Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Zidar,jeste ali sve juzno od nasipa i UMP-a ce biti autobuska stanica a ono sa severne strane bese planiraju za kulu(bese jedino tu moze neka zgrada od 100-150 m u BG-u da se pravi po onoj studiji).

Mateja,dobra ideja!!!Posto se koristi intenzivno i bg voz da mogli bi da sklope ugovor sa direkcijom slican onome kao za gsp,svi bi bili na dobitku.Samo sto bi stanice za bg voz trebale biti duze i sa vise mesta za sedenje za razliku od onih za gsp
 
Pa znaš da postoje i takvbe pogotovo na tramvajskim peronima, lako se to sredi, mogu i sa manjim staklima bočnim. Ne moraju reklame, mogu da im ustupe neko drugo mesto za reklame u zamenu za nadstrešnice. Ionako postoje i za tramvaje neke bez reklama, a održavaju ih oni.
 
Možda offtopic - razmišljao sam o muzici.

Sad, nisam siguran da li se to promenilo, pošto se nisam vozio neko vreme (bila je neka krš radio stanica) - ali šta mislite da u skladu sa opremom koja postoji (kaseta/cd) napravimo "Beobuild kompilaciju muzike za BG:Voz" i to im poklonimo?
 
Evo malo mracne atmosfere na stanici karadjordjev park.

Naime na stanici nije bilo struje i vladao je potpuni mrak, ruku na srce radile su sve sijalice koje se pale u slucaju nestanka struje, kao i svi svetlosni znaci koji oznacavaju izlaz iz stanice

http://youtu.be/ALseYuYw_Ws

photo0176.jpg
 
Vau scena iz filma "28 dana kasnije" :shok: stekao se utisak da te na kraju ščepao zombi.. :)
 
Na peronu ka NBG baš je mračno bilo :)) na ovom drugom još je i ok bilo :)
 
vucko":3hy6noew je napisao(la):
Zidar,jeste ali sve juzno od nasipa i UMP-a ce biti autobuska stanica a ono sa severne strane bese planiraju za kulu(bese jedino tu moze neka zgrada od 100-150 m u BG-u da se pravi po onoj studiji).

Mateja,dobra ideja!!!Posto se koristi intenzivno i bg voz da mogli bi da sklope ugovor sa direkcijom slican onome kao za gsp,svi bi bili na dobitku.Samo sto bi stanice za bg voz trebale biti duze i sa vise mesta za sedenje za razliku od onih za gsp


vec vidim temu za neku od sledecih Beobuild radionica: 'Beogradski komunikacioni cvor: prokop ili Novi Beograd ?'


sto se Alme tice, imaju oni stomak za razne poslove ali za Zeleznicu, pa nisu valjda toliki mazohisti (iako je garniture remontovao grad infrastruktura je i dalje u vlasnistu zeleznice)
 
Hajde da se trudimo da izdejstvujemo da BGV ide od jeseni na 10 minuta i to celodnevno od 6 do 20... posle na 20 do ponoći.
Imaćemo stanicu Kamendin, što znači da bi trebalo redukocvati linije 707 i 704 za ukupno 4 vozila, skinuti sa 73 još dva i napraviti 73L od 4 vozila i 700 u smeru B od 2 vozila.

U isto vreme, nadam se, imaćemo i liniju Prokop - Resnik, besmisleno je očekivati da će oni presedati ako budu morali da čekaju voz 15 - 30 minuta. Stoga je takt od 10 min. uslov za bilo kakvo presedanje.
Tada bih sa 47 skinuo 5 vozila, 3 bih prebacio na 48, a 2 na 504
 
Linija od resnika sigurno nece biti ove godine jer nisu poceli ni da rekonstruisu prugu na tom pravcu.

Moze li neko obeleziti gde ce biti kamendin?
 
Tako je ! nema svrhe da neko iz resnika ko ide do centra čeka voz do prokopa, pa da čeka 15 min do voza do karađorđevog kad ima 47.

Da li je moguće izvesti da druga linija ide do pančevca ili nbgd ili je to previše saobraćaja za manevrisanje radnika železnica...
 
Ne radi se o radnicima vec propusnosti pruge i duzini linije.A i moramo da amirmisemo prokop kao glavnu zeleznicku stanicu :rolleyes:
 
pa istina je da imamo problem sa propustljivosti, u svakom slučaju kada bi mogli da izvedu takt od 6.7 min... onda je sasvim uredu do prokopa tako da imaš vremena da udješ u drugi voz ako je na koloseku pored, ali naše železnice nemaju, tj. bolje reći ne žele da imaju , veći broj vozova...kao da ne žele veći broj putnika tj. veći profit :/
 
Zemun polje je planski gradjeno gusto naselje uz deo spontanih blokova... Ono je malo a ima dosta stanovnika, tako da bi pola putnika koji koriste autobus moglo da pređe na voz
 
Hvala Arni!

