Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Lose se ta vest provlaci, radovi traju odavno, a ovo je neka nova faza. Juce sam video dva RVR kako se mimoilaze, znaci da su pustili NBG - Zemun deonicu u oba smera. A verovatno im je radove usporila ona havarija prema NS, gde je ZGOP Novi Sad morao da menja pragove.
 
evo sta pise po gupu,nece skoro ali treba znati da su mislili i na to

- dogradnji još dva koloseka na deonici od Batajnice
do železničke stanice Novi Beograd (stanice
"Centar" u Prokopu),
 
Vucko da si ti meni ziv i zdrav jos je tito bio ziv kad su konstatovali da od NBG do NS treba cetvorokolosjecna pruga od 160do 200kmh valjda ce mo to vidjeti jednog dana i to je trebalo da se radi u fazama jeda po jedan stanicn i razmak godisnje tako nesto .I pruga do arandjelovca isto je u planovima pa razni spojevi .Meni je recimo interesantna pruga Bg-OBRENOVAC-SABAC-BJELJINA -BRCKO Kako bi to bilo super imaju oni mnogo planova pa cak i projekata ali nista nerade na zalost :kafa: .Nekadasnja JZ je remontovala godisnje po 500km pruga samostalno plus izgradnja novih ptruznih pravaca .DA su ovi dilitanti od 2001 do danas remontovali po 300km godisnje do sad bi imali sve pruge elektrificirane i remointovane .
 
Ja mislim da izlazni pravci iz beograda moraju da budu cetvrokolosecni a ne dvokolosecni. Jer kako se bude razvijala gradska zeleznica, propusna moc pruge ce se smanjivati i bilo bi dobro da gradska zeleznica ima svoja 2 zasebna koloseka a ostatak zeleznickog saobracaja takodje svoja 2. U nemackoj navodno to praktikuju. Sta reci skoro svaka veca metropola u evropi ima izlazne koridore sa po 6,8 pa cak i 10 koloseka! Vec vidimo sa BG vozom da ima problema oko propusne moci tako da to dupliranje od NBG do batajnice ce svakako dobro doci jednog dana.
 
Ja mislim da pre 2017. nece ta linija proraditi,a tada ce karta biti verovatno 7 hiljada dinara, odnosno neka 2 evra
 
jel postoji još neka osim prve i druge i šta podrzumeva prva zona?
pokušao sam naći...
 
ne znam da li ima Beovoz zone, ali znam da u GSP-u postoje dve (tri) zone (I, IIa i IIb)
zonev.jpg
 
stara mapa Beovoza, linije su bajate ali zone valjda i dalje imaju iste granice

Beovoz_Linija.png
 
Ako je zeleno druga zona, šta je onda inđija? ni na nebu ni na zemlji?
 
posto je moj prethodni objedinjeni red voznje Beovoza bio u A3 formatu koji ne moze bas svako da odstampa, a i bilo je sitno pisano, prebacio sam ga u A4

26_red-voznje-beovoz-2011-1.png

26_red-voznje-beovoz-2011-2.png

26_red-voznje-beovoz-2011-3.png
 
Zidar jos samo kad bi to bilo po stanicama ali nadam se da ce i to skoro biti :gobb:
 
mali modification zidarevog plana što je išao kao apel (možda sam negde i ovo rekao, ko će se setiti):
A: Batajnica - Pančevački most (4 voza na sat)
B: Nova Pazova - Novi Beograd (2 voza na sat)
C: Pančevo (Pančevački most) - Resnik (3 voza na sat od čega 2 do Pančevačkog mosta)
D: Resnik - Mladenovac (Ripanj) (2 voza na sat od čega 1 do Ripnja)
E: Rakovica - Mala Krsna (1 voz na dva sata)
F: Resnik - Valjevo (1 voz na dva sata)

vi računajte potreban broj vozova, s tim da bi za linije ka Maloj Krsni i Valjevu valjalo koristiti klasične kompozicije, a ne RVR
 
Kada bi se koristile klasicne kompozicije za vozove Juzno od Resnika oslobodile bi se EMV garniture za Gradsku mrezu i takav takt bi bio moguc (mada sumnjam da ZS imaju dovoljno lokomotiva na raspolaganju).
A i B podrzavam.
Ako linije D, E i F polaze iz Rakovice i Resnika, to jest Rakovica ili Resnik postanu Hub za presedanje, moras da pojacas vezu sa gradom ili novim Beogradom, jedan voz na sat na trasi P. Most-Rakovica nije dovoljno.
Takodje pitanje je da li jednokolosecna pruga P. Most-Pancevo moze da podnese 20 minutni takt. Eventualno 30 min sumnjam da moze jaci.

