Jedna od gresaka u projektovanju BG cvora je sto nije predvidjen nan nekim delovima jos jedan kolosek. Kako mi je rekao prijatelj, koji je bolje upucen u ovu tematiku, da je to uradjeno cvor bi komotno mogao da podnese i gradsku zeleznicu i medjugradske i medjunarodne vozove. Kako kaze, da je veza NBG-Prokop kojim slucajem uradjena trokolosecno, mogao bi postaviti stajaliste kod Sajma.
Citajuci ove zadnje vesti u vezi pregovora sa Francuzima i metroom, budimo iskreni, mislim da je jasno svima da od metroa nece biti nista. Kako stvari stoje, za mog zivota se sigurno necu voziti BG metroom. Svaka prica o metrou u buduce je uzaludna.
Trebalo bi se baciti na unapredjenje
postojece gradske zeleznice, kao i na izgradnju nezavisnih sinskih pruga koje bi "hranile" postojece stanice BG cvora. One ne bi bile povezane sinski povezane, jer cvor nema tu propusnu moc da podnese nove krakove, osim krak prema Karaburmi i Mirijevu i mozda krak prema areodromu.
Tako i cetvrti krak vidim kao nezavisnu sinsku liniju koja bi za pocetak isla od stajalista Karadjordjev park do Konjarnika, a kasnije bi se produzavala preko Kaludjerice, Boleca do Grocke.