Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Arnorian":1hsh3w63 je napisao(la):
Било би добро да подесе ред вожње тако да пар минута по пристизању воза из Ресника у Прокоп прођу возови у оба правца на линији П. Мост-Бајница. Али знам да је тако нешто вероватно квантна механика за ЖС.

.
srećom bg voz je pod upravom grada a ne žs tako da verovatno tu može biti nešto.


najbolje bi bilo kad bi bilo tri perona jedan do drugog i vozom iz resnika u prokop staje u sredinu, dok voz ka pančevačkom mostu i bataji stanu sa leve i desne strane. i onda bi i svako mogao lako da presedne u ma koji deo se uputio.


vučko. davno nisam čuo nešto optimističnije. vidiš i da će metro da nam prave na stubovima a kamoli još da ukopavaju postojeću železnicu.
 
2012ica me je zarazio,nemojte me kriviti :)

Bice velika stvar,da se zavrsi ta druga linija,jedva cekam da pocnu radovi :vops:

Mozda bi i mogao da se uvede ztp beograd kao ranije kada se ubaci i druga linija?To bi bilo malo preduzece ali bi bilo gradsko pa ne bi imali probleme sa ZS.
 
Biće gradsko kad Grad kupi garniture... za sada neka ih ovako. Mada.. šta fali RVR-ovima? Uz redovno održavanje šinska vozila mogu dugo da traju...
 
Ali ono što najviše smeta je visina platformi,bilo bi super kada bi bile kao na P.Mostu :kafa: Neka inovacija tipa montažno-demontažnih platformi ili koje se podešavaju prema visini vozova bi bilo trajno rešenje,nedavno je i Evropska železnička asocijacija tražila od Beogradskih kao i od ostalih Evropskih studenta da pokušaju dati rešenje za neujadnečene visine platformi u celoj Evropi,kako je to prošlo ne znam..
 
Gledao sam malo po depou u zemunu ima 12 garnitura koje se mogu remontovati .Inace cekam voz u karadjordjevom parku guska najavljuje voz za rakovicu niko se nemrda voz krece guska se oglasava izvinjvam se za novi beograd :bash: nije joj prvi put
 
Pa ima i gusan i guska, koje redovno grese brojeve koloseka, destinacije i jos sto sta. Najbolji najavljivac je na stanici vukov spomenik
 
Nadjoh crtez projekta stanice Vukov spomenik,radila ga je zena,zaboravih kako se zove,Verovatno ima ucrtanu i metro stanicu u projektu,vredelo bi to naci

PANO-PLAKAT-VUK.jpg
 
Kad smo kod vodke... Pre neki dan vidim konduktera kako nosi pivo kroz voz na početnoj, možda mašinovođi :)) I ranije sam viđao takve scene, kako sa stanice nose pivo do lokomotive
 
Vucko prebaci sliku prokopa sa ssc da ljudi vide kao je izgledao prije ploce
 
Матеја Бељан":2kr9goge je napisao(la):
Kad smo kod vodke... Pre neki dan vidim konduktera kako nosi pivo kroz voz na početnoj, možda mašinovođi :)) I ranije sam viđao takve scene, kako sa stanice nose pivo do lokomotive


Pa ljudi na ovoj vrućini moraju nekako da se rashlade :D Tebra a čime se ti baviš inače kad stižeš da snimiš takve detalje?
 
direktor":3ld41tu3 je napisao(la):
Vucko prebaci sliku prokopa sa ssc da ljudi vide kao je izgledao prije ploce


Душа ме заболи сваки пут када видим ту слику. :( Само да су додали који колосек и поставили прозирну стаклено-челичну конструкцију изнад и имали бисмо модерну,функционалну и завршену жел. станицу к'о сав нормалан свет.

prokop.jpg


Је*o их бетон да их Је*o :rant: ...За све је крив Бранко Жежељ! :)
 
Pa hteli su visoko da lete...a sad nam je dovoljan i NBG. Osudićete me, ali šta fali da ova rupa bude tehnička opslužna stanica (zaboravio sam kako se to zove) zajedno sa Zemunom, a NBG GLAVNA. Taman kad rade manevar i pregledaju vagone neće kisnuti, a niko se neće brinuti što tu ne postoji ništa, na krovu može da se napravi ogroman Park and Ride.
 
A zar se ne bi troskovi zavrsetka Prokopa potpuno isplatili prodajom poslovnog prostora na njemu? Tako su bar ranije pricali.....
 
Oko toga se i vrti prica,sto prokop jedini ima tu mogucnost da se sam isplati prodajom tog prostora ili makar pokrije cena izgradnje.

Cak mislim da je jedino zato i izabran prokop kao glavna zeleznicka,a mozda i jer su planirali tu metro dok oko stanice NBG nije planiran.
 