Aktuelni plan direkcije I ZS je

BG:Voz:
linija A Batajnica-P. Most, takt 15/30 min
Linja B Prokop-Resnik, takt ?

Beovoz:
Pancevo Vojlovica - Indjija 1 garnitura
Pancevo Vojlovica - Mladenovac 1 garnitura
Pancevo Vojlovica - Valjevo 1 garnitura
Zemun - Rakovica (Velika plana/Makis) 1 garnitura, rezijski vozovi

Postoji plan elektrificiranja koloseka za Dunav stanicu u stanici Pancevacki Most gde bi okretali vozovi sa eventualne linije P. Most-Pancevo, sto je danas verovatno jedini nacin da Pancevo dobije jacu vezu sa Beogradom.

Sta se moze uciniti?
Sta putnik jadan da radi kada stigne na Prokop, moze da presedne na liniju A i to je to.
Treba urgirati da linija B ne bude Prokop-Resnik nego P. Most-Vuk-Karadjordjev Park-Resnik, to putnicima omogucava kako presedanje na liniju A tako i vezu sa GSP autobusima i tramvajima (K. Park, Vuk), efikasnije resenje. Problem ostaje okretanje na P. Mostu ali i to zavisi od takta a videli smo da je skoro izvodljivo okretati dve linije sa taktom 15 min. Jedna sa 15min i druga sa 20min bi verovatno mogle da se uglave narocito sto ce Beovoz tuda prolaziti samo 7/8 puta dnevno jos kada bi poneki voz sa linije B produzio do Panceva okretanje bi se dodatno rasteretilo a severni krak pojacao, iako bi to dovelo u pitanje takt sbog nepouzdanosti pruge ka Pancevu

Za Indjiju i Pazove, svaki 4. BG:voz bi barem mogao da produzi od Batajnice do njih, pre Batajnice takt 15 min, posle Batajnice takt 1h.

Time dobijamo nesto slicno nasem apelu samo treba ubediti Direkciju da linija B ne okrece na Prokopu ali se oni ocigledno drze svojih planova kao davljenik za slamku i nemaju hrabrosti da ih dovedu u pitanje.
 
U najnovijoj pruzi na strani 5 kazu iz ciripija da su uradili projekat stanica za beovoz Altina i Kamendin.
 
Da, to su dve stanice koje su u planu. Nazalost u Batajnici nece napraviti kod Novog naselja, al dobro, bice kruzna linija GSP
 
Eh primetih u tekstu u najnovijem izdanju "Pruga" da ce se graditi i nova nadstresnica na stanici NBG a da je projektant CIP,jos jedan uspeh Beobuilda setite se koliko smo samo postavili slika o mogucem izgledu istih.. :vops:
 
ma samo će da renoviraju postojeće i postaviće nove na ostale perone. mislim, bilo bi lepo kada bi napravili približno onme što si ti kačio, ali nema ništa od toga
 
Ako CIP radi novi projekat nadstrešice nadam se da je ipak drgačiji tj.bolji od postojećeg u suprotnom za šta će im novi projekat ? CIP ne radi baš sitne poravke tako je bilo do sada barem...
 
Pomenuse i projekat stanice centar i april,ili je to bila prosla pruga?Enivej oko toga figurira april,nemam blage zasto i kako.A tada ce i metro da potpisuju.Ko da se trkaju pa ovi guraju bg cvor a drugi metro.Nek im bude,al nek se makar nesto uradi...

Bese pomenuse i produzavanje pruge do Obrenovca,to bi bila fenomenalna stvar zbog TENT-a .
 
Vrh