Kada bi se koristile klasicne kompozicije za vozove Juzno od Resnika oslobodile bi se EMV garniture za Gradsku mrezu i takav takt bi bio moguc (mada sumnjam da ZS imaju dovoljno lokomotiva na raspolaganju).
A i B podrzavam.
Ako linije D, E i F polaze iz Rakovice i Resnika, to jest Rakovica ili Resnik postanu Hub za presedanje, moras da pojacas vezu sa gradom ili novim Beogradom, jedan voz na sat na trasi P. Most-Rakovica nije dovoljno.
Takodje pitanje je da li jednokolosecna pruga P. Most-Pancevo moze da podnese 20 minutni takt. Eventualno 30 min sumnjam da moze jaci.
Aktuelni plan direkcije I ZS je
BG:Voz:
linija A Batajnica-P. Most, takt 15/30 min
Linja B Prokop-Resnik, takt ?
Beovoz:
Pancevo Vojlovica - Indjija 1 garnitura
Pancevo Vojlovica - Mladenovac 1 garnitura
Pancevo Vojlovica - Valjevo 1 garnitura
Zemun - Rakovica (Velika plana/Makis) 1 garnitura, rezijski vozovi
Postoji plan elektrificiranja koloseka za Dunav stanicu u stanici Pancevacki Most gde bi okretali vozovi sa eventualne linije P. Most-Pancevo, sto je danas verovatno jedini nacin da Pancevo dobije jacu vezu sa Beogradom.
Sta se moze uciniti?
Sta putnik jadan da radi kada stigne na Prokop, moze da presedne na liniju A i to je to.
Treba urgirati da linija B ne bude Prokop-Resnik nego P. Most-Vuk-Karadjordjev Park-Resnik, to putnicima omogucava kako presedanje na liniju A tako i vezu sa GSP autobusima i tramvajima (K. Park, Vuk), efikasnije resenje. Problem ostaje okretanje na P. Mostu ali i to zavisi od takta a videli smo da je skoro izvodljivo okretati dve linije sa taktom 15 min. Jedna sa 15min i druga sa 20min bi verovatno mogle da se uglave narocito sto ce Beovoz tuda prolaziti samo 7/8 puta dnevno jos kada bi poneki voz sa linije B produzio do Panceva okretanje bi se dodatno rasteretilo a severni krak pojacao, iako bi to dovelo u pitanje takt sbog nepouzdanosti pruge ka Pancevu
Za Indjiju i Pazove, svaki 4. BG:voz bi barem mogao da produzi od Batajnice do njih, pre Batajnice takt 15 min, posle Batajnice takt 1h.
Time dobijamo nesto slicno nasem apelu samo treba ubediti Direkciju da linija B ne okrece na Prokopu ali se oni ocigledno drze svojih planova kao davljenik za slamku i nemaju hrabrosti da ih dovedu u pitanje.