Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Eво да изнесем један проблем са којим се суочавају грађани који користе линију 702. Управо та линија је замишљена да буде усклађена са БГвозом. На страну то што је линија на сваких 45 мин већ је и ред вожње такав да дестимулише коришћење воза. Да сад не би морали да поредите редове вожње ево један податак. Воз који у Батајницу стиже у 17:11 је најпогоднији радницима међутим 702 креће минут раније тако да грађани који користе 702 морају чекати 17:55 за следећи аутобус. За то време се пешице може стићи кући. Значи ред вожње не да није усклађен већ као да се неко трудио да грађанима отежа превоз.
 
Da iznesem zapažanje...danas se vozio posle 3 sišao kod Vuka kad ono krcatoo ko da sam u Moskvi.. :shok: izašao na Prokopu sa povećom grupom ljudi.. i samo što smo se popeli na površinu stiže u minut bus 34 i ljudi u šoku usled perfektnog tajminga ulaze u bus..a vozač onda gasi mašinu...uzima novine i kaže polazak za 5 min.. :o :laugh:
 
Načuo sam danas da se ubrzo sprema letnji red vožnje u kome će gomila bg vozova otpasti...
 
Naprotiv,covek iz direkcije rece da tokom spica je ogromno optrecenje da razmisljaju o tome da uvedu polaske na 10 min,dok ce mozda van spica da ih smanje.Uostalom videcemo
 
A najbolje da Grad i Ž.S nabave nove vozove ili čak iznajme dok ne kupe nove.. :rolleyes:
 
Pomenuo je da ZS nabavljaju 14 kompozicija(valjda za beovoz ili sta) i da je rok realizacije 2 i po godine.Ajd da mu verujemo :)
 
Ajd da mu ne verujemo.
Da je potpisan ugovor za kupovinu pa ajde ali ovako ne.
Dok se odrede tehnički kriterijumi za potrebno vozilo, raspiše tender, izvrši odabir najpovoljnijeg ponuđača, potpiše ugovor, obezbedi finansiranje, u fabrici uradi projekat za naručeno vozilo, sačeka na slobodne kapacitete u fabrici i krene u sklapanje, uradi kod nas kompletna prateća tehnička dokumentacija i propisi za naručeno vozilo, obezbedi depo i oprema za redovno oržavanje, obuči osoblje. I ključno, bez čega ničega nema je da se definitivno odluči da se krene u nabavku vozila.
Opciono ,a po ranijem iskustvu uračunati i bar jedno obaranje i ponavljanje tendera.

I da napomenem da je BG voz po najavama PO OBNOVLJENOJ INFRASTRUKTURI trebalo da krene 1.9.2011. Pa i sada radovi nisu završeni. I dok ovo pišem kroz prozor mogu da vidim radove na koloseku u stanici Novi Beograd.
 
vucko":3gbjblv6 je napisao(la):
Pomenuo je da ZS nabavljaju 14 kompozicija(valjda za beovoz ili sta) i da je rok realizacije 2 i po godine.Ajd da mu verujemo :)

Sve garniture koje ZS nabavlja namenjene su iskljucivo medjugradskom saobracaju, pretezno u Vojvodini, a nikako Beovoz/BG:voz sistemu.

Grad moze da racuna samo na sopstvene garniture, ili da kupi nove ili da remontuje stare.
 
Putnik poginuo u udaru voza u automobil

Jedna osoba poginula je u udesu na putnom prelazu preko železničke pruge između železničkih stanica Valjevo i Divci, kada je voz naleteo na putnički automobil.

Nesreća se dogodila oko 19.30 sati kada je putnička železnička garnitura "Beovoza", koja je saobraćala iz Valjeva prema Beogradu, udarila u putnički automobil, saopšteno je večeras iz "Železnica Srbije".

Železnički saobraćaj na tom delu pruge je trenutno u prekidu, a na terenu su istražni organi i Komisija za vanredne događaje "Železnica Srbije".

(Tanjug)
Mondo
 
Cujem da se obilato koristi Beovoz sada kada su blokade od strane seljaka i policije oko panceva.

