Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

c.s.i.":hzzpf11e je napisao(la):
Zvanično je zabranjeno, ali iz prakse mogu da ti kažem da ti niko neće prigovoriti.

Ja sam jednom vozio bicikl u bg vozu, al nedeljom kad nema mnogo ljudi, kad je radni dan sramota me vozovi su krcati i ja još bicikl da guram :)
 
Pa kad je radni dan van špice oko 10 ujutro, opušteno može... provedeš ceo dan u gradu i onda uveče nazad:D
 
Матеја Бељан":9jm6muxy je napisao(la):
http://www.youtube.com/watch?v=ySTdz9t8Ubg

Jel moguće da se ovako nešto dogodi na RVR-u? :S

Uh...

(24kV da onako zavarniči u mojoj blizini gledao bi samo kako da spasem živu glavu, a ne da vadim telefon i snimam.)

Teoretski je moguće. Samo treba znati šta treba da crkne da bi ishod bio ovako "iskričav". :)

Znam da su tramvaji na NBGDu jedno vreme imali problem na trasi ŽStNBGD - Blok 19a i da im se ovakva (relativno slična) stvar događala da varniče dok stoje na stanici/semaforu i dok se voze duž te trase.
 
Ipak nije neko ko stoji pored ugrožen, šine su direktno uzemljenje, čak ni oni unutra ne verujem da su ugroženi, ali stravičan je prizor:D
 
Na snimku se vidi da je vod kontaktne mreže pao na garnituru i dogodio se vatromet. Pitanje je zašto napon u kontaktnoj mreži nije isključen. Kod nas, ukoliko dođe do kidanja voda kontaktne mreže ili bilo kakvog problema na izolatorima i onim provodnicima koji se nalaze na krovu garniture, dolazi do trenutnog, automatskog isključenja napona iz kontaktne mreže. Automatski osigurači se nalaze u centru za daljinsko upravljanje ( CDU ) koji se nalazi u Topčideru i tamo rade dispečeri koji se brinu o tome.
Kod nas buktinje nastaju od, nećete verovati, opušaka cigareta i grejalica. Poslednja je izgorela 014-061 u Valjevu, kada je po dolasku voza u stanicu neko od putnika bacio opušak na ono plišano sedište i vrlo brzo buknula je vatra. Valjevo je bila poslednja stanica tom Beovozu pa su svi putnici izašli a osoblje voza je okretalo komande prema Beogradu. Vatra je primećena kasno i epilog se vidi na slici.
Samo da dodam da garniture gradske železnice imaju sedišta koja nisu zapaljiva.
01406102062010.jpg


41606202062010.jpg
 
kopmania":2did23es je napisao(la):
c.s.i.":2did23es je napisao(la):
Zvanično je zabranjeno, ali iz prakse mogu da ti kažem da ti niko neće prigovoriti.

Ja sam jednom vozio bicikl u bg vozu, al nedeljom kad nema mnogo ljudi, kad je radni dan sramota me vozovi su krcati i ja još bicikl da guram :)

Kako je moguće rešiti rampu za penjanje biciklom u voz?

Relativno je jeftino staviti češljeve u po jedan vagon svake kompozicije i staviti one gadosti što postoje i na stepenicama sa starobeogradske strane brankovog mosta, ali kako rešiti rampu za penjanje na voz?
 
Recimo da se iskoriste vrata koja su nekad služila za prtljag, to su druga vrata od početka voza, prva su za kabinu mašinovođe, a druga, stavljena van funkcije, tako da deo putničkog salona obuvata i jedno vratno krilo. To je moglo da se reši pri rekonstrukciji...
 
Матеја Бељан":2eq41lva je napisao(la):
Recimo da se iskoriste vrata koja su nekad služila za prtljag, to su druga vrata od početka voza, prva su za kabinu mašinovođe, a druga, stavljena van funkcije, tako da deo putničkog salona obuvata i jedno vratno krilo. To je moglo da se reši pri rekonstrukciji...
a sećaš se kakav je stav čovek iz direkcije imao na diskusiji, kao da je investicija u omogućavanje biciklama u vozove bog zna koliko skupa
 
Ako bi slusali direkciju ne bi daleko dogurali.Mozemo sigurno izgurati da mogu da se koriste bajsevi van spiceva i vikendom bez problema i onako je tada bg voz poluprazan.I to recimo da mogu u zadnji vagon da se ubacuju.
 
Moraju da se menjaju i pravila na Železnici. Da nije tog čoveka iz Direkcije BG voz bi ko zna kad i kako krenuo, tako da što se njih tiče, urađen je maksimum. Sve je to već sada mnogo koštalo i važno je da je profunkcionisalo. Polako sa investicijama. Uostalom, pogledajte kako izgledaju mnoge autobuske stanice, ljudi na Batajničkom putu čekaju autobus uz elastičnu ogradu, na mnogim stajalištima stojite bukvalno na putu.
 
Понедељак, 20. јун 2011.

Летњи ред вожње на линијама „БГ воза” од 1. јула

Примена летњег реда вожње на линијама „БГ воза” стартује од петка, 1. јула, саопштено је из Дирекције за јавни превоз.

