kopmania":19mm6lof je napisao(la):
Definitivno treba voz na 10 min
Evo sad voz prepun, oni hodnici kod vrata krcati... ljudi iznenadjeno ulaze i ne veruju da nemaju gde da sednu
Bilo bi lepo da imamo voz na 10 min ali cak i kada bi Zeleznica pristala na taj rizik (podsecam da placaju penale ukoliko vozovi ispadnu iz takta) ne bi bilo dovoljno garnitura.
Kada dobijemo nove garniture ici ce na juzni krak, iako postoje valjani razlozi zasto juzni krak ide samo do Prokopa (usko grlo na ulazu u stanicu NBGD, ograniceni kapacitet okretanja na stanici P. Most), valja urgirati da vozovi ipak nastave dalje, makar isli naizmenicno na NBGD i P. Most, ipak to otvara mnogo vise mogucnosti za putovanja i presedanja nego terminal u rupi na Prokopu.
vucko":19mm6lof je napisao(la):
Zidar,jeste ali sve juzno od nasipa i UMP-a ce biti autobuska stanica
a ne, ne, ne, nikako ne treba trositi skupoceno zemljiste na autobusku stanicu, treba je staviti iznad zeleznicke sa direktnim pristupima vijaduktima sa autoputa (petlja Arena) i novog mosta tako da se medjugradski autobusi nikako ne mesaju sa gradskim saobracajem.
Komunikacioni cvor na NBGD kao torta sa slojevima:
nivo + 2 autobuska stanica
nivo + 1 zeleznicka stanica (medjunarodni i prigradski saobracaj, 10/15 koloseka)
nivo + 0 gradski prevoz (ulice)
nivo - 1 metro (linija1)
nivo - 2 metro (linija 2)
>>> direktna vertikalna komunikacija izmedju razlicitih vidova prevoza, nema setanja po ulicama sa prtljagom, sve u istom objektu lift+pokretne stepenice.
Primer: covek iz Lapova putuje za Pariz, sedne na voz u Lapovu (brzi voz Novi Sad-Nis
), na NBGD stanici presedne na autobus za aerodrom (a jednog dana na voz) pa lepo na avion sa surcina (druga varijanta je naravno autobuska linija Pariz-Lapovo prevoznik Micko Lapovac)