Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Auh,kako ce tek vidi zanimljivo kada krenu da grade od mosta put do tosinog bunara,pa ima romi svaki dan da im kradu materijal. :notok:
 
једино поставити бодљикаву ограду и кроз њу пустити струју од једно 25000 волти :)
 
Ne plaše se struje. Ali bi moglo da se uvede da se u telekomunikacine kablove postavlja posle izolacije sloj naponskog kabla pa opet izolacija i ko krene da sece gotov je:D
 
BG::Voz u 16:27 sa novog beograda je bio totalno popunjen, ljudi su bili malo zateceni kada su usli i videli da nema nijednog mesta za sedenje.

Kolicina ljudi koja je izasla iz voza u karadjordjevom parku je bila zapanjujuca, toliku kolicinu nisam video ni u budimpestanskom metrou tokom spica.

P.S. Treba napomenuti da je silaz na autoput koji se vidi sa NBG stanice bio u kolapsu, sto je jos jedna prednost BG::Voza
 
Da preduhitrim 2012icu :)

METRO_CROWD_IN_DELHI_6294f.jpg


Nek stave takt na 10 minuta u spicu i bice superiska,mislim da je doslo vreme :gobb:
 
Rekoh ja u Gradskoj vladi su zatečeni..a i sad će da se pominje gradnja Metroa sa žešćim visokokapacitetom.. :cool:a takt na 10 min je izgleda veoma moguć sada vozovi baš jure kao da smo u Moskvi..a ovo što Cigani kradu kablove pa naravno kada su pomerili udžerice pored same pruge na trasi budćeg bulevara...pomerite ih odatle na periferiju i eto rešenja..
 
A autobusi iz Bataje ka gradu su postali vrlo neredovni, ali opet nikad prepunjeni. Mislim da bi ako se bude ponovo redukovao 73 uvođenje 700 u smeru B bilo pun pogodak, jer mnogi i sad istrčavaju kad vide da dolazi 73
 
Moj predlog je da naprave i super spic opciju. Neka se utvrdi u kojim casovima je najveca potreba za prevozom i neka se u tih sat vremena takt smanji na 10 minuta.

Naravno jos uvek nema potrebe za tim, ali treba se pratiti situacija na terenu, i cim postane pretesno u vozu treba smanjivati takt.

Primera radi, primetno je da su sedeca mesta u vozovima od 15h do 16h na stanici novi beograd u smeru ka gradu gotovo sva popunjena i sa taktom od 15 minuta, znaci moze se razmisljati da se u tih sat vremena takt jos vise ubrza.

Takodje primetio sam da se ljudi ne obaziru na vreme polaska, vec jednostavno samo dodju na stanicu i sednu, sto dovodi do zakljucka da ljudi bg voz smatraju gradskim prevozom, sto do pre par meseci nije bio slucaj.

Tacnost, udobnost, cistoca, ce samo sve vise i vise privlaciti nove ljude da bg voz ubace u svoj vid prevoza.
 
bojan87":2yl319fm je napisao(la):
Takodje primetio sam da se ljudi ne obaziru na vreme polaska, vec jednostavno samo dodju na stanicu i sednu, sto dovodi do zakljucka da ljudi bg voz smatraju gradskim prevozom, sto do pre par meseci nije bio slucaj.
Ovo je mozda i najvaznija stavka jer je to i namena BG voza da postane deo gradskog prevoza a ne neki mutant koji iskace iz cele te price.Vec vid prevoza koji dopunjuje gradski prevoz!Mislim da bi bilo ok da probno stave polaske na svakih 10 minuta od 15h do 16 samo ne znam da li bi imali dovoljno garnitura za to.

Takodje bi mogli na stanici vukov spomenik da stave stolice na sredini prolaza izmedju perona kao sto je uobicajeno na metro stanicama(2012 ce staviti sliku,ja je sada ne mogu naci).
 
Bilo bi dobro da takt tokom celog dana bude 15 minuta... nažalost za to nemaju para. Ali da zaista nikome ne treba red vožnje, jednostavno da idu od 6 do 20h na 15 min... posle može do 23h ređe
 
E slažem se takta 15 min 6-20h je sasvim ok,s tim u špicu bi mogao ići na 10 min. za tako nešto bi im trebalo + 2 kompozicje valjda..ili možda se bržom vožnjim i to postiže ..
 
Da li je izvodljivo da se bilo šta učini po pitanju stajališta na stanici Tošin bunar, u smeru ka NBG? Stvarno je izuzetno neprijatno preskakati rupu od bar pola metra, podseća me na ulaske u turističke brodiće, osim što ti tamo neko pomogne da se popenješ... Ovo mi stvarno deluje kao katastrofa koja čeka da se desi.
 
мислиш на размак између перона и воза? треба да видиш станицу Bank у Лондону на Central line, искачеш из воза да не би упао у кратер
 
Može neki video beograđani? Dajte da vidimo malo bgvoz, pre departinga, posle, stanice. Ako putuje ko beogradskim "s-bahnom" ako mu nije teško neka napravio neki video. :kk:
 
Sto se tice rupa u prolazu i visine koloseka u odnosu na stepenice voza, moram reci da sam sad u Parizu video da i u najstrozem centru stanica RERa (nesto kao BGvoz, prigradska zeleznica) nije uskladjena sa visinom voza , a ni sa stepenicama. Ne kazem da ne treba teziti ka boljem, ali ne treba ni previse da zanovetamo :) Bas mi je drago sto je proradio BGvoz, i nadam se da ce otvoriti jos linija, i pustiti jos vozova u promet. Jel ima neki plan za dalje?
 
Radice se deo od resnika preko rakovice do prokopa valjda krajem ove ili pocetkom sledece.Valjda je i odredjen kredit za to.

Druga linija ce dakle ici iz resnika do prokopa.

Ja jedva cekam da prosire bg voz preko pancevca do krnjace.Po onom planu kad je otvarana prva linija tako je isplanirano,da prva linija ide od bataje do krnjace.A od krnjace do panceva beovoz.
 
Tek kada se otvore dve nove stanice i linija produži do Krnjače, BG:voz će biti potpuno popunjen. U Krnjači bi trebalo napraviti terminus za sve linije sa poteza 100. Ali, s obzirom da BG voz ne ide direktno do centra, produžio bih i 84 do Krnjače. Tako bi se smanjile gužve u autobusima u Bulevaru despota Stefana i potpuno rasteretio Omladinski stadion. U tom slučaju bi Omladinski opsluživao linije 32, 32L, 27L, 202, dok bih 74 skratio do Vuka i time dao prednost tramvajui BG vozu od Vuka do Omladinskog, odnosno Pančevca
 
Pogledao sam video za londonsku Bank stanicu i uz svo dužno poštovanje mislim da je situacija na Tošinom bunaru mnogo gora od toga... Svugde drugde rupa postoji, ali ne široka pola metra - pa čak i na drugoj strani te iste stanice... Eventualna opaska da je tako urađeno da se akomodira širi voz ne može da stoji, jer je na suportnoj strani i na ranijim stanicama razmak daleko manji.

Jbg, možda zanovetam ali meni je to deal breaker, stvarno ne mogu da razmišljam da li će neko iza mene da me slučajno gurne u rupu dok ja pokušavam da uhvatim onaj rukodržač.
 
Kad bi voz tu stajao pravo a ne nakrivljeno peron bi bio do voza, pošto se voz krivi ode i peron od voza :)
 
Vrh