Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Evo vozio se i ja Bg vozom posle duze vremena.

Danas usao u 14:05 kod Vuka. Sada ima osetno vise ljudi, sto mi je bas drago. Nije krcato, ali dosta dobro popunjeno.
Nije bilo zvucne najave stanica.
Propicio je do NBGD i zurio je po par minuta na svim stanicama.
Tek je na NBGD cekao jedno 3, 4 min, mislim na samom peronu, a ne na onoj skretnici.
Stanica NBGD i dalje uzas, horor, to bas treba srediti.
A onda je bas mileo do Tosinog bunara. Ne znam sto, te sine su valjda rekonstruisane, a bas se i klatio na njima.
Delovalo mi je da su matore, da nisam ja nesto pomesao? Jesu li rekonstruisane ili ne?

Inace vadili su danas pragove od stanice NBGD ka sajmu.
 
Mapa beogradskog železničkog čvora sa maksimalnim brzinama po knjižici vožnje. Znači da su ovo redovne brzine a ne stvarne koje su na nekim mestima (,, lagane vožnje") spuštene uglavnom zbog loše infrastrukture ili radova na ili oko pruge. Lagane vožnje se smatraju privremenim stanjem pa se nakon otklanjanja uzroka brzine vraćaju na redovne koje su na ovoj mapi.

Kartu su uradio član foruma railserbia na osnovu podataka iz koje je dobio od nekoliko članova foruma.


http://www.dodaj.rs/?2t/Vh/2SODroB5/karta-db-bg-cvor-2010-20.jpg


Link za mrežu pruga ŽS i ŽCG

http://www.dodaj.rs/?44/nN/24MBaUtX/karta-db-zs-zcg-2010-201.jpg
 
Micigen":tjr4grai je napisao(la):
Evo vozio se i ja Bg vozom posle duze vremena.

Danas usao u 14:05 kod Vuka. Sada ima osetno vise ljudi, sto mi je bas drago. Nije krcato, ali dosta dobro popunjeno.
Nije bilo zvucne najave stanica.
Propicio je do NBGD i zurio je po par minuta na svim stanicama.
Tek je na NBGD cekao jedno 3, 4 min, mislim na samom peronu, a ne na onoj skretnici.
Stanica NBGD i dalje uzas, horor, to bas treba srediti.
A onda je bas mileo do Tosinog bunara. Ne znam sto, te sine su valjda rekonstruisane, a bas se i klatio na njima.
Delovalo mi je da su matore, da nisam ja nesto pomesao? Jesu li rekonstruisane ili ne?

Inace vadili su danas pragove od stanice NBGD ka sajmu.
Dakle moguć je takt od 10 min.kao S-Bahn Minhen..
 
vucko":2c4dymux je napisao(la):
Aha,pa preko te zastarele tehnologije kupih neki zidni sat sa kojim nisam mogao da uvatim signal juce ni sa vrha zgrade pa sam morao rucno da ga podesavam.

Mada jasno je da ce ako se nabavlja taj novi sistem,da ce biti preko GPS-a to jest satelita.
Sistem je nabavljen ali montaža je predviđena do kraja godine jbg.
 
10052011342.jpg


Hehe,a ovo šareno kuče verovatno daje polazak :D
 
Jel mi se cini ili tamo na prilazu nbg stanici sada ima 2 koloseka a ne samo 1 kao pre?
 
Micigen":1hjq6mp7 je napisao(la):
Evo vozio se i ja Bg vozom posle duze vremena.