У току трајања летњег реда вожње укидају се поједини поласци „БГ воза”. Из Батајнице се укидају поласци у 8.50, 13.52, 14.20, 17.20, 19.20 и 21.54 часова, а од Панчевачког моста укидају се поласци у 9.42, 13.18, 14.47, 18.17, 20.33 и 22.00 сата. Од Земуна до Панчевачког моста укинут је само полазак у 12.32, а од Земуна до Батајнице полазак у 13.18 сати.

Летњи ред вожње ће се примењивати до 1. септембра.
 
Šta da se radi, preživećemo. Sećam se, kad je ipšao Beovoz, od 3 garniture jednu su znali da izbace pa se stvarao razmak po 2 sata
 
vucko":3lu8clmu je napisao(la):
Летњи ред вожње на линијама „БГ воза” од 1. јула
...
Летњи ред вожње ће се примењивати до 1. септембра.

Ovo mi deluje kao nešto što je sasvim razumno i racionalno, ipak je u pitanju vid gradskog prevoza, pa je samim tim popunjenost podložna periodima školskih raspusta i godišnjih odmora.
Da je sreće na našim železnicama tokom letnjih i zimskih raspusta i sezone god. odmora bilo bi više sezonskih / izletničkih vozova koji bi koristili oslobođenu infrastrukturu, ali mislim da to već nećemo baš nešto mnogo videti.
 
Posto grad ocigledno ne moze da se odbrani od grafitera, mozda im dati da iscrtaju vagone u bg motivima, da ne bude bas geto oridjinale stajl na ulicama...
 
Pa primenili su tu specijalnu farbu pa nek se sada dokaze na delu! A grafitere kaznjavati bicevanjem!
 
+za bičevanje..treba preuzeti neke praktične šerijatske zakone iz Irana :kafa:
 
2012ice. Batalio si NWO pa idemo serijat fazoni ovo ono? :)

Drago mi je da se redukuje bg voz sto znaci da je postao prava gradska linija koja ima smanjene redove voznje u leto.
 
djordje*******g":36qpn76h je napisao(la):
Pa primenili su tu specijalnu farbu pa nek se sada dokaze na delu! A grafitere kaznjavati bicevanjem!
Za skidanje grafita sa gradskih garnitura grad Beograd ima sklopljen ugovor sa nekom privatnom firmom koja se tek s vremena na vreme pojavi u TPS Zemun i skine poneki grafit. Ako su već uložena značajna sredstva u tu zaštitu od grafita nije mi jasno zašto ta privatna firma ne radi to kontinuirano. Na primer, svaka od granitura jednom mesečno ostaje u depou ceo dan bog mesečnog pregleda, pa posle tog pregleda mogli bi da joj skidaju grafite.
Jedan deo nadležnosti gradske komunalne policije vezan je za grafite na fasadama, pa me živo zanima da li mogu da imaju istu nadležnost i za garniture ?
 
Nije li jeftinije da grad Beograd angažuje nekoliko čuvara, koji bi štititi garniture u TPS Zemun (pretpostavljam da se nejveći broj grafita iscrta dok vozovi miruju po depoima)?
 
vucko":2py1ybyb je napisao(la):
2012ice. Batalio si NWO pa idemo serijat fazoni ovo ono? :)

Drago mi je da se redukuje bg voz sto znaci da je postao prava gradska linija koja ima smanjene redove voznje u leto.
Ma ovo je više u stilu S/M :cool:
 
Nije li jeftinije da grad Beograd angažuje nekoliko čuvara, koji bi štititi garniture u TPS Zemun (pretpostavljam da se nejveći broj grafita iscrta dok vozovi miruju po depoima)?

80 posto grafita nastalo je u Bgd Centru na rezervnoj garnituri, na st Pančevački Most u onom štulcu prilikom okretanja komandi i na Novom Beogradu dok su se tamo okretali vozovi. Na samom početku u TPS Zemun su bili posebni čuvari koje je angažovao grad, ali su garniture iz saobraćaja dolazile već išarane tako da su izgubili svaki smisao. Garniture koje nisu u saobraćaju preko vikenda i praznikom čuvamo u hali i tu nema šanse da ih išaraju.
01701826042010uhali.jpg
 
Pratim ovaj forum duže vremena, ali sada sam imao potrebu da podelim neke informacije sa vama.

Kao prvo, Grad Beograd nema sklopljen ugovor sa tom privatnom firmom, već je ta firma imala sklopljen ugovor sa Želvozom da postavi antigrafitnu zaštitu na remontovane elektromotorne garniture. Naravno, pošto je taj posao završen krajnje sumnjivo, dotična firma je dala garanciju da će 4 godine besplatno uklanjati grafite sa garnitura u TPS Zemun.

Antigrafitna zaštita koja je postavljena je običan vosak koji je posle par dana potpuno matirao i pokupio prašinu i prljavštinu na sebe tako da vozovi izgledaju kao da su godinama u upotrebi. Prosto ih je nemoguće oprati i skinuti tu štroku sa njih, a da se taj vosak ne ošteti.

Da se razumemo, to što je postavljeno na EMG nema blage veze sa pravom antigrafitnom zaštitom, pa je zato i nemoguće vozove oprati, te je dotična firma prilikom skidanja grafita oštetila osnovu boju, što je prouzrukovalo ponovno farbanje pojedinih delova.

Na žalost ovakve stvari će se dešavati sve dok se javni radovi dele po partijskoj, rodjačkoj i prijateljskoj osnovi, a nemaju baš neke veze sa onim što treba da se uradi i da to liči na nešto.
 
Vrh