Jos jedna korist nezavisnog sinskog saobracaja je sto ne uticu protesti na njega :vops:
 
vucko":23o1xpuq je napisao(la):
Cujem da se obilato koristi Beovoz sada kada su blokade od strane seljaka i policije oko panceva.

Jos jedna korist nezavisnog sinskog saobracaja je sto ne uticu protesti na njega :vops:
Мислиш да пруга не може да се блокира?
 
E videh da se ispred stanice Nbg (strana prema Veru) odvija neka aktivnost tu su bageru,građevinski materijal ,oplate iskopan je kanal :kafa: ...pitam se da li to ima neke veze sa stanicom Nbg,uređenjem trga ispred stanice ili pak sa izgradnjom mosta preko Ade..
 
Mozda prave dodatni parking tu?Tako bi se digla popularnost da ima i tu parking a i blizi je od onog sa strane ka belvilu.

Inace blokirase seljaci i put izmedju bataje i stare pazove.Ponovo beovoz tu da reskju :)

@Arnorian,moze,ali takvo je trenutno stanje da niko nece da je blokira sto je i dobra stvar jer radni narod koristi beovoz/bg voz.
 
Ne brinite za blokadu Metro je u vašem gradu.. :)
img1701o.jpg

Primer kampanje iz Stokholma i kako grad treba da poentira od dovođenja gradske železnice do vašeg mesta..
 
@2012
Izgleda da nisi dolazio u Bataju.... vezano za predhodni poziv... uvida u trasu buseva koj vode ka ž. stanici ... :(

Malopre sam prošao pored ž.stanice ... ispred parkirano po trotoarima, travi , blatu oko 60-65 automobila (brojao sam ali su neki dolazili a neki odlazili)
Kako čovek da parkira tu, i ode na posao BGvozom.
Gde da ostavi auto a da bude siguran da nedobije kaznu za nepropisno parkairanje.

Otežan dolazak i odlazak sa busevima, otežano za ostavljanje auta, a bajseve da ne spominjem

Promotivni period prošao ništa dalje se ne radi ... a hoce nove linije a nemogu ni ovo jedno postojece da dovedu u red.
Kad jednu liniju dovedu u tip top ... tek onda nek se nadaju drugoj
jer će bukvalno nerešenu problematiku, da prenesu i na ostale linije, tako da če sve zapravo biti jadno i bedno... :(
 
Železnički saobraćaj se odvija nesmetano, u "Beovozu" deset puta više putnika
Sreda, 01. Jun 2011.

Železnički saobraćaj na teritoriji čitave Srbije odvija se nesmetano i protest vojvođanskih poljoprivrednika ne utiče na funkcionisanje vozova.

Zbog traktorske blokade puteva u Vojvodini, povećano je interesovanje putnika za prevoz železnicom u svim pravcima.

Posebno je veliko interesovanje za putovanje vozovima beogradske gradske železnice „Beovoz“ između Beograda i Pančeva. Tokom jučerašnjeg i današnjeg dana broj prodatih voznih karata za "Beovoz" na ovoj relaciji bio je čak 10 puta veći od uobičajenog!

Zbog velikog interesovanja putnika da "Beovozom" putuju na ovoj relaciji, stručne službe "Železnica Srbije" trenutno razmatraju mogućnosti za uvođenje novih polazaka i pojačavanje železničkih veza između Beograda i Pančeva.

Na ostalim železničkim linijama u Srbiji povećano je interesovanje za prevoz vozovima, ali su redovni kapaciteti za sada dovoljni da zadovolje potrebe putnika.
 
Posebno je veliko interesovanje za putovanje vozovima beogradske gradske železnice „Beovoz“ između Beograda i Pančeva. :bash: :bash:
 
2012":25syi4hx je napisao(la):
E videh da se ispred stanice Nbg (strana prema Veru) odvija neka aktivnost tu su bageru,građevinski materijal ,oplate iskopan je kanal :kafa: ...pitam se da li to ima neke veze sa stanicom Nbg,uređenjem trga ispred stanice ili pak sa izgradnjom mosta preko Ade..


Na placu između Vera i stanice Novi Beograd se izvode radovi na postavljnju infrastrukture. Kanalizacione i vodovodne cevi, kablovi. Radovi su počeli od raskrsnice Milutina Milankovića i Proleterske solidarnosti (ograćeni plac nekadašnjeg buvljaka) i nastavljaju se kroz rastinje ka hotelu Holidej in.