A onda je bas mileo do Tosinog bunara. Ne znam sto, te sine su valjda rekonstruisane, a bas se i klatio na njima.
Delovalo mi je da su matore, da nisam ja nesto pomesao? Jesu li rekonstruisane ili ne?
Promenjeni su pragovi. Može da ide brže, ali uglavnom ide lagano. Zbog reda vožnje verovatno
 
vrlenija":fz7376n6 je napisao(la):
Kartu su uradio član foruma railserbia na osnovu podataka iz koje je dobio od nekoliko članova foruma.
http://www.dodaj.rs/?2t/Vh/2SODroB5/karta-db-bg-cvor-2010-20.jpg
Link za mrežu pruga ŽS i ŽCG
http://www.dodaj.rs/?44/nN/24MBaUtX/karta-db-zs-zcg-2010-201.jpg
искрено, сумњам у тачност ових података. чак и знам да је од Пожеге до Чачака ограничење 70, јер сам виђао табле када пут и пруга иду паралелно. и да је ово тачно, воз би до Пријепоља ишао око 4 сата, а не 6+
 
To su tacne redovne brzine a sto imate mnogol laganih voznji zbog koje kakvih gluposti to je vec druga stvar :rant:
 
16:30 polazak sa nbg ka pancevackom mostu. Verovali ili ne :) Voz je toliko bio pun da su ljudi stajali u skoro svim vagonima
 
Dakle žešća kriza narod ostavlja aute,čak nema ni smeća na ulicama neamju šta bace...Beograd nikad nije bio čistiji.. ;)
 
Voz 8110, koji po redu voznje dolazi na Vukov spomenik u 18:21, malopre je putovao 55 minuta od Vuka do Tosinog bunara. 20 km/h do Karadjordjevog, 20km/h do Prokopa, 15 minuta cekanja na Prokopu, 15 km/h do NBG-a, 15 minuta stajanja na NBG-u, i jagoda na slagu, 10 km/h do Tosinog. Verujem da je i ovaj posle njega u istom rezimu. (ne rezim kao rezimlije :blah: )

Komentari su isti kao kod onih ljudi sa kojima sam se vozio poslednji put vozom pre BG voza. Relacija je bila BG-KV, vreme 2006. trajane voznje 10+ h. Nema svrhe pisati sta su rekli, trebalo je samo pogledati im, pardon, nam lica.

Ovo je prvi veliki propust (mozda ih je bilo i pre, a necu pominjati sitna kasnjenja,to se da progutati), a cini mi se da je ovaj projekat BG voza, iako dobro zamisljen osudjen na konstantne propuste. A sve zbog jednog privida, suzivota sa Zeleznicama Srbije. U tom dinosauruskom preduzecu na prste jedne ruke mozes izbrojati one s mozgom, a digitron ti ne bi pomogao za one zaposlene preko veze.

SVE DRZAVNO POD HITNO LOKALNIM SAMOUPRAVAMA!

Daj Boze da gresim i da ce me vreme demantovati.
 
Dobro ne treba odma da se paniči.... Nažalost ti si se zadesio u tom vozu... I u velikim metroima širom sveta dešavaju se neke greške, kašnjenja i ostale gluposti.. Kod nas se to za sad desi samo jednom u 2-3 meseca i odma frka...
 
Ja sam bio u vozu kada je od Tošinog bunara do stanice Novi Beograd išao skoro maks brzinom oko 90km/h i to baš kada sam hteo da uslikam tramvaj u depou on je proleteo. Naravno, razlog za to je voz koji je na stanici NBG čekao da se oslobodi kolosek. Razlog sporijeg kretanja voza je intereferencija sa drugim saobraćajem ili zbog opreme signalizacije koja se konstantno krade, pa su zbog toga nekad primorani sporije voziti da ne bi zbog greške došlo do incidenta!

Za sada u generalno dobro funkcioniše, ali su greške zbog uslova neizbežne. Za sada stanje pruge nije razlog sporije vožnje.
 