Kod mene u gradu se izmedju 2008-2012 remontuje jedna (remontuje se puno vise, ali ova je najslicnija) zeleznicka stanica koja je gotovo ista kao ona na NBG, ugradjuju se pokretne stepenice, liftove, nove pruge, novi krov, nove perone, stara zeleznicka zgradica se renovira, remontuje se jedini postojeci pod-stanicni prolaz/tunel/ulaz do stanice i jedan pod-stanicni prolaz za bicikle i pesake sa druge strane stanice na koji ce se onda kopanjem dodati ulazi do na perone (stepenice, lift), sve od a do z. Kao nova je.

Koliko kosta? 40 Miliona Evra. 10 za svaku godinu rada.

U Beogradu taj posao sa istim radovima i kvalitetom realno nebi trebao da kosta vise od 20 Miliona (ili manje, jer je radna snaga 4-5 puta jeftinija), ali bi realno sa kradjom gradonacelnika, zeleznice i svim drugim "nacelnicima" koji su ukljuceni u posao, i guranjem neke amaterske, ne-strucne, drugarske firme za fusiranje kostao vise od 50 miliona, i vi bi videli gomilu novih skupih kola na ulicama u drzavi u kojoj na papiru cak ljudi u najvisim pozicijama nebi smeli da imaju dosta para da ih kupe...

Evo kako izgleda novi peron i krov:
http://www.heringinternational.com/images/content/de/bahn/bahnsteigdach_bodenheim/pasing_960.jpg

A ovako je izgledalo pre remonta:
http://www.naanoo.com/live/wp-conte...6d12_dts_image_631_tepfcschnm_140_600_240.jpg

Voz na slici je isti sistem kao Beovoz, znaci prigradski voz.

Ovo je ta zeleznicka zgrada koja je remontovana (samo da se vidi kolika je to zgrada, da se ne radi o nekoj maloj kucici):
http://www.kbaystb.de/kbaystb-kbays...sing/2008-08-19_pasing-neu_von_nordwesten.jpg

A ovo je taj prolaz za bicikle i pesake koji ce se remontovati i na koji ce se dodati stepenice na peron:
http://www.kbaystb.de/kbaystb-kbays...fe-pasing/2008-08-19_pasing-uf_von_norden.jpg

http://www.kbaystb.de/kbaystb-kbays...fe-pasing/2008-08-19_pasing-uf_von_sueden.jpg

Evo nove pokretne stepenice na remontovanom peronu:
http://www.augsburger-allgemeine.de...topTeaser_crop_Der-Bahnhof-M-nchen-Pasing.jpg

Povecana je rupa preko celih stepenica, da sto vise svetlosti udje u podzemni prolaz. Na krovu su na delu iznad stepenica stavljene providne (pleksi verovatno, vidi se na prvoj slici remontovanog perona) ploce koje omogucuju da bar mali deo podzemnog prolaza bude osvetljen suncem, dosta je prijatnije nego mracni tunel samo sa sijalicama.
 
Kad sam vidio crveni voz i logo DB sve mi je bilo jasno nisi morao da objasnjavas.Grad ce krenuti u remont stanica to je sigurno ali imaju problem da odrede visinu perona pogotovo u vukovom spomeniku koji je 900mm a novi vozovi se prave na 600mm ili pak na 650mm.Za stanicu nbg je uradjen projekat imate dva ponudjena rijesenja u temi bg cvor na www.railserbia.net
 
стварно су дебили, срушише целу станицу, и сад се ми 30 година акамо са њом....
 
direktor":a8ep25th je napisao(la):
Kad sam vidio crveni voz i logo DB sve mi je bilo jasno nisi morao da objasnjavas.Grad ce krenuti u remont stanica to je sigurno ali imaju problem da odrede visinu perona pogotovo u vukovom spomeniku koji je 900mm a novi vozovi se prave na 600mm ili pak na 650mm.Za stanicu nbg je uradjen projekat imate dva ponudjena rijesenja u temi bg cvor na www.railserbia.net

Spominjalo se lupanje čitave stanice zbog tih perona. Zar nije izvodljivo i jednostavnije da se uklone šine, nabaca zemlje, kamenja, betona, čega već i podigne šina, umesto da se spušta stanica?

Zanimljivost: ako se dobro sećam, nabrojali smo da imamo 5 visina u opticaju
 
direktor":72x115uq je napisao(la):
Kad sam vidio crveni voz i logo DB sve mi je bilo jasno nisi morao da objasnjavas.Grad ce krenuti u remont stanica to je sigurno ali imaju problem da odrede visinu perona pogotovo u vukovom spomeniku koji je 900mm a novi vozovi se prave na 600mm ili pak na 650mm.Za stanicu nbg je uradjen projekat imate dva ponudjena rijesenja u temi bg cvor na www.railserbia.net

Sta ti je bilo jasno? Lepo sam ti napisao cenu. A od tih 40 miliona, samo na Perone i prilaz istima spadaju 29,4. Znaci stanica NBG moze vec za 30 (realno po cenama radne snage u Srbiji za pola toga) da se sredi od glave (krova) do pete (ulice), dok se ne pocne sa izgradnjom neke manje pristupacke/salterske zgrade za zajednu upotrebu sa autobuskom stanicom.

