Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Za neverovati - dok je voz koji ide od NBG do Inđije stajao na stajalištu NBG ušla je čistačica izbacila svo djubre i pocistila vagone. :o :D
 
Neko je rekao čistačici za standrade ISO 90...,a ona je to ozbiljno shvatila,dakle kandidat za otobarsku nagradu.. :)
 
Jest istina,gotovo za nepoverovati,nesecam se da sam video papiric i sl.neka cudna disciplina jos uvek vlada na gradskim linijama a i cisti se redovno dakle + :shok:
 
Posto sam iz zeleznice dobio Excel tabele za redovima voznje linija Beovoza i BG:voza pokusao sam da ih sve ubacim u jedinstvenu tabelu radi lakseg planiranja putovanja a narocito presedanja. Evo rezultata (desni klik + view image + zoom):

26_objedinjeni-2-a3-1.png


uz te tabele ide i detaljni red voznje za stanice juzno od Resnika

26_objedinjeni-2-a3-2.png


pdf fajl za A3 stampu:
http://www.imamoplan.com/files/objedinjeni-rv-beovoz-a3.pdf
 
čoveče, treba im sat vremena od Mladenovca do Velike Plane a dva od Rakovice. stvarno nam je železnica tužna.

Zidar, potkrala se greška u excelu. Linija C, pravac Velika Plana - Inđija, voz 6092, piše 0,653 umesto vremena
 
Не знам чему служи тај један полазак за Плану у сред ноћи.
 
Матеја Бељан":12uhog1n je napisao(la):
Pa da bi stigao tamo i onda ujutro pokupio radnije u 6 ili koliko vecj...
У 3.50? Тај воз ће, ако се не рачунају радници Железнице који немају избора, пре Младеновца да буде празан.
 
pa u mladenovcu ce biti u 10 do 5 onda, kad krecu radnici na posao u BG. jednom prilikom sam se vracao jutarnjim vozom odatle... bio je pun. ali putovanje vozom u mladenovac je stvarno tesko mucenje
 
У селима између Младеновца и Паланке живи много железничара. Вероватно су овај полазак пустили јер за њих нису имали воз који пролази туда у ово време.
 
U najnovijoj pruzi kazu da pocinje rekonstrukcija od nbg do bataje pruga.Kad to zavrse krajem marta ukljucuju bg voz od bataje do pancevca da ide.
 
jeee,još kad bi počeli od marta drugi kolosek do Pančeva...
 
Pa ajde da sačekamo taj mart i razrešenje priče o rusom kreditu...
 
U danasnoj pruzi ni reci o ruskom kreditu,izgleda da ce biti truba oko toga...
 
Losa je ideja uopste ostavljati staru stanicu u funkciji. Ovo bi bilo enormno bacanje novca.
 
stf":uem62821 je napisao(la):
Losa je ideja uopste ostavljati staru stanicu u funkciji. Ovo bi bilo enormno bacanje novca.
hmm, ne bih rekao, glavna zeleznicka stanica je na idealnom mestu i i dalje ce ostati u funkciji za prigradsku zeleznicu a i razmislja se da ostane za vozove koji imaju Beograd kao pocetnu stanicu ili u manjoj meri da bude polazna tacka za vozove koji idu na Jug.
 
2012":1a655tzg je napisao(la):
jeee,još kad bi počeli od marta drugi kolosek do Pančeva...
veci su izgledi da ce za pocetak da se elektrificira par stotina metara pruge od Pancevackog Mosta ka dunav stanici kako bi EMV vozovi na liniji Pancevo-Pancevacki Most mogli da se okrecu a da ne remete saobracaj BG:voza, ako se naravno postigne dogovor sa Pancevom. Bila je prica da se pruga elektrificira skroz do Dunav stanice ali smeta nadvoznjak a njegova zamena bi povukla i dodatne radove i komplikacije. (bio sam u Zeleznici skoro pa sam ih malo ispitivao)

Dopunska linija Beovoza Indjija-NBGD trajace samo do aprila (ili leta) kada BG:voz bude produzen do Batajnice. Pazove i Indjija imace najvise 4 polaska dnevno (Indjija-Pancevo). Ne ginu im lokalci ako ne odrese kesu.
Solidarnost je u celoj ovoj prici misaona imenica.
Inace ako gradjani opstina koje ne pripadaju Beogradu dobro ne pritisnu svoje celnike a bogami i Beogradske kao i Zeleznicu, mogu da se oproste od Beovoza jer zeleznica nema nameru da sistem razvija vec to prepusta Gradu Beogradu za koji posle administrativne granice pocinje Sahara.

Siniša":1a655tzg je napisao(la):
Naisao sam slucajno na ovu stranicu. Predlog za novi zeleznicki cvor i nove linije gradske zeleznice:
http://infrastruct.wordpress.com/2010/06/22/new-tunnels-and-danube-bridge-in-belgrade/
Ko je/su autori ovog dela? Prvi put vidim ovo. Zna li mozda neko vise o ovome?
lepe su te ideje o silnim tunelima....
bicu dosadan ali sa jednim mostom izmedju Novog Zeleznickog i mosta na Adi koji ce spojiti Topcidersku dolinu i Sremsku prugu, i dupliranjem sina od NBGD ka zapadu i juzno od Rakovice, dobijamo nezavisne sisteme gradske i medjunarodne zeleznice (prolazne stanice NBGD i Rakovica zamenjuju sadasnju terminalnu Glavnu) za manje para nego sto ce se potrositi na novi most na Adi a kamoli na kopanje tunela.

Krticu od sada koristiti iskljucivo za metro.
 
Vrh