Danas je bilo otežano odvojanje saobraćaja.
Ne znam tačno šta je uzrok ali predpostavljam.
Stanica Novi Beograd je bila puna vozova putnickih koji iz Beograda idu u pravcu severa i juga. Od glavne stanice do NBG su vozovi prevlačeni Dizel lokomotivama koje su na NBG pravile obrt i tu kačile vozove u suprotnom smeru koji voze do Beograd glavne.
Mislim da je uzrok isključena kontaktna mreža zbog radova na Gazeli uz preusmeravanje vozova za jug preko NBG pa preko Prokopa i Rakovice dalje ka jugu umesto pored sajma.
Dakle desavalo se nesto slično na ovom snimku od prosle godine samo dodatno zakomplikovano i vozovima za jug, BGvozom i obrtom dizel lokomotiva na NBG a koji su tada vršili obrt u Zemunu.

http://youtu.be/tB-HdSyn5YU
 
kopmania":6xhyaajs je napisao(la):
Dobro ne treba odma da se paniči.... Nažalost ti si se zadesio u tom vozu... I u velikim metroima širom sveta dešavaju se neke greške, kašnjenja i ostale gluposti.. Kod nas se to za sad desi samo jednom u 2-3 meseca i odma frka...
U pravu si. Posle voznje od sat vremena moralo se negde protestvovati. Bolje napisati post nego svadjati se sa zenom :rant:
U afektu se svasta kaze. Sada, smiren, izjavljujem svecano da verujem u BG voz.:gobb: I dosta od mene...
 
Svaki propust je jako loš, jer 50% onih koji su se tad vozili više neće ući u voz:D

Moguće je da se desila krađa kablova ili neki problem u sistemu. Ali svakako da nema pouzdanijeg prevoza. I autobus nekada čekamo po 20-30 minuta. O tramvajima da ne pričamo
 
Kao što sam i mislio, potvrđeno na sajtu ŽS.


Zbog radova na "Gazeli" izmene u saobraćaju na pruzi Beograd-Šid
Četvrtak, 19. Maj 2011.


"Železnice Srbije" će od sutra, 19. maja, do 5. juna 2011. godine, zbog nesmetanog odvijanja radova na mostu "Gazela", između stanica Beograd i Novi Beograd, promeniti organizaciju međunarodnog i lokalnog putničkog saobraćaja na pruzi Beograd-Šid.
Zbog zamene elektrolokomotiva dizelkama, koje će saobraćati na deonici Beograd – Novi Beograd – Beograd, svi međunaraodni vozovi na relacijama Beograd–Vilah–Beograd,Beograd–Budimpešta–Beograd, Beograd–Prag–Beograd, Beograd–Zagreb–Beograd,Beograd–Švarcah–Beograd I Beograd – Sarajevo –Beograd, kasniće oko 40 minuta.

U lokalnom putničkom saobraćaju, samo će Inter Siti Srbija (ICS) voz koji kreće iz Beograda u 11.00 sati za Novi Sad i u 13.00 sati iz Novog Sada za Beograd, saobraćati do i od glavne beogradske stanice, ali će zbog zamene elektrolokomotiva dizelkama, kasniti oko 40 minuta. Ostali ICS vozovi koji iz Beograda kreću u 12.25 sati za Novi Sad i u 18.30 sati za Suboticu, kao i iz Subotice u 5.45 sati i Novog Sada u 14.40 sati za Beograd, saobraćaće do i od stanice Novi Beograd, a izostaće na relaciji Novi Beograd-Beograd-Novi Beograd.

Lokalni putnički vozovi na relacijama Beograd-Šid –Beograd i Beograd-Novi Sad-Subotica-Novi Sad-Beograd, umesto iz glavne beogradske stanice polaziće iz železničke stanice Novi Beograd, i u povratku putovanje takođe završavati u novobeogradskoj stanici.

Na pruzi Beograd - Niš, normalizovan je železnićki saobraćaj između stanica Beograd i Topčider nakon završetka radova na ovoj deonici mosta "Gazela". Međunarodni i lokalni putnički vozovi ka Nišu i Prijepolju saobraćaju po redu vožnje.
 
A problema ne bi bilo da je gotov prokop ili da imamo 4 koloseka od nbg do bataje.
 