Mislim da je u toku priprema ovog placa za gradnju. Ono što znam je da je na mestu ograđenog placa trebalo da se gradi stanica saobraćajne policije.
 
Pa ako će tu u blizini biti i nova autobuska stanica ima smisla ... lokacija baš pruža mogucnosti ...
BGvoz, autobuska stanica, tramvajska , nije daleko ni rečni saobracaj... ima ima smisla taman razbacane saobracajce da skupe na jedno mesto ... A i dolazak i o odlazak na posao saobracajaca će obezbediti dodatnu ,,pratnju,, u BG vozu što obezbeđuje sigurniju vožnju ... :)
 
A mozda je i jedini nacin da regulisu to divlje naselje :rolleyes:

Vanredni polasci "Beovoza" zbog blokade puteva »
01. Jun. 2011 | (17:39 -> 17:40), Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

"Beovoz" je sada jedini prevoz koji građani mogu da koriste za dolazak i povratak na relaciji Pančevo-Beograd, zbog blokade puteva od strane poljoprivrednih proizvođača.

Od četvrtka, 2. juna planirana su četiri vanredna polaska "Beovoza" na relaciji Pančevački most - Pančevo Vojlovica zbog blokade puteva vojvođanskih poljoprivrednika.

Iz stanice Pančevački most za Pančevo Vojlovicu vanredni polasci gradske železnice "Beovoz" biće u 6.05 časova i u 15.10 časova.

Vanredni polasci iz stanice Pančevo Vojlovica za Pančevački Most planirani su u 7.07 i u 16.20 minuta časova, navedeno je u saopštenju srpskih železnica.

Auto-moto savez Srbije preporučio je vozačima da se bez preke potrebe ne odlučuju na put kroz Vojvodinu.
 
Motorovođa kriv za nesreću na pruzi
01. jun 2011. 22:50 > 22:52

Prema prvim nalazima istrage, za saobraćajnu nesreću na pruzi u kojoj je poginuo taksista Milovan Ašković (58) iz Valjeva, kriv je motorovođa "Beovoza".


v207921p0.jpg


Prenoseći izjavu direktora Medija centra "Železnica Srbije" Nenada Stanisavljevića lokalni mediji javljaju da motorovođa L.B. "nije poštovao propisane procedure".

Na Aškovićev "pasat" u ponedeljak uveče naleteo je "Beovoz" na relaciji Valjevo-Beograd-Pančevo.

Nesreća se desila na obezbeđenom pružnom prelazu na izlasku iz Valjeva, gde barsku prugu preseca obilazni put Valjevo-Užice.

Očevici su tvrdili, a prvi nalazi istrage potvrdili, da se u momentu nailaska "Beovoza" rampa nije spustila, a svetlosni i zvučni uređaji nisu uključili, što "nije prvi put".

Dežurnom otpravniku vozova na Železničkoj stanici u Valjevu je pre polaska "Beovoza" javljeno da rampa na izlasku iz grada ne radi, pa je on na to upozorio motorovođu.

Po svemu sudeći, L.B. pre pružnog prelaza nije zaustavio "Beovoz", kako to procedura u sličnim situacijama nalaze, a potpuno uništeni "pasat" pokojnog taksiste Aškovića, koji je danas sahranjen na Novom groblju u Valjevu, kompozicija je posle udarca gurala oko 400 metara.

Na barskoj pruzi, od Valjeva do Slovca, ima i pet neobezbeđenih pružnih prelaza na kojima su se dešavale teške saobraćajne nesreće, pa je lokalna samouprava pre tri godine zatražila od JP "Železnice Srbije" da "što pre" postavi rampu na pružnom prelazu u selu Popučke, gde je proteklih godina poginulo ili teško povređeno 20-ak ljudi.

Do danas nije ništa urađeno uprkos obećanjima, a nadležni u "Železnicama Srbije" objašnjavaju da za to nema novca, jer "obezbeđivanje jednog pružnog prelaza savremenom opremom košta oko 15 miliona dinara".

(Beta)
Mondo
 
Vrh