У 3.50? Тај воз ће, ако се не рачунају радници Железнице који немају избора, пре Младеновца да буде празан.Матеја Бељан":12uhog1n je napisao(la):Pa da bi stigao tamo i onda ujutro pokupio radnije u 6 ili koliko vecj...
hmm, ne bih rekao, glavna zeleznicka stanica je na idealnom mestu i i dalje ce ostati u funkciji za prigradsku zeleznicu a i razmislja se da ostane za vozove koji imaju Beograd kao pocetnu stanicu ili u manjoj meri da bude polazna tacka za vozove koji idu na Jug.stf":uem62821 je napisao(la):Losa je ideja uopste ostavljati staru stanicu u funkciji. Ovo bi bilo enormno bacanje novca.
veci su izgledi da ce za pocetak da se elektrificira par stotina metara pruge od Pancevackog Mosta ka dunav stanici kako bi EMV vozovi na liniji Pancevo-Pancevacki Most mogli da se okrecu a da ne remete saobracaj BG:voza, ako se naravno postigne dogovor sa Pancevom. Bila je prica da se pruga elektrificira skroz do Dunav stanice ali smeta nadvoznjak a njegova zamena bi povukla i dodatne radove i komplikacije. (bio sam u Zeleznici skoro pa sam ih malo ispitivao)2012":1a655tzg je napisao(la):jeee,još kad bi počeli od marta drugi kolosek do Pančeva...
lepe su te ideje o silnim tunelima....Siniša":1a655tzg je napisao(la):Naisao sam slucajno na ovu stranicu. Predlog za novi zeleznicki cvor i nove linije gradske zeleznice:
http://infrastruct.wordpress.com/2010/06/22/new-tunnels-and-danube-bridge-in-belgrade/
Ko je/su autori ovog dela? Prvi put vidim ovo. Zna li mozda neko vise o ovome?