja,to je strašno šta rade,čupaju,kidaju,pale po vozu,bacaju petarde...
 
A da li bi mogao da se smanji interval tako što bi se ispeglao red vožnje. pošto je bilo dosta reči o tome da bg voz ima veoma "komotan" red vožnje, du se intervali između stanica smanje i tako da se dobije koji minut.
 
Ne bi se tu dobilo mnogo, a komotan red vožnje je dobar baš za takve situacije, kad iz nekog razloga voz zakasni 10ak minuta, dok dođe do Pančevca, već je nadoknadio kašnjenje, u suprotnom bi nastao haos jako lako, potpuni ispad iz reda vožnje. Tako da neeee
 
Recimo da bi se mogao uvesti sitem dvostrukih brzina za BG:Voz. Znači, vozni red je namješten na isti način kao i sada, tj. dosta je "relaksiran".
Ako je sve u redu, odnosno nema zastoja, voz vozi nekom unapred određenom brzinom, koja je manja od maksimalno moguće, a tako je namještena da u stanice stiže po ovom, relaksiranom redu vožnje.
Kad dođe do zastoja, voz se kreće maksimalnom brzinom, smanjujući time kašnjenje. Sami putnici obično jedva primjete npr. dodatni minut u toku vožnje, dok ga itekako primjete ako čekaju u stanici.

Ovakav sistem primjenjuju Rusi, jer na 10 000 km Transsibira u 6 dana ni Japanci ne bi bili u mogućnosti da održe neki knap-vozni red. Nekad je, mislim, i kod nas bilo dvostrukih brzina.

Mana ovog pristupa je povećano zadržavanje voza na otvorenoj pruzi, čime se dodatno otežava prolaz ostalih vozova.
 
Ipak bi se tu dobilo mnogo, mnogo više od nekoliko minuta. Naime, od 9 garnitura gradske železnice 7 je u saobraćaju i dve rezerve. Ako bi se redom vožnje smanjila vozna vremena i malo promenila organizacija turnusa garnitura za postojeći interval polazaka dovoljno bi bilo šest garnitura. Time bi se oslobodila jedna koja će od novog reda vožnje saobraćati od Bgd Centra do Resnika.
Pre neki dan ukinute su lagane vožnje u st Zemun Polje ( sda je brzina 100 km/h) i u st Novi Beograd (sada je brzina 60 km/h osim kroz 4. kolosek gde se još izvode neki radovi), i stvoreni su uslovi za normalan saobraćaj.
 
Vrh