данас сам свратио до станице П. Мост. по мени би сви перони који се користе за БГВ дефинитивно требало да буду висине као на П. Мосту
 
Zvezdan":2hlu4dgi je napisao(la):
Voz 8110, koji po redu voznje dolazi na Vukov spomenik u 18:21, malopre je putovao 55 minuta od Vuka do Tosinog bunara. 20 km/h do Karadjordjevog, 20km/h do Prokopa, 15 minuta cekanja na Prokopu, 15 km/h do NBG-a, 15 minuta stajanja na NBG-u, i jagoda na slagu, 10 km/h do Tosinog. Verujem da je i ovaj posle njega u istom rezimu. (ne rezim kao rezimlije :blah: )

Komentari su isti kao kod onih ljudi sa kojima sam se vozio poslednji put vozom pre BG voza. Relacija je bila BG-KV, vreme 2006. trajane voznje 10+ h. Nema svrhe pisati sta su rekli, trebalo je samo pogledati im, pardon, nam lica.

Ovo je prvi veliki propust (mozda ih je bilo i pre, a necu pominjati sitna kasnjenja,to se da progutati), a cini mi se da je ovaj projekat BG voza, iako dobro zamisljen osudjen na konstantne propuste. A sve zbog jednog privida, suzivota sa Zeleznicama Srbije. U tom dinosauruskom preduzecu na prste jedne ruke mozes izbrojati one s mozgom, a digitron ti ne bi pomogao za one zaposlene preko veze.

SVE DRZAVNO POD HITNO LOKALNIM SAMOUPRAVAMA!

Daj Boze da gresim i da ce me vreme demantovati.
Evo još nešto što se dogodilo pre. BG voz u 13:33 do Pančevačkog mosta, ne saobraća!?! Obaveštenje na stanici Zemun. Ljudi, ja sam po prirodi optimista i volim da probam nove stvari i verujem da je to bilo samo tog dana. Sva sreća što sam išao na faks da radim neki seminarski sa kolegama, šta bi bilo da sam imao ispit ili kolokvijum? Da li bi mi neko iz železnica to nadoknadio? Sad će ispitni rok, ja neću smeti da idem BG vozom.. Za taj jedan dan nestalo je ono "pouzdan".
Sledeći voz je bio po redu vožnje u 13:48, došao je u 13:44 i otišao. To nije prvi put i ja sam dolazio u minut do reda vožnje i voza nije bilo.
 
Pa, to je posledica raznih improvizacija. Inače u železničkom saobraćaju putnički voz ne sme da krene ma ni 5 sekundi pre vremena.
A može biti i posledica toga što ŽS nemaju centralizovani sat, pa se za +/-5min otpravniku ne može reći ništa, jer se on uvek može izvaditi na netačnost staničnog sata, ili pak svog ličnog, ako staničnog nema, što je inače za železnicu nezamislivo, ali nas neprijatelj ne sme iznenaditi. Havarija
 
Петак, 20. мaj 2011.

Још једна крађа каблова омела рад „БГ воза”

Дирекција за јавни превоз упозорила је на још једну крађу каблова, која се десила јуче око 18 часова код стајалишта „Бг воза”Тошин бунар. Према речима Станка Кантара из Дирекције за јавни превоз, украдено је четрдесет метара напојног кабла за скретнице.

– То је довело до знатног поремећаја у реду вожње „Бг воза”, али брзом реакцијом и ангажманом екипа, квар је отклоњен током ноћи. Поред тога што овакве појаве ометају возни ред, могу да утичу и на безбедност саобраћаја – казао је Кантар.

Ред вожње „Бг воза”, који свакодневно саобраћа без кашњења, услед недостатка бакарних каблова бива угрожен. Ти каблови се продају на илегалном тржишту, нису велике материјалне вредности, али могу довести до кашњења возова, као и угрожавања безбедности на пругама.
Izvor: BeoINFO
Link: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1449026
 
Isti je pretopljen u romvilu ispod pruge neke su uhvatili iz akradju kablova telekoma :bash: :rant:
 
Vrh