Recimo da bi se mogao uvesti sitem dvostrukih brzina za BG:Voz. Znači, vozni red je namješten na isti način kao i sada, tj. dosta je "relaksiran".
Ako je sve u redu, odnosno nema zastoja, voz vozi nekom unapred određenom brzinom, koja je manja od maksimalno moguće, a tako je namještena da u stanice stiže po ovom, relaksiranom redu vožnje.
Kad dođe do zastoja, voz se kreće maksimalnom brzinom, smanjujući time kašnjenje. Sami putnici obično jedva primjete npr. dodatni minut u toku vožnje, dok ga itekako primjete ako čekaju u stanici.
Ovakav sistem primjenjuju Rusi, jer na 10 000 km Transsibira u 6 dana ni Japanci ne bi bili u mogućnosti da održe neki knap-vozni red. Nekad je, mislim, i kod nas bilo dvostrukih brzina.
Mana ovog pristupa je povećano zadržavanje voza na otvorenoj pruzi, čime se dodatno otežava prolaz ostalih vozova.