Od tih 40 miliona, "drzava" bavarska snosi 21,5 Miliona, savezna republika nemacka 13,5, a DB ostatak, znaci 5 miliona. Srbija te sume, u stvari lagano 10 puta vece sume, uzima i razbacuje na sve strane bez da se ista od toga vidi. U tome je razlika. Ne da oni imaju para a mi nemamo, nego da oni znaju kako da koriste svaku paru, dok se kod nas samo zna kako ce se ukrasti svaka para do zadnje.

A o tome sto se neki ovde sekiraju da je peron visok pa misle da mora da se srusi cela stanica.... :rolleyes: :lool: :bash:
Valjda moze da se srusi peroncic bez da mora da se rusi cela stanica. Kod ove stanice koju sam prikazao su isto promenili visinu i to u dva pravca: Na peronima za prigradski voz su podigli perone sa 85cm na 95cm, a na peronima za putnicke vozove su spustili perone na 76cm. Toliko o tome dali je moguce ili ne. Peroni su najjednostavnija stvar, par blokova ili betonski zidici, i preko ploca, i gotovo. I uz svo vreme dok su tekli radovi, stanica je bila u punoj funkciji za prigradske vozove koje na toj stanici idu na nekih 5 minuta, za regionalne putnicke i cak ICE vozove.

Nije da stvari nisu moguce ili da su skupi, nego su Srbi jednostavno nesposobni i podeljeni na dve strane. Jedna koja je nesposobna i uopste je ne zanima projekat nego je samo interesuje da sto vise ukradu i kako ce to uraditi, pa lazu narod sa pricama o visini perona, nekim ciframa od stotinama miliona evra koje bi bile potrebne ili kako nece moci da se obavlja saobracaj da bi ukrali sto vise. A druga strana je ili glupa ili slepa pa puste da ih lazu ovi prvi, ili ih jednostavno ne zanima sta se desava sa njihovim parama, za koje ce oni i svoja deca morati raditi na otplacivanju, i zbog kojih se sutra nece moci popraviti ulica, bolnica, skola itd... zato smo tu gde smo, na dnu dna. I nikakva Evropa ni "Srbija za Evropu" (bar nisu slagali, Srbija, zahvaljujuci masovnim kreditima koje nisu koriscene nizasta sta bi pomoglo Srbiji nego pokradeni, ce danas i sutra raditi za Evropu) nece pomoci, nego ce biti sve gore i gore dok se jednom u Srbiji narod ne probudi i vidi sta im se radi.
 
Kad sam rekao dami je sve jasno mislio sam na organizovanost tacnost i kvalitet po najboljoj cjeni .Tacno da se moraju lupati peroi ili ostalipodizti a ne cjela stanica.Peronu vuku je od mermera spustajem perona morale bi se regulisati i pokretne stepenice .A da se pare kradui da supokradene to nije nista novo to vec nazalost vec znamo :bash:
 
Aha, onda sam pogresno razumeo, mislio sam da mislis na istu staru pricu "pa to je DB, nemacka je bogata, zato oni to imaju..." :) Izvinjavam se :)
 
Матеја Бељан":3gmtedvl je napisao(la):
Osudićete me, ali šta fali da ova rupa bude tehnička opslužna stanica (zaboravio sam kako se to zove) zajedno sa Zemunom, a NBG GLAVNA.

ekipa na forumu je podeljena izmedju onih koji legitimno smatraju da Prokop treba zavrsiti kada je vec toliko novca u njega ulozeno i onih koji smatraju da ne treba na njega vise trositi vec osposobiti NBGD, necemo se skoro dogovoriti, na kraju cemo imati dve stanice :)

vucko":3gmtedvl je napisao(la):
Oko toga se i vrti prica,sto prokop jedini ima tu mogucnost da se sam isplati prodajom tog prostora ili makar pokrije cena izgradnje.

na Prokopu ima prostora koliko i povrsina same ploce a na NBGD ima nekoliko hektara praznog gradjevinskog zemljista oko cele stanice.

MareCar":3gmtedvl je napisao(la):
Valjda moze da se srusi peroncic bez da mora da se rusi cela stanica.

naravno da moze, trosak pa sta, nego se treba dogovoriti oko uskladjivanja visina perona. Zeleznica ne moze ni satove na stanicama da uskladi a kamo li da 27 direktora stavi potpis na dogovor o uskladjivanju perona.
 
Mogao bi Alma Kvatro da postavi nadstresnice na Tosinom bunaru, eventualno i na NBG i u Zemunu. A svakako da to može biti dobro rešenje i za Kamendin. Može i za onaj novi peron na Pančevcu
 
Vrh