Da li su ista stanica zemun polje i kamendin?

Super za Altinu,izgleda da ce da pokupi dobar deo ljudi iz Altine,samo mi je malo bezveze sto su sva naselja osim zemun polja striktno sa severne strane pruge.
 
vucko":1qs2x4y8 je napisao(la):
Da li su ista stanica zemun polje i kamendin?
Не, станица Земун Поље је између будућих стајалишта Камендин и Алтина, црни круг између стрелица.

vucko":1qs2x4y8 je napisao(la):
Super za Altinu,izgleda da ce da pokupi dobar deo ljudi iz Altine,samo mi je malo bezveze sto su sva naselja osim zemun polja striktno sa severne strane pruge.
То би могло лако да се промени. Плави Хоризонт би могао да настави да се шири према западу, а преко пруге од Земун Поља би могли да испланирају насеље високе густине са јефтинијим становима. БгВоз ће сигурно да повећа привлачност овог дела, ако га не упропасте.
 
Матеја Бељан":jflv3ftr je napisao(la):
Stanica Zemunsko polje će biti ukinuta kad se naprave ova dva
Откуд ти то? Зашто би то радили?
 
Zbog propusnosti pruge, da se ne bi međunarodni i IC vozovi zadržavali zbog zaustavljanja BG. Mada... Zemunsko polje ima skretnice, jedan minut bi moglo da se sačeka ako baš treba da ga pretekne neki brzi
 
U cemu je razlika izmedju izvrljanim grafitima Beovozova i lepo ofarbanog sa nalepnicom BG voza?
 
Razlika je ta što u Beovozovima može neka aždaja da te pojede unutra a u BG vozu ne može :)
 
Definitivno treba voz na 10 min :) Evo sad voz prepun, oni hodnici kod vrata krcati... ljudi iznenadjeno ulaze i ne veruju da nemaju gde da sednu
 
kopmania":19mm6lof je napisao(la):
Definitivno treba voz na 10 min :) Evo sad voz prepun, oni hodnici kod vrata krcati... ljudi iznenadjeno ulaze i ne veruju da nemaju gde da sednu

Bilo bi lepo da imamo voz na 10 min ali cak i kada bi Zeleznica pristala na taj rizik (podsecam da placaju penale ukoliko vozovi ispadnu iz takta) ne bi bilo dovoljno garnitura.

Kada dobijemo nove garniture ici ce na juzni krak, iako postoje valjani razlozi zasto juzni krak ide samo do Prokopa (usko grlo na ulazu u stanicu NBGD, ograniceni kapacitet okretanja na stanici P. Most), valja urgirati da vozovi ipak nastave dalje, makar isli naizmenicno na NBGD i P. Most, ipak to otvara mnogo vise mogucnosti za putovanja i presedanja nego terminal u rupi na Prokopu.

vucko":19mm6lof je napisao(la):
Zidar,jeste ali sve juzno od nasipa i UMP-a ce biti autobuska stanica

a ne, ne, ne, nikako ne treba trositi skupoceno zemljiste na autobusku stanicu, treba je staviti iznad zeleznicke sa direktnim pristupima vijaduktima sa autoputa (petlja Arena) i novog mosta tako da se medjugradski autobusi nikako ne mesaju sa gradskim saobracajem.

Komunikacioni cvor na NBGD kao torta sa slojevima:

nivo + 2 autobuska stanica
nivo + 1 zeleznicka stanica (medjunarodni i prigradski saobracaj, 10/15 koloseka)
nivo + 0 gradski prevoz (ulice)
nivo - 1 metro (linija1)
nivo - 2 metro (linija 2)

>>> direktna vertikalna komunikacija izmedju razlicitih vidova prevoza, nema setanja po ulicama sa prtljagom, sve u istom objektu lift+pokretne stepenice.

Primer: covek iz Lapova putuje za Pariz, sedne na voz u Lapovu (brzi voz Novi Sad-Nis :) ), na NBGD stanici presedne na autobus za aerodrom (a jednog dana na voz) pa lepo na avion sa surcina (druga varijanta je naravno autobuska linija Pariz-Lapovo prevoznik Micko Lapovac)
 